Polonia Warszawa - Lech

Data: 2011-04-08 21:27:08
Autor: DysoN
Polonia Warszawa - Lech
Smolarek kretynsko sie zachowal ale Arboleda to MEGA-PAJAC! Jesli mialem w stosunku do Arboledy jakiekolwiek pozytywne odczucia to od teraz nie bedzie mi zal jak go beda kosic. Gra aktorska gorsza niz w latynoamerykanskich serialach...
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2011-04-08 19:59:45
Autor: UGI
Polonia Warszawa - Lech
DysoN <dyson@szuruburu.ru> napisał(a):
Smolarek kretynsko sie zachowal ale Arboleda to MEGA-PAJAC!

Ja natomaist wyleczyłem się z Arboledy w kadrze i mam nadzieje, że Smuda też
sobie go odpu¶ci. Nie tyle z powodu zachowania bo to zawsze było duże dziecko,
ale on jest w megażenuj±cej formie je¶li brac pod uwagę jego występy przed
nowym kontraktem.

Data: 2011-04-08 21:58:31
Autor: Fidelio
Polonia Warszawa - Lech
[...]

No to Zieliński się odwdzięczył Lechowi ;-)

Data: 2011-04-08 23:11:50
Autor: ..Aldi..Romek..
Polonia Warszawa - Lech
UĹĽytkownik "Fidelio"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:innpd9$9v$1@news.onet.pl...

[...]

Naprawdę nie mam nic do Lecha, ale z tych dwóch to kibicuję Polonii... Smolarek pokazał (głupi, bo głupi ale...) charakter, a teraz za to beknie. Powinien umieć się od takiego prowokującego obrońcy uwalniać. Pamiętam jeden z programów Liga+ Ekstra, kiedy o takich prowokacyjnych podszczypywankach mówiono w kontekście Głowackiego :) pewnie wielu takich stoperów wszędzie.

Arboleda zachowuje się ostatnio żałośnie i tak też gra. Ciekawe czy w Poznaniu też tak to widzą?

No to Zieliński się odwdzięczył Lechowi ;-)

Zieliński odegrał się wspaniale... bez dwóch zdań. Nadal uważam, że tam potrzebny był ktoś mówiący po polsku i do tego potrafiący bronić swych decyzji: chce Smolarka, to go bierze, a nie słucha prezesa.

Po meczu nadal jeszcze nie przekonałem się do Sobiecha. Uważam, że Bruno główkował w długi róg bramki, ale wiatr zepchnął piłkę, albo po prostu zrobił to za słabo, a Sobiech - bądź co bądź - to kawał wysokiego chłopaka, więc te długie nogi mu się w sam raz przydały.

Data: 2011-04-08 23:28:23
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

Arboleda zachowuje się ostatnio żałośnie i tak też gra. Ciekawe czy w Poznaniu też tak to widzą?

Nie.
Moim zdaniem Arboleda nie gra nic, a pajacuje jak nigdy.
Choć akurat nie dzisiaj - faktycznie był ostro traktowany przez polonistów, nie udawał.
Oczywiście leżał dłużej niż faktycznie potrzebował, ale fauli nie symulował.

Data: 2011-04-08 23:44:55
Autor: Mane
Polonia Warszawa - Lech
W dniu 2011-04-08 23:28, Cavallino pisze:

Moim zdaniem Arboleda nie gra nic, a pajacuje jak nigdy.

Od zawsze pajacowal, kazde jego starcie z obronca to jest machanie lapami i wieczne zale do sedziego.

Data: 2011-04-09 09:33:51
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:innvkr$s49$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-08 23:28, Cavallino pisze:

Moim zdaniem Arboleda nie gra nic, a pajacuje jak nigdy.

Od zawsze pajacowal, kazde jego starcie z obronca to jest machanie lapami i wieczne zale do sedziego.

No wczoraj nic takiego nie miało miejsca, nadspodziewanie dobrze wytrzymywał ciśnienie.
Owszem, teatr urządzał, ale ciężko wejście korami w kolano, które doprowadziło do rozorania skóry, czy strzał z łokcia to raczej nie jest "każde starcie".

Data: 2011-04-09 12:16:56
Autor: Mane
Polonia Warszawa - Lech
W dniu 2011-04-09 09:33, Cavallino pisze:

[...]
"kaĹĽde starcie".

Nie oglądałem wczorajszego meczy, ale wiem, że przy każdej transmisji z ligi komentatorzy powtarzali że nikt w LE nie bedzie tego jego zachowania tolerował.

Data: 2011-04-09 22:51:17
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:inpbms$hl8$1inews.gazeta.pl...
[...]

I nie przeszkadza Ci to wypisywać różnych rzeczy w wątku o nich?

ale wiem, że przy każdej transmisji z ligi komentatorzy powtarzali że nikt w LE nie bedzie tego jego zachowania tolerował.

Wszystko prawda.
Ale akurat wczoraj go turbowali jak rzadko.

Data: 2011-04-08 22:00:43
Autor: Maciej Dobrzanski
Polonia Warszawa - Lech
"DysoN"  wrote in message news:innnim$sh4$1inews.gazeta.pl...

Smolarek kretynsko sie zachowal ale Arboleda to MEGA-PAJAC!

U Arboledy to raczej nic nowego, chociaż w tym sezonie jest może nawet gorzej. Szczypał, kopał bez piłki, teatr urządzał aż w końcu ktoś nie wytrzymał i mu przyjebał.

Maciek

Data: 2011-04-11 14:58:23
Autor: Andrzej Bogacki
Polonia Warszawa - Lech

U Arboledy to raczej nic nowego, chociaż w tym sezonie jest może nawet gorzej. Szczypał, kopał bez piłki, teatr urz±dzał aż w końcu kto¶ nie wytrzymał i mu przyjebał.

Nie bede obłudnikiem i się przyznam, że kiedy w meczu reprezentacji trzeba przytrzymać piłkę, zagrac na czas, polezec troszke dłużej i popłakac dla urwania kilku dodatkowych sekund to trudno przychodzi mi pietnowanie takiej postawy.
Ale jak widze, że w lidze gra piłkarza a czasem całej drużyny polega tylko na takim sciemnianiu to nóz  mi sie w kieszeni otwiera. Mowi±c wprost czym innym jest okazjonalne sciemnienie przy jakims drobnym faulu a czym innym taka filozofia gry.
Kazdy z nas pamieta jak±¶ "scenke" z Arboleda w roli głównej. Ja pamietam mecz z jesieni w Zabrzu kiedy to Arboleda padł na boisko, prawie zabity przez podmuch powietrza jaki wywołała reka Przybylskiego. Przybylski dostał czerwień i dobrze, bo ruch rek± w kierunku Arboledy wykonał ale kur...a nie trafił. Nie trafił w Manu a ten padł jak nieżywy. Dlatego uwazałem wtedy i teraz zreszta tez, że Arboleda wtedy zasłuzył na odsuniecie od min. 2 spotkan za oszustwo. Tym bardziej, że w starciu przed uderzeniem (a raczej zamachnieciem sie) Arboleda trzyma Przybylskiego za spodenki, z przodu, mniejwiecej tam gdzie zwykle macie rozporki. Ciekawe czego tam szukał????? jakby ktos chciał zajrzec to tu jest skrót meczu http://www.youtube.com/watch?v=lAHxDsgN56E  - ta scenka juz pod koniec - 8m20s
To było zwykłe boiskowe oszustwo -  i to powinno być karane bo inaczej ten pajac mysli, ze to jest metoda gry w piłkę i robi to coraz czesciej.

Data: 2011-04-08 22:29:21
Autor: danpe_
Polonia Warszawa - Lech
Dnia Fri, 08 Apr 2011 21:27:08 +0200, DysoN napisał(a):

Smolarek kretynsko sie zachowal ale Arboleda to MEGA-PAJAC!

A mnie cieszy, ze  Lech zaczyna przegrywac od wlasnej broni - rok temu
irytowali kibicow innych klubow co chwila wygrywajac golami w koncowce
meczu, ostatnio karta sie odwrocila :)

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-04-08 22:42:54
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1aafu4xe6i8fq$.1oyzq39yzs6v1$.dlg40tude.net...
[...]

Pewnie ma to jaki¶ zwi±zek z zamian± na stołku trenerskim.
¦miali się w Poznaniu z wuefisty - no to maj± za swoje.

Data: 2011-04-09 06:29:27
Autor: PB
Polonia Warszawa - Lech
On 8 Kwi, 21:27, DysoN <dy...@szuruburu.ru> wrote:
Smolarek kretynsko sie zachowal ale Arboleda to MEGA-PAJAC!

"Tak się złożyło, że Arboleda jeszcze przed końcem meczu został
zmieniony i spotkał Smolarka obserwuj±cego przebieg meczu z tunelu.
Ebi próbował mu co¶ wytłumaczyć, lecz Arboleda wyrwał się jak
oparzony. Kierowany do szatni przez ochroniarza nie pozwolił się
dotkn±ć.

- Nie dotykaj mnie! - krzyczał jakby chciano mu zrobić krzywdę."

(......)

"- Gdy byli¶my w tunelu spytałem się, co on robi. Cały czas prowokuje,
dlatego dostałem czerwon± kartkę. Chciał mi wsadzić palec tam, gdzie
mi się nie podoba. Jak uważa, że to jest gra w piłkę to OK., niech to
robi. ¬le się dla mnie skończyło, ale to my mamy trzy punkty, a oni
zero. My¶lę, że każdy zawodnik na moim miejscu zrobiłby to samo jak
chc± mu wsadzić palec gdzie nie trzeba." (Smolarek)

:) :) :) :) może to Smolarek powinien jeszcze na boisku zawołać
ochroniarza, a potem "Nie dotykaj mnie!!!"  ??? :) :)

Data: 2011-04-09 16:15:14
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Polonia Warszawa - Lech
Pewna osoba, czyli PB
o¶wiadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

- Nie dotykaj mnie! - krzyczał jakby chciano mu zrobić krzywdę."

Dobrze, że nie krzyczał "Polacy mnie bij±!!!"

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-09 17:52:46
Autor: Przemek Budzyński
Polonia Warszawa - Lech

http://www.weszlo.com/fotonews/1302307109_arbo-palec.jpg

Data: 2011-04-10 00:34:16
Autor: HK
Polonia Warszawa - Lech
[...]

Biedny Ebi będzie miał teraz podwójnie przejebane w¶ród postępowych ¶rodowisk.
Po pierwsze jako rasista, bo przywalił czarnoskóremu, a po drugie jako homofob, bo nie podobała mu się próba analnych igraszek.

Data: 2011-04-09 09:18:18
Autor: yamma
Polonia Warszawa - Lech
DysoN wrote:
[...]

W tym meczu w ogóle ostro się działo. Stilic z Kikutem wykartkowali się przed meczem z Legią.
yamma

Data: 2011-04-09 09:41:40
Autor: grzeda
Polonia Warszawa - Lech
W dniu 2011-04-09 09:18, yamma pisze:
DysoN wrote:
[...]

przed meczem z LegiÄ….

No ale co z tego? Slaby Ruch na Legie wystarczyl.

pozdr
PG

Data: 2011-04-09 09:47:28
Autor: yamma
Polonia Warszawa - Lech
DysoN wrote:
[...]

siÄ™ przed meczem z LegiÄ….

No ale co z tego? Slaby Ruch na Legie wystarczyl.

Nie wiadomo tylko czy Skorża dotrwa do meczu z Lechem. Po całym zajściu z Rzeźniczakiem, gdzie Skorża nabrał wody w usta już żaden piłkarz nie będzie za niego umierał. Mało tego! Dzisiaj mogą go po prostu spuścić z zemsty za podlizywanie się kibolom.
yamma

Data: 2011-04-09 09:50:45
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Czyli co Lech-Legia z dwoma nowymi szkoleniowcami na Ĺ‚awce? ;-)

Data: 2011-04-09 10:08:52
Autor: Aman
Polonia Warszawa - Lech

Czyli co Lech-Legia z dwoma nowymi szkoleniowcami na Ĺ‚awce? ;-)

pachnie remisem 0:0 po  meczu "walki" jak by okreĹ›liĹ‚ to Kaziu WÄ™grzyn :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-04-09 12:55:15
Autor: Max
Polonia Warszawa - Lech

Czyli co Lech-Legia z dwoma nowymi szkoleniowcami na ławce? ;-)

Mówisz ze Skorża w Lechu na Legie?:)
Sam jestem ciekawy co zrobi Rutkowski...
Widać ze  Bakero nie radzi sobie...a przed Lechem  PP w Bielsku...czyli jedyna droga do pucharów...
Ryzykować  i dać szanse Bakero?, czy  nowy szkoleniowiec na taki mecz?
 Gor±ce  2 tygodnie w Lechu sie zapowiadaj±.

Data: 2011-04-09 14:21:00
Autor: Fidelio
Polonia Warszawa - Lech
[...]

Do końca sezonu pewnie zostanie, ale jak Lech zostanie bez pucharów to pewnie się rozstan± z Bakero.

Data: 2011-04-09 22:54:36
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:inpive$vcr$1news.onet.pl...
[...]

To się może stać za 10 dni, więc dłużej na pewno nie ma sensu tego ci±gn±ć.
Gołym okiem widać, że to kibice mieli rację, a nie Rutkowski "chcemy trenera a nie jakiego¶ Bakera".

Data: 2011-04-09 22:53:37
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inpdv0$2ufm$1opal.icpnet.pl...

Czyli co Lech-Legia z dwoma nowymi szkoleniowcami na ławce? ;-)

Mówisz ze Skorża w Lechu na Legie?:)
Sam jestem ciekawy co zrobi Rutkowski...
Widać ze  Bakero nie radzi sobie...

Wiesz, żeby tylko problemem było to że sobie nie radzi.
Ale z meczu na mecz jest coraz gorzej, wczoraj wła¶nie miałem deja vu z pierwszego meczu Lecha w Warszawie w tym sezonie.
Przebieg identyczny (może nawet teraz gorszy), wynik praktycznie również.

a przed Lechem  PP w Bielsku...czyli jedyna droga do pucharów...
Ryzykować  i dać szanse Bakero?, czy  nowy szkoleniowiec na taki mecz?

Nowy szkoleniowiec, bo jak jeszcze i to uda się zepsuć to już nie będzie czego ratować.

Data: 2011-04-11 14:26:43
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:innnim$sh4$1inews.gazeta.pl...
Smolarek kretynsko sie zachowal ale Arboleda to MEGA-PAJAC! Jesli mialem w stosunku do Arboledy jakiekolwiek pozytywne odczucia to od teraz nie bedzie mi zal jak go beda kosic.

Okulary czas zmienić jeśli uważasz że go nie kosili.

Manu zresztÄ… uwaĹĽa siÄ™ za ofiarÄ™ nagonki - i ma duĹĽo, bardzo duĹĽo racji.
http://www.sport.pl/lechpoznan/1,104429,9413115,Manuel_Arboleda__Najgorsze_sa_AIDS__rak_i_zazdrosc.html

Data: 2011-04-11 12:54:29
Autor: UGI
Polonia Warszawa - Lech
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Manu zreszt± uważa się za ofiarę nagonki - i ma dużo, bardzo dużo racji.

Sytuacja ze Smolarkiem bardzo przypomina mi finał mundialu 2006 i sytuację
Zidane-Materazzi. Zawinił ten pierwszy ale media i kibice jechali po drugim,
bo był mniej lubiany. Natomiast bandytyzm pierwszego okreslono jako
bohaterstwo i obrona honoru rodziny. --

Data: 2011-04-11 15:03:16
Autor: Cavallino
Polonia Warszawa - Lech
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inutm5$a0k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z t± różnic±, że Zidane na kilka dni przed meczem nie zacz±ł jazd z Materazzim, więc jego wina była jeszcze mniejsza niż Smolarka, który po prostu zgin±ł od własnej broni.
Przecież jak na dłoni widać, że poloni¶ci chcieli sprowokować Arboledę, tyle że im się nie udało.
A wręcz on sprowokował ich, pewnie gdyby pograł dłużej to w Polonii nie tylko Smolarek wyleciałby z boiska, tyle że Bakero nie wytrzymał nerwowo.

Zastanawiam się czy taki plan na mecz nie wyszedł przypadkiem od Zielińskiego, który Manu zna jak mało kto, bo kopacze s± za głupi żeby z takimi tekstami lecieć przed meczem do gazet sami z siebie.

Data: 2011-04-13 14:40:58
Autor: maradoha
Polonia Warszawa - Lech
sedzia gej, Mierzejewski rasista

Data: 2011-04-13 14:54:42
Autor: le.ia
Polonia Warszawa - Lech

Smolarek dal sie sprowokowac , ale swoje zrobil wymeczajac przeciwnika.
Wylecial slusznie za caloksztalt fauli swojego zespolu , a Lech za malo
symulowal profilaktycznie. To nie byl arbiter na pograniczu ostrych meczy.
Polońka teraz malo gra w pilke i sie rozleci --

Polonia Warszawa - Lech