Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?

Data: 2009-11-23 00:47:09
Autor: Lorn
Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?
Największa fala emigracji rozpoczęła się po 89 roku... Dlaczego lustracja jest odbierana negatywnie? Strach przed ujawnieniem prawdy? Może należy w końcu zweryfikować Polonię, która dbając o własny interes, ingerując w Polską rzeczywistość polityczną powinna zostać oczyszczona z różnej maści agentury? :>

Data: 2009-11-23 01:39:12
Autor: Karol
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
[...]

Polonia jest za lustracja, dlatego tak duze poparcie dostal od Polonii PiS. Na zachod wyjechalo wielu dzialaczy *Solidarnosci*.
Niewielkie poparcie na kontynencie amerykanskim i Australii, otrzymalo PO, dlatego wlasnie kolejne rzady w Polsce, robily i nadal robia szereg
utrudnien dla Polonii, np. paszportowych czy z dowodami osobistymi.

Data: 2009-11-23 03:01:22
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Polonia jest za lustracja,

Gdzie, kiedy i jak... podaj mi proszę linka... :>

dlatego tak duze poparcie dostal od Polonii PiS.

Jakoś mnie to nie dziwi. :>

Na zachod wyjechalo wielu dzialaczy *Solidarnosci*.

Działaczy... Działają do tej pory :> Tylko dlaczego tak panicznie boją sie lustracji? :>

Niewielkie poparcie na kontynencie amerykanskim i Australii, otrzymalo PO, dlatego wlasnie kolejne rzady w Polsce, robily i nadal robia szereg
utrudnien dla Polonii, np. paszportowych czy z dowodami osobistymi.

Po weryfikacji otrzymają swoje upragnione dowody i paszporciki. :>

Data: 2009-11-23 02:27:09
Autor: Karol
  Karol pisze:
> [...]

> utrudnien dla Polonii, np. paszportowych czy z dowodami osobistymi.

Po weryfikacji otrzymają swoje upragnione dowody i paszporciki. :>

sam sobie poszukaj informacji jak cie te sprawy intersuja, trollu. --

Data: 2009-11-23 13:21:37
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Mam Ci przypomnieć definicję dyskusji? ;-> Definicję trolla też mógłbyś sobie odświeżyć. :>

Data: 2009-11-23 13:55:00
Autor: zbig

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hedtc0$ad7$1news.interia.pl...
Mam Ci przypomnieć definicję dyskusji? ;-> Definicję trolla też mógłbyś sobie odświeżyć. :>

Karolek z Kaniady pamięta definicje dyskusji tak mniejwięcej do trzeciego posta. Potem z braku argumentów zaczyna odcinać sie w stylu "to ty jesteś gupi" a potem stajesz sie już się tylko jakimś żydowskim czy innego typu zagranicznym wrogiem narodu

Data: 2009-11-23 13:20:24
Autor: Andrzej Kokakolski
[...]

Sugeruje Pan, ze po 1989 z Polski masowo wyjechali ludzie winni gnebienia Polakow, wspopracy z okupantem, zlodzieje i marnotrawcy, oprawcy i donosiciele? Tacy tez wyjechali (nawet duzo wczesniej - vide Stefan Michnik),
ale to margines.  Czy nikt juz w Polsce do osadzenia jego win nie pozostal?

Emigracyjna fala "towarzyszy", esbekow, TW, dyspozycyjnych komunistycznych milicjantow, sedziow i prokuratorow?  Czy Pan sie dobrze czuje?

AK

Data: 2009-11-23 13:36:57
Autor: Karol
Andrzej Kokakolski <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

przeciez on to brednie o Polonii, pisze celowo, bo nie podoba mu sie, ze na
tej grupie pisza emigranci. Chce wiec porzucac blotem, jak kazdy maly
perowokatorek antypolski, a noz sie cos przylepi.

* co sadze o jego dzialalnosci na tej grupie juz napisalem i innym watku.
Byc moze, ze tu pracuje, aby uniemozliwiac dyskusje i zniechecac do niej Polakow. Polacy bowiem nie moga zbyt wiele wiedziec, bo *wladza* nadal nie pozwal, tak jak za komuny. --

Data: 2009-11-25 12:04:04
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Polonia nie tyle boi się
On Mon, 23 Nov 2009 13:36:57 +0000, Karol  wrote:

[...]

1.
Polonia nie tyle boi się lustracji, co weryfikacji swojej polskości.
Znam tych ludzi z życia. Paru Polaków spotkałem tutaj w Szwecji.
Im bardziej zależy na bycie Germanami i lepsze wprasowanie się
w germańskie społeczeństwo niż odstawanie od German ze
swoją polskością i drażnienie tych hitlerowskich skurwysynów,
którzy wylizują swój publiczny wizerunek na anty-hitlerowców.
Przecież to te same germańskie gady, których ojców nasi
ojcowie wyrzynali przez całą Wschodnią i Centralną Europę aż do
wrót Berlina. Słowianie z definicji nie są braćmi Germanom.
Polonii jakiś ptaszek tę wiadomość winien donieść.
Piszę to jako Polak żyjący w Szwecji. Dla takiej Polonii jak ta w
Szwecji polskość chorobą psychiczną się wręcz wydaje. Jakby
ktoś szukał ochotników na prześladowania języka polskiego,
czy 1000 letniej tradycji Polaków to winien szukać ochotników
wśród szwedzkiej Polonii. Szwedzka Polonia jest gorsza od
stalinowców świeżo przybyłych z Rosji na rozkaz Kremla w celu
prześladowania szlachty polskiej.

Każdy Polak z Polonii, który nie zachowuje się jak Polak
winien być obdarty z prawa nazywania się Polakiem czy Słowianem.

2.
Z drugiej strony ile tego Polaka przyzna się kiedykolwiek,
że oni nigdy nie byli Słowianami, lecz że są Germanami, Cyganami i etc?
Tylko polscy Żydzi jeszcze przyznają się do swojego
prawdziwego pochodzenia. Szacunek przeto wobec ich
uczciwości się należy. Coś na co przeciętny chłop polski
nie zasłużył swoimi poczynaniami ostatnimi 200 laty.
Hańba polskiemu chłopstwu i wstyd odwieczny Narodowi
Polskiemu pozwalającemu polskiemu chłopstwu pod
Lechitów się podszywać.

W tym Lechistanie nad Wisłą jest tylko jeden lechicki stan.
To stan nasz. Stan Szlachty Koronnej. To żadni polscy chłopi.
Podział stanowy winien być przywrócony w Polsce bezzwłocznie.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-11-26 00:11:45
Autor: Lorn
Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?

[cut]

Brednie? nawet Twoje guru przez Ciebie chętnie cytowane zaprasza do lustracji... http://m.ciesielczyk.salon24.pl/60390,tvp-polonia-o-lustracji-polonii

Chce wiec porzucac blotem, jak kazdy maly
perowokatorek antypolski, a noz sie cos przylepi.

Bzdury wypisujesz... Polonia, szczególnie ta z USA powinna zostać zlustrowana... Szukasz, będąc za granicą antypolskości? ;-)

Data: 2009-11-26 00:04:05
Autor: Lorn
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Sugeruję, że wraz z falą emigracji przeniknęło do Polonii 'władz i nie tylko' element, który do tej pory marudzi, że lustracja jest be? :>

Emigracyjna fala "towarzyszy", esbekow, TW, dyspozycyjnych komunistycznych milicjantow, sedziow i prokuratorow?

Napisałem tak? :> napisałem: "Różnej maści" póki się nie poddadzą lustracji to kto wie... :>

Czy Pan sie dobrze czuje?

Bardzo dobrze.

Data: 2009-11-23 16:37:57
Autor: HaMMeR
Lorn wrote:
[...]

Gdzie, co, podaj link, w przeciwnym razie bedziesz zwyklym klamca.

Data: 2009-11-25 23:59:50
Autor: Lorn
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
[...]

Powołuję się na czyjąś wypowiedź? :> Poszukaj sobie. Mam Ci udowodnić, że nie jesteś wielbłądem? ;-> Przyznam, że to będzie trudne.

Data: 2009-11-26 13:59:54
Autor: HaMMeR
Lorn wrote:
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

A mosisz? Stawiasz pewne tezy, to chce abys je poparl przykladami..,
czy tak duzo wymagam?
Poza tym, zwrocilem sie do ciebie dokladnie tak, jak ty zwrociles sie
do Karola, cyt:

> Polonia jest za lustracja,

Gdzie, kiedy i jak... podaj mi proszę linka... :>

Wiec co ty mi tutaj wyjezdzasz z wielbladem, przeciez nie wymagam od ciebie,
abys cokolwiek w moim interesie udowadnial, tym bardziej ze, w swoim
tez nie potrafisz!
Jedno jest pewne, ze dla ciebie wszystko jest trudne.., ale to juz
nie moja wina...

Data: 2009-11-27 16:13:59
Autor: Lorn
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
> [...]

do Karola, cyt:

 > Polonia jest za lustracja,

Gdzie, kiedy i jak... podaj mi proszę linka... :>

Polonia jest za lustracją kiedy to politycznie poprawne. :>
Chętnie cytowany przez Karola Marek Ciesielczyk...
http://m.ciesielczyk.salon24.pl/60388,kto-w-srodowisku-polonii-amerykanskiej-boi-sie-lustracji
http://m.ciesielczyk.salon24.pl/60390,tvp-polonia-o-lustracji-polonii

Przepraszam, że nie tnę linków, ale zwyczajnie nie chce mi się. :>

[...]

I jeszcze dwa linki...
http://suwerennosc.blogspot.com/2009/02/list-otwarty-do-prezesa-kpa-w-sprawie.html
http://wiernipolsce.streemo.pl/Community/Blog.aspx?BlogEntryId=26603

Dopóki Polonia nie podda się lustracji póty moje pytania będą aktualne. Nie ja sobie wymyśliłem politykę polonijnej egzystencji...
Linki, które wkleiłem to dosłownie minuta szukania... Jeśli życzysz sobie więcej...

Data: 2009-11-27 15:25:02
Autor: Karol
Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): ...ja jako Polonus, jestem jak najbardziej za lustracja i ciaqle o ty pisze.
Podalem nawet linki do blogu Pana Marka Ciesielczyka, ktory tym problemem od
lat sie zajmuje, od powrotu z emigracji do Polski.

A ty intersuj sie bardziej brakiem lustracji, ale w Polsce, bo to ciebie
bardziej dotyczy, trollu.

Data: 2009-11-27 16:28:08
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Brakuje Ci argumentów i kolejny raz posuwasz się do wyzwisk... Gdzie Twoja zachodnia kultura? Mam Ci przypomnieć definicję dyskusji? Mógłbyś sobie również odświeżyć definicję trolla. :>

Data: 2009-11-27 15:32:54
Autor: Karol
[...]

ale ty jestes ewidentnym trollem na tej grupie. Prawda cie oburzyla?
Jakie ja mam z toba wymieniac poglady, skoro jestes trollem?
Ajesli chodzi o wyzwiska, to moja kultura i szacunek dla definicji *dyskusji*, powstrzymuje mnie przed nazwaniem cie tak, jak na to naprawde zaslugujesz.

A teraz wynocha, kretaczu.

Data: 2009-11-27 16:44:42
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Nie jestem trollem. Polecam przestudiowanie definicji Trolla.

[...]

Masz bardzo krótką pamięć Karolku... Twój popis kultury w odnoszeniu się do dyskutanta został zapisany i odnotowany. :>

A teraz wynocha, kretaczu.

Tak kończysz dyskusję? :> Przestudiuj dokładnie od deski do deski definicję dyskusji, którą sam mi kiedyś wkleiłeś ;-> Trolla również. :>

Data: 2009-11-27 23:50:28
Autor: Lorn
Lorn pisze:
 Karol pisze:
[...]