Polowanie na jeleni

Data: 2010-04-06 11:10:10
Autor: Artur\(m\)
Polowanie na jeleni

Użytkownik "cranky" <doormat@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Moje spostrzeżenie sprzed świąt:
Jadę zrobić zakupy - w centrum miasta - piątek przed świętami - miejsc
parkingowych zero. Robie okrążenie, szukam miejsca w wewnętrznych
uliczkach
- JEST! Fakt, 100 metrów wcześniej stali SM i wlepiali mandaty na odcinku
zakazem parkowania. Ja staję kawałek dalej i nie mam pojęcia czy tam wolno
parkować, na pewno nie zostawiam więcej niż metr chodnika (jak 15 innych
samochodów zaparkowanych przed i za mną). Ide na zakupy myśląc - wlepią mi
czy nie? Nie wlepiają. Ani mnie, ani innym blokujacym chodnik, ani tym dwa
metry od skrzyżowania po drugiej stronie drogi (4 metry od nich). Ktoś im
wytłumaczył tylko znaczenie znaku "zakaz postoju".
Po wlepieniu serii panowie z SM nie zostają na chodniku przeganiając
kolejnych chętnych. Nie idą wlepiać mandatów innym łamiacym prawo. Nie idą
do komendy. IDĄ DO BRAMY gdzie chowają się na 30min!!! Po czym wychodzą i
mandatują od nowa!

U was straszniki miejskie (wiejskie/gminne) też tak robią? Paranoja!

Już nie chcę mi się tłumaczyć ludkom, że to normalne, że dają mandaty za coś
czego
NIE WOLNO!!!
Dla mnie - jeżeli złamię przepisy, to czy przyjdzie to policjant, czy
strażnik przebrany za gąsienicę
nadrzewną to bez znaczenia.
Pozostałe rzeczy są do dyskusji (kultura, zasadność ograniczeń)
Jeżeli łamiesz prawo (przepisy) to czy będą na Ciebie czekali czy tylko
przypadkiem
jest dla prawa
n i c   n i e z n a c z ą c y m i   o k o l o c z n o ś c i a m i!!!
i myślę, że dla większości normalnie myślących ludzi.

Artur(m)

Data: 2010-04-06 12:32:27
Autor: fv
Polowanie na jeleni
Artur(m) wrote:
i myślę, że dla większości normalnie myślących ludzi.

To znamienne, że wariaci i oszołomy tak często używają argumentu o "większości normalnych".

--
fv

Data: 2010-04-06 15:01:55
Autor: Artur\(m\)
Polowanie na jeleni

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości
Artur(m) wrote:
> i myślę, że dla większości normalnie myślących ludzi.

To znamienne, że wariaci i oszołomy tak często używają argumentu o
"większości normalnych".

Ech
Przeczytaj to jeszcze raz większość normalnych zrozumiała "po pierwszym
razie".

Data: 2010-04-06 19:19:56
Autor: cranky
Polowanie na jeleni
Dnia Tue, 6 Apr 2010 11:10:10 +0200, Artur(m) napisał(a):

[...]

No i właśnie o to mi chodzi - albo wlepiamy mandaty wszystkim źle
parkującym, albo wcale! Kretynizmem jest  czepianie się tylko wybranych - w
zależniości który paragraf udało się wczoraj zrozumieć.

Data: 2010-04-07 08:34:22
Autor: Artur\(m\)
Polowanie na jeleni

[...]

Mnie też to irytuje, ale nie ma prawa które by regulowało tego typu procesy,
a tylko powołując się na Prawo możemy dochodzić swoich praw.
Jak możesz "jurydować"*) takie działanie?

Artur(m)

*) - neologizm?:)

Data: 2010-04-06 22:23:20
Autor: Gotfryd Smolik news
Polowanie na jeleni
On Tue, 6 Apr 2010, Artur(m) wrote:

Użytkownik "cranky" <doormat@poczta.onet.pl> napisał
- JEST! Fakt, 100 metrów wcześniej stali SM i wlepiali mandaty
na odcinku z zakazem parkowania.
Ja staję kawałek dalej i nie mam pojęcia czy tam wolno
parkować, na pewno nie zostawiam więcej niż metr chodnika
[...]
Już nie chcę mi się tłumaczyć ludkom, że to normalne,
że dają mandaty za coś czego NIE WOLNO!!!

  Ale poprzednik pyta o co innego: dlaczego *NIE* dają mandatom
za coś, czego NIE WOLNO!!!
  W tej samej kategorii, co ważne (parkowania).
  Bo - przyznasz - parkować tak, że zostawia się <1m przejścia dla
pieszych również nie wolno, prawda?
  Starał się dostać manadat, a tu nici ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-07 08:45:54
Autor: Artur\(m\)
Polowanie na jeleni

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1004062219300.1620quad...

[...]

No tak, ale jeżeli jesteś "normalny" i nie szukasz mandatu,
to jeżeli przestrzegasz obowiązujących przepisów,
to sprawa staję się całkowicie bezprzedmiotowa.
Nieprawdaż?

Artur(m)

Polowanie na jeleni