[OE] Polonia - Legia

Data: 2009-02-27 22:18:25
Autor: yamma
[OE] Polonia - Legia
Po tym meczu można powiedzieć już z całą pewnością, że jeśli Legii uda się w tym sezonie załapać na europejskie puchary, to skończą je mniej więcej tak samo jak w ubiegłym roku. Po raz 4 Urban przygotowuje drużynę do sezonu i po raz 4 drużyna jest kompletnie nieprzygotowana. Polonia dzisiaj górowała nad Legią praktycznie w każdym elemencie. Dość powiedzieć, że pierwszy celny strzał na bramkę oddał Radovic w okolicach 70 minuty. Nie mam bladego pojęcia jakimi ścieżkami biegną myśli naszego treneiro ale ustawiać zespół na derby w tak księżycowy sposób, to chyba sam Czesio M. by na to nie wpadł. W I połowie mieliśmy Rybusa na prawej (a to nominalny lewy pomocnik) i Rogera na lewej. Jeśli to miała być zmyłka, to chyba nie wyszła. A na dodatek wyszedł jeszcze Szala, który gdy grał w sparingach, to był jednym z głównych winowajców straconych bramek. Zresztą, pod koniec meczu dostał czerwień (zgadnijcie za co), więc jedyny plus całej tej sytuacji, że nie zobaczę go w najbliższych kilku meczach. Mecz powinien skończyć się wynikiem co najmniej 3:0 dla Polonii. Skończył się bezbramkowo chyba głównie z powodu wielkiej tremy jaka pętała nogi Polonistom. Nie wiem jak się skończy obecny sezon w wykonaniu Legii - prawdopodobnie zaczną grać swoją piłkę w okolicach połowy kwietnia. Ale jedna rzecz jest pewna: jeśli Miklas chce dojść tak daleko jak Lech w europejskich pucharach, to już powinien zacząć się rozglądać za nowym sztabem szkoleniowym.
yamma

Data: 2009-02-27 22:34:49
Autor: Cavallino
[OE] Polonia - Legia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Ale jedna rzecz jest pewna: jeśli Miklas chce dojść tak daleko jak Lech w europejskich pucharach, to już powinien zacząć się rozglądać za nowym sztabem szkoleniowym.

Obstawiam, że gdyby Urban był na boisku, to widowisko byłoby lepsze, niezależnie od pozycji na której by zagrał.
To nie w treneiros wina, a zwalnianie sztabu po pierwszym meczu rundy to jakiś śmiech.
Tak samo płakaliście latem, a wcale tak źle nie było w efekcie.
Więc trochę luzu - to była pierwsza kolejka.
Na formę przyjdzie czas za miesiąc.
Inna sprawa, że dla Legii to może już być za późno, bo ona miała mieć formę już teraz (tak wynikało z przygotowań).

Data: 2009-02-28 11:12:43
Autor: Pawel Nowak
[OE] Polonia - Legia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-
Inna sprawa, że dla Legii to może już być za późno, bo ona miała mieć formę już teraz (tak wynikało z przygotowań).

Tak zółwiowego tempa nie widzialem dawno - no moze na B-klasie ;).

Ogolnie przysypialem...

--
Pawel
www.poznanfc.pl

Data: 2009-02-28 12:23:41
Autor: tomus_king
[OE] Polonia - Legia
> Inna sprawa, że dla Legii to może już być za późno, bo ona miała mieć
> formę już teraz (tak wynikało z przygotowań).

Tak zółwiowego tempa nie widzialem dawno - no moze na B-klasie ;).

To nie oglądałeś Inter-MU ;)

Data: 2009-02-28 17:58:50
Autor: smiglostopy
[OE] Polonia - Legia
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Inna sprawa, że dla Legii to może już być za późno, bo ona miała mieć formę już teraz (tak wynikało z przygotowań).

tak tobie wynikalo z przygotowan;) trudno wyrokowac o formie na caly sezon na podstawie jednego sparingu i pierwszego meczu w rundzie. --

Data: 2009-02-28 22:17:54
Autor: Cavallino
[OE] Polonia - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gobu0q$c79$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Inna sprawa, że dla Legii to może już być za późno, bo ona miała mieć formę
już teraz (tak wynikało z przygotowań).

tak tobie wynikalo z przygotowan;)

Nie do końca.
To nie ja wtedy twierdziłem, że już siłę skończyli robić i świeżość łapią.

Data: 2009-03-02 17:13:42
Autor: Nazgul
[OE] Polonia - Legia
Cavallino pisze:
[...]

Nie.
Oni po prostu nie potrafią grać tego, co grać im się każe.

http://nazgul.republikafutbolu.pl/
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-03-02 17:49:18
Autor: Cavallino
[OE] Polonia - Legia
Użytkownik "Nazgul" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:

To nie ja wtedy twierdziłem, że już siłę skończyli robić i świeżość łapią.

Nie.
Oni po prostu nie potrafią grać tego, co grać im się każe.

Co do oceny ich rzeczywistej wartości, to ja osobiście nie mam wątpliwości, że obecna pozycja w tabeli Legii, jest mocno zawyżona.

Data: 2009-03-02 21:20:15
Autor: yamma
[OE] Polonia - Legia
Nazgul wrote:
Cavallino pisze:

[...]

Ja się oczywiście zgadzam z tym, co napisałeś na swoim blogu na temat "diamentu", tylko problem Legii polega na tym, że nie tylko słabo im wychodzą schematy charakterystyczne dla tego ustawienia ale również te, które są uniwersalne dla wszystkich. Mam tutaj przede wszystkim na myśli schemat, który ja nazywam PKB (przechwyt - kontra - bramka). To jest chyba najprostszy do opanowania schemat, z którego korzysta cała nasza liga. Cała, z wyjątkiem Legii. W każdym meczu Legia ma conajmniej kilkadziesiąt przechwytów na własnej połowie a na palcach jednej ręki można policzyć kontrataki jakie piłkarze wyprowadzali. Z reguły wówczas następuje podanie do tyłu, odczekanie aż na własnej połowie zrobi się w miarę pusto i mozolne konstruowanie jednego jedynego schematu polegającego na rozegraniu piłki w środku, podaniu na skrzydło i wrzutce w pole karne na tzw. aferę. Zupełnie nie zgadzam się z twoją tezą, że winę za to ponoszą piłkarze, którzy są zbyt słabi aby opanować taktyczne schematy. W czym są lepsi piłkarze Polonii Bytom, którzy zastosowali schemat PKB i zdobyli bramkę? W czym są lepsi piłkarze Polonii Warszawa, którzy dzięki odpowiedniemu przesuwaniu strefy kompletnie zdominowali grę w środku przez co Legia nie mogła rozegrać tego jednego jedynego schematu? Czy my naprawdę potrzebujemy grajków za 2 mln euro aby nie wrzucali bez sensu piłki w pole karne a zamiast tego spróbowali przytrzymać grę na skrzydle i wywalczyć rzut rozny albo przerzucić piłką na drugie skrzydło poprzez linię pomocy? Powiedz mi, ile razy w meczach Legii widziałeś prostopadłe podanie z linii pomocy w pole karne? Ja, szczerze mówiąc nie przypominam sobie ani jednej bramki zdobytej w taki sposób. IMO problem leży tylko i wyłącznie w szkoleniu. A właściwie w jego braku. A to, że Legia jednak wygrywała mecze zawdzięcza albo prezentom od przeciwników (co sam zauważyłeś) albo indywidualnym umiejętnościom piłkarzy. A taktycznie, to jest poziom I ligi.
yamma

Data: 2009-02-28 00:40:22
Autor: Nazgul
[OE] Polonia - Legia
yamma pisze:
Po tym meczu można powiedzieć już z całą pewnością, że jeśli Legii uda się w tym sezonie załapać na europejskie puchary, to skończą je mniej więcej tak samo jak w ubiegłym roku.

A widziałeś relację live na weszło?

Mistrz normalnie :)

http://www.weszlo.com/news/2475

Data: 2009-02-28 00:47:39
Autor: Cavallino
[OE] Polonia - Legia
Użytkownik "Nazgul" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:go9tlc$pf6$1news.onet.pl...
yamma pisze:
[...]

Faktycznie, genialne. :-)

Data: 2009-02-28 01:03:58
Autor: yamma
[OE] Polonia - Legia
Nazgul wrote:

A widziałeś relację live na weszło?

Zrzynają z gazetowych "zczubaków". Ale przynajmniej ich forma rośnie. :-)
yamma
PS. Niestety mamy kolejne osłabienie Legii: Mucha ma naderwany mięsień łydki.

Data: 2009-02-28 01:50:23
Autor: Torbut
[OE] Polonia - Legia

Ja tylko chcialem zapytac kibicow Polonii jaki wydzwiek mial miec Wasz transparent "Pilka nozna dla kibicow" powieszony obok transparentu "Tylko swinie siedza w kinie". Tak dla nie wtajemniczonych, w zwiazku z usilnymi probami wykombinowania jak tu nie wpuscic kibicow Legii na stadion przy Konwiktorskiej, mecz zostal zbojotowany przez kibicow Legii, ktorzy mogli obejzec go w kinie. Transparent taki pojawia sie w calej Polsce i wszyscy znaja jego znaczenie ale jakos nie moge zrozumiec jego znaczenia gdy celowo robi sie wszystko aby nie weszli goscie, potem wywiesza sie ten transparent a jeszcze za chwile wysmiewa sie z tego, ze kibice gosci nie ma na trybunach. Moze jakis kibic Polonii czytajacy te forum mi to wyjasni, bo jakos nie potrafie zinterpretowac Waszego przekazu.

[OE] Polonia - Legia