Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]

Data: 2011-12-27 02:07:46
Autor: Gawron
Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]
On 18 Gru, 23:25, Barnaba <piotrek.franc...@gmail.com> wrote:
Witam,

Kiedyś coś pisałem, szukałem info, ktoś podrzucił relację Top Gear, aż
w końcu udało się zrealizować plan :) Północny Wietnam na  Hondzie
160ccm, 1400km. Po tej podróży zaczynam się zastanawiać po co mam w
motocyklu 110KM. Do podrozowania, a nie przemieszczania sie od A do B,
wystarczy 10-20KM.

Piekne.
W jakim okresie byliscie?
Do podrozowania? Z takim sprzetem w Wietnamie to mozesz otworzyc
powazny biznes transportowy.

Pozdr
Gawron
AT

Północny Wietnam - wyprawa motocyklowa [film]