Polowanie czas zacz??

Data: 2011-02-27 08:13:33
Autor: Hans Kloss
Polowanie czas zacz??
Przyjeżdża Bardzo Ważny Urzędnik z PiS do gajowego w pewnym bogatym w zwierzostan leśnictwie i pyta go o warunki do polowania. Bo się wyższe sfery opozycyjne chcą w ten właśnie sposób, wzorem przypadkowego prezydenta komorowskiego, rozerwać i zrelaksować po trudach opozycyjnego jatrzenia. Gajowy bardzo się ucieszył ze splendoru, przedstawił sytuację zwierzostanowo-noclegową i po uzgodnieniu wstępnych założeń pyta: "A któż taki zamiaruje z samej Warsiawy przyjechać w nasze skromne progi na to polowanie"? Nooo... odpowiada Bardzo Ważny Urzędnik- będą Jarosław kaczyński, Macierewicz, Fotyga, Hofman, Jakubiak, Kempa, Poncyljusz... Gajowy macha rekami i przerywa "Nie, nie!!! Nie o takich mi chodziło, nie zrozumieliśmy się! Nagonkę to ja mogę z miejscowych zorganizować, mnie się rozchodzi o to kto z ministrów PO polowanie zaszczyci"......

J-23

Data: 2011-02-27 00:20:22
Autor: HaMMeR
Polowanie czas zacz??
On 27 Lut, 08:13, "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Przyje d a Bardzo Wa ny Urz dnik z PiS do gajowego w pewnym bogatym w
zwierzostan le nictwie i pyta go o warunki do polowania. Bo si wy sze sfery
opozycyjne chc w ten w a nie spos b, wzorem przypadkowego prezydenta
komorowskiego, rozerwa i zrelaksowa po trudach opozycyjnego jatrzenia.
Gajowy bardzo si ucieszy ze splendoru, przedstawi sytuacj
zwierzostanowo-noclegow i po uzgodnieniu wst pnych za o e pyta: "A kt
taki zamiaruje z samej Warsiawy przyjecha w nasze skromne progi na to
polowanie"? Nooo... odpowiada Bardzo Wa ny Urz dnik- b d Jaros aw
kaczy ski, Macierewicz, Fotyga, Hofman, Jakubiak, Kempa, Poncyljusz...
Gajowy macha rekami i przerywa "Nie, nie!!! Nie o takich mi chodzi o, nie
zrozumieli my si ! Nagonk to ja mog z miejscowych zorganizowa , mnie si
rozchodzi o to kto z ministr w PO polowanie zaszczyci"......

J-23

Ty pier..ny tchorzu podszywancu pod HK, pluje ci w to sprzedajne
rylo!!
Bez honoru, bez godnosci szmato!

Data: 2011-02-27 09:33:25
Autor: Azor
Polowanie czas zacz??

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:8d57a062-40d6-480d-a4e3-f8887ee2678ee8g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Znalazł się ten co ma honor.

"ł"

Data: 2011-02-27 12:22:18
Autor: ]heÂŽsk[
Polowanie czas zacz??
On Sun, 27 Feb 2011 09:33:25 +0100, "Azor" <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> Ty pier..ny tchorzu podszywancu pod HK, pluje ci w to sprzedajne
> rylo!!
> Bez honoru, bez godnosci szmato!

Znalazł się ten co ma honor.

"ł"

hammerek dostal sraczki? czyzby doszlo do zdrady idealow PiS? kto sie pod kogo podszyl? wyglada na to, ze hans pod j-23! ;o)))
dobrze tak gnojkom! --

Polowanie czas zacz??