Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?

Data: 2009-11-23 16:37:57
Autor: HaMMeR
Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?
Lorn wrote:
Największa fala emigracji rozpoczęła się po 89 roku... Dlaczego
lustracja jest odbierana negatywnie? Strach przed ujawnieniem prawdy?
Może należy w końcu zweryfikować Polonię, która dbając o własny interes,
ingerując w Polską rzeczywistość polityczną powinna zostać oczyszczona z
różnej maści agentury? :>

Gdzie, co, podaj link, w przeciwnym razie bedziesz zwyklym klamca.

Data: 2009-11-25 23:59:50
Autor: Lorn
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
[...]

Powołuję się na czyjąś wypowiedź? :> Poszukaj sobie. Mam Ci udowodnić, że nie jesteś wielbłądem? ;-> Przyznam, że to będzie trudne.

Data: 2009-11-26 13:59:54
Autor: HaMMeR
Lorn wrote:
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

A mosisz? Stawiasz pewne tezy, to chce abys je poparl przykladami..,
czy tak duzo wymagam?
Poza tym, zwrocilem sie do ciebie dokladnie tak, jak ty zwrociles sie
do Karola, cyt:

> Polonia jest za lustracja,

Gdzie, kiedy i jak... podaj mi proszę linka... :>

Wiec co ty mi tutaj wyjezdzasz z wielbladem, przeciez nie wymagam od ciebie,
abys cokolwiek w moim interesie udowadnial, tym bardziej ze, w swoim
tez nie potrafisz!
Jedno jest pewne, ze dla ciebie wszystko jest trudne.., ale to juz
nie moja wina...

Data: 2009-11-27 16:13:59
Autor: Lorn
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
HaMMeR pisze:
Lorn wrote:
> [...]

do Karola, cyt:

 > Polonia jest za lustracja,

Gdzie, kiedy i jak... podaj mi proszę linka... :>

Polonia jest za lustracją kiedy to politycznie poprawne. :>
Chętnie cytowany przez Karola Marek Ciesielczyk...
http://m.ciesielczyk.salon24.pl/60388,kto-w-srodowisku-polonii-amerykanskiej-boi-sie-lustracji
http://m.ciesielczyk.salon24.pl/60390,tvp-polonia-o-lustracji-polonii

Przepraszam, że nie tnę linków, ale zwyczajnie nie chce mi się. :>

[...]

I jeszcze dwa linki...
http://suwerennosc.blogspot.com/2009/02/list-otwarty-do-prezesa-kpa-w-sprawie.html
http://wiernipolsce.streemo.pl/Community/Blog.aspx?BlogEntryId=26603

Dopóki Polonia nie podda się lustracji póty moje pytania będą aktualne. Nie ja sobie wymyśliłem politykę polonijnej egzystencji...
Linki, które wkleiłem to dosłownie minuta szukania... Jeśli życzysz sobie więcej...

Data: 2009-11-27 15:25:02
Autor: Karol
Polonia... Dlaczego obawia się lustracji?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): ...ja jako Polonus, jestem jak najbardziej za lustracja i ciaqle o ty pisze.
Podalem nawet linki do blogu Pana Marka Ciesielczyka, ktory tym problemem od
lat sie zajmuje, od powrotu z emigracji do Polski.

A ty intersuj sie bardziej brakiem lustracji, ale w Polsce, bo to ciebie
bardziej dotyczy, trollu.

Data: 2009-11-27 16:28:08
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Brakuje Ci argumentów i kolejny raz posuwasz się do wyzwisk... Gdzie Twoja zachodnia kultura? Mam Ci przypomnieć definicję dyskusji? Mógłbyś sobie również odświeżyć definicję trolla. :>

Data: 2009-11-27 15:32:54
Autor: Karol
[...]

ale ty jestes ewidentnym trollem na tej grupie. Prawda cie oburzyla?
Jakie ja mam z toba wymieniac poglady, skoro jestes trollem?
Ajesli chodzi o wyzwiska, to moja kultura i szacunek dla definicji *dyskusji*, powstrzymuje mnie przed nazwaniem cie tak, jak na to naprawde zaslugujesz.

A teraz wynocha, kretaczu.

Data: 2009-11-27 16:44:42
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Nie jestem trollem. Polecam przestudiowanie definicji Trolla.

[...]

Masz bardzo krótką pamięć Karolku... Twój popis kultury w odnoszeniu się do dyskutanta został zapisany i odnotowany. :>

A teraz wynocha, kretaczu.

Tak kończysz dyskusję? :> Przestudiuj dokładnie od deski do deski definicję dyskusji, którą sam mi kiedyś wkleiłeś ;-> Trolla również. :>

Data: 2009-11-27 23:50:28
Autor: Lorn
Lorn pisze:
 Karol pisze:
[...]