Polonia to żydostwo

Data: 2014-11-19 18:32:08
Autor: boukun
Polonia to żydostwo
Senatorowie przeciwko użyciu pojęcia "diaspora"

Se­na­to­ro­wie i or­ga­ni­za­cje po­lo­nij­ne sprze­ci­wia­ją się uży­ciu po­ję­cia "Dia­spo­ra", za­miast ter­mi­nu "Po­lo­nia" w pro­jek­cie nowej stra­te­gii rządu dla Po­la­ków miesz­ka­ją­cych za gra­ni­cą. MSZ nie wy­klu­cza zmian, które będą uwzględ­nio­ne w osta­tecz­nej wer­sji do­ku­men­tu.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/senatorowie-przeciwko-uzyciu-pojecia-diaspora/0ct29

Czy rządzące Polską żydostwo chce nam przybliżyć Żydów i wmieszać ich wszędzie?
Ja rozumiem, że od czasów Geremka w dyplomacji polskiej wszędzie na czele Żydzi, ale żeby w polonii było same żydostwo?

boukun

~Marek do ~Miaowi: Kogoś boli, że Polacy mają swoją nazwę dla Polaków za granicą. Polonia to jest po POLSKU ... polonia. Prosto, krótko i i w sedno, a nie zapożyczanie obcych słów.

Data: 2014-11-19 18:14:22
Autor: andal
Polonia to żydostwo
On Wed, 19 Nov 2014 18:32:08 +0100, boukun wrote:

Czy rządzące Polską żydostwo chce nam przybliżyć Żydów i wmieszać ich
wszędzie?

to chyba oczywiste

Ja rozumiem, że od czasów Geremka w dyplomacji polskiej wszędzie na
czele Żydzi, ale żeby w polonii było same żydostwo?

ogolnie rzecz biorac Polonia w polnocnej ameryce jest pod ogromna presja zarzydzialych lokalnych wladz

Data: 2014-11-19 18:35:29
Autor: MarkWoydak
Polonia to żydostwo

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m4ilcs$1e6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dokształć się "syjonisto": http://pl.wikipedia.org/wiki/Diaspora, http://pl.wikipedia.org/wiki/Diaspora_%28nar%C3%B3d%29, http://wypracowania24.pl/religia/2129/diaspora-definicja-opis-pojecia a potem dziamgaj.

MW

Data: 2014-11-19 20:07:56
Autor: boukun
Polonia to żydostwo
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m4ikdd$52q$1news.albasani.net...

[...]

Z żydowiki? Zapożyczona żydowszczyzna talmudysto...

boukun

Polonia to żydostwo