Polonia Bytom - Zaglebie Lubin

Data: 2010-09-12 11:22:18
Autor: CGC
Polonia Bytom - Zaglebie Lubin

Być albo nie być - oto jest pytanie. Kto postępuje godniej: ten, kto biernie stoi pod gradem zajadłych strzał losu, Czy ten, kto stawia opór morzu nieszczęść I w walce kładzie im kres? Kto postępuje godniej: ten, kto gra relatywnie ładnie, ale mecz jednak przegrywa, Czy ten, kto kto ma jeno dwa strzały ma na bramkę i dwa gole strzela? Czy zwycięstwo moralne prawdziwym jest zwycięstwem, czy tylko reacjonalizacją frajerskiej porażki? Czemu Bartczak jeszcze ze Stasiakiem na ławce nie układa pasjansów i bąków nie zbija? Czy Kobylik z nadwagą i Ujek z Lubina aż takimi silnymi są wymiataczami? Kim jest bramkarz Zagłębia i co zrobił z Bojanem? Ile trzeba mieć setek w meczu żeby zniwelować setki przed meczem? Czy Bajor nie zaraził się Smudyzmem -- nabytym zespołem pięknej porażki mimo niezłej gry? Odpowie ci coach lecący ze stołka,
odpowie team lecąc do pierwszej ligi. --
CGC

Data: 2010-09-12 11:34:47
Autor: Fidelio
Polonia Bytom - Zaglebie Lubin
Czy Bajor nie zaraził się Smudyzmem -- nabytym
zespołem pięknej porażki mimo niezłej gry?
Odpowie ci coach lecący ze stołka,
odpowie team lecąc do pierwszej ligi.

Gdyby nie Micanski to by w zeszlym sezonie już spadli.
A ponieważ Micanskiego już nie ma to... ;-)

Data: 2010-09-13 18:10:15
Autor: gienio
Polonia Bytom - Zaglebie Lubin
I powiedział(a) CGC:

Być albo nie być - oto jest pytanie.

<ciach >

Piekne. Proszę o takie po każdym meczu :) Widzę że AJK rośnie silna
konkurencja.

Ktoś może mi powiedzieć czy w kontrowersjach w L+E była omawiana pierwsza
bramka?

Czy Bajor nie zaraził się Smudyzmem -- nabytym zespołem pięknej porażki mimo niezłej gry? Odpowie ci coach lecący ze stołka,

Podobno Bajor ma silną pozycję i wg słów Prezia prędzej polecą piłkarze niż
trener. Jestem ciekaw czy w końcu ktoś przestanie traktować piłkarzy jak
święte krowy.

Data: 2010-09-13 18:39:57
Autor: AJK
13-09-2010  o godz. 18:10 gienio napisał:

Być albo nie być - oto jest pytanie.

<ciach >

Piekne. Proszę o takie po każdym meczu :) Widzę że AJK rośnie silna
konkurencja.

I dobrze :-)

Ktoś może mi powiedzieć czy w kontrowersjach w L+E była omawiana pierwsza
bramka?

Była. Stępniewski uznał, że Ujek miał w nosie piłkę, interesowało go
tylko zatrzymanie gracza Zagłębia, aby ułatwić Sawali dojście do piłki.
Wg niego (Stępniewskiego) sędzia powinien odgwizdać faul Ujka. --
AJK

Data: 2010-09-13 19:36:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

I trudno się z tym nie zgodzić, to nie hokej, a zagranie było idealnym bodiczkiem.

Polonia Bytom - Zaglebie Lubin