Politykami powinni być tylko bezrobotni

Data: 2009-03-23 22:27:48
Autor: boukun
Politykami powinni być tylko bezrobotni
I bez konta bankowego, tacy jak ja.

boukun

Data: 2009-03-23 22:29:01
Autor: boukun
Politykami powinni być tylko bezrobotni

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gq8vdo$an8$1nemesis.news.neostrada.pl...
I bez konta bankowego, tacy jak ja.

boukun

Data: 2009-03-23 22:38:55
Autor: awe
Politykami powinni być tylko bezrobotni

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gq8vg0$apg$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gq8vdo$an8$1nemesis.news.neostrada.pl...
I bez konta bankowego, tacy jak ja.

boukun
-- -- -- -- -- -
alez Boukn zgadzam sie z Toba w 100% tylko jest jeden problem. Otoz moim zdaniem Ty masz bardzo prawidlowe przekonania tylko ze czasem jak dla dla mnie to za szybko biegasz i trace orientacje w ktora strone:-)
awe

Data: 2009-03-23 22:49:35
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gq8vgl$6ss$1news3.onet...

[...]

Bo widzisz, prawda leży zawsze po środku. Tylko głupiec będzie zwalał winę na lewiznę czy prawiczków, kiedy wiadomo, że to jedni i ci sami. Najlepszy system, to wspoółczesny narodowy socjalizm, Narodowa Demokracja, bez uprzywilejowanych i dyskryminowanych.

boukun

Data: 2009-03-24 22:41:58
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gq909a$gqg$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Co do narodowego socjalizmu to sie zgadzam. W Polsce sa wiekowe tradycje narodowego socjalizmu.
awe

Data: 2009-03-24 22:42:58
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqbk24$akn$1news3.onet...

[...]

Akurat go nigdy w Polsce nie było, a szkoda. Dlatego Polska tak stoi, jak stoi, od zaborów do zaborów...

Data: 2009-03-23 22:36:19
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Mar 2009 22:27:48 +0100, boukun napisał(a):

I bez konta bankowego, tacy jak ja.

boukun

Większość polityków powinna zostać bezrobotnymi. To różnica.
Już ci pisałem, żebyś się nie podszywał pod ludzi pokrzywdzonych
bezrobociem, bo nic cię z nimi nie łączy. Ty nie pracujesz bo ci się nie
chce i nie jesteś biedny. A z czego żyjesz, to wie tylko twój kapral
prowadzący.
pz
Piotr

Data: 2009-03-23 22:43:23
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjie0op4z9uf$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Między mną, a milionami bezrobotnymi w Polsce nie ma żadnej różnicy. Dla nas wszystkich nie ma już godnej pracy w Polsce, od 1989 roku konsekwentnie likwiduje się wszelkie miejsca pracy, z godziwymi i przyzwoitymi warunkami dla Polaków.

boukun

Data: 2009-03-23 22:51:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Mar 2009 22:43:23 +0100, boukun napisał(a):

Między mną, a milionami bezrobotnymi w Polsce nie ma żadnej różnicy.
Nie pierdol bokun, bo się słabo robi. Takie teksty, to dawaj kmieciom u
ciebie na wiosce...
To "miliony bezrobotnych", podobnie jak ty wałkonią się cały dzień,
pieniaczą w sądach i żyją dobrze (chwlisz się tym bokun, bez przerwy), Bóg
wie z jakich środków? Musiałbyś sobie kiedy trutniu przeżyć miesiąc za 500
zł i jeszcze opłaty porobić. To może wtedy...
pz
Piotr

Data: 2009-03-23 22:55:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1l4ssoadns025.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dokładnie, miliony ludzi bezrobotnych włuczy się po sądach i zostają tam na dodatek poniżani i pozbywani wszelkiej godności, pozbawieni wszelkich praw, nie mają żadnej możliwości dochodzenia swoich roszczeń, bo sądy w Polsce służą władzy, a nie ludziom. Na szczęście, moja żona dobrze zarabia, nie muszę się dawać poniżać reżimowi władzy.

boukun

Data: 2009-03-23 15:01:51
Autor: mrdevilyn
On 23 Mar, 22:55, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Na szczęście, moja żona dobrze zarabia,

Trzeba byc ostatnią szmatą i alfonsem żeby żyć jako utrzymanek
kobiety. Tfu!
J-23

Data: 2009-03-23 23:47:11
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:25496e44-30a4-4070-accc-fe101809dd04h28g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
No wiesz co, ty wiesz w ogóle co to wartości rodzinne?

boukun

Data: 2009-03-23 23:01:56
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Mar 2009 22:55:52 +0100, boukun napisał(a):

Na szczęście, moja żona dobrze zarabia, nie muszę się dawać poniżać reżimowi władzy.

Dlatego ci się robić nie chce, a "godziwej pracy" przy twoich niskich
kwalifikacjach nie ma w całym wszechświecie, więc pozostaje ci droga
wszystkich trutni - polityka. Nie widzę żadnej korzyści w zamianie jednego trutnia, na drugiego.
pz
Piotr

Data: 2009-03-23 23:50:15
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:80wb24332coo.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Opuściłem w 1987 roku Polskę przemysłową, wysoko rozwiniętą, z godziwymi warunkami pracy dla wszystkich, a zastałem w roku 2004 rozkradzioną, zrabowaną i zrujnowaną, z blaszanymi łagrami dla niewolników polskich.

boukun

Data: 2009-03-24 08:43:52
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Mar 2009 23:50:15 +0100, boukun napisał(a):

Opuściłem w 1987 roku Polskę przemysłową, wysoko rozwiniętą, z godziwymi warunkami pracy dla wszystkich, a zastałem w roku 2004 rozkradzioną, zrabowaną i zrujnowaną, z blaszanymi łagrami dla niewolników polskich.

I coś uczynił nieboraku? Wybudowałeś sobie schronienie  z blachy i
starych kartonów i tam w chłodzie i głodzie wegetujesz z dnia na
dzień... Tak bokunku, wegetujesz, w blaszanym łagrze? Durny hipokryto, się zdecyduj i coś sobie usuń, najlepiej narcyzm.
Wtedy pokasujesz te swoje chwalipiectwo w necie i będziesz mógł udawać
jednego z bezrobotnych i skrzywdzonych.
Aaa i kup sobie legalne programy do kompa, ty opozycjonisto z Koziej
Wólki.
pz
Piotr

Data: 2009-03-24 10:18:32
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:apj6p461v1r9.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ja tu zapomniałem dodać, opuściłem Polskę przeze mnie zbudowaną, murowaną, a zasatałem drewnianą, przez Piotrusiów rozkradzioną...

boukun

Data: 2009-03-24 10:29:36
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Mar 2009 10:18:32 +0100, boukun napisał(a):

Ja tu zapomniałem dodać, opuściłem Polskę przeze mnie zbudowaną, murowaną, a zasatałem drewnianą, przez Piotrusiów rozkradzioną...

Ty nie weksluj, bokun. I nie świruj, to nie pobór.
pz
Piotr
Hm, przez ciebie? A w jaki sposób wynoszenie mięsa z zakładu budowało
Polskę? Sprzedawałeś na lewo, i co, wybudowałeś jakiś Dom Kultury? Czy
może przep... kapuchę na panienki?

Data: 2009-03-24 12:06:02
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ewdkznrvv9ah.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Budowałem, modernizowałem i rozwijałem zakłady Mięsne w Jeleniej Górze. Co więcej, już jak tam nie pracowałem, a pracowałem w firmie brata Izolatorstwo Budowlane, to żeśmy w tej mojej macierzystej rzeźni robili izolacje C.O. także na uboju. Dzisiaj ten zakład jest jak tysiące innych zaorany. Akurat teraz żałuję, że ja jako jedyny nie wynosiłem szmendy i nie nosiłem do babki na melinę, bo to się wszystkim należało, juako rekompensata.

Co ty mi tak Piotrusiu zazdrościsz dobrego życia jak ta sędzina w wyroku, he, he, he.

boukun

Data: 2009-03-24 13:20:16
Autor: Piotr
Dnia Tue, 24 Mar 2009 12:06:02 +0100, boukun napisał(a):

Co ty mi tak Piotrusiu zazdrościsz dobrego życia jak ta sędzina w wyroku, he, he, he.

Aa, to ty masz "dobre życie"?! He, he, noo tak polactwo całom
gembom...
Owsiki też mają "dobre życie".
pz
Piotr

Data: 2009-03-24 14:30:35
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:2kx8gtcq34u6.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Uważaj Piotrusiu, bo za znieważanie z powodu przynależności narodowej jest paragraf.

boukun

Data: 2009-03-24 22:43:33
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
niestety Piotrze Boukun ma tutaj racje.
awe

Data: 2009-03-25 07:28:07
Autor: Piotr

Data: 2009-03-30 22:40:56
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:3ojf7dkcji33$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 24 Mar 2009 22:43:33 +0100, awe napisał(a):

niestety Piotrze Boukun ma tutaj racje.

?
pz
Piotr
-- -- -- -- -- -- -- -- -
sluchaj kur...nawet nie chce Ci mowic co wiedzialem w Polskim sadzie, umarlbys ze smiechu, przy okazji placzac ze zgryzoty.
To jeden wielki cyrk na kolkach. Nie sadz ze w PL jest prawo.
awe

Data: 2009-03-24 11:11:22
Autor: matusm
[...]

Tych z Grunwaldu powinni wyslac do sowietow aby sie nie meczyli w Polsce

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-24 12:07:04
Autor: boukun

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqabk3$7qu$1news3.onet...

[...]

Wtedy ostaniesz się z samymi Ickami..., czyli swoimi.

boukun

Politykami powinni być tylko bezrobotni