Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.

Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.

Data: 2010-08-31 00:56:07
Autor:
Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Plus zablokował mi rozmowy wychodzący, gdyż mam płacone rachunki w złej
kolejności i uważa, że mu brakuje 21 złotych z groszami. Na dodatek nie
zezwala na zapłacenie, gdyż jego strona WWW (poprzez którą mogę opłacić
rachunki -- raczej trudno w tej chwili o inny sposób szybkiego płacenia
tych rachunków)

Raczej Panu miesza się już w głowie. Abonent Polkomtela ma jeden numer
rachunku bankowego (i nie jest prawdą, że wszyscy Klienci płacą na 1 numer
konta. Każdy Klient Plusa ma swój unikalny numer - przynajmniej od 2001 r.) Jeżeli jest tam nadpłata - wędruje ona na poczet kolejnych faktur.  Saldo
konto można sprawdzić sobie w EBOK.
Można też ewentualną nadpłatę ściągnąć na konto/przekazem/na inne konto
abonenckie/itp.

Logowanie do starej wersji EBOK:
https://ssl.plusgsm.pl/ebok

Logowanie do nowej wersji EBOK (tzw. Plus Online):
https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web

Jeżeli ktoś nie chce płacić za wybraną fakturę/-y poprzez EBOK - może dokonać
wpłaty dowolnej kwoty na swoje konto abonenckie poprzez stronę:

http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/uslugi/uslugi_standardowe/formy_platnosci/jednorazowa_platnosc_karta_kredytowa/

lub https://www.plusgsm.pl/platnosc2/ Chcieć to móc ;p

Życzę zdrowia na przyszłość.




--


Data: 2010-08-31 11:31:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.

<newsroomy.WYTNIJ@gazeta.pl> i5hjv7$sc1$1@inews.gazeta.pl

Plus zablokował mi rozmowy wychodzący, gdyż mam płacone rachunki w złej
kolejności i uważa, że mu brakuje 21 złotych z groszami. Na dodatek nie
zezwala na zapłacenie, gdyż jego strona WWW (poprzez którą mogę opłacić
rachunki -- raczej trudno w tej chwili o inny sposób szybkiego płacenia
tych rachunków)

Raczej Panu miesza się już w głowie. Abonent Polkomtela ma jeden numer
rachunku bankowego (i nie jest prawdą, że wszyscy Klienci płacą na 1 numer
konta.

Nie twierdzę, że jest inaczej. Twierdzę, że 10 lat temu każdy miesiąc
był księgowany na inny numer. Wiem to na pewno, gdyż na jednym numerze
powstała nadpłata (związana ze zmiana okresu rozliczeniowego) i nie
mogłem jej spożytkować przez kilka miesięcy mimo starań z mojej strony!


Każdy Klient Plusa ma swój unikalny numer - przynajmniej od 2001 r.)

Nie twierdzę, że tak nie jest, ale że nie mogę tego zweryfikować.

Jeżeli jest tam nadpłata - wędruje ona na poczet kolejnych faktur.

Być może tak jest -- uważałem tak nadpłacając wielokrotnie, a nadpłacam
od początku istnienia ostatniej umowy pomiędzy mną i Polkomtelem dość
często, żeby nie powiedzieć, że notorycznie.

Saldo konto można sprawdzić sobie w EBOK.

Życzę powodzenia!!! ;)

Można też ewentualną nadpłatę ściągnąć na konto/przekazem/na
inne konto abonenckie/itp.

Być może.

Logowanie do starej wersji EBOK:
https://ssl.plusgsm.pl/ebok

Logowanie do nowej wersji EBOK (tzw. Plus Online):
https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web

Jeżeli ktoś nie chce płacić za wybraną fakturę/-y poprzez EBOK - może dokonać
wpłaty dowolnej kwoty na swoje konto abonenckie poprzez stronę:

http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/uslugi/uslugi_standardowe/formy_platnosci/jednorazowa_platnosc_karta_kredytowa/

lub https://www.plusgsm.pl/platnosc2/

Chcieć to móc ;p

Chcę być w ciąży.
Slogan ,,chcieć to móc'' jest równie mądry jak ,,wierzyć znaczy mieć''.

Życzę zdrowia na przyszłość.

Dzięki i nawzajem.

--
749*.8=600 749*.6=450 450-600 to (60-80)% .                         .                         .               749        .
    VV  . Ventolin                                                  u               .     .                 . 739  .      26
^         .               . .                        25 .         .01 .     .           .12 .            20   729            .   . .
  . . .     .   . .   . .       . . .             .    26   . . .   g  03040506   .09 .      14 .      19     719      .25  27
P      lipiec       .    VVVV        VV .19 . . .         .         r02VV       .          13         .    21 709    .
E29  01  03   .  07    101112        17    20    VV .    2728    31 .            08              16VV         700
F      02      06  08         .    16          VV23          29     m sierpień       1011      15  VV         685   2324      2829
   30        VV    .-09      13        18      22  24               u                              1718       680 22              30
l            05   '.O_'                      21                30   c          VV                             670
/'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,        1415                                 h          07                             660
m,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ........ ..... ..................y................,,,,,,....;;;;..,,;;..,,.650...,,..,,..,,..,,..

Postscriptum: Ponieważ nie każdy ;) pojął -- wyjaśniam:

 -- w wyniku błędu ,,systemu transakcyjnego'' przy płaceniu powstała nadpłata
    niezamierzona przeze mnie
    (dwa razy zamiast za dwa miesiące, zapłaciłem dwa razy
    za dużo, czyli dwa razy podwójnie -- > dwa do potęgi 3)

 -- w wyniku niespodziewanych nadpłat powstała nieczytelność na stronie transakcyjnej
    (o wiele łatwiej zbudować taką stronę, na której widać dokładnie, która faktura
    jest zapłacona, a która nie jest, ale komuś zależało na motaniu przy budowie tej
    strony; przy płaceniu regularnym nie ma problemu, po prostu co druga linijka
    dotyczy mego zadłużenia a co druga spłaty, ale przy nadpłatach lub niedopłatach
    łatwo o pogubienie się; być może to kara za spóźnianie się z opłatami -- jeśli
    tak, to mnie ukarano za nadpłacanie)

 -- z powodu nieczytelności odkładałem czas kolejnej zapłaty (i tak Polkomtel był
    przeze mnie zazwyczaj kredytowany nadpłatami)

 -- bez uprzedzenia zostały zablokowane rozmowy wychodzące w dniu, w którym wyjeżdżałem

 -- transakcyjna strona WWW tego dnia była nieczynna, zaś w kasie pobrano ode mnie opłatę
    1.99 bez jakiegokolwiek uprzedzenia (płaciłem tam kartą kredytową)

 -- zostałem potraktowany przez innego klienta Polkomtelu (skoro płacił w kasie -- chyba
    był klientem) co najmniej nieładnie i sprawa mogłaby mieć finał bardziej ,,uroczysty'', ;)
    gdyby nie fakt spóźnienia związany właśnie z koniecznością zapłacenia w kasie i nieudanymi
    próbami zapłacenia poprzez stronę WWW

 -- do tej pory nie kwestionowałem faktu powstania zadłużenia (na kwotę około 21 złotych)
    ani wysokości tego zadłużenia choć należy sprawdzić dokładnie, czy Polkomtel nie pobrał
    ode mnie za dużo; na razie na takie sprawdzenie nie mam ochoty -- sprawdzę, gdy będę miał
    dużo czasu do zmarnowania; sprawdzę, czyli zajrzę do historii z kont bankowych

 -- nie twierdziłem (i nie twierdzę) że każdy klient Polkomtelu płaci na to samo konto;
    twierdzę, że przed ponad 10 latami (może 11, może 12 -- czas ucieka szybko, ale
    chodzi o początki Polkomtelu w Polsce) każdy miesiąc był opłacany na inne konto
    (czyli twierdzę coś odwrotnego do tego, co jest mi zarzucane)

 -- okres rozliczeniowy jest dla mnie niekorzystny, prosiłem Polkomtel
    o zmianę, ale moja prośba została odrzucona; gdyby okres był korzystny
    a system transakcyjny nie generował błędów, nie byłoby ani nadpłat, ani
    niedopłat

 -- zdecydowanie dużej ja kredytowałem Polkomtel nadpłatami niż Polkomtel
    dodatkowo kredytował mnie moimi niedopłatami (mam na myśli zsumowanie
    iloczynów (wysokości nadpłat i dni) oraz iloczynów (wysokości niedopłat i dni)

Być może Polkomtek by chciał, abym mu płacił i nie korzystał z jego usług. :)
Postawa częsta w tym kraju. :)

Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona