Polnisch verboten! – Polski zakazany! Wyrok Tryb. Konstytucyjnego w Niemczech a co na to PrO STYTUTY Z platfusow!

Data: 2013-08-30 03:45:08
Autor: muto2100
Polnisch verboten! – Polski zakazany! Wyrok Tryb. Konstytucyjnego w Niemczech a co na to PrO STYTUTY Z platfusow!
Data: 2013-08-30 12:16:06
Autor: Marek
Polnisch verboten! – Polski zakazany! Wyrok Tryb. Konstytucyjnego w Niemczech a co na to PrO STYTUTY Z platfusow!
W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 12:45:08 UTC+2 użytkownik muto2100 napisał:
http://wirtualnapolonia.com/2013/08/30/polnisch-verboten-polski-zakazany-wyrok-tryb-konstytucyjnego-w-niemczech/

W naszej wiosce jest jeden Niemiec, ktory chce sie tu na stale osiedlic. Jak sie do mnie odezwie po niemiecku, to dostanie w ryja.

Data: 2013-08-30 23:01:35
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:80834732-a580-4ac4-a1f9-2974b5db369dgooglegroups.com...
[...]

a jak odezwie się w jidisz?

Data: 2013-08-31 09:23:25
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

=================================

1. Jakiś ty bojowy. A, jeśli Niemiec odda ci tak, że nakryjesz się nogami? Polecisz na policję z płaczem? Czy zwołasz kolegów i w gromadzie spróbujecie odwetu?

2. Jeśli jakiś Polak, będący na emigracji w Niemczech, odezwie się przy jakimś Niemcu po polsku, a ten Niemiec da mu z tego powodu w ryja, wyślesz Niemcowi karteczkę z gratulacjami?

rozbawiony głupotą niektórych dyskutantów

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-31 12:47:19
Autor: Mark Woydak
[...]

Kto ci rączki rozmacha papierowy tygrysie?

MW

Data: 2013-08-30 13:06:52
Autor: Towarzysz Gnój
Polnisch verboten! - Polski zakazany! Wyrok Tryb. Konstytucyjnego w Niemczech a co na to PrO STYTUTY Z platfusow!

Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci

http://wirtualnapolonia.com/2013/08/30/polnisch-verboten-polski-zakazany-wyrok-tryb-konstytucyjnego-w-niemczech/

Biedne polskie dzieci!  Tatus kupi 'Wyborcza', albo Urbana i nie bedzie im mógl poczytac...

Data: 2013-08-30 18:43:43
Autor: leszek niewiadomski
Am 30.08.2013 13:06, schrieb Towarzysz Gnój:

[...]

Dzieci juz dawno przestaly byc dziecmi i maja - miejmy nadzieje - w d* ojca pieniacza i jego walke z byla zona i urzedami.
Krotko wprowadzenie do tematu: ojciec germanista (!) z Polski wzial i poslubil obywatelke kraju osiedlenia i doprowadzil do splodzenia przez nia dzieci. Nastepnie odmienilo mu sie, rozwiodl sie z matka swych dzieci i zaczal walczyc jako ojciec o prawo widzenia sie z nimi. Z jakichs tam powodow nie mogl sie dogadac z byla malzonka, wiec wlaczyl do tego sady i urzedy. Z dziecmi pozwolono mu sie spotykac, ale z znowu z jakichs powodow chciala przy tym byc zona wzglednie urzednik. Moze obawali sie ze w czasie spotkan bedzie sie brzydko wyrazal lub namawial do obalenia ustroju konstytucyjnego? Z tego powodu chcieli rozumiec tematy poruszane przez pana ojca przed dziecmi. Zakladali ze gosc chocby z powodu zawodu, a tez i dlugoletniego pobytu w Niemczech potrafi porozumiec sie w jezyku, ktory zrozumieliby swiadkujacy urzednicy wzglednie byla zona i matka dzieci. Wyglada na to, ze do porozumienia nie doszlo, dzieci w miedzyczasie podrosly, zgermanizowaly sie, a pan P. nadal walczy i traci sily. Jak urodza mu sie wnuki to bedzie moze walczyl o ile repolonizacje?
ln.
PS. O cierpieniach pana P. czytalem przed wielu i co jakis czas dochodzily do mnie nastepne odcinki tej historii. Zrozumialem szybko powody dlaczego malzonka go odrzucila, dlaczego uciekala przed nim z dziecmi do innych krajow, dlaczego szukala pomocy w urzedach i dlaczego urzednicy traktuja go podejrzliwie.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-08-30 20:15:28
Autor: Towarzysz Gnój
Polnisch verboten! - Polski zakazany! Wyrok Tryb. Konstytucyjnego w Niemczech a co na to PrO STYTUTY Z platfusow!

Uzytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisal w wiadomosci news:kvqi3v$sea$1online.de...

| > |

| Dzieci juz dawno przestaly byc dziecmi i maja - miejmy nadzieje - w d*
| ojca pieniacza i jego walke z byla zona i urzedami.

No to w czym rzecz?

Data: 2013-08-30 21:13:30
Autor: leszek niewiadomski

> [...]
| >

| Dzieci juz dawno przestaly byc dziecmi i maja - miejmy nadzieje - w d*
| ojca pieniacza i jego walke z byla zona i urzedami.

Pytanie skierowalbym do pana Pomorskiego. Mysle ze lekarze pozwola mu na lekture w jezyku nieurzedowym? Chyba ze ma niepolskojezycznego przedstawiciela prawnego.
ln.

Data: 2013-08-30 16:23:21
Autor: OCH
[...]

troska o dzieci -jaka bedzie ich przyszlosc gdy nieprzeczytaja w oryginale Mein Kampf.
A wsród Niemców zyc trzeba.

Data: 2013-08-30 20:20:29
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "OCH" <popo@popo.pl> napisał w wiadomości news:kvq9sq$itp$1news.task.gda.pl...

| Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci
|
| troska o dzieci -jaka bedzie ich przyszlosc gdy nieprzeczytaja w oryginale
| Mein Kampf.

A kto to czyta?

| A wsród Niemców zyc trzeba.

No niekoniecznie. Można nauczyć się polskiego i osiąść w Polsce.

Data: 2013-08-30 22:45:47
Autor: matusm
[...]

To jak to sie ma do dwujezycznych nazw ulic na zachodnich rubiezach naszego kraju,te tablice powinny jutro wszystkie byc zdjete,oczywiscie zakaz mówienia po niemiecku

ale tak sie nie stanie bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Polnisch verboten! – Polski zakazany! Wyrok Tryb. Konstytucyjnego w Niemczech a co na to PrO STYTUTY Z platfusow!