Po³onina Bor¿awa

Data: 2013-09-27 00:15:40
Autor: DB
Po³onina Bor¿awa
Zapraszam do obejrzenia zdjêæ z sierpniowej wycieczki na Po³oninê Bor¿awê  i okolice:
http://dabo.net.pl/gal/201308_Borzawa

Pozdrawiam,
   DB

Data: 2013-09-29 13:50:38
Autor: j
Po³onina Bor¿awa
Data: 2013-09-30 22:56:06
Autor: DB
Po³onina Bor¿awa
Dnia 29-09-2013 o 13:50:38 j <jmk3107@gmail.com> napisa³(a):
http://dabo.net.pl/gal/201308_Borzawa
có¶ nie bangla...

dziêki za informacjê, teraz powinno byæ lepiej

Data: 2013-10-03 18:08:30
Autor: j
Po³onina Bor¿awa

dziêki za informacjê, teraz powinno byæ lepiej
A Kolega to z Kongresówki pewnie? Chodzi na jagody?
:-)

Data: 2013-10-06 23:28:51
Autor: Jacek G.
Po³onina Bor¿awa
W dniu 2013-09-27 00:15, DB napisa³(a)::
Zapraszam do obejrzenia zdjêæ z sierpniowej wycieczki na Po³oninê
Bor¿awê i okolice:
http://dabo.net.pl/gal/201308_Borzawa

Dopiero teraz znalaz³em chwilê, aby obejrzeæ. Fajne zdjêcia i góry i tylko szkoda, ¿e jeszcze mnie tam nie by³o. Ale takie relacje zawsze inspiruj± i zachêcaj±, wiêc mo¿e w jakiej¶ niedalekiej przysz³o¶ci ...
Jedyne co mi siê nie podoba³o to te quady na grzbiecie. Szkoda, ¿e tam te¿ ju¿ dociera ta plaga.
--
Jacek G.

Po³onina Bor¿awa