Polonia - Legia

Data: 2010-08-13 21:50:20
Autor: Radek
Polonia - Legia
Już chyba Polonia nie da sobie wydrzeć zwycięstwa (w 84 min. 3:0). Pierwsza bramka Ebiego w polskiej ekstraklasie :-) Falstart Legii - a gdzie jest super napastnik, zmiennik Adriano z Flamengo? Hyhy

--
Radek

Data: 2010-08-13 22:09:40
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Radek pisze:
Już chyba Polonia nie da sobie wydrzeć zwycięstwa (w 84 min. 3:0). Pierwsza bramka Ebiego w polskiej ekstraklasie :-) Falstart Legii - a gdzie jest super napastnik, zmiennik Adriano z Flamengo? Hyhy

nie nadszedł z Brazylii jego certyfikat.

Data: 2010-08-13 22:13:34
Autor: Radek
Polonia - Legia
W dniu 2010-08-13 22:09, Przemek Budzyński pisze:
Radek pisze:
[...]

A to zwracam honor - niedoinformowany byłem :-)

--
Radek

Data: 2010-08-14 07:52:09
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Przemek Budzyński pisze:

nie nadszedł z Brazylii jego certyfikat.

nawiasem mówiąc zupełnie nie rozumiem, jak to jest możliwe, że nie dotarł certyfikat Mezengi, a Cabrala - na last minute, skoro te transfery są już zaklepane od maja chyba?

Data: 2010-08-13 22:13:47
Autor: yamma
Polonia - Legia
Radek wrote:
Już chyba Polonia nie da sobie wydrzeć zwycięstwa (w 84 min. 3:0).
Pierwsza bramka Ebiego w polskiej ekstraklasie :-) Falstart Legii - a
gdzie jest super napastnik, zmiennik Adriano z Flamengo? Hyhy

Zarząd dał dupy, zresztą nie pierwszy raz, i certyfikat Mezengi nie dotarł na czas.
Nie chce mi się tutaj pastwić nad piłkarzami zwłaszcza, że nie mam na to ochoty. Powiem tylko tyle, że Legia zakontraktowała 6 piłkarzy, Polonia (o ile się nie mylę) o jednego więcej. Bakero świetnie sobie poradził z tyloma nowymi piłkarzami, Skorża dał dupy na całej linii. I tak właściwie można już mu odliczać dni.
yamma

Data: 2010-08-13 13:34:11
Autor: Klepa
Polonia - Legia
On 13 Sie, 22:13, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Radek wrote:
> [...]

nowymi piłkarzami, Skorża dał dupy na całej linii. I tak właściwie można już

Wydaje mi się że zarząd Legi jest dość cierpliwy,  więc raczej na
pewno całą rundę poprowadzi zespól.
Na chwilę obecną to temu zespołowi daleko do walki o mistrzostwo i
tyle (i jeżeli chodzi o zawodników i trenera).

Data: 2010-08-13 22:49:14
Autor: yamma
Polonia - Legia
Klepa wrote:

Wydaje mi się że zarząd Legi jest dość cierpliwy,  więc raczej na
pewno całą rundę poprowadzi zespól.
Na chwilę obecną to temu zespołowi daleko do walki o mistrzostwo i
tyle (i jeżeli chodzi o zawodników i trenera).

Bakero dzisiaj rozklepał taktykę Skorży wręcz perfekcyjnie. Nie wiem ile w tym było porad Janasa a ile samych umiejętności trenera Polonii ale to co dzisiaj zrobili z legijną linią pomocy robiło wrażenie. To bardzo źle wróży Skorży na przyszłość. No nie da się zawojować ligi z 19-letnim Borysiukiem współpracującym z eksperymentalną defensywą. Nigdy nie widziałem talentu w tym piłkarzu i zawsze mnie zastanawiało co Urban w nim widział.
Jeśli chodzi o nowe nabytki, to do Manu i Vrdoljaka wiekszych uwag nie mam. Zagrali na swoim poziomie. Za to Cabral już po 20 minutach nadawał się do zmiany i ja byłem wręcz w szoku gdy zobaczyłem jak Iwański wchodzi za Rybusa.
yamma

Data: 2010-08-13 22:52:03
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i44b4j$st0$1inews.gazeta.pl...
Klepa wrote:

[...]

Tak, bo Skorża to ze 100 meczów Legii prowadził i od razu było wiadomo wszystko o taktyce.

Nie wiem ile w tym było porad Janasa a ile samych umiejętności trenera Polonii ale to co dzisiaj zrobili z legijną linią pomocy robiło wrażenie.

To nie taktyka została rozklepana, tylko pomoc Legii.
Polonia ma w środku zdecydowanie najlepszą pakę w lidze (w ataku pewnie też), no i to był tego rezultat.

Data: 2010-08-14 07:35:09
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Cavallino pisze:

To nie taktyka została rozklepana, tylko pomoc Legii.

Skorża na konferencji po meczu:

pozytywnie oceniam występy nowych graczy - Cabrala, Kneżevicia, Vrdoljaka. Choć im taka jak wszystkim przydarzały się także błędy.

Czy on sobie robi jakieś jaja z Cabralem?

Data: 2010-08-14 17:52:10
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i459ub$ihv$3inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Albo już przesiąkł warszawskim surrealizmem.
Nie wiedziałem że ten matrix wciąga tak szybko.

Data: 2010-08-14 13:13:54
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Klepa wrote:

[...]

Eee tam, Polonia miała w nosie taktykę Legii, po prostu zagrali swoje.

Data: 2010-08-13 22:19:43
Autor: Radek
Polonia - Legia
W dniu 2010-08-13 22:13, yamma pisze:
[...]

JuĹź odliczacie dni do zwolnienia SkorĹźy? Po pierwszym ligowym, nieudanym meczu?!

--
Radek

Data: 2010-08-13 22:24:22
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Radek" <radekzaj@[_BEZ_SPAMU_]o2.pl> napisał w wiadomości news:i449c7$4lf$1news.task.gda.pl...
[...]

Po pierwszym w ogĂłle.
A jeszcze dzisiaj ktoś mi tłumaczył, że nadmierne ciśnienie to jest w Poznaniu, a nie w Warszawie.....

Data: 2010-08-13 22:19:51
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
[...]

Problem nie w ilości czy w cv.
Problem w jakości.
Polonia wzięła piłkarzy których dobrze znała i o których wartości wiedział każdy kibic w Polsce, więc ryzyko było żadne (no powiedzmy że minimalne).
Legia zrobiła odwrotnie, zdała się na cv i video - no i rezultat było widać na boisku.

Bakero świetnie sobie poradził z tyloma nowymi piłkarzami, Skorża dał dupy na całej linii. I tak właściwie można już mu odliczać dni.

Standard.
Urban był zły, teraz Skorża jest zły, następny też będzie zły.
Tylko Legia zawsze jest świetna i bez zarzutu. ;-)

Oby tak dalej było.

Data: 2010-08-13 13:28:16
Autor: Klepa
Polonia - Legia
On 13 Sie, 22:19, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Oby tak dalej było.

A co ma być tak dalej?

Data: 2010-08-13 22:30:09
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Klepa" <wklepack@gmail.com> napisał w wiadomości news:a2ba5102-42a5-486b-b93e-8b75b2a01b68x25g2000yqj.googlegroups.com...
On 13 Sie, 22:19, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Oby tak dalej było.

A co ma być tak dalej?

Taka "budowa" Legii.
Jeśli już muszę oglądać ładną piłkę rodem z Warszawy, to ta polonijna jest zdecydowanie łatwiejsza do przełknięcia.

Data: 2010-08-13 22:57:45
Autor: CGC
Polonia - Legia
Dnia Fri, 13 Aug 2010 22:19:51 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Milion euro za Sobiecha to raczej ryzyko tylko o półkę niższe od rosyjskiej
ruletki. ;-) No ale ok, rozumiem. Ja w tym sezonie życzę Polonii majstra. Z bardzo prostej przyczyny - J.W.
ma gest. Liczę zatem, choć zdaję sobie sprawę ze sporej naiwności
założenia, że może choć on w sytuacji szany na grę w pucharach europejskich
nie pomyśli tylko o korzystnym sprzedaniu najwartościowszych graczy, jak w
niektórych miastach z koziołkami czy innymi smokami wawelskimi, a może
wręcz dokupi drugiego Sobiecha za kolejny milion. I może w końcu... Lecha jeszcze nie skreślam, bo niby piłka w grze, ale moja łaska kibicowska
na pstrym koniu jeździ a ostatnie wyniki sportowe sprowadziły poziom mojej
cierpliwości do kolejorskich wybryków w okolice złoża miedzi "Głogów
Głęboki". Niżej jest już tylko degradacja z kategorii "nadzieja polskiej piłki" do
"nadziei polskich satyryków". --
CGC

Data: 2010-08-13 23:01:27
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:

[...]

Jak ktoś się mało na piłce zna, to być może.

[...]

Nie jesteś sprawiedliwy mówiąc iż Lech myślał tylko o wyciągnięciu kasy za Lewego.
Nie można pominąć faktu, że on chciał odejść za wszelką cenę i to był ostatni moment żeby coś z tego mieć.

[...]

Spoko, wrócą do normy, rok temu było nielepiej.
Gorzej że mogą wrócić dopiero wiosną, bo widać jak na dłoni, że Zieliński ma problem z letnimi przygotowaniami do pucharów, co potem rzutuje na ligę.

Data: 2010-08-14 08:48:58
Autor: Aman
Polonia - Legia

Nie jesteś sprawiedliwy mówiąc iż Lech myślał tylko o wyciągnięciu kasy za
Lewego.
Nie można pominąć faktu, że on chciał odejść za wszelką cenę i to był ostatni moment żeby coś z tego mieć.

no ale przecież było wiadomo od zimy, że odejdzie. Przeszedł do BVB , Lech dostał spora kase jak na Polskie realia , a potem targuje sie o Sobiecha a wystarczylo dac po prostu milion euro. czyli 25% z transferu Lewego. Sam Wojciechowski powiedzial ze gdyby Lech sie nie targowal tylko wylozyl banke jak on, to nie byloby tematu Sobiecha w Polonii

Pozdarwiam

Aman

Data: 2010-08-14 13:22:30
Autor: Mane
Polonia - Legia
W dniu 2010-08-14 08:48, Aman pisze:

no ale przecież było wiadomo od zimy, że odejdzie. Przeszedł do BVB ,
Lech dostał spora kase jak na Polskie realia , a potem targuje sie o
Sobiecha a wystarczylo dac po prostu milion euro.

Nie dostał, tylko dostanie i do tego w ratach.

Data: 2010-08-14 13:54:11
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i45uat$hke$2inews.gazeta.pl...
[...]

Wniosek: kupić też mógł w ratach i też nie musiał od razu płacić.

Data: 2010-08-14 05:02:11
Autor: PB
Polonia - Legia
On 14 Sie, 13:54, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Wniosek: kupić też mógł w ratach i też nie musiał od razu płacić.

problerm w tym, że Borussia mogła sobie na takiew warunki pozwolić w
negocjacjach, bo dobrze wiedzieli, że Lewandowskijuż w Lechu grać nie
chce.

A Lech musiałby z kolei znaleźć napastnika, który spełniałby trzy
warunki:

1. bardzo dobry
2. płatny w ratach
3. chcący grać w Polsce, a nie gdzie indziej.

IMHO takie rzeczy to w Erze.

Data: 2010-08-14 14:08:42
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:36e95d1f-c7fb-44a8-9f94-85773838aab7l14g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Nie w Erze tylko w Ruchu Chorzów, Sobiech był do wyjęcia spokojnie.

Nawet jakby się nie zgodzili na raty można wziąć kredyt.

Data: 2010-08-14 05:17:59
Autor: PB
Polonia - Legia
On 14 Sie, 14:08, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
IMHO takie rzeczy to w Erze.

Nie w Erze tylko w Ruchu Chorzów, Sobiech był do wyjęcia spokojnie.

Nawet jakby się nie zgodzili na raty

na pewno by się nie zgodzili.

można wziąć kredyt.

i zapłacić jeszcze słone odsetki?

Data: 2010-08-14 14:24:06
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d3d904fe-d3ff-4843-96e6-c8013c6e7134f42g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jasne bo Ty z nimi negocjowałeś przecież i wiesz :-)

można wziąć kredyt.

i zapłacić jeszcze słone odsetki?

Nie żartuj, odsetki za kredyt do wpływu pierwszej raty z BVB mają być słone?

Zresztą to mógłby być kredyt udzielony z firmy Rutkowskiego bez jakichś zdzierskich odsetek.

To jest dyskusja o groszowych kwestiach w konstekście całego biznesu.

Data: 2010-08-14 05:27:38
Autor: PB
Polonia - Legia
On 14 Sie, 14:24, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
na pewno by się nie zgodzili.

Jasne bo Ty z nimi negocjowałeś przecież i wiesz :-)

nie, no jasne, JW chce płacić gotówką od razu , ale dzięki
nagocjatorowi Fidelio Ruch woli czekać na kredyt.

Nie żartuj, odsetki za kredyt do wpływu pierwszej raty z BVB mają być słone?

możesz wyjaśnić o czym piszesz?

Zaciągnięcie kredytu w banku wiąże się z zaplaceniem temuż bankowi
odsetek.

Zresztą to mógłby być kredyt udzielony z firmy Rutkowskiego bez jakichś
zdzierskich odsetek.

kredyt z firmy?????

Data: 2010-08-14 14:53:11
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4fc3e9a2-d03d-40a4-8943-decd9a887136v8g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Gdyby Lech się zdecydował odpowiednio wcześniej to nie byłoby tematu - Wojciechowski sam to przyznał.

Nie żartuj, odsetki za kredyt do wpływu pierwszej raty z BVB mają być słone?

możesz wyjaśnić o czym piszesz?

Zaciągnięcie kredytu w banku wiąże się z zaplaceniem temuż bankowi
odsetek.

To chyba zależy też kiedy zamierzam ten kredyt spłacić czy za 50 lat czy za 5 miesięcy?

Zresztą to mógłby być kredyt udzielony z firmy Rutkowskiego bez jakichś
zdzierskich odsetek.

kredyt z firmy?????

Ok, pożyczka.

Data: 2010-08-14 17:54:04
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:i45e8r$10r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przecież dokładnie to samo powiedziałem, jak tylko się dowiedziałem że Ruch jednak puścił Sobiecha, więc tu nie ma między nami różnicy zdań.

Data: 2010-08-14 12:57:12
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Spoko, wrócą do normy, rok temu było nielepiej.
Gorzej że mogą wrócić dopiero wiosną, bo widać jak na dłoni, że Zieliński ma problem z letnimi przygotowaniami do pucharów, co potem rzutuje na ligę.

Lech ma szczęście, że z obroną w rozsypce trafia teraz akurat na słabiutką Arkę, ale i tak pewnie będzie się z nią męczył okrutnie.

Ale z Dnipro to już może być masakra.

Data: 2010-08-14 17:56:13
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i45sqc$osv$1news.onet.pl...
[...]

Ale raczej nie z powodu obrony, problem tkwi w środku.

Data: 2010-08-14 21:01:51
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i46eas$rba$1news.onet.pl...
[...]

Chyba tkwi wszędzie, Arka powinna to wygrać.

Data: 2010-08-14 21:04:40
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
[...]

Już bez przesady, miała lekką przewagę w końcówce, ale mecz wyraźnie na remis.
A sędzia jej pomógł z karnym.

Data: 2010-08-15 20:20:58
Autor: CGC
Polonia - Legia
Dnia Fri, 13 Aug 2010 23:01:27 +0200, Cavallino napisał(a):

Milion euro za Sobiecha to raczej ryzyko tylko o półkę niższe od rosyjskiej
ruletki. ;-)

Jak ktoś się mało na piłce zna, to być może.

A jak się zna, to co? Kupowanie grajków przez kluby to mniej więcej taka
sama bukmacherka jak stawianie na wyniki meczów. Można grać na "pewniaki"
albo czarne konie, można próbować zarządzać ryzykiem i je dywersyfikować,
ale koniec końców to jest w najlepszym razie educated guess (a przypadek
choćby Onyszki pokazuje, jak mało educated potrafią te guessy być). ;-)

[...]

Wiem, ale ja nie krytykuję samej sprzedaży, tylko mocno dodatni bilans
handlowy no i podejście, wedle którego sprzedajemy podporę zespołu,
kupujemy zamiast niej na ostatnią chwilę kilku niepewnych grajków, zgrywamy
ich z zespołem na trzech sparingach i ruszamy na podbój Europy. Efekty co
roku są takie same. Myślałem, że Lech jest mądrzejszy, ale najwyraźniej nie
jest. --
CGC

Data: 2010-08-15 21:25:23
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:17i63pkztl9gh$.1teehk28nhi25.dlg40tude.net...
[...]

I to robi Polonia.

albo czarne konie

A tego próbuje Lech.

, można próbować zarządzać ryzykiem i je dywersyfikować,

Ale do tego nie można mieć węża w kieszeni.
Zarząd Lecha pokazuje że za kilkadziesiąt tysięcy Euro może się kłócić ze sprzedającym czy kupującym miesiące całe.
Tak było rok temu z Zapotoką, tak było teraz z Rudnevsem, czy dwa miechy temu z Lewandowskim.

[...]

Ale ten podbój Europy, to w dziennikarskich i kibicowskich marzeniach tylko był.
Działania zarządu jasno pokazały, że wcale takich planów nie mieli.

Efekty co
roku są takie same. Myślałem, że Lech jest mądrzejszy, ale najwyraźniej nie
jest.

Jest mądrzejszy, bo sprzedaje bardzo oszczędnie.
Niestety, kupuje też.

Data: 2010-08-16 13:33:36
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
[...]

Bo to nie był guess to po prostu brak stosowania podstawowych procedur (najpierw testy potem kontrakt a nie odwrotnie).

Data: 2010-08-16 12:17:02
Autor: Smok Eustachy
Polonia - Legia
Dnia Mon, 16 Aug 2010 13:33:36 +0200, Fidelio napisał(a):
/../
Bo to nie był guess to po prostu brak stosowania podstawowych procedur
(najpierw testy potem kontrakt a nie odwrotnie).

Taa testy. Wyjeżdża gościu z Brazylii w środku upału, po parunastu godzinach lotu we Warszawie gnają go na boisko i się dziwią. ROTFL

Data: 2010-08-16 16:31:05
Autor: CGC
Polonia - Legia
[...]

Zapytaj kolegi Przemka, ile by trwało, kosztowało i jakie rodziło skutki
uboczne rzetelne przetestowanie medyczne każdego grajka pod kątem każdej
możliwej choroby, która mogłaby go wyeliminować w trakcie trwania
kontraktu. Dużo taniej i prościej byłoby dopisać do kontraktu klauzulę, która pozwala
na rozwiązanie kontraktu w przypadku zdiagnozowania u grajka choroby
wykluczającej grę, ale nie wynikłą z urazu meczowego czy jakoś tak. Jakby
posadzić lekarza i prawnika, to odpowiednią formułę wyprodukują. --
CGC

Data: 2010-08-16 16:54:05
Autor: yamma
Polonia - Legia
CGC wrote:

[...]

E, no niewydolność nerek, to chyba podstawowe badanie moczu wykryje.

[...]

W tym konkretnym przypadku Onyszki sprawa jest podobno prosta, bo sam piłkarz zataił swoją chorobę i dlatego są przesłanki do rozwiązania kontraktu z jego winy. Ale nie wiem co aktualnie się dzieje w tej sprawie.
yamma

Data: 2010-08-16 18:20:00
Autor: CGC
Polonia - Legia
Dnia Mon, 16 Aug 2010 16:54:05 +0200, yamma napisał(a):

[...]

Primo, pewnie trzeba by ten test robić metodą "na narkomana", żeby taki
Onyszko nie przyszedł na badanie z cudzą próbką moczu w kieszeni. Secundo, są jeszcze inne schorzenia, o skutkach -- z punktu widzenia
właściciela klubu -- identycznych. Cała masa schorzeń. Ma niby testować
wszystkie po kolei?
[...]

Zobaczymy. Zapewne będą to sobie panowie latami w sądach wyjaśniać. --
CGC

Data: 2010-08-14 00:54:46
Autor: Mark
Polonia - Legia
Dnia Fri, 13 Aug 2010 22:57:45 +0200, CGC napisał(a):

Ja w tym sezonie życzę Polonii majstra. Z bardzo prostej przyczyny - J.W.
ma gest.

Ma gest, ale ma tez humory, i nie ma cierpliwosci.

--
Mark

Data: 2010-08-14 13:02:14
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:12mmbtp1k2a7j.dlgsmok.wot...
Dnia Fri, 13 Aug 2010 22:57:45 +0200, CGC napisał(a):

Ja w tym sezonie życzę Polonii majstra. Z bardzo prostej przyczyny - J.W.
ma gest.

Ma gest, ale ma tez humory, i nie ma cierpliwosci.

On mi się kojarzy z tym szurniętym prezesem Atletico, nie pamiętam już jak się nazywał.

Wojciechowski ma swoje wady, ale z drugiej strony jest uparty w dążeniu do celu więc może mu się uda.

Pytanie tylko czy on ma jakiś bardziej długofalowy plan co do Polonii czy to tylko jego chwilowy kaprys.

Jego firma mogłaby w sumie zbudować stadion chociaż ;-)

Data: 2010-08-14 14:49:15
Autor: Radek
Polonia - Legia
W dniu 2010-08-14 13:02, Fidelio pisze:
On mi się kojarzy z tym szurniętym prezesem Atletico, nie pamiętam już jak
się nazywał.

Jesus Gil - "Gil był znany z dyktatorskiej metody kierowania klubem. Wielokrotnie ingerował w pracę trenerów, był skłócony z wieloma z nich; w ciągu 16 lat pełnienia funkcji wymienił aż 26 szkoleniowców." :-) (za Wikipedią)

--
Radek

Data: 2010-08-14 12:53:48
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i449d7$t6j$1news.onet.pl...
[...]

Trochę przesadzasz. Manu to jest bardzo dobry zawodnik. Vrdoljak też zły nie jest.
Jest jeszcze kwestia wkomponowania ich do drużyny, co np. w Polonii zrobiono idealnie a w Legii niekoniecznie.
Także nowych piłkarzy Legii bym nie skreślał, a Skorży dał trochę czasu.

Data: 2010-08-14 17:55:40
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
[...]

Na to wygląda, ale pytanie czy to potwierdzi ilością strzelonych bramek i asyst.

Data: 2010-08-15 16:17:23
Autor: Jan Strybyszewski
Polonia - Legia
Cavallino pisze:
[...]

Oczywiscie .... Lech zas kupil samych kadrowiczĂłw czy "video"....
Ale bedziesz bronil Rudnevsa do ostatniej krwi chodz kupiony z łapanki na hura jaks ie okazało ze napastnika w lechu brak. Hipokryta

Urban był zły, teraz Skorża jest zły, następny też będzie zły.
Tylko Legia zawsze jest świetna i bez zarzutu. ;-)

I tomowi hipokryta ktory zwalnial smude po pierwszej porazce na wiosne...  Opowiedz nam o Zielinskim co to Arce strzelic nie potrafi?

Data: 2010-08-13 22:22:42
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
yamma pisze:

 Powiem tylko tyle, Ĺźe Legia zakontraktowała 6 piłkarzy, Polonia (o ile się nie mylę) o jednego więcej. Bakero świetnie sobie poradził z tyloma nowymi piłkarzami, SkorĹźa dał dupy na całej linii. I tak właściwie moĹźna juĹź mu odliczać dni.

z nowych graczy zagrali dziś Bruno, Pietrasiak, Tosik,  Smolarek. Nowymi są jeszcze nie grający dziś Rachwał i Sobiech. Tosik był rezerwoym, Smolarek teĹź, tak więc do podstawowej jedenastki Bakero wrzucił dziś tylko dwu nowych graczy. Wcale nie tak wielu. Legia miała na boisku 5 nowych piłkarzy, a defensywa została zmieniona kontuzjami w 75% w stosunku do zamierzonego wyjściowo składu. Trzeba o tym pamiętać, rozwaĹźając umijętności wkomponowywania.

Data: 2010-08-13 22:24:15
Autor: Mane
Polonia - Legia
[...]

Bakero dostał piłkarzy a Skorża CV :)

Data: 2010-08-13 22:25:59
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Bakero dostał piłkarzy a Skorża CV :)

Dokładnie.
Tylko czemu od dwana wiedział o tym każdy, tylko nie legioniści? ;-)

Data: 2010-08-13 22:29:45
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Cavallino pisze:
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Bakero dostał piłkarzy a Skorża CV :)

Dokładnie.
Tylko czemu od dwana wiedział o tym każdy, tylko nie legioniści? ;-)

myślę, że w kilku z nich drzemie pewien potencjał. Manu ma naprawdę niezły drybling, Vrdoljak nienajgorszy odbiór (tyle tylko, że gubi go podobnie jak w Lechu Djurdjevicia nadmierny bałkański temperament) a Kneżević dobry przegląd pola (no, ale on akurat musi się dobrze zgrać z Astizem...którego nie ma :)).

Data: 2010-08-13 22:32:28
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

myślę, że w kilku z nich drzemie pewien potencjał.

W Descardze też drzemał, w Radovicu również....

Manu ma naprawdę niezły drybling, Vrdoljak nienajgorszy odbiór (tyle tylko, że gubi go podobnie jak w Lechu Djurdjevicia nadmierny bałkański temperament)

I mnóstwo kretyńskich fauli.
Nie pomylę się pewnie, podejrzewając że był w czołówce faulujących, za wiele z nich spokojnie mógł żółtko zobaczyć, bo były taktyczne do bólu.

Kneżević dobry przegląd pola (no, ale on akurat musi się dobrze zgrać z Astizem...którego nie ma :)).

Nie pogra z nim raczej, jeśli będzie Choto.

Data: 2010-08-13 22:36:01
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Cavallino pisze:

Nie pogra z nim raczej, jeśli będzie Choto.

sądzę, że na nim powoli stawiają w Warszawie krzyżyk...przepraszam za to dwuznaczne "warszawskie porównanie" :)

Data: 2010-08-13 22:37:14
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i44abf$n8k$7inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Nie pogra z nim raczej, jeśli będzie Choto.

sądzę, że na nim powoli stawiają w Warszawie krzyżyk...

Na Choto?
Skąd to podejrzenie?

Data: 2010-08-13 22:42:12
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Cavallino pisze:

Na Choto?
Skąd to podejrzenie?

ściągnęli Kneżevicia. Ciągłe kontuzje Choto muszą w końcu zniecierpliwić.

Data: 2010-08-13 22:44:05
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i44an3$r6j$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Na Choto?
Skąd to podejrzenie?

ściągnęli Kneżevicia. Ciągłe kontuzje Choto muszą w końcu zniecierpliwić.

Ale oni go ściągli na bok obrony przecież.

Data: 2010-08-13 23:03:30
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Cavallino pisze:

Ale oni go ściągli na bok obrony przecież.

Legia chce pozyskać prawego obrońcę Partizana Belgrad Srdję Knezevicia. Piłkarz ma kosztować około 800 tys. euro, może występować także na środku linii obronnej.

tak był anonsowany. A biorąc pod uwagę, że jest w drużynie Jędrzejczyk i Rzeźniczak, a odszedł Szala.....

Data: 2010-08-13 23:07:35
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
[...]

W sparingach grał właśnie za Rzeźniczaka chyba.

Data: 2010-08-13 23:19:55
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Cavallino pisze:

W sparingach grał właśnie za Rzeźniczaka chyba.

a nie Jędrzejczyk grał za Rzeźniczaka?

Data: 2010-08-13 23:23:47
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i44ctp$5rj$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

W sparingach grał właśnie za Rzeźniczaka chyba.

a nie Jędrzejczyk grał za Rzeźniczaka?

Mówię o czasie gdy do gry był i Choto i Astiz.

Data: 2010-08-14 07:24:50
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
Cavallino pisze:

Mówię o czasie gdy do gry był i Choto i Astiz.

nie jestem pewien, ale Choto chyba nie zagrał w ani jednym spparingu. Od razu na pierwszych treningach okazało się że ma nadwagę i to niezłą, złapał kolejną kontuzję i koniec pieśni.

Data: 2010-08-13 22:42:43
Autor: Mark
Polonia - Legia
Dnia Fri, 13 Aug 2010 22:37:14 +0200, Cavallino napisał(a):

sądzę, że na nim powoli stawiają w Warszawie krzyżyk...

Na Choto?
Skąd to podejrzenie?

Cos dzisiaj czytalem ze do turkow za 2 mln ma isc

--
Mark

Data: 2010-08-13 22:44:49
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:123yb9fgr0ri8$.dlgsmok.wot...
[...]

Za 2 mln czego?
Tak czy tak, toż to byłby lepszy transfer niż Pitrego do Górnika za milion zł.

Data: 2010-08-14 00:52:11
Autor: Mark
Polonia - Legia
Dnia Fri, 13 Aug 2010 22:44:49 +0200, Cavallino napisał(a):

Cos dzisiaj czytalem ze do turkow za 2 mln ma isc

Za 2 mln czego?

Ojro:) Ponoc do Fenerbahce --
Mark

Data: 2010-08-14 17:48:53
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1jwhu7dxmw1o4.dlgsmok.wot...
Dnia Fri, 13 Aug 2010 22:44:49 +0200, Cavallino napisał(a):

Cos dzisiaj czytalem ze do turkow za 2 mln ma isc

Za 2 mln czego?

Ojro:) Ponoc do Fenerbahce

Nie uwierzę jak nie zobaczę.
Nie mógł to Lech im sprzedać Tanevskiego za nieco mniej? ;-)

Data: 2010-08-13 22:53:53
Autor: yamma
Polonia - Legia
Mark wrote:
[...]

Słuchaj Turków, to w zimie będziesz chodził w trampkach. :-) To jest narodek, który chętnie wydaje pieniądze, których tak naprawdę nie ma i na wszelkie transferowe sensacje trzeba brać dużą poprawkę.
yamma

Data: 2010-08-14 00:48:08
Autor: Mark
Polonia - Legia
Dnia Fri, 13 Aug 2010 22:53:53 +0200, yamma napisał(a):

Słuchaj Turków, to w zimie będziesz chodził w trampkach. :-) To jest narodek, który chętnie wydaje pieniądze, których tak naprawdę nie ma i na wszelkie transferowe sensacje trzeba brać dużą poprawkę.

Sprzedalismy im Szymka,, sprzedalismy Glowe.
Mysle ze o tym to akurat lepiej  wiem od ciebie.

--
Mark

Data: 2010-08-14 08:38:59
Autor: Aman
Polonia - Legia

Bakero dostał piłkarzy a Skorża CV :)

Dokładnie.
Tylko czemu od dwana wiedział o tym każdy, tylko nie legioniści? ;-)

ja akurat sie nie podniecałem tymi transferami, ostatnio nawet pisalem o tym ze Legia w tej chwili nie ma napadu oraz ma słabego bramkarza. Obrona w obecnym zestawieniu to też katastrofa. Jeśli chodzi o pomoc to nie jest tak źle. Vrodljak zagral slabo , ale mam nadzieje ze to przez nie do konca wyleczony uraz.
A wracajac do meczu , to mysle ze w formie w jakiej obecnie znajduje sie Polonia to poradziłaby sobie również z Lechem i Wisłą.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-08-14 13:05:32
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
A wracajac do meczu , to mysle ze w formie w jakiej obecnie znajduje sie Polonia to poradziłaby sobie również z Lechem i Wisłą.

Jestem pewien, że sobie poradzi.

Data: 2010-08-14 17:53:12
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:

A wracajac do meczu , to mysle ze w formie w jakiej obecnie znajduje sie Polonia to poradziłaby sobie również z Lechem i Wisłą.

Będących w obecnej formie - na pewno.
Nie wiem czy nie dałaby sobie rady też z Lechem będącym w formie, za to w obecnym składzie.

Data: 2010-08-14 13:03:34
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i449ml$n0a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pastwicie się trochę chyba specjalnie na złość yammie, dlatego nie potraktuję tej opinii serio ;-)

Data: 2010-08-14 17:59:44
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Bakero dostał piłkarzy a Skorża CV :)

Pastwicie się trochę chyba specjalnie na złość yammie,

Nie, to yamma chyba na złość nam i zdrowem rozsądkowi przez cały sezon ogórkowy wciskał nam głodne kawałeki jak to jest swietnie, jak to on się zna a my nie i jaka to Legia nie jest mądra a inni głupi.

Więc co się dziwisz, że jak wyszło szydło z worka to mu się to przypomina?

Data: 2010-08-14 21:04:16
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i46ehf$rmc$1news.onet.pl...
[...]

No ale przecież to nie są tacy źli gracze, Vrdojlaka Skorża obserwował jeszcze będąc w Wiśle więc na Wikipedii ich raczej nie znaleźli ;-)

Data: 2010-08-13 22:26:27
Autor: Kwik
Polonia - Legia
yamma pisze:

I tak właściwie można już mu odliczać dni.

Lol, chlopaki, widze ze Wasza wiara jest niezachwiana, w ogole nie jestescie kibicami sukcesu itd itp...
Bez jaj...

Nigdy jakos szczegolnie nie wspieralem Polonii, ale jedno w dzisiejszym meczu bylo absolutnie wspaniale - przyznaje ze nie wytezalem sluchu przez 100% transmisji, ale nie slyszalem ani jednego bluzgu, zero antydopingu.

I naprawde pomyslalem (jestem kompletnie niezaangazowany w warszawskie uklady kibicowskie), ze byc moze ten stadion powstal w zlym miejscu...
Jesli ta tendencja sie utrzyma, okaze sie ze promuje sie - pardon le mot - bydlo zamiast super fajnego dopingu...

Kwik

Data: 2010-08-13 22:31:23
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia

ja również. Nawet jak sędzia nie wywalił (choć ____musiał____) Wawrzyniaka, to nie dowiedział się, że jest pospolitym ch....., tylko że zgrzeszył przeciwko 7 przykazaniu :) :)

Data: 2010-08-13 23:06:21
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Kwik <kwik@nospaminteria.pl> napisał(a):
Lol, chlopaki, widze ze Wasza wiara jest niezachwiana, w ogole nie jestescie kibicami sukcesu itd itp...
Bez jaj...

Yamma chyba sie troche pospieszyl z tym zwalnianiem;) Spokojnie. To pierwszy mecz. Porazka boli, szczegolnie w takich rozmiarach, ale... Nie przegralismy z ogorkami (oczywiscie rozpatrujac to w kategorii polskiej ekstraklasy;). Lepiej przegrac pierwszy mecz i cieszyc sie z mistrza niz wygrac 6 pierwszych i nie grac w pucharach.

Sa tez pozytywy. Ebi trafil:)

I naprawde pomyslalem (jestem kompletnie niezaangazowany w warszawskie uklady kibicowskie), ze byc moze ten stadion powstal w zlym miejscu...

Nie wiem czy budowa dwu-tysiecznika by sie oplacala.

Jesli ta tendencja sie utrzyma, okaze sie ze promuje sie - pardon le mot - bydlo zamiast super fajnego dopingu...

Nie mam interesu stawania w obronie kibicow z innych rejonow Polski, ale z tym bydlem to ci sie chyba wyrwalo. A tak wogole Kwik, ty zbyt wielu meczy warszawskich druzyn nie widziales, co?

Data: 2010-08-14 07:28:01
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
smiglostopy pisze:

Nie mam interesu stawania w obronie kibicow z innych rejonow Polski, ale z tym bydlem to ci sie chyba wyrwalo.
no...chyba tak nie do kńca mu się wyrwało.

Przypomnij mi jakiś mecz na Łazienkowskiej, na którym nie było wulgaryzmów, za wyjątkiem oczywiście tych, na których na obrażone księżniczki spłynął czar milczenia.

Data: 2010-08-14 06:19:21
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Przemek Budzyński <bat_oczir@gazeta.pl> napisał(a):
smiglostopy pisze:

> Nie mam interesu stawania w obronie kibicow z innych rejonow Polski, ale
> tym bydlem to ci sie chyba wyrwalo. no...chyba tak nie do kńca mu się wyrwało.

I nie obrazasz sie?;)

Tak na powaznie. Porownujac doping na 2 pierwszych meczach w Warszawie to ten na Legii jednak wypadl troche lepiej niz na Polonii. W 3 ostatnich sezonach dopingu na Legii nie bylo. W tych samych 3 poprzednich i kilku wczesniejszych, nie bylo go na Polonii (z wiadomych tylko Polonistom powodow) wiec wnioski Kwika sa wyciagniete z kieszeni.

Data: 2010-08-14 05:13:07
Autor: PB
Polonia - Legia
On 14 Sie, 08:19, "smiglostopy   " <smiglost...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

Tak na powaznie. Porownujac doping na 2 pierwszych meczach w Warszawie to ten
na Legii jednak wypadl troche lepiej niz na Polonii.

eee...daj spokój, porównujesz towarzyską zabawę z Arsenalem do
punktowanych derbów?

Data: 2010-08-14 08:52:09
Autor: Aman
Polonia - Legia

Tak na powaznie. Porownujac doping na 2 pierwszych meczach w Warszawie to ten
na Legii jednak wypadl troche lepiej niz na Polonii.

pod dachem i przy 24 tys ludzi doping sie niesie lepiej niz na prxypudrowanym przedpotopowym 5 tysieczniku.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-08-14 07:49:31
Autor: AJK
Polonia - Legia
14-08-2010  o godz. 7:28 Przemek Budzyński napisał:

[...]

Przemku, przypomnij mi jakikolwiek mecz Ekstraklasy, na którym nie było
wulgaryzmów... :-)

--
AJK (Ten wczorajszy mecz Polonii chyba był drugi. Chyba, bo kołacze mi
się jeszcze jeden mecz Polonii Bytom, ale to raczej było w sezonie

Data: 2010-08-14 07:53:16
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
AJK pisze:

Przemku, przypomnij mi jakikolwiek mecz Ekstraklasy, na którym nie było
wulgaryzmów... :-)

no dobra....U got me :). Nie będę już marudził, ale przyznasz chyba, że wczorajszy doping na Polonii można by odlać i zrobić z niego wzorzec :)

Data: 2010-08-14 08:25:09
Autor: AJK
Polonia - Legia
14-08-2010  o godz. 7:53 Przemek Budzyński napisał:

[...]

Ależ oczywiście - doping naprawdę był imponujący, przy czym wygrana i jej
styl to tylko część wyjaśnienia, bo pamiętam wiele spotkań, w których
kibice drużyny wygrywającej (nie będę wymieniał nazw, bo musiałbym
wymienić prawie wszystkie :-)) wcale nie porzucali piosenek o tym, z kim
jazda i komu strzelcie gola, a  powiedziałbym, że wprost przeciwnie -
jechali po przeciwnikach podwójnie. Tym większe brawa dla Polonii.

A tak na piknikowskim marginesie: mody na skakanie tyłem do boiska w
życiu nie zrozumiem. Siedzenie przez kwadrans pod sektorówką rozumiem
(zwłaszcza, gdy pada :-)), ale ustawiania się tyłem do murawy - nichuchu.
Zwłaszcza, gdy drużyna wygrywa. Ktoś mógłby mnie jakimś wyjaśnieniem
sprowadzić na drogę oświecenia? :-)

--
AJK

Data: 2010-08-14 13:11:23
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
A tak na piknikowskim marginesie: mody na skakanie tyłem do boiska w
życiu nie zrozumiem.

Próbowałem wyjaśnić ten fenomen przy okazji meczu Lecha w Pradze:

">>> Dlaczego skaczecie tyłem do boiska? A gdyby padła bramka?

To ci, ktorzy skacza, by jej nie zobaczyli. Proste :).

Znaczy mecz jako taki nie interesuje was?

Nie. Cos jeszcze chcesz wiedziec?"

Data: 2010-08-15 20:09:39
Autor: CGC
Polonia - Legia
Dnia Sat, 14 Aug 2010 08:25:09 +0200, AJK napisał(a):

[...]

Przy okazji gdyby ktoś dorzucić wyjaśnienie, o co chodzi z tymi gołymi
klatami? Kilka wyjaśnień prześmiewczych już słyszałem, ale żadne nie nadaje
się do druku. Chętnie natomiast poznam prawdziwe. --
CGC

Data: 2010-08-14 11:33:36
Autor: Danpe
Polonia - Legia
On Sat, 14 Aug 2010 07:28:01 +0200, Przemek Budzyński
<bat_oczir@gazeta.pl> wrote:

smiglostopy pisze:

[...]

a co na Polonii nie bluzgaja?
Jeden mecz im wyszedl bo tydzien plakali i prosili w necie zeby nie
bylo przeklinania w meczu z Legia, cos sobie moze chcieli udowodnic...

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-14 04:58:31
Autor: PB
Polonia - Legia
On 14 Sie, 11:33, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
Jeden mecz im wyszedl bo tydzien plakali i prosili w necie zeby nie
bylo przeklinania w meczu z Legia, cos sobie moze chcieli udowodnic...

np, że potrafią nie być burakami?

No i udowodnili.

Innym się nie chce. Albo zwyczajnie "nie umią".

Data: 2010-08-14 15:32:01
Autor: Danpe
Polonia - Legia
On Sat, 14 Aug 2010 04:58:31 -0700 (PDT), PB <bat_oczir@gazeta.pl>
wrote:

[...]

Tylko czy nadal beda to udowadniac? Jestem tego ciekaw, jakos nie
wierze, ze na meczu z Lechia czy Wisla nie pojawia sie pewne
przyspiewki znane z gorszej strony Blon.

 Bo ja pamietam takie akcje  na innych stadionach, czasami trwalo to
jeden mecz, czasami dwa. Ale pozniej wracalo do normy.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-14 08:44:08
Autor: Aman
Polonia - Legia

Nie wiem czy budowa dwu-tysiecznika by sie oplacala.

bez przesady, wczoraj mieli komplet a chetnych podobno bylo wiecej. Poza tym Legia dostała stadion od miasta , to żeby było sprawiedliwie Poloni też się należy. A narazi miasto specjalnie nie pomaga Polonii ,a czytalem wczoraj wywiad z Wojciechowskim, że nawet przeszkadza.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-08-14 10:00:23
Autor: Smok Eustachy
Polonia - Legia
Dnia Sat, 14 Aug 2010 08:44:08 +0200, Aman napisał(a):
/.../
bez przesady, wczoraj mieli komplet a chetnych podobno bylo wiecej. Poza
tym Legia dostała stadion od miasta , to żeby było sprawiedliwie Poloni
też się należy. A narazi miasto specjalnie nie pomaga Polonii ,a
czytalem wczoraj wywiad z Wojciechowskim, Ĺźe nawet przeszkadza.

No i wracamy do tematu stadionów. ITI dostało 460 melonów a Wojciechowski nie i gdzie tu sprawiedliwość?

Data: 2010-08-14 04:06:41
Autor: Klepa
Polonia - Legia
On 14 Sie, 12:00, Smok Eustachy <smok.eusta...@wurg.pl> wrote:
> [...]
> czytalem wczoraj wywiad z Wojciechowskim, że nawet przeszkadza.

No i wracamy do tematu stadionów. ITI dostało 460 melonów a Wojciechowski

Szkoda nawet komentować.

Data: 2010-08-14 13:59:36
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:i45pfn$5d3$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

ITI niczego nie dostalo, tylko podpisało umowę dzierżawy stadionu.

Polonia wydzierżawi narodowy ;-)

Data: 2010-08-14 19:34:13
Autor: Mane
Polonia - Legia
W dniu 2010-08-14 13:59, Fidelio pisze:

ITI niczego nie dostalo, tylko podpisało umowę dzierżawy stadionu.

Ale ktos ten stadion wybudował.

Data: 2010-08-14 21:05:10
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i46k3s$ldf$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-14 13:59, Fidelio pisze:

ITI niczego nie dostalo, tylko podpisało umowę dzierżawy stadionu.

Ale ktos ten stadion wybudował.

Zgadza się, ale stadion jest własnością miasta a nie ITI.

Data: 2010-08-14 21:06:32
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i46pda$kd5$1news.onet.pl...
[...]

To niech go Polonii wydzierżawią. ;-)

Data: 2010-08-15 13:21:05
Autor: Hades
Polonia - Legia
Użytkownik "Cavallino"
ITI niczego nie dostalo, tylko podpisało umowę dzierżawy stadionu.

Ale ktos ten stadion wybudował.

Zgadza się, ale stadion jest własnością miasta a nie ITI.

To niech go Polonii wydzierżawią. ;-)

Tak wlasnie. Co innego gdyby kolejnosc zdazen byla nastepujaca.
Miasto buduje (modernizuje) stadion a potem oglasza "przetarg" na
jego dzierzawe, wynajecie. Tu zas mielismy zupelnie cos innego.
AM

Data: 2010-08-15 20:31:00
Autor: CGC
Polonia - Legia
Dnia Sun, 15 Aug 2010 13:21:05 +0200, Hades napisał(a):

[...]

Phi. Wrocław poszedł jeszcze dalej. Znacjonalizował klub i wyciągnął go za
publiczną kasę do ekstraklasy, żeby było z kim podpisać umowę na wynajem
tego kolosa na Pilczycach lub Maślicach[1]. W przyszłym roku miasto
wynajmie stadion samemu sobie. [1] Miasto ciągle nie ustaliło, na terenie którego osiedla buduje stadion.
Początkowo popularyzowali nazwę "Stadion na Maślicach", ale gdy się
zorientowali, że faktycznie są tam Pilczyce, zaczęli go nazywać "Stadionem
na Pilczycach", ale Wyborcza ciągle widzi go na Maślicach. Mamy zatem
pierwszy na świecie wędrujący stadion. --
CGC

Data: 2010-08-14 14:13:00
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Aman <aman@maMailawWaster.pl> napisał(a):

> Nie wiem czy budowa dwu-tysiecznika by sie oplacala.

bez przesady, wczoraj mieli komplet a chetnych podobno bylo wiecej.

Czyli ile? 5tys z czego polowa to pewnie i tak kibice Legii;) Zreszta zobacz ile ludzi przychodzi na inne stadiony gdy Legia przyjezdza. Potem wszystko wraca do normy.

Poza tym Legia dostała stadion od miasta , to żeby było sprawiedliwie Poloni też się należy.

Ja Polonii zycze jak najlepiej. Chcialbym zeby co rok zdobywala wicemistrzostwo, a na stadion przychodzilo duzo ludzi. Jak jest kasa to niech buduja im ten stadion. Cos takiego jak w Kielcach wystarczy w zupelnosci, na co Wojciechowski odlozylby z kieszonkowego.
A narazi miasto specjalnie nie pomaga Polonii ,a czytalem wczoraj wywiad z Wojciechowskim, że nawet przeszkadza.

To za kare za ten moloch co wybudowal na rogu Gorczewskiej i Powstancow;) --

Data: 2010-08-14 17:07:51
Autor: Aman
Polonia - Legia

[...]

no takie 15 tys by im stykalo , miasto mogloby zbudowac takie cos jak Cracovi. Albo sprzedac tereny Wojciechowskiemu i on by juz cos ogarnal

A narazi miasto specjalnie nie pomaga Polonii ,a czytalem wczoraj
wywiad z Wojciechowskim, że nawet przeszkadza.

To za kare za ten moloch co wybudowal na rogu Gorczewskiej i Powstancow;)

i tak ładniejszy od tej szafy na Łuckiej :). Ale teraz moloch z Gorczewskiej bedzie mial brata  blizniaka na przeciwko . Lidl juz zamkniety :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-08-15 13:24:45
Autor: Hades
Polonia - Legia
Użytkownik "Aman"
[ciach]

i tak ładniejszy od tej szafy na Łuckiej :). Ale teraz moloch z Gorczewskiej bedzie mial brata  blizniaka na przeciwko . Lidl juz zamkniety :)
Pozdrawiam
Aman

Po napisie widze ze Lidl w tej chwili jest modernizowany wiec skad
wniosek ze bede w tym miejscu cos budowac?
AM

Data: 2010-08-14 16:40:14
Autor: Kwik
Polonia - Legia
smiglostopy pisze:

I naprawde pomyslalem (jestem kompletnie niezaangazowany w warszawskie uklady kibicowskie), ze byc moze ten stadion powstal w zlym miejscu...

Nie wiem czy budowa dwu-tysiecznika by sie oplacala.

W Krakowie sie oplaca - stadion Craxy rosnie w oczach ;-)

[...]

Haha, raczysz sobie zartowac? Nie sledze kazdej kolejki, bo to watpliwa przyjemnosc patrzec na gre Legii (z Polonia do niedawna bylo jeszcze gorzej), ale wlasnie widzialem az za duzo. I na tych, ktore ogladalem kibice Legii albo bylo obrazeni i nic sie nie odzywali, ewentualnie wyszydzali wlasnych pilkarzy, albo (to wczesniej) rowno "jechali" ze wszystkimi. Pragne Ci rowniez przypomniec, ze to kibice Legii sa znani z demolowania starowki przy roznych okolicznosciach... (tak, wiem, byli prowokowani przez policje).

Przyznaje, wniosek byl prowokacja i nie da sie go obronic po jednym meczu. Ale jesli by sie tak udalo na dluzej to kto wie...

Zreszta, moje osobiste zdanie jest takie ze stadiony powinny byc miejskie - nie zadnej konkretnej druzyny (chyba ze sobie go ta druzyna sama zbuduje). Co za tym idzie, miejski stadion powinien byc JEDEN - budowanie dwoch stadionow w Krakowie, w odleglosci paruset metrow od siebie jest po prostu czystym idiotyzmem i marnotrawstwem pieniedzy. Spokojnie mozna sprzedac te tereny pod jakis fajny supermarket ;-) a stadion zbudowac na nowej dzialce, gdzie nie bedzie paralizowal zycia polowy miasta i bedzie wystarczajaco duzo parkingow. Podobnie w Warszawie - jeden narodowy, na wielkie imprezy, puchary i ew. hitowe mecze ligowe, drugi, np. taki jak w Kielcach na pozostale mecze.

Kwik

Data: 2010-08-14 18:19:09
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Kwik <kwik@nospaminteria.pl> napisał(a):
Przyznaje, wniosek byl prowokacja i nie da sie go obronic po jednym meczu. Ale jesli by sie tak udalo na dluzej to kto wie...

Na Polonie przychodza kibice sukcesu, tak wiec moze w tym sezonie bedzie frekwencja w okolicach 5 tys. Przy tym nawet jak cos krzycza to ich nie slychac;)

[...]

E tam. Jak jest kasa to niech buduja. Jak nie bylo stadionow bylo zle. Jak sa to jeszcze gorzej. Zeby zawsze w taki sposob w naszym kraju "marnotrawiono" pieniadze. --

Data: 2010-08-15 02:25:04
Autor: Kwik
Polonia - Legia
smiglostopy pisze:

Na Polonie przychodza kibice sukcesu, tak wiec moze w tym sezonie bedzie frekwencja w okolicach 5 tys. Przy tym nawet jak cos krzycza to ich nie slychac;)

Haha, to mnie ubawiles, a na Legii jest stala rzesza wiernych sympatykow, ktorzy dopinguja druzyne tak w biedzie jak i w sukcesie? Lol...

W tv doping Polonii byl doskonale slyszalny, niezalezenie czy Ci sie to podoba czy nie.

Kurcze, nie sadzilem ze dozyje czasow gdy bede chwalil Polonie...

E tam. Jak jest kasa to niech buduja. Jak nie bylo stadionow bylo zle. Jak sa to jeszcze gorzej. Zeby zawsze w taki sposob w naszym kraju "marnotrawiono" pieniadze.

No tak, tylko ciekawe czy mialbys takie samo zdanie jakby to Konwiktorska wybudowali najpierw.

Zreszta, jako kibic Wisly tez wole nie miec wspolnego stadionu z Craxa, natomiast jako podatnik - uwazam ze jest to skandal, ze buduje sie dwa osobne stadiony w odleglosci kilkuset metrow, bo jakas banda lysoli nie moze sie dogadac.

Kwik

Data: 2010-08-15 13:30:00
Autor: Hades
Polonia - Legia
Użytkownik "Kwik"
[ciach]

Pragne Ci rowniez przypomniec, ze to kibice Legii sa znani z demolowania starowki przy roznych okolicznosciach... (tak, wiem, byli prowokowani przez policje).

Nie nalezy rowniez zapomniec ze to ci sami bandyci ktorzy po finale
Pucharu Polski na stadionie pobli pilkarzy zdibywcy pucharu oraz
ukradli im medale za zdobycie pucharu. To kibice Legi Warszawa.

[ciach]
Kwik

AM

Data: 2010-08-15 19:54:00
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
Nie nalezy rowniez zapomniec ze to ci sami bandyci ktorzy po finale
Pucharu Polski na stadionie pobli pilkarzy zdibywcy pucharu oraz
ukradli im medale za zdobycie pucharu.

Nie pilkarzy tylko cholote jakas, ale o tym juz tu bylo. Hades, napisz jeszcze jak ci 3 razy szalik zabrali i odbili dziewczyne.

Data: 2010-08-15 21:58:14
Autor: Przemek Budzyński
Polonia - Legia
smiglostopy pisze:

Nie pilkarzy tylko cholote jakas

piłkarzy. Wiemy, że było na grupie. Ale jak widać niektórym nigdy nie dość powiedzieć, że złodziejstwo jest zwykłym złodziejstwem, bez względu na to, czy się okrada małą dziewczynkę, czy pijaka w parku.

Data: 2010-08-15 21:46:13
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Przemek Budzyński <bat_oczir@gazeta.pl> napisał(a):
> Nie pilkarzy tylko cholote jakas

piłkarzy.

Pilkarzami to oni przestali byc po gwizdku.

Wiemy, że było na grupie. Ale jak widać niektórym nigdy nie dość powiedzieć, że złodziejstwo jest zwykłym złodziejstwem, bez względu na to, czy się okrada małą dziewczynkę, czy pijaka w parku.

Po czym to widac? Ja tylko a tych ktorych nazywasz pijakami. Jak widac kazdy ma jakies zdanie o nich wyrobione.

Data: 2010-08-15 23:51:29
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49n75$4op$1inews.gazeta.pl...
Przemek Budzyński <bat_oczir@gazeta.pl> napisał(a):

> Nie pilkarzy tylko cholote jakas

piłkarzy.

Pilkarzami to oni przestali byc po gwizdku.

A pół godziny później stali się ofiarą pospolitych bandytów.
Których teraz kolejny bandyta w zielonym szaliku próbuje na siłę wybielić.

Data: 2010-08-15 22:37:44
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A pół godziny później stali się ofiarą pospolitych bandytów.

"Ale tu zaszlo jakies nieporozumienie":) Ja o kibicach NIC nie napisalem. Nie bylo NIC o wybielaniu, ani zlodziejstwie.
Których teraz kolejny bandyta w zielonym szaliku próbuje na siłę wybielić.

Fajnie po przerwie zawitac na grupie :D

Data: 2010-08-16 10:01:46
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49q7o$d78$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

A pół godziny później stali się ofiarą pospolitych bandytów.

"Ale tu zaszlo jakies nieporozumienie":) Ja o kibicach NIC nie napisalem.

Jeśli nie rozumiesz co piszesz, to odetnij się od neta, zamiast grupę zaśmiecać swoimi bzdurami.

Data: 2010-08-17 00:32:15
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Jeśli nie rozumiesz co piszesz, to odetnij się od neta, zamiast grupę zaśmiecać swoimi bzdurami.

"uwierz mi na slowo ze wiem lepiej" czy rozumiem, czy nie;) Ma to mniejsze znaczenie od tego czy jest to zrozumiale dla ciebie. Jesli nie to napisze jeszcze raz wprost. Przyjechala CHOLOTA i dostala po mordzie. Tak to jest jak sie nie potrafi zachowac. Nie wiem czy sie nauczyli bo wiecej okazji do swietowania nie bedzie. --

Data: 2010-08-17 10:09:17
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4claf$rse$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli rozumiesz, to tym gorzej dla Ciebie, bo po prostu bezczelnie łżesz.

Data: 2010-08-16 08:17:48
Autor: Jan Strybyszewski
Polonia - Legia
Cavallino pisze:
> [...]

A pół godziny później stali się ofiarą pospolitych bandytów.
Których teraz kolejny bandyta w zielonym szaliku próbuje na siłę wybielić.

I to mowi gosc ktorego koledzy handluja prochami u nastolatkow

Data: 2010-08-15 23:19:12
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49gko$ees$1inews.gazeta.pl...
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):

Nie nalezy rowniez zapomniec ze to ci sami bandyci ktorzy po finale
Pucharu Polski na stadionie pobli pilkarzy zdibywcy pucharu oraz
ukradli im medale za zdobycie pucharu.

Nie pilkarzy tylko cholote jakas,

No popatrz, Twoją rodzinę też dopadli?

Data: 2010-08-15 21:40:13
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
No popatrz, Twoją rodzinę też dopadli?

Ja bym rodzin w to nie mieszal... ale i tak juz bylo.

Data: 2010-08-15 23:47:42
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49mrt$3md$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

No popatrz, Twoją rodzinę też dopadli?

Ja bym rodzin w to nie mieszal...

A ja bym nie wybielał bandytów, plując na piłkarzy przeciwnika - ich ofiary.

Data: 2010-08-15 22:40:16
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> Ja bym rodzin w to nie mieszal...

A ja bym nie wybielał bandytów, plując na piłkarzy przeciwnika - ich ofiary.

W takim razie, jak to zawsze poetycko ujmujesz, "odszczekaj" fragment o rodzinie bo ja o "wybielaniu bandytow" slowa nie napisalem.

Data: 2010-08-16 10:03:08
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49qcg$dd7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

W takim razie, jak to zawsze poetycko ujmujesz, "odszczekaj" fragment o

Chętnie, jak tylko Ty zaczniesz szczekać o wybielaniu bandytów.

bo ja o "wybielaniu bandytow" slowa nie napisalem.

Napisałeś, tylko albo jesteś za głupi żeby zrozumieć co piszesz, albo za głupi, bo myślisz że inni się na Twojej demagogii nie poznają.

Data: 2010-08-16 23:32:46
Autor: smiglostopy
Polonia - Legia
> [...]
> rodzinie

Chętnie, jak tylko Ty zaczniesz szczekać o wybielaniu bandytów.

Nie wiem co ci na to odpisac. Glupkiem cie nie nazwe bo nie mam we krwi poznanskiego stylu. Chyba wypadaloby napisac zebys zaczal szczekac bo wedlug ciebie "wybielalem". Z dugiej strony jak latwo doczytac nic o kibicach nie pisalem wiec pewnie skulisz ogon i bedziesz siedzial cicho... albo zaczniesz szczekac jeszcze glosniej tyle ze nie na temat.

> bo ja o "wybielaniu bandytow" slowa nie napisalem.

Napisałeś, tylko albo jesteś za głupi żeby zrozumieć co piszesz, albo za głupi, bo myślisz że inni się na Twojej demagogii nie poznają.

Ja prosty chlopak jestem. Nie czytaj miedzy wierszami bo tam nie ma ukrytych tresci. Przemek napisal ze nie ma roznicy miedzy kradzieza od malej dziewczynki, czy chlajusa (czy cos na ta nute). Ja sie z tym calkowicie zgadzam. Jednak cholota pozostanie zawsze cholota. Nie oczekuje od ciebie obiektywnej opinii. Masz do tego prawo, ale uprzejmie odnos sie do tego co pisalem, a nie do tego na co ci latwiej odpowiedziec.

Data: 2010-08-17 10:08:42
Autor: Cavallino
Polonia - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4chqu$kk9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> rodzinie

Chętnie, jak tylko Ty zaczniesz szczekać o wybielaniu bandytów.

Nie wiem co ci na to odpisac.

Np. coś w stylu: "przepraszam, zachowałem się jak kretyn, obiecuję się poprawić".

> [...]

dziewczynki, czy chlajusa (czy cos na ta nute). Ja sie z tym calkowicie
zgadzam. Jednak cholota pozostanie zawsze cholota.

Czyli ktoś kto tak pisze jak Ty, musi z hołoty pochodzić.

Data: 2010-08-14 12:14:37
Autor: ..Aldi..Romek..
Polonia - Legia
ale mi się ten mecz podobał!!!
kibicowałem Polonii, ale trzeba przyznać, że Chinyama naprawdę był potrzebny Legii... nieźle się zgrywał z Iwańskim
za to pan Mierzejewski - forma jak się patrzy! aż miło oglądać!

szkoda, że Polonia nie ma stadionu tak na 20 tysięcy... ależ by tam mieli fetę!

chciałbym same takie mecze w naszej lidze.. pomarzyć, dobra rzecz.

Data: 2010-08-14 13:17:16
Autor: Fidelio
Polonia - Legia
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i45qak$dtl$1usenet.news.interia.pl...
ale mi się ten mecz podobał!!!
kibicowałem Polonii, ale trzeba przyznać, że Chinyama naprawdę był potrzebny Legii... nieźle się zgrywał z Iwańskim
za to pan Mierzejewski - forma jak się patrzy! aż miło oglądać!

Świetne ma te rajdy. Dynamiczne i technicznie jest całkiem, całkiem - to przyjęcie piłki po którym Wawrzyniak powinien wylecieć, albo przerzucenie piłki nad bramkarzem - to w sumie powinna być norma, ale w warunkach ekstraklasy nie jest ;-)

Polonia - Legia