Półka na książki?

Data: 2009-10-06 06:57:44
Autor: arch
Półka na książki?
On 5 Paź, 18:32, belgrano <ani...@gemini.net.pl> wrote:
Witam.
Sprawa niby prosta a jednak. Posiadam wnękę "kanciaste C" o wymiarach
200cmx20cm (długośc x szerokość).
Chce w takiej wnęce zrobić półke na książki a nie chce za bardzo aby
mocowania były widoczne. Myślałem o podporach metalowych ale mało
estetyczne. Może macie pomysłu jak wykonać? Może byc deska lub płyta.
Jak to zamocować?

Witam.
Wg mnie najprostszym rozwiazaniem będzie coś takiego:
http://www.reling.pl/katalog/mocowania-polek/mocowanie-polki-niewidoczne.html

Tylko sama półka powinna być o gr. ok. 30 mm. Moga to być np. dwie
płyty wiórowe 18 mm laminowane sklejone ze sobą.
Działa perfekcyjnie, robiłem coś takiego nie raz.

pozdr.

Półka na książki?