Polityka zagraniczna Fotygi...

Data: 2010-12-07 20:25:03
Autor: Lorn
Polityka zagraniczna Fotygi...
.... "Nie pojadę do Rosji 'na zaproszenie Ławrowa' dopóki nie zniosą embarga na mięso".

Hehe oto przykład, jak była prowadzona polityka zagraniczna RP za rządów PiS`u.

Data: 2010-12-07 12:38:20
Autor: Hans Kloss
On 7 Gru, 20:25, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
... "Nie pojadę do Rosji 'na zaproszenie Ławrowa' dopóki nie zniosą
embarga na mięso".

Hehe oto przykład,

Hehe platfonsie, oto elementarny przykład jak ta polityka POWINNA BYĆ
prowadzona. Jeżeli  jakiś kraj który bez racjonalnych podstaw stosuje
szykany gospodarcze wobec naszego TO SIE Z TAKIM BANDZIOREM NIE
ROZMAWIA, bo nie ma o czym, bo tak nie postępują cywilizowane kraje.
Btw. tzw "rynek rosyjski" jest dla nas mniej ważny nawet niż czeski-
do Czech wysyłamy WIĘCEJ swoich towarów niż do kacaplandii!!! Siła
nabywcza kacapów jest zbliżona do siły nabywczej Holandii a więc nawet
nie można mieć nadziei na znaczące zwiększenie eksportu do krainy
białych niedźwiedzi-  ONI NIE MAJĄ ZA CO KUPIĆ naszych towarów !
J-23

Data: 2010-12-07 21:48:50
Autor: eliasz
Hans Kloss pisze:
  ONI NIE MAJĄ ZA CO KUPIĆ naszych towarów !
J-23

Taa, a jaki polski towar bys im zaproponował? Fiaciki z włoskiej
montowni, czy może opla z GM?

Data: 2010-12-07 22:48:38
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-07 21:38, Hans Kloss pisze:
[...]

Na zasadzie focha? Macie poważnie zawirusowanego matrix`a :P

Data: 2010-12-07 13:57:51
Autor: Hans Kloss
Polityka zagraniczna Fotygi...
On 7 Gru, 22:48, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Na zasadzie focha? Macie powa nie zawirusowanego matrix`a :P
Jakiego "focha" człowieku? Na cywilizowanej zasadzie WZAJEMNOŚCI!.
Debilizmem przy tym i s..syństwem byłoby szykanowanie "z zemsty"
importu towarów ruskich, bo nie godzi się aby rosyjski przedsiębiorca
odpowiadał za chamstwo swoich władz państwowych. Ale konsekwencje
natury dyplomatycznej są jak najbardziej na miejscu- z chamami
bandziorami i szantażystami SIE NIE ROZMAWIA. Albowiem uczciwy
człowiek nie ma z nimi o czym rozmawiac..ale to już chyba zbyt trudne
dla platfonsa.
J-23

Data: 2010-12-07 22:09:57
Autor: bon
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): On 7 Gru, 22:48, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

[...]

Tyle że polityk/dyplomata, który NIE ROZMAWIA nie jest nikomu do niczego
potrzebny. A tłumaczenia/wyjaśnienia/bełkot tego głupiego tłustego krówska są
żenujące.

Data: 2010-12-07 14:20:03
Autor: Hans Kloss
Polityka zagraniczna Fotygi...
On 7 Gru, 23:09, "bon" <bonis...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Tyle e polityk/dyplomata, kt ry NIE ROZMAWIA nie jest nikomu do niczego
potrzebny.
Żeby rozmawiać trzeba mieć do tego partnera. A nie jest nim ktoś kto
stosuje szykany gospodarcze wobec naszego państwa.
 A t umaczenia/wyja nienia/be kot tego g upiego t ustego kr wska s
enuj ce.
A to już całkiem inna sprawa.
J-23

Data: 2010-12-07 22:22:12
Autor: obserwator
bon <bonislaw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Tyle że polityk/dyplomata, który NIE ROZMAWIA nie jest nikomu do niczego
potrzebny.

a slyszales ta wypowiedz osobiscie lub czytales w jakis powaznym publikatorze?

A tłumaczenia/wyjaśnienia/bełkot tego głupiego tłustego krówska są
żenujące.

a to co za jezyk jest? Tuskowej milosci? --

Data: 2010-12-07 22:27:56
Autor: bon
 obserwator <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
bon <bonislaw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Tyle że polityk/dyplomata, który NIE ROZMAWIA nie jest nikomu do niczego
> potrzebny. a slyszales ta wypowiedz osobiscie lub czytales w jakis powaznym publikatorze?

Jaką wypowiedź?

A tłumaczenia/wyjaśnienia/bełkot tego głupiego tłustego krówska są
> żenujące.

a to co za jezyk jest? Tuskowej milosci?

Masz rację. Nikt tak nie tryska miłością bliźniego jak członkowie i wyznawcy
pisu. Wystarczy krótki przegląd wypowiedzi w Internecie.

Data: 2010-12-07 22:42:29
Autor: obserwator
> [...]
 obserwator <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> a slyszales ta wypowiedz osobiscie lub czytales w jakis powaznym > publikatorze?

to na jakiej podstawie piszesz o polityku ktory nie rozmawia w kontekscie
podpuchy na temat Fotygi ktora tu zamiescil autor watku?

> A tłumaczenia/wyjaśnienia/bełkot tego głupiego tłustego krówska są
pisu. Wystarczy krótki przegląd wypowiedzi w Internecie.

Myslisz sie. Jest dokladnie odwrotnie. Wszystkie wypowiedzi bardzo agresywne
sa autortwa PO. Bardzo latwo mozna was podpuscic o czym swiadczy ten watek. --

Data: 2010-12-07 22:54:18
Autor: bon
> [...]

sa autortwa PO. Bardzo latwo mozna was podpuscic o czym swiadczy ten watek.

Mylisz sie. Powielasz tylko bezwiednie czystą propagandę prezesa pis, który
jest mistrzem hipokryzji. To właśnie on jak nikt inny utrzymuje się w ścisłej
czołówce najbardziej agresywnych polityków w Polsce.
Przypomina mi się taki rysuneczek, gdzieś widziałem, coś a'la "Mam Talent"
stoi sobie ludzik na scenie przed stołem z trzema postaciami i trzema
krzyżykami i podpis "Witaj Jarku, co nam pokażesz?" "Skłócę was wszystkich i
wmówię, że to nie ja".
A, zresztą:
http://www.joemonster.org/p/472210/size/oryg
Bardzo celne.

Data: 2010-12-07 23:17:49
Autor: obserwator
[...]

Prezes PiS nie moze robic zadnej propagandy, bo nie dysponuje nawet zadna tuba
propagandowa. Takla tuba natomiast dysponuje PO. Wszystkie postkomunistyczne media codziennie, jak w reklamie, wmawiaja ci , ze
prezes jest agresywny i ty po prostu w to uwierzyles. Jest to bardzo prosty zabieg socjotechniczny, ktorego celem jest wmowienie spoleczenstu czegos, co nie ma zupelnie nic wspolnego z rzeczywistoscia.

To taka spoleczna hipnoza. Wielu ludzi jej ulega. To zjawisko jest powszechnie
znane i zasady jego psychologicznego dzialania rozpracowali socjologowie. Poczytaj cos na temat psychologii tlumow.

[...]

Nie. Kaczynski nikogo nie skloca. Kaczynski jako prezes partii opozycyjnej, ma
prawo zadawac trudne pytania partii aktualnie rzadzacej. Analogicznie dzialaja
partie w wszystkich cywilizowanych panstwach demokratycznych.

Widziales moze wystapienie Nigela Farage lub Rona Paule? To ci najbardziej
kontrowersyjni politycy, ktorzy maja odwage zadawac publicznie trudne pytania.

Tamtych politykow podziwiamy, a naszego odwaznego i kontrowesyjenego polityka,
Polacy probuja zniszczyc (w przenosni i doslownie).

Aby go zniszczyc uruchomiono wszystkie dostepne srodki. Zastanow sie troche nad tym i odpowiedz sobie na pytanie: DLACZEGO ??

Data: 2010-12-08 08:50:13
Autor: bon
bon <bonislaw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  > Mylisz sie. Powielasz tylko bezwiednie czystą propagandę prezesa pis, który
> [...]

Prezes PiS nie moze robic zadnej propagandy, bo nie dysponuje nawet zadna tuba
propagandowa. Takla tuba natomiast dysponuje PO.

Bezczelnie kłamiesz. w tej chwili sam jesteś taką propagandową tubą. Powielasz
tezy, w które mają wierzyć wyborcy.
Zresztą jeszcze do niedawna największą ordynarną tubą pisu była publiczna
jedynka TVP. A o takich mediach jak GP, ND, czy RM to już nawet nie wspominam.

Wszystkie postkomunistyczne media codziennie, jak w reklamie, wmawiaja ci
prezes jest agresywny i ty po prostu w to uwierzyles.

Bzdury opowiadasz. Najśmieszniejsze jest właśnie to, że sam dałeś się otumanić
i dałeś sobie zaszczepić bajeczki prezesa, które właśnie powielasz.
Ludzie, którzy wymyślają innym od lemingów sami właśnie nimi są i za cholerę
tego nie widzą. A chodzą na pasku bredni prezesa i jeszcze są z tego dumni.
rotfl.

Data: 2010-12-08 16:24:22
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idmfas$qoi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale z ciebie dureń, uważasz że ktokolwiek posłucha prezia potrzebuje jeszcze dodatkowych opinii?

--
stevep

Data: 2010-12-07 23:54:51
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-07 23:42,  obserwator pisze:
[...]

Myslisz sie.

Wybory też wygraliście? :> Nie mam szczególnie ochoty grzebać się w waszym pseudo-intelektualnym szambie, by cytować to coś... To coś was charakteryzuje jako chamskie, obłudne nie mające nic wspólnego z perfumerią szambo ;-p

Jest dokladnie odwrotnie.Wszystkie wypowiedzi bardzo agresywne
sa autortwa PO. Bardzo latwo mozna was podpuscic o czym swiadczy ten watek.

Podpuścić? :> LoL... Super. Pierwszy PiS`owiec, który jak na spowiedzi wydał co robi na tej grupie :> Podpuszcza ;-p No cóż... Co wam pozostało?

Data: 2010-12-07 15:00:33
Autor: Antenka
Polityka zagraniczna Fotygi...
On 7 Gru, 23:54, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Podpu ci ? :> LoL... Super. Pierwszy PiS`owiec, kt ry jak na spowiedzi wyda co robi na tej grupie :> Podpuszcza ;-p No c ... Co wam pozosta o?

Ty się do "polityki zagranicznej p. Fotygi" nie mieszaj, głupia
debilna babo, bo twoja "polytyka zagraniczna" kończy się w
supermarkecie i w kuchni, kiedy kupujesz a później używasz niemiecki
płyn do zmywania, czyli faszystowski bubel :D

Antenka

Data: 2010-12-08 00:01:32
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 00:00, Antenka pisze:
[...]

A brzydzę się nią :-p

Data: 2010-12-07 15:15:30
Autor: Antenka
On 8 Gru, 00:01, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Ty si do "polityki zagranicznej p. Fotygi" nie mieszaj

A brzydz si ni :-p

Ty i polityka! Kuń by się uśmiał.  Głupi babus, oj głupiutki...Gary
wyszorowane? Kuchnia zamieciona?

Antenka

Data: 2010-12-08 00:21:49
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 00:15, Antenka pisze:
[...]

Na pewno nie tej Fotygowej polityki... Odruch wymiotny na samą myśl ;-p

Data: 2010-12-07 23:16:25
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-07 22:57, Hans Kloss pisze:
On 7 Gru, 22:48, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Na zasadzie focha? Macie powa nie zawirusowanego matrix`a :P
Jakiego "focha" człowieku?

Takiego jaki strzeliła Fotyga... w wolnym tłumaczeniu: Nie zniesiecie embarga na nasze mięsko? To ja mam wasze zaproszenie w dupie ;-P

Data: 2010-12-08 00:23:36
Autor: Marian
Polityka zagraniczna Fotygi...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:idma3p$k4h$1news.onet.pl...
[...]
Na zasadzie focha?

Na  Zasadzie Focha, tego marszałka? Nie kumam :-(

--

M.

Data: 2010-12-08 00:29:57
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-08 00:23, Marian pisze:

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
[...]
Na zasadzie focha?

Na Zasadzie Focha, tego marszałka? Nie kumam :-(

Na zasadzie Fotygowskiego focha... ;-p

Data: 2010-12-07 20:26:56
Autor: u2
W dniu 2010-12-07 20:25, Lorn pisze:
... "Nie pojadę do Rosji 'na zaproszenie Ławrowa' dopóki nie zniosą
embarga na mięso".

Hehe oto przykład, jak była prowadzona polityka zagraniczna RP za rządów
PiS`u.

Ty, teraz rządzi w MSZ Radek S. za PiSu minister MON.

Jak widać lata lecą, ale na stołkach wciąż ci sami :)

Data: 2010-12-07 20:53:51
Autor: bon
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
.... "Nie pojadę do Rosji 'na zaproszenie Ławrowa' dopóki nie zniosą embarga na mięso".
Hehe oto przykład, jak była prowadzona polityka zagraniczna RP za rządów PiS`u.

Tak. Tylko oni mogli wsadzić to beznadziejnie głupie KRÓWSKO do MSZ.

Data: 2010-12-08 17:09:29
Autor:
On Tue, 07 Dec 2010 20:25:03 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

... "Nie pojadę do Rosji 'na zaproszenie Ławrowa' dopóki nie zniosą embarga na mięso".

 ktos ja tam zapraszal?

Polityka zagraniczna Fotygi...