Poloncentryzm jest ciągle usuwany z internetu przez Żydofaszyzm w Polsce!

Data: 2015-02-06 10:34:18
Autor: husar
Poloncentryzm jest ciągle usuwany z internetu przez Żydofaszyzm w Polsce!

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:mb0nu5$rib$1mx1.internetia.pl...
Twój film ma nową aktywność: Polonocentryzm

Car Mieczyslaw Skowronski
UWAGA ! Poloncentryzm  jest ciągle usuwany z internetu przez Żydofaszyzm w Polsce!  ( FB, G+ ) Sławianom Sława !
https://www.youtube.com/watch?v=sqJMD2ZJjcA&google_comment_id=z12vwf550te1tz0zv04cfxupvnepgjc4aew&google_view_type#gpluscomments

boukun

"Cudzoziemcy odbudują twoje mury, a ich królowie będą ci służyć, gdyż w moim gniewie cię uderzyłem, lecz w mojej łaskawości nad tobą się zlituję.
I twoje bramy będą stale otwarte, ni w dzień, ni w nocy nie będą zamykane, aby można było sprowadzić do ciebie skarby narodów pod wodzą ich królów.
Bo naród i królestwo, które tobie nie będą służyć, zginą, i takie narody będą doszczętnie wytępione."

https://github.com/bragi/bible/blob/master/data/Iz60.txt
Linijka 10,11,12

Budujemy im mury? - budujemy
Sprowadzają sobie skarby? - sprowadzaja
Służymy im? ... i to jak

"Światłością w dzień nie będzie ci już słońce, a blask księżyca nie będzie ci już świecił, lecz Pan będzie twoją wieczną światłością, a twój Bóg twoją chlubą.
Twoje słońce już nie będzie zachodziło, a twój księżyc znikał, gdyż Pan będzie twoją wieczną światłością i skończą się dni twojej żałoby."

Innymi słowy - nastanie jedna wielka ciemność i niewolnictwo.
Przecież to ideologia śmierci i ciemności.
Wystarczy spojrzeć na filmy z Holywood

Poloncentryzm jest ciągle usuwany z internetu przez Żydofaszyzm w Polsce!