[OE] Polonia Bytom - Wisła

Data: 2009-02-27 20:04:12
Autor: tees
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Wspaniały mecz, który mógłby być ozdobą każdej ligi europejskiej. Ambicja, mnogość wytrenowanych schematów w ataku, doskonała technika użytkowa graczy, liczne strzały z dystansu i wspaniałe parady bramkarskie(pisałem już o ambicji??). Takich spotkań więcej!

Szkoda że to nie Wisła grała wczoraj z Udinese, bo Włosi nie zrobiliby sztycha ;)

Aha - najbardziej do gustu przypadła mi gra Beto - będzie z niego duża pociecha, na specjalne wyróżnienie zasługuje też Jirsak - chłop wie o co   w piłce chodzi i rozwija się znakomicie :)

Ktoś może mógłby być niezadowolony z remisu i tylko jednego punktu, ale bierzmy poprawkę na to, że Polonia Bytom (podobnie jak Ruch Chorzów, Cracovia i KSG w poprzedniej rundzie) - to przecież team, który w naszej lidze rządzi i dzieli.

pzdrw
tees

;)

Data: 2009-02-27 19:49:11
Autor: UGI
[OE] Polonia Bytom - Wisła
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Czekaj bo nie wiem czy to ironia czy nie :)

Jak dla mnie mecz momentami bardzo sredni. Polonia zadala jeden cios na poczatku i na pewien czas aktywnosc z przodu znikla. Wisla znacznie lepiej sobie radzila. Po raz pierwszy bylem pod wrazeniem gry Michala Peskovica, który co najmniej dwa razy uratowal Polonie w 1. polowie przed utrata gola. Potem Polonia znowu zaczela grac z glowa.

Druga polowa byla dosc smieszna bo Polonia strzelila gola po ladnej, przemyslanej akcji a Wisla wyrownala cufalem po farfoclu jednego z obroncow. A zwazywszy na potencjal obu ekip to raczej powinno byc na odwrot :) Inna smiesznosc to gol (mozna nawet powiedziec ze ladny) innego Michala, Zielinskiego, ktory juz do konca rundy bedzie pewnie czekal na oferte z Barcelony :)

Generalnie to dziwne rzeczy dzieja sie z druzynami, ktore przyjezdzaja do Bytomia. Polonisci chyba hipnotyzuja swoich rywali bo Ci graja znacznie ponizej swoich mozliwosci. Przypominam ze trojka Lech, Legia, Wisla wywalczyla w Bytomiu w sumie.... 2 punkty, ale Wisla zaprezentowala sie chyba najlepiej.
Aha - najbardziej do gustu przypadła mi gra Beto - będzie z niego duża pociecha, na specjalne wyróżnienie zasługuje też Jirsak

A Boguski nie? Bramka to kwintesencja jego postawy w tym meczu: bardzo czesto byl tam gdzie trzeba.

[...]

Aha wiec poczatek to jednak ironia :)

Ja pietnuje zarzad Polonii za podwyzszenie cen biletow, zeby obejrzec Wisle trzeba bylo zaplacic juz 30 zł, a nie 20. DO tego pogoda sie popsula i warunki do ogladania meczu dosc ciezkie.

A jutro moze lac, wiac i padac snieg: DERBY :D

Data: 2009-02-27 20:54:03
Autor: Cavallino
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Użytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Ja pietnuje zarzad Polonii za podwyzszenie cen biletow, zeby obejrzec Wisle
trzeba bylo zaplacic juz 30 zł, a nie 20.

No popatrz, skandal normalnie.
I poszedłeś, nie zrobiłeś demonstracji? ;-)

Data: 2009-02-27 20:08:06
Autor: UGI
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
No popatrz, skandal normalnie.

Czemu? Ceny obejmuja wszystkich kibiców a nie jakiegos procentu wiec mozna byc zlym ze portfel szczuplejszy ale cwaniactwa, lamania regulaminu nie ma wiec i skanadlu tez. --

Data: 2009-02-27 21:03:40
Autor: tees
[OE] Polonia Bytom - Wisła
UGI pisze:

Jak dla mnie mecz momentami bardzo sredni.

He he he - że jaki? :) Ja pisałem z perspektywy kibica Wisły oczywiście. Już bez żadnej ściemy - mega żenada - indolencja Wisły w konstruowaniu akcji ofensywnych była tak porażająca, że ... no nie wiem do czego to porównać.

Nie mamy żadnego kreatywnego zawodnika, nie mamy kreatywnych skrzydeł - cała siła ofensywna to taktyka - kopnij w przód, może coś z tego będzie...

Tak po prawdzie, to gdyby nie fakt, że Boguski dostał piłkę "na tacy" od obrońców z Bytomia - Wisła nie zrobiłaby ANI jednej konkretnej akcji ofensywnej zakończonej strzałem (poza tym strzałem Clebera na samym początku meczu).

Kończąc - jestem załamany tym co zobaczyłem, nie tylko nie widzę żadnej poprawy w porównaniu do jesieni (i kilku mega frajerskich meczy) - to zauważam symptomy pogorszenia. Sobolewski totalnie niepewnie (ale jego akurat trochę tłumacz kontuzja), Jirsak - bez żadnego pomysłu, wykonanie jednego celnego podania jest ponad jego siły, Boguski tak samo jak jesienią - dużo wiatru i bez pomysłu na zakończenie (nie zmienia tego nawet ta przypadkowa bramka), skrzydłowi - nie chce mi się pisać - będący bez formy Zieńczuk jest lepszy. Brożek - odcięty od piłek - bo wspomniany środek i skrzydła nie istnieją.

Dziennikarze na przedsezonowych sparingach zachwycali się wariantami Skorży - przechodzeniem między różnymi ustawieniami i tp. itd. - tymczasem Wisła nie potrafi grać poprawnie nawet podstawowym swoim ustawieniem - bo nie ma do tego odpowiednich - kreatywnych - wykonawców.

Marną pociechą jest to, że Legia i Polonia jak na razie gra tak samo *****. Jeśli prędko się coś nie zmieni, to Lech - jakkolwiek może też nie w mega formie zrobi sobie przewagę taką samą jak my rok temu.

pzdrw
tees

Data: 2009-02-27 20:20:12
Autor: UGI
[OE] Polonia Bytom - Wisła
[...]

A ja powtorze: z trójki Legia, Lech, Wisla - zagraliscie w Bytomiu najlepiej. Zenade to odstawila Legia, która w meczu stowrzyla ze dwie skladne akcje. Lech byl podmeczony meczem z Depor wiec tez cienko wygladal. Oczywiscie powodu do ochów achów nie macie ale to pierwszy mecz dopiero i to na ciezkim terenie.
Nie mamy żadnego kreatywnego zawodnika, nie mamy kreatywnych skrzydeł

Noo, jesli na skrzydle biega Diaz i Malecki to ekhm. Najlepsze że ja dopiero teraz widze, po zmianach ze na boisku byl niejaki Zienczuk, i to cala jedna polowe :-)

-
cała siła ofensywna to taktyka - kopnij w przód, może coś z tego będzie...

Tak to grala Polonia przez polowe drugiej polowy.

Brożek - odcięty od piłek - bo wspomniany środek i skrzydła nie istnieją.

A ze tak spytam: byl karny na nim w II polowie?

Marną pociechą jest to, że Legia i Polonia jak na razie gra tak samo

I moze to jest argument za tym, by nie zalamywac sie po jednym meczu. Nasza liga jest taka a nie inna i pilkarze musza laskawie "wejsc" w runde po zimowym snie.

Data: 2009-02-27 22:11:33
Autor: tees
[OE] Polonia Bytom - Wisła
UGI pisze:

Oczywiscie powodu do ochów achów nie macie ale to pierwszy mecz dopiero i to na ciezkim terenie.

Dla mnie to żadne tłumaczenie a Bytom to żaden ciężki teren dla drużyny z takim potencjałem jak Wisła (przy cały szacunku dla Polonii). Prawda jest taka, że to nie był taki pierwszy mecz w tym sezonie i tych "gorących terenów" zaczyna się robić niepokojąco dużo. Niedługo po każdym meczu będą się podnosić tłumaczenia ze teren był gorący.

Jak forma była w zeszłym sezonie to nie było gorącego terenu i praktycznie wszędzie Wisła spychała przeciwnika z reguły do solidnej defensywy.

Najlepsze że ja dopiero teraz widze, po zmianach ze na boisku byl niejaki Zienczuk, i to cala jedna polowe :-)

I ten Zieńczuk na którym wszyscy psy wieszali okazał się najbardziej kreatywny w pomocy.

Tak to grala Polonia przez polowe drugiej polowy.

A owszem, ale po drużynie Polonii spodziewałem się takiej gry. Ich rolą miało być bronienie się i liczenie na kontrę - co im się udało całkiem dobrze w II połowie.

A ze tak spytam: byl karny na nim w II polowie?
Szczerze mówiąc - nie widziałem akurat tej sytuacji, musiałem wtedy na chwilę odejść od TV.

I moze to jest argument za tym, by nie zalamywac sie po jednym meczu. Nasza liga jest taka a nie inna i pilkarze musza laskawie "wejsc" w runde po zimowym snie.
Jak pisałem - to nie był jeden mecz. To było kolejne z serii ***** widowisk podkopujących wiarę w to, że im się chce chcieć. Wystarczy przypomnieć sobie ile było podobnych spotkań na jesień. Rzekłbym - identycznych - z dokładnie takim samym scenariuszem.

pzdrw
tees

Data: 2009-02-28 08:38:33
Autor: UGI
[OE] Polonia Bytom - Wisła
tees <ra2k@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dla mnie to żadne tłumaczenie a Bytom to żaden ciężki teren dla drużyny z takim potencjałem jak Wisła

Teoretycznie nie ale jakims dziwnym trafem zadna z druzyn o potencjale takim jak Wisla nie potrafi tam ugrac zwyciestwa w tym sezonie. Noo, poza Groclinem oczywiscie.

[...]

Dramatyzujesz. Jedyna powazna wpadka Wisly na wyjezdzie to Chorzów. No a jak sie uprzesz to moze Zabrze.

A owszem, ale po drużynie Polonii spodziewałem się takiej gry. Ich rolą miało być bronienie się i liczenie na kontrę

Ale scenariusz przedmeczowy i wyobrazenia kibica nie zawsze musi odpowiadac faktycznemu przebiegowi spotkania. Jakbys widzial kilka spotkan Polonii na wlasnym stadionie to bys wiedzial ze akurat z wszystkich "kopciuszkow" naszej ligi, Polonia u siebie jest najgrozniejsza.

Jak pisałem - to nie był jeden mecz. To było kolejne z serii ***** widowisk podkopujących wiarę w to, że im się chce chcieć.

No to szukajcie przyczyn poza boiskiem. Moze zle dzieje sie w szatni Wisly.

Wystarczy przypomnieć sobie ile było podobnych spotkań na jesień. Rzekłbym - identycznych - z dokładnie takim samym scenariuszem.

No wlasnie ile? Bo nie moge sie dopatrzec.

Data: 2009-02-28 10:12:56
Autor: tees
[OE] Polonia Bytom - Wisła
UGI pisze:

Co do wcześniejszych - każdy zostaje przy swoim zdaniu ;)

No to szukajcie przyczyn poza boiskiem. Moze zle dzieje sie w szatni Wisly.

Zmiana pokoleniowa wygląda dość kiepsko na razie - "młoda krew" jest zdecydowanie słabsza niż "stara gwardia" w analogicznym okresie.
A przede wszystkim brak kreatywnych graczy - bo za takich trzeba płacić, a o gotówkę to akurat teraz dość ciężko.

No wlasnie ile? Bo nie moge sie dopatrzec.
Proszę Cię bardzo - mój subiektywny spis:
- Cracovia
- Lech Poznań (tu do dobrej formy Lecha dokładam totalne partactwo Wisły ze szczególnym wskazaniem na Pawełka)
- Górnik Zabrze
- Piast Gliwice (mino zwycięstwa nie dało się na to patrzeć z powodów analogicznych do wczorajszego meczu - było tylko więcej szczęścia)
- ŁKS
- Odra Wodzisław pierwszy mecz (bramki wymęczone w samej końcówce - do tego czasu droga przez mękę zupełnie jak wczoraj)
- Śląsk Wrocław

Jak widać - na jedną rundę całkiem sporo meczy w których nieporadność i brak chęci i zaangażowania były nie do zaakceptowania w drużynie która ma walczyć o mistrza.

A Wisła jeśli chce - potrafi zagrać całkiem inaczej - vide Beitar, Barcelona, Arka, Legia (mimo przegranego meczu - jedno z lepszych spotkań - i tu nie mam pretensji o wynik).

pzdrw
tees

Data: 2009-02-27 22:25:36
Autor: yamma
[OE] Polonia Bytom - Wisła
tees wrote:

Marną pociechą jest to, że Legia i Polonia jak na razie gra tak samo
*****. Jeśli prędko się coś nie zmieni, to Lech - jakkolwiek może też
nie w mega formie zrobi sobie przewagę taką samą jak my rok temu.

Lech wczoraj, za przeproszeniem, zdechł po 30 minutach, więc jeśli w Bełchatowie nie uda się im szybko strzelić bramki, to może być podobna kopanina, niemoc i remis jak dzisiaj na Konwiktorskiej. Niech oni w końcu coś zrobią z tą kretyńską przerwą zimową, bo tego nie da się oglądać.
yamma

Data: 2009-02-27 22:28:14
Autor: tees
[OE] Polonia Bytom - Wisła
yamma pisze:

Lech wczoraj, za przeproszeniem, zdechł po 30 minutach, więc jeśli w Bełchatowie nie uda się im szybko strzelić bramki, to może być podobna kopanina, niemoc i remis jak dzisiaj na Konwiktorskiej.

W sensie że kto w Bełchatowie ma zagrać jako Di Natale albo Flores i zabiegać Lecha?

pzdrw
tees

Data: 2009-02-27 22:31:38
Autor: Cavallino
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:go9lp0$e35$1inews.gazeta.pl...
tees wrote:

[...]

Ale za przeproszeniem - nie z Polonią.

Data: 2009-02-27 22:32:08
Autor: gasper
[OE] Polonia Bytom - Wisła
[...]

pożyjemy - zobaczymy

Data: 2009-03-01 10:15:47
Autor: bodyn
[OE] Polonia Bytom - Wisła
UGI pisze:

Ja pietnuje zarzad Polonii za podwyzszenie cen biletow, zeby obejrzec Wisle trzeba bylo zaplacic juz 30 zł, a nie 20. DO tego pogoda sie popsula i warunki do ogladania meczu dosc ciezkie.
Chyba normalne, ze jak na cos zwieksza sie popyt to cena rosnie.
Dziwne jakby nie podwyzszyli ceny. Wtedy by znaczylo, ze nei dbaja o klub.
Na Wisle te sa wieksze ceny na niektore mecze

Data: 2009-02-27 20:52:43
Autor: Cavallino
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go9df2$hbm$1news.onet.pl...
[...]

Meczu nie oglądałem, ale domyślam się że te słowa to ironia w czystej postaci?

Data: 2009-02-27 21:07:22
Autor: tees
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Cavallino pisze:

Meczu nie oglądałem, ale domyślam się że te słowa to ironia w czystej postaci?

To jedyne na co mnie było stać po tym wstrząsającym widowisku.

pzdrw
tees

Data: 2009-02-27 22:02:37
Autor: gasper
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:go9h5h$qih$2news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Meczu nie oglądałem, ale domyślam się że te słowa to ironia w czystej postaci?

To jedyne na co mnie było stać po tym wstrząsającym widowisku.

Jako kibic Lecha ciesze sie, że Legia zagrała podobnie - tylu niecelnych podań nawet w A klasie nie widziałem

Data: 2009-02-27 22:16:06
Autor: tees
[OE] Polonia Bytom - Wisła
gasper pisze:

Jako kibic Lecha ciesze sie, że Legia zagrała podobnie - tylu niecelnych podań nawet w A klasie nie widziałem

Imho - zagrała nawet gorzej (choć nie sądziłem ze to może być możliwe po meczu w Bytomiu). Fakt że przeciwnika mieli trudniejszego - ale dawno nie widziałem takiej sytuacji, żeby Legia nie mogła wyjść przez długi okres czasu z własnej połowy, albo żeby tak nieporadnie rozgrywała piłkę (Iwański, Roger).

W sezon nie wszedł jeszcze ewidentnie Mucha - kilka interwencji a'la Pawełek i tylko Gizie zawdzięczają legioniści, że nie dostali 0-2.

Przypomina mi to zeszły sezon, kiedy Urban też nie mógł trafić z przygotowaniem w start rundy.

pzdrw
tees

Data: 2009-02-27 22:17:43
Autor: gasper
[OE] Polonia Bytom - Wisła
no i wreszcie Szala płaci za łokcie jak należy ;)

Data: 2009-02-27 22:21:27
Autor: tees
[OE] Polonia Bytom - Wisła
gasper pisze:
no i wreszcie Szala płaci za łokcie jak należy ;)

A to prawda. Być moze w tym meczu akurat na czerwoną nie zasłużył (można się w każdym razie zastanawiać) - to za całokształt jak najbardziej słusznie - wreszcie ktoś zaczął dostrzegać te jego strzały łokciem.

pzdrw
tees

Data: 2009-02-27 22:30:18
Autor: Cavallino
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:go9l9p$c0u$1inews.gazeta.pl...
no i wreszcie Szala płaci za łokcie jak należy ;)

To jedyny plus tego meczu.
Tak powinna się kończyć KAŻDA podobna sytuacja z udziałem Szali.

Data: 2009-02-28 00:50:51
Autor: KASA
[OE] Polonia Bytom - Wisła
gasper pisze:
no i wreszcie Szala płaci za łokcie jak należy ;)

Niestety z tego co mi się zdaje czerwona nie poszła za uderzenie łokciem tylko za obrazę sędziego. Przynajmniej tak odebrałem tę sytuację. Liniowy dopiero po słowach wypowiedzianych przez Szale przekazał głównemu, że ma dać czerwoną kartkę. Oczywiście pewności nie mam - przydałaby się powtórka, ale znając naszych sędziów bardziej prawdopodobna jest wersja obrazy niż łokcia.

Pozdrawiam
KASA

Data: 2009-02-28 00:55:25
Autor: Cavallino
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Użytkownik "KASA" <nietoperz.onk@g.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości news:go9tfh$sar$1news.interia.pl...
gasper pisze:
[...]

No i zawsze się znajdzie ktoś, kto człowiekowi cień nadziei odbierze..... :-(

Data: 2009-02-28 01:29:54
Autor: TheBest
[OE] Polonia Bytom - Wisła
gasper pisze:
[...]

akurat ten lokiec to nie byl taki ewidentny na czerwien ale za caloksztal Szali nalezy sie 4 czerwa pod rzad ;)

Data: 2009-02-28 14:21:37
Autor: Cavallino
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

No i zawsze się znajdzie ktoś, kto człowiekowi cień nadziei odbierze..... :-(
akurat ten lokiec to nie byl taki ewidentny na czerwien ale za caloksztal Szali nalezy sie 4 czerwa pod rzad ;)

Łagodny w ocenach jesteś....

Data: 2009-02-28 14:45:56
Autor: TheBest
[OE] Polonia Bytom - Wisła
Cavallino pisze:
[...]

powiedz ze nie widziales bardziej bezczelnych uderzen w wykonaniu Wojtusua za ktore dostawal zoltko ew nie dostawal nic

Data: 2009-02-28 17:02:40
Autor: Cavallino
[OE] Polonia Bytom - Wisła
[...]

Jasne i dlatego nie ograniczałbym kary do TYLKO 4 czerwieni pod rząd.
Dawałbym za każde oderwanie ręki od tułowia.
W końcu wychodziłby na boisko pozwiązywany sznurkami.

Data: 2009-02-28 13:12:07
Autor: gasper
[OE] Polonia Bytom - Wisła
jak główny podchodziłdo bocznego to boczny mu wyraźnie pokazał uderzenie łokciem

Data: 2009-03-01 10:17:13
Autor: bodyn
[OE] Polonia Bytom - Wisła
KASA pisze:
gasper pisze:
[...]

Liniowy pokazywal dokladnie co zrobil szala, ruch lokciem wiele mowil.
Dostal za lokiec

[OE] Polonia Bytom - Wisła