Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?

Data: 2013-07-04 10:24:56
Autor: Chris
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
Tomek nabazgra(a):

wiec .. reasumujac
nie aktualizujac mapy przez dwa lata, po 2 latach wracajac do niej
placisz  tak samo jakbys ja aktualizowal corocznie

Rok temu kupiem AM na Androida na 3 miesice i potem jako e nie bya mi potrzebna nie uywaem:

Dzikujemy.
Kupie(a) produkt od sprzedawcy Aqurat w Google Play.

 Numer zamwienia:
XXXXXXXXXXX

 Data zamwienia: 2012-08-01 3:46 AM PDT
Produkt Cena

 90 days (PL) 19,99 z

dzi wszedem i kupiem aktualizacj znowu na 3 miesice i bez problemu dziaa:

Kupie(a) produkt od sprzedawcy Aqurat w Google Play.

Numer zamwienia:
XXXXXXXXXX

Data zamwienia: 2013-07-04 10:03:35 CEST

Dzikujemy za zakup AutoMapy Polska 1304 dla platformy Android.

Twj numer licencji to: XXXXXXXXXXXX
Licencja jest wana do: 2013-10-03.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie byo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-07-04 11:41:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
Hello Chris,

Thursday, July 4, 2013, 10:24:56 AM, you wrote:

[...]

Ale Tomek pisze o licencji na PDA a nie na Androida. Rnice s
kolosalne.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-07-04 12:18:39
Autor: Chris
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
RoMan Mandziejewicz nabazgra(a):

[...]

Poka mi gdzie to jest napisane ?? bo ja widz tylko AM.

Data: 2013-07-04 12:38:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

To wynika z jego opisu licencji.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-07-04 13:05:47
Autor: Chris
[...]

Dla tego podaem e licencja dla AM na Androida dziaa poprawnie i nie ma w/w efektu tak eby nie uoglnia tego dla kadej platformy.

Data: 2013-07-04 16:35:06
Autor: Tomek
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?

Uytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisa w wiadomoci news:kr3kub$he6$1node1.news.atman.pl...
[...]

i gdzie tutaj uczciwosc ?
jedni maja tak, inni tak?

mozne by sie pokusic znowu o teze ze posiadaczem windowsM sa stratni
a androida uprzywilejowani

Data: 2013-07-04 19:42:15
Autor: RoMan Mandziejewicz
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
Hello Tomek,

[...]

Pojcie "swoboda ksztatowania umw" znasz? Nie musisz w ogle uywa
Automapy. S inne programy, w tym darmowe.

jedni maja tak, inni tak?

Ale to s rne produkty, z rn polityk. A przede wszystkim - na
cakiem rnym stopniu rozwoju. AM na Androida to wersja BETA!

mozne by sie pokusic znowu o teze ze posiadaczem windowsM sa stratni
a androida uprzywilejowani

Niby w czym? e za 7 dni uywania wersji tylko na Polsk musz paci
9.99PLN? A za rok 89.99 czyli droej ni za wersj na PDA.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-07-08 07:19:13
Autor: DoQ
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?

Ale to s rne produkty, z rn polityk. A przede wszystkim - na
cakiem rnym stopniu rozwoju. AM na Androida to wersja BETA!

Szkoda e ka sobie tyle paci za t bet.

pozdr.

Data: 2013-07-08 10:17:40
Autor: Chris
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
DoQ nabazgra(a):

Ale to s rne produkty, z rn polityk. A przede wszystkim - na
cakiem rnym stopniu rozwoju. AM na Androida to wersja BETA!
Szkoda e ka sobie tyle paci za t bet.

Szkoda e masz info z przed roku bo BETA skoczya si rok temu.

Data: 2013-07-08 10:54:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
W dniu 2013-07-08 10:17, Chris pisze:

Ale to są różne produkty, z różną polityką. A przede
wszystkim - na
całkiem różnym stopniu rozwoju. AM na Androida to wersja BETA!
Szkoda że każą sobie tyle płacić za tą betę.
Szkoda że masz info z przed roku bo BETA skończyła się rok temu.

Bo ja wiem ... Kupiłem na androida ... i następnego dnia zwróciłem się o zwrot kasy do googleplay, uzasadniając to, że nie będę płacił za niedorobioną betę :).

Kasa wróciła na konto, a ja uważam, że to co am na androida pokazuje to jakaś dzika beta.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-07-08 12:18:20
Autor: Chris
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
"Rafał \"SP\" Gil" nabazgrał(a):

[...]

Bo do chyba 7 dni zwracaja bez problemu, możesz napisać że masz ich w dupie a i tak zwrócą ...

Mam AM i nie uważam jej za niedoróbkę, n ie jest tak dobra jak na WM ale to tylko na telefon a nie każdy ma 4 rdzenie w telefonie, produkt musi być w miarę uniwersalny. Nawet AM na WM tylko ze słabym sprzętem działa jak krew z nosa ...

Data: 2013-07-09 22:49:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-07-08 12:18, Chris pisze:
Nawet AM na WM tylko ze słabym sprzętem działa
jak krew z nosa ...

Ale jednak działa. Czego nie można o androidowej wersji powiedzieć.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-07-10 08:56:31
Autor: Chris
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał(a):

W dniu 2013-07-08 12:18, Chris pisze:
Nawet AM na WM tylko ze słabym sprzętem działa
jak krew z nosa ...
Ale jednak działa. Czego nie można o androidowej wersji powiedzieć.

Mam obie w domu i używam wersji Androida bo nie ma sensu wozić dwóch urządeń skoro obie spełniają dla mnie postawione wymagania.

Data: 2013-07-09 20:11:43
Autor: DoQ
[...]

Dokładnie.
Nie wiem jak Twoja, ale moja ma jakiś wstręt do ekspresówek i autostrad.
Uwielbia poprowadzić przez centrum miasta (to chyba opcja krajoznawcza a nie "trasa szybka"), szczególnie gdy 5km od pozycji startowej jest ekspresówka omijająca newralgiczne, zakorkowane punkty.
Równolegle uruchomiona AM na innym telefonie, czy Windowsie potrafi mieć różne, całkowicie odmienne koncepcje na trasę. Tak to chyba tylko programiści z Aqurat potrafią. Swoją drogą, czy oni tego nie testują?

Data: 2013-07-09 20:51:05
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-07-09 20:11, DoQ pisze:
[...]

To niemożliwe :) Ona jest świetna, rzadko źle prowadzi :) Ja o
przygodach czysto technicznych już parę razy pisałem - o prowadzeniu to
mam wyrobione zdanie.

Równolegle uruchomiona AM na innym telefonie, czy Windowsie potrafi mieć
różne, całkowicie odmienne koncepcje na trasę. Tak to chyba tylko
programiści z Aqurat potrafią. Swoją drogą, czy oni tego nie testują?

Ja patrzę z perspektywy czasu to testowaniem tego nazwać nie można.
Ja rozumiem, że można przeoczyć jakieś pierdoły, ale puszczenie
nawigacji, która nie potrafi wyznaczyć tras to zdaje się porażka na
całej linii i świadczy o tym, że nikt tego nie testował. Pisałem
o tym niedawno - tryb ciężarowy zwalony na amen w 6.11. Z Piaseczna
na Matuszewską z bólami wyznaczyła, ale już do Łodzi to w kółko
się kręciła, piszczała o brakach map, po czym potrafiła zaliczyć
piękną zwiechę :> Serwis AM oczywiście jak zwykle...
W 6.12 to poprawili "Znaczne przyspieszenie wyznaczania tras
ciężarowych". Czytaj zaczęło działać...

Data: 2013-07-09 21:00:03
Autor: DoQ
W dniu 2013-07-09 20:51, Artur Maśląg pisze:
[...]

Otóż to. Nagminnie lubi puścić zjazdem z Siekierkowskiej, tylko po to żeby wjechać z powrotem na trasę. Podobnie jak na ekspresówkach. Potrafi też przez stację benzynową poprowadzić :)

Na ciężarowych się nie znam :>

Data: 2013-07-10 09:05:52
Autor: Chris
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
DoQ nabazgrał(a):

[...]

Tak jak pisałem wcześniej mnie AM na autostradzie uparcie prowadziła przez każdy parking i kazała wracać za chwilę znowu na autostradę :)

Druga wpadka którą pamiętam choć obecnie nie wiem czy poprawiona to jazda z DC na Raszyn i zjazd w lewo przy DIXI-CAR na Piaseczno mimo dużego skrzyżowania ze światłami kazała mi jechać dalej na Janki i zawrócić po czym po nawrotce skręcić w prawo :) ps. wersja WM.

Data: 2013-07-10 07:34:24
Autor: AZ
On 2013-07-10, Chris <chris@spam.pl> wrote:

[...]

Dbala o Twoje bezpieczenstwo na lewoskrecie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-10 10:00:03
Autor: Chris
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
AZ nabazgrał(a):

On 2013-07-10, Chris <chris@spam.pl> wrote:
[...]

W sumie znane miejsce z dzwonów do póki nie poprawili świateł :)

Data: 2013-07-10 08:02:18
Autor: AZ
On 2013-07-10, Chris <chris@spam.pl> wrote:
On 2013-07-10, Chris <chris@spam.pl> wrote:
[...]

Wiec it's not a bug, it's a feature! ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-10 10:08:50
Autor: Chris

On 2013-07-10, Chris <chris@spam.pl> wrote:
On 2013-07-10, Chris <chris@spam.pl> wrote:
[...]

ROTFL :)

Masz w nagrodę, tematyczny z grupą :)

Ding-dong!
- Dzień dobry pani.
- A to ty Piotrusiu. Co się stało?
- Tata mnie przysłał, bo dłubie przy Golfie i nie może sobie poradzić.
- Stary, rusz dupę i idź pomóc sąsiadowi.
- Tata jeszcze mówił, żeby pan sąsiad wziął jakiś specjalny klucz, bo tata
nie ma.
- A jaki?
- Szklana pięćdziesiątka.

Data: 2013-07-09 20:06:28
Autor: DoQ
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
W dniu 2013-07-08 10:17, Chris pisze:
Szkoda e ka sobie tyle paci za t bet.
Szkoda e masz info z przed roku bo BETA skoczya si rok temu.

Serio? Mam licencje do listopada br. a nadal mam wraenie, e uytkuj bet.

Data: 2013-07-09 20:25:42
Autor: Artur Malg
W dniu 2013-07-09 20:06, DoQ pisze:
[...]

Prbowaem par razy i si pozbyem tego 'cuda' skutecznie. Jak kto
chce sobie posprawdza to jeszcze jest czas - od 2013.03.12 przez 123
dni s specjalne promocje Bety. Nawet jest co za 3,99 :)

Data: 2013-07-09 20:57:42
Autor: DoQ
W dniu 2013-07-09 20:25, Artur Malg pisze:
[...]

No dobra, a jak navi polecasz na Androida??

Data: 2013-07-09 20:40:45
Autor: masti
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
Dnia pięknego Tue, 09 Jul 2013 20:57:42 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

W dniu 2013-07-09 20:25, Artur Maśląg pisze:
Serio? Mam licencje do listopada br. a nadal mam wrażenie, że użytkuję
betę.
Próbowałem parę razy i się pozbyłem tego 'cuda' skutecznie. Jak ktoś
chce sobie posprawdzać to jeszcze jest czas - od 2013.03.12 przez 123
dni są specjalne promocje Bety. Nawet jest coś za 3,99 :)

No dobra, a jaką navi polecasz na Androida??

osmAnda

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-07-09 22:42:08
Autor: Artur Malg
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
W dniu 2013-07-09 20:57, DoQ pisze:
(...)
No dobra, a jak navi polecasz na Androida??

Nie polecam adnej ;) Osobicie korzystam ju kolejny
rok z NE i mam dodatkowo iGo, ale tego chyba kupi
normalnie nie mona. Czekam jeszcze chwil a TT
na Androidzie okrzepnie i ten znajdzie swoje miejsce
u mnie.

Data: 2013-07-10 09:11:01
Autor: Chris
[...]

Moe jak brat .. ola kad komercyjn navi i zosta przy navi googla .. w sumie z miesic temu na tym jechaem po DC (musiaem co odebra z nieznanego miejsca) i poprowadzia bezbdnie .. sam bym pojecha tak tras, ciekawe jak si sprawdza w trasie no i druga wada to e jest on-line.

Data: 2013-07-10 09:08:23
Autor: Chris
[...]

Ja mam windows7 od paru lat i cigle twierdz e to beta :) ps. moe wiesz jak wyczy auto aktualizacj i auto reset systemu ? mam wyczone a to gwno cigle instaluje i resetuje kompa.

Data: 2013-07-25 12:19:41
Autor: radekp@konto.pl
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
Thu, 4 Jul 2013 19:42:15 +0200, w
<863266055.20130704194215@pik-net.pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa(-a):

Niby w czym? e za 7 dni uywania wersji tylko na Polsk musz paci
9.99PLN? A za rok 89.99 czyli droej ni za wersj na PDA.

Za to na Andka nie musisz kupowa "startera" za ok. 150z.

Data: 2013-07-04 21:57:55
Autor: Gotfryd Smolik news
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
On Thu, 4 Jul 2013, Tomek wrote:

i gdzie tutaj uczciwosc ?
jedni maja tak, inni tak?

  S banki, w ktrych darmowa jest karta, s takie w ktrych
darmowe s przelewy, s takie, w ktrych darmowe jest prowadzenie
konta.
  Ktre z nich s "nieuczciwe"?

mozne by sie pokusic znowu o teze ze posiadaczem windowsM sa stratni
a androida uprzywilejowani

  Jeli owe mapy s w 100% jednakowe, to jeszcze porwnaj cen
za uzywanie przez uytkownika ktry aktualizuje "zawsze na
bieco" oraz "niekiedy losowo".
  Wybierasz t wersj co Ci pasuje i ju!

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-07-05 10:01:55
Autor: TW Dziobak
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
Uytkownik "Tomek"  napisa

i gdzie tutaj uczciwosc ?

Jako mi si uczciwo z twarz lektora AM nie kojarzy.
Uywam Garmina z wieczn aktualizacj i to mi wystarcza eby cierpie jego wszystkie niedorbki w Polsce.

Pomijam niewspieranie Automapy na Larka "bo na Larka najczciej kradna AM" - takie byo oswiadczenie producenta par lat temu.
To tak jakby NFZ napisa : " nie leczymy penisw bo nimi najczciej gwac"

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-07-25 12:14:12
Autor: radekp@konto.pl
Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
Thu, 4 Jul 2013 13:05:47 +0200, w <kr3kub$he6$1@node1.news.atman.pl>, "Chris"
<chris@spam.pl> napisa(-a):

> To wynika z jego opisu licencji.

Dla tego podaem e licencja dla AM na Androida dziaa poprawnie i nie ma w/w efektu tak eby nie uoglnia tego dla kadej platformy.

Na Androidzie z kolei nie opacona subskrypcja = nie dziaanie programu.
Na PDA program bdzie dziaa, ale nie masz moliwoci aktualizacji.

Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?