Polka Iga Wyrwał: "Żydówka Portman zazdrości mi cycków!"...

Data: 2009-08-17 08:07:38
Autor: Tzva Adonai
Polka Iga Wyrwał: "Żydówka Portman zazdrości mi cycków!"...
Najpiękniejsze polskie piersi przyczepione do Igi Wyrwał robią
prawdziwą karierę! Właśnie zagrały w filmie pod tytułem "Your
Highness", i to w nie byle jakim towarzystwie: partnerowała im wybitna
aktorka Natalie Portman. Iga wie swoje. Twierdzi, że Portman zazdrości
jej bujnego biustu.

 "Mój biust wzbudzał wielkie zainteresowanie wśród męskiej części
ekipy filmowej. Portman najwyraźniej nie była z tego zadowolona. Ale
co ja na to poradzę, że moje piersi mają rozmiar DD, a ona ma zaledwie
A" - zapytała retorycznie Polka na łamach "SE".

Jak donosi bulwarówka, hollywoodzka gwiazda zobaczyła w naszej
rodaczce poważną konkurentkę, dlatego unikała jej jak ognia.

Jednak lekka niechęć Natalie do Igi może wynikać z innej dysproporcji:
Portman to jedna z najinteligentniejszych gwiazd w Fabryce Snów - jej
IQ wynosi 164.

http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article432003/Iga_Wyrwal_Portman_zazdrosci_mi_piersi.html

Polka Iga Wyrwał: "Żydówka Portman zazdrości mi cycków!"...