Polonia Warszawa - Lech

Data: 2011-04-09 06:29:27
Autor: PB
Polonia Warszawa - Lech
On 8 Kwi, 21:27, DysoN <dy...@szuruburu.ru> wrote:
Smolarek kretynsko sie zachowal ale Arboleda to MEGA-PAJAC!

"Tak się złożyło, że Arboleda jeszcze przed końcem meczu został
zmieniony i spotkał Smolarka obserwującego przebieg meczu z tunelu.
Ebi próbował mu coś wytłumaczyć, lecz Arboleda wyrwał się jak
oparzony. Kierowany do szatni przez ochroniarza nie pozwolił się
dotknąć.

- Nie dotykaj mnie! - krzyczał jakby chciano mu zrobić krzywdę."

(......)

"- Gdy byliśmy w tunelu spytałem się, co on robi. Cały czas prowokuje,
dlatego dostałem czerwoną kartkę. Chciał mi wsadzić palec tam, gdzie
mi się nie podoba. Jak uważa, że to jest gra w piłkę to OK., niech to
robi. Źle się dla mnie skończyło, ale to my mamy trzy punkty, a oni
zero. Myślę, że każdy zawodnik na moim miejscu zrobiłby to samo jak
chcą mu wsadzić palec gdzie nie trzeba." (Smolarek)

:) :) :) :) może to Smolarek powinien jeszcze na boisku zawołać
ochroniarza, a potem "Nie dotykaj mnie!!!"  ??? :) :)

Data: 2011-04-09 16:15:14
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Polonia Warszawa - Lech
Pewna osoba, czyli PB
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

- Nie dotykaj mnie! - krzyczał jakby chciano mu zrobić krzywdę."

Dobrze, że nie krzyczał "Polacy mnie biją!!!"

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-09 17:52:46
Autor: Przemek Budzyński
Polonia Warszawa - Lech

http://www.weszlo.com/fotonews/1302307109_arbo-palec.jpg

Data: 2011-04-10 00:34:16
Autor: HK
Polonia Warszawa - Lech
[...]

Biedny Ebi będzie miał teraz podwójnie przejebane wśród postępowych środowisk.
Po pierwsze jako rasista, bo przywalił czarnoskóremu, a po drugie jako homofob, bo nie podobała mu się próba analnych igraszek.

Polonia Warszawa - Lech