Polo v. Fiesta dla kobiety

Data: 2010-01-17 17:26:17
Autor: andreas
Polo v. Fiesta dla kobiety
Witam,

40 letnia kobieta zmienia auto. W puli jest nowy VW Polo lub nowy Ford Fiesta. Jazda głównie po mie¶cie, niedalekie trasy, będzie jeżdzić sama lub czasem z drug± osob±.
Dzięki góry za wszelkie info/rady.

--
andreas

Data: 2010-01-19 10:52:30
Autor: Lukasz Sczygiel
Polo v. Fiesta dla kobiety
[...]

Co do polo sie nie wypowiem bo nie znam.
Starsza o jedna generacje fiesta (mk6) sprawuje sie calkiem ok. Moja baba sobie
chwali. Jezdzi jej sie dobrze, ani razu nie udalo jej sie obetrzec niczego.
Autko jest oszczedne (silnik 8v 1,3 70KM) pali 5,5-6,5 z srednia w okolicach 6,2.
Ale w tych nowych sa inne silniki i moze byc inaczej.

Autko jest wygodne (siedzi sie relatywnie wysoko i dobrze widac) i pakowne
(zmiescily mi sie do niej dwa podzielone swiniaki i 250kg cementu).

Po 3 latach uzytkowania feler jest tylko jeden - kluczyk sie wyrobil i bagaznika
nie otwiera. Ale dorobilem nowy za 35zl i jest ok. Autko sie swietnie prowadzi. Jest jak przyklejone do drogi. Nagrzewa sie w
srodku po jakichs 5 minutach jazdy przy mrozach w okolicach -10 , -15 stopni.

--
Lukasz Sczygiel

--

Polo v. Fiesta dla kobiety