Polonia W - Korona

Data: 2011-09-26 21:57:27
Autor: ..Aldi..Romek..
Polonia W - Korona
Czyżby ta fama depczącej wszystkich Korony Kielce tak gniotła wszem, że teraz każdy zespół grający z kielczanami będzie się chował za podwójną gardą?

Nudno było to widowisko. Na tyle, że dość często znajdowałem sobie inne zajęcia niż oglądanie tegoż. A wczorajsze dwa meczyki tak pobudziły wyobraźnię i oczekiwania... chciało się wyniku chociaż 4-bramkowego. Ech. Najwyraźniej jednak nie można mieć wszystkiego.

Data: 2011-09-26 22:09:36
Autor: yamma
Polonia W - Korona
...Aldi..Romek.. wrote:
Czyżby ta fama depczącej wszystkich Korony Kielce tak gniotła wszem,
że teraz każdy zespół grający z kielczanami będzie się chował za
podwójną gardą?

O! Depcząca, to dobre określenie. Grają bardzo agresywnym pressingiem na własnej połowie i ci, co dotychczas z nimi grali nie za bardzo mogli sobie z tym poradzić. Zauważyłem, że Podbeskidzie zaczyna grać bardzo podobnie. Różnica polega na tym, że Koronie starcza sił na cały mecz a górali łapią skurcze już po godzinie.
yamma

Data: 2011-09-26 22:51:45
Autor: ..Aldi..Romek..
Polonia W - Korona
Użytkownik "yamma"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5qm5t$m46$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Tak tak... niby piłkarsko nie jest tak źle, ale bez tej agresji byłaby kupa.
Muszę przyznać, że czasami ta zajadłość w obronie jest nawet imponująca.
Ale jakoś nie zawsze.

Zauważyłem, że Podbeskidzie zaczyna grać bardzo podobnie. Różnica polega na tym, że Koronie starcza sił na cały mecz a górali łapią
skurcze już po godzinie.

Jedni mają zespół złożony jednak z ekstraklasowych weteranów
(niekoniecznie chodzi o wiek), drudzy dostali parę razy po dupie i chwytają
się wszystkich metod, które mogą być skuteczne.

Zastanawia mnie natomiast czy Koronie nie braknie kiedyś powietrza.
I co się stanie po takiej sytuacji. Oby nie deja vu z ubiegłego sezonu.

Data: 2011-09-26 22:57:49
Autor: Cavallino
Polonia W - Korona
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

Zastanawia mnie natomiast czy Koronie nie braknie kiedyś powietrza.
I co się stanie po takiej sytuacji. Oby nie deja vu z ubiegłego sezonu.

Założę się o każdą kasę, że dokładnie tak będzie.
Tak się po prostu nie da na dłuższą metę.
Gdyby się dało, to każdy klub mógłby sobie to zafundować, a na pewno są w lidze kluby piłkarsko lepsze od Korony.

Polonia W - Korona