Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?

Data: 2009-11-23 01:39:12
Autor: Karol
Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Największa fala emigracji rozpoczęła się po 89 roku... Dlaczego lustracja jest odbierana negatywnie? Strach przed ujawnieniem prawdy? Może należy w końcu zweryfikować Polonię, która dbając o własny interes, ingerując w Polską rzeczywistość polityczną powinna zostać oczyszczona z różnej maści agentury? :>

Polonia jest za lustracja, dlatego tak duze poparcie dostal od Polonii PiS. Na zachod wyjechalo wielu dzialaczy *Solidarnosci*.
Niewielkie poparcie na kontynencie amerykanskim i Australii, otrzymalo PO, dlatego wlasnie kolejne rzady w Polsce, robily i nadal robia szereg
utrudnien dla Polonii, np. paszportowych czy z dowodami osobistymi.

Data: 2009-11-23 03:01:22
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Gdzie, kiedy i jak... podaj mi proszę linka... :>

dlatego tak duze poparcie dostal od Polonii PiS.

Jakoś mnie to nie dziwi. :>

Na zachod wyjechalo wielu dzialaczy *Solidarnosci*.

Działaczy... Działają do tej pory :> Tylko dlaczego tak panicznie boją sie lustracji? :>

Niewielkie poparcie na kontynencie amerykanskim i Australii, otrzymalo PO, dlatego wlasnie kolejne rzady w Polsce, robily i nadal robia szereg
utrudnien dla Polonii, np. paszportowych czy z dowodami osobistymi.

Po weryfikacji otrzymają swoje upragnione dowody i paszporciki. :>

Data: 2009-11-23 02:27:09
Autor: Karol
  Karol pisze:
> [...]

> utrudnien dla Polonii, np. paszportowych czy z dowodami osobistymi.

Po weryfikacji otrzymają swoje upragnione dowody i paszporciki. :>

sam sobie poszukaj informacji jak cie te sprawy intersuja, trollu. --

Data: 2009-11-23 13:21:37
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Mam Ci przypomnieć definicję dyskusji? ;-> Definicję trolla też mógłbyś sobie odświeżyć. :>

Data: 2009-11-23 13:55:00
Autor: zbig

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hedtc0$ad7$1news.interia.pl...
Mam Ci przypomnieć definicję dyskusji? ;-> Definicję trolla też mógłbyś sobie odświeżyć. :>

Karolek z Kaniady pamięta definicje dyskusji tak mniejwięcej do trzeciego posta. Potem z braku argumentów zaczyna odcinać sie w stylu "to ty jesteś gupi" a potem stajesz sie już się tylko jakimś żydowskim czy innego typu zagranicznym wrogiem narodu

Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?