Data: 2010-08-31 00:56:07 | |
Autor: | |
Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''. | |
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Plus zablokował mi rozmowy wychodzący, gdyż mam płacone rachunki w złej Raczej Panu miesza się już w głowie. Abonent Polkomtela ma jeden numer rachunku bankowego (i nie jest prawdą, że wszyscy Klienci płacą na 1 numer konta. Każdy Klient Plusa ma swój unikalny numer - przynajmniej od 2001 r.) Jeżeli jest tam nadpłata - wędruje ona na poczet kolejnych faktur. Saldo konto można sprawdzić sobie w EBOK. Można też ewentualną nadpłatę ściągnąć na konto/przekazem/na inne konto abonenckie/itp. Logowanie do starej wersji EBOK: https://ssl.plusgsm.pl/ebok Logowanie do nowej wersji EBOK (tzw. Plus Online): https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web Jeżeli ktoś nie chce płacić za wybraną fakturę/-y poprzez EBOK - może dokonać wpłaty dowolnej kwoty na swoje konto abonenckie poprzez stronę: http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/uslugi/uslugi_standardowe/formy_platnosci/jednorazowa_platnosc_karta_kredytowa/ lub https://www.plusgsm.pl/platnosc2/ Chcieć to móc ;p Życzę zdrowia na przyszłość. -- |
|
Data: 2010-08-31 11:31:25 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Polkomtelowi miesza się w ,,głowie''. | |
<newsroomy.WYTNIJ@gazeta.pl> i5hjv7$sc1$1@inews.gazeta.pl Plus zablokował mi rozmowy wychodzący, gdyż mam płacone rachunki w złej Raczej Panu miesza się już w głowie. Abonent Polkomtela ma jeden numer Nie twierdzę, że jest inaczej. Twierdzę, że 10 lat temu każdy miesiąc był księgowany na inny numer. Wiem to na pewno, gdyż na jednym numerze powstała nadpłata (związana ze zmiana okresu rozliczeniowego) i nie mogłem jej spożytkować przez kilka miesięcy mimo starań z mojej strony! Każdy Klient Plusa ma swój unikalny numer - przynajmniej od 2001 r.) Nie twierdzę, że tak nie jest, ale że nie mogę tego zweryfikować. Jeżeli jest tam nadpłata - wędruje ona na poczet kolejnych faktur. Być może tak jest -- uważałem tak nadpłacając wielokrotnie, a nadpłacam od początku istnienia ostatniej umowy pomiędzy mną i Polkomtelem dość często, żeby nie powiedzieć, że notorycznie. Saldo konto można sprawdzić sobie w EBOK. Życzę powodzenia!!! ;) Można też ewentualną nadpłatę ściągnąć na konto/przekazem/na Być może. Logowanie do starej wersji EBOK: Logowanie do nowej wersji EBOK (tzw. Plus Online): Jeżeli ktoś nie chce płacić za wybraną fakturę/-y poprzez EBOK - może dokonać http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/uslugi/uslugi_standardowe/formy_platnosci/jednorazowa_platnosc_karta_kredytowa/ lub https://www.plusgsm.pl/platnosc2/ Chcieć to móc ;p Chcę być w ciąży. Slogan ,,chcieć to móc'' jest równie mądry jak ,,wierzyć znaczy mieć''. Życzę zdrowia na przyszłość. Dzięki i nawzajem. -- 749*.8=600 749*.6=450 450-600 to (60-80)% . . . 749 . VV . Ventolin u . . . 739 . 26 ^ . . . 25 . .01 . . .12 . 20 729 . . . . . . . . . . . . . . . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19 719 .25 27 P lipiec . VVVV VV .19 . . . . r02VV . 13 . 21 709 . E29 01 03 . 07 101112 17 20 VV . 2728 31 . 08 16VV 700 F 02 06 08 . 16 VV23 29 m sierpień 1011 15 VV 685 2324 2829 30 VV .-09 13 18 22 24 u 1718 680 22 30 l 05 '.O_' 21 30 c VV 670 /'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415 h 07 660 m,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ........ ..... ..................y................,,,,,,....;;;;..,,;;..,,.650...,,..,,..,,..,,.. Postscriptum: Ponieważ nie każdy ;) pojął -- wyjaśniam: -- w wyniku błędu ,,systemu transakcyjnego'' przy płaceniu powstała nadpłata niezamierzona przeze mnie (dwa razy zamiast za dwa miesiące, zapłaciłem dwa razy za dużo, czyli dwa razy podwójnie -- > dwa do potęgi 3) -- w wyniku niespodziewanych nadpłat powstała nieczytelność na stronie transakcyjnej (o wiele łatwiej zbudować taką stronę, na której widać dokładnie, która faktura jest zapłacona, a która nie jest, ale komuś zależało na motaniu przy budowie tej strony; przy płaceniu regularnym nie ma problemu, po prostu co druga linijka dotyczy mego zadłużenia a co druga spłaty, ale przy nadpłatach lub niedopłatach łatwo o pogubienie się; być może to kara za spóźnianie się z opłatami -- jeśli tak, to mnie ukarano za nadpłacanie) -- z powodu nieczytelności odkładałem czas kolejnej zapłaty (i tak Polkomtel był przeze mnie zazwyczaj kredytowany nadpłatami) -- bez uprzedzenia zostały zablokowane rozmowy wychodzące w dniu, w którym wyjeżdżałem -- transakcyjna strona WWW tego dnia była nieczynna, zaś w kasie pobrano ode mnie opłatę 1.99 bez jakiegokolwiek uprzedzenia (płaciłem tam kartą kredytową) -- zostałem potraktowany przez innego klienta Polkomtelu (skoro płacił w kasie -- chyba był klientem) co najmniej nieładnie i sprawa mogłaby mieć finał bardziej ,,uroczysty'', ;) gdyby nie fakt spóźnienia związany właśnie z koniecznością zapłacenia w kasie i nieudanymi próbami zapłacenia poprzez stronę WWW -- do tej pory nie kwestionowałem faktu powstania zadłużenia (na kwotę około 21 złotych) ani wysokości tego zadłużenia choć należy sprawdzić dokładnie, czy Polkomtel nie pobrał ode mnie za dużo; na razie na takie sprawdzenie nie mam ochoty -- sprawdzę, gdy będę miał dużo czasu do zmarnowania; sprawdzę, czyli zajrzę do historii z kont bankowych -- nie twierdziłem (i nie twierdzę) że każdy klient Polkomtelu płaci na to samo konto; twierdzę, że przed ponad 10 latami (może 11, może 12 -- czas ucieka szybko, ale chodzi o początki Polkomtelu w Polsce) każdy miesiąc był opłacany na inne konto (czyli twierdzę coś odwrotnego do tego, co jest mi zarzucane) -- okres rozliczeniowy jest dla mnie niekorzystny, prosiłem Polkomtel o zmianę, ale moja prośba została odrzucona; gdyby okres był korzystny a system transakcyjny nie generował błędów, nie byłoby ani nadpłat, ani niedopłat -- zdecydowanie dużej ja kredytowałem Polkomtel nadpłatami niż Polkomtel dodatkowo kredytował mnie moimi niedopłatami (mam na myśli zsumowanie iloczynów (wysokości nadpłat i dni) oraz iloczynów (wysokości niedopłat i dni) Być może Polkomtek by chciał, abym mu płacił i nie korzystał z jego usług. :) Postawa częsta w tym kraju. :) |
|