Polka pod projektor 47cm X 40cm

Data: 2010-01-03 16:06:57
Autor: topek
Polka pod projektor 47cm X 40cm
Witam,
jak tanim kosztem zrobic polke o podanych wymiarach?
Dluzszy bok ma odchodzic od sciany. Zoom w moim projektorze ma za maly zakres i mi obraz na boczne sciany wchodzi. Musze wiec projektor przyblizyc do sciany.
Oczywiscie zoom na maxa ustawiony w odpowiednia strone (zeby obraz byl jak najmniejszy).

Potrzebuje jakas zgrabna poleczke. Przede wszystkim estetyczna.
Ma ktos jakis pomysl? Z czego to zrobic i jakich uchwytow uzyc, zeby tak duza polka dobrze sie trzymala, ale zeby nie bylo to brzydkie jak noc :>

Myslalem o polce IKEI Lack
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50103618
ale ona ma tylko 26cm glebokosci.
Ale jest estetyczna bo stelaz chowa sie w polke.

Zna ktos podobne polki innych producentow, ktore by mialy az taka glebokosc?

A moze kupic polke ikei i wykorzystac sam stelaz do odpowiednio grubej plyty (np blatu kuchennego :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-01-04 23:05:11
Autor: Grzegorz Prędki
Polka pod projektor 47cm X 40cm
Zrob sobie polke z plyty g-k i profili. Pomalujesz na kolor sciany i bedzie estetycznie wygladac. Wielkosc tez nie bedzie tutaj zadnym problemem.

Polka pod projektor 47cm X 40cm