Polonia B - Wisla K. 03.2010

Data: 2010-03-27 20:38:21
Autor: Hades
Polonia B - Wisla K. 03.2010
Użytkownik "PawelC"
Tak się do niedawna zastanawiałem co się z tą Wisłą ostatnio za czasów
Skorży stało... i dziś do mnie to dotarło..
przecież Ci goście ostatnimi meczami grali tak jakby kompletnie bali się
grać jeden na jeden.
Dziś było widać jakby odkryli, że istnieje coś takiego jak drybling.
Kolejny plus na konto Kasperczaka:
Wygląda na to, że zaczyna robić porządek z świętymi krowami w zespole.
Tydzień temu Kirm, dziś Paweł Brożek, który w zasadzie tylko człapał po
boisku.
Zobaczymy jak to będzie wyglądało dalej.

Teraz najwazniejsze zeby Wisla utrzymala przewage nad Legia.
Miejmy nadzieje ze Lech im w tym wydatnie pomoze.
AM

Polonia B - Wisla K. 03.2010