Polowanie na czarownice rozpoczete

Data: 2012-06-20 17:03:40
Autor: Przemysław M.
Polowanie na czarownice rozpoczete
"Maziarski swój komentarz kończy apelem: "Zwracam się zwłaszcza do tych
moich prawicowych kolegów, którzy wiele energii włożyli ostatnio w lobbing
na rzecz interesów medialnego oligarchy Tadeusza Rydzyka, uznając to za
walkę o wolność słowa w Polsce. Kochani, teraz naprawdę macie okazję bronić
swobód obywatelskich. Czy zdobędziecie się na to, by stanąć w obronie praw
osoby, której poglądów i systemu wartości nie podzielacie? Was pytam, Tomku
Terlikowski, Michale Karnowski, Bronisławie Wildsteinie, Janie
Pospieszalski - i wielu innych".

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

 Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2012-06-20 18:26:37
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław M. napisał:

[...]

No właśnie - dlaczego wolność słowa ma być tylko dla Rydzyka a dla
Rabczewskiej już nie?

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-20 18:42:07
Autor: Roman Rumian
Polowanie na czarownice rozpoczete
Panie "Grzegorzu Z.",

W dniu 2012-06-20 18:26, Grzegorz Z. pisze:
(...)
No właśnie - dlaczego wolność słowa ma być tylko dla Rydzyka a dla
Rabczewskiej już nie?

od dawna ma pan te objawy ?!

Roman Rumian

Data: 2012-06-20 18:22:10
Autor: Observatore
Roman Rumian <rumian-usun_to@agh.edu.pl> napisał(a):
> [...]

(...)
> No właśnie - dlaczego wolność słowa ma być tylko dla Rydzyka a dla

od dawna ma pan te objawy ?!

ten typek ma tu kilka nickow, przeciez sam ze soba gaworzy przez caly dzien
tylko na tej grupie juz od wczesnych godzin porannych. W podobny sposob *aranzuje dyskusje* i na innych grupach duskusyjnych np. na tematy religijne.

Doda oczywiscie moze korzystac z prawa do wolnosci...chamstwa, ale za chamstwo
trzeba tez odpowiadac i tutaj sad zachowal sie przyzwoicie i pokazal jej
granice. Doda tez zaskarzyla do sadu kogos, kiedy poczula sie obrazona.
Wowczas bylo oki, bo wygrala, a teraz uwaza, ze sad ja skrzywdzil?

Skoro taka *postympowa* niech teraz sprobuje publicznie nawrzucac cos o
Koranie...:)))

Data: 2012-06-20 20:44:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polowanie na czarownice rozpoczete
środa, 20 czerwca 2012 20:22. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

[...]

Ha ha! Ja stale wrzucam i się nie boję. Co abdusie muslimki mogą zrobić Promieniowi Szambhali pod skrzydłami Zwierzchników? ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-20 18:48:09
Autor: Observatore
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
Ha ha! Ja stale wrzucam i się nie boję. Co abdusie muslimki mogą zrobić Promieniowi Szambhali pod skrzydłami Zwierzchników? ;)

ale wy nie jestes Doda, ani inna Madonna....pisac w sieci to wy sobie mozecie.

Data: 2012-06-20 21:07:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polowanie na czarownice rozpoczete
środa, 20 czerwca 2012 20:48. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

ale wy nie jestes Doda, ani inna Madonna....pisac w sieci to wy sobie
mozecie.

Niedługo będę miał kolejną szansę legalizacji. Jest tajemnicą poliszynela, że nadokuczyło mi robić taką szeroko zakrojoną robotę za bezdurno (wtajemniczeni wiedzą, że to nie tylko jeden USENET i nie do własnego pisania się ogranicza) bez żadnej przykrywki i być de iure nikim ;))))))

Pisuję na grupy coraz rzadziej, bo szkoda mi moich zdolności marnować na chandryczenie się z "miłymi i dobrotliwie wyglądającymi staruszkami". --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-20 19:17:04
Autor: Observatore
Polowanie na czarownice rozpoczete
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Niedługo będę miał kolejną szansę legalizacji. Jest tajemnicą poliszynela, że nadokuczyło mi robić taką szeroko zakrojoną robotę za bezdurno (wtajemniczeni wiedzą, że to nie tylko jeden USENET i nie do własnego pisania się ogranicza) bez żadnej przykrywki i być de iure nikim ;))))))

Pisuję na grupy coraz rzadziej, bo szkoda mi moich zdolności marnować na chandryczenie się z "miłymi i dobrotliwie wyglądającymi staruszkami". *****************************************************

w Polsce na razie jest malo ortodoksyjnych wyznawcow Mahometa, ale dzieki GW
pewnie to sie niebawem zmieni, wiec jestescie jeszcze bezpieczni:))

To zdanie: "miłymi i dobrotliwie wyglądającymi staruszkami", to chyba zart?
Jesli pieszecie to serio, to chyba nigdy w zyciu nie widzieliscie milych i
dobrotliwych staruszkow.

Data: 2012-06-20 21:23:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polowanie na czarownice rozpoczete
środa, 20 czerwca 2012 21:17. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>

[...]

To co, to mam może walić z grubej rury słowami typu "ramol", "wapniak", "pierdoła" czy modny ostatnio "moher"? No to ja już wolę definicję opisową...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-20 19:28:38
Autor: Observatore
Polowanie na czarownice rozpoczete
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): To co, to mam może walić z grubej rury słowami typu "ramol", "wapniak", "pierdoła" czy modny ostatnio "moher"? No to ja już wolę definicję opisową...
**************************

nie, po prostu piszcie prawde, albo wcale nie piszcie.

Data: 2012-06-20 23:32:51
Autor: Grzegorz Z.
Polowanie na czarownice rozpoczete
ten typek ma tu kilka nickow

A ty od dawna masz kompletną listę tych nicków, ale jej nie podasz.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-21 15:09:40
Autor: roman rumian
Polowanie na czarownice rozpoczete
W dniu 2012-06-20 20:22,  Observatore pisze:
(...)
[...]

Tak, to dobrze widać i dlatego szkoda czasu na dłuższe "dyskusje" z troll'ami.

[...]

Oczywiście.
Zapytałem o objawy, bo to twierdzenie stawia sprawy na głowie.
Rzeczywistość jest dokładnie odwrotna, ale cóż to obchodzi takiego propagandzistę ?!

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2012-06-20 18:42:58
Autor: Grzegorz Z.
Roman Rumian napisał:

[...]

Od chwili poczęcia.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-22 19:21:48
Autor: pluton
Polowanie na czarownice rozpoczete
> od dawna ma pan te objawy ?!