Polowanie na kapitalistów

Data: 2017-10-13 10:34:27
Autor: Totalna Opozycja
Polowanie na kapitalistów
https://businessinsider.com.pl/media/tv-radio/reklama-telewizyjna-pod-lupa-uokik/c4glbj9

"TVN i Polsat to nie tylko największe telewizje komercyjne w kraju, ale też
brokerzy reklamy telewizyjnej - sprzedają czas antenowy w kanałach
tematycznych należących do konkurencji. Teraz ich działalności przyjrzy się
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), który wziął pod lupę rynek
reklamy TV."

Nie będzie nam kapitalista tumanił polskich patriotów!!! Prawdziwym patriotom wystarczy TVPiS, TVPiS Info i TV Trwam!

CL

Data: 2017-10-13 04:40:25
Autor: Zenek Kapelinder
Polowanie na kapitalistów
Tylko czekac jak wprowadza powszechnie placony z pitem abonament. Ciekawe czy wtedy prywatne telewizje od razu stana sie pro pisowskie czy po przecieku ze pis pracuje nad skroceniem czasu na reklamy do 5 minut na godzine.

Data: 2017-10-13 14:18:48
Autor: pinokio
Polowanie na kapitalistów
[...]

O to, to. Skrócenie reklam. Polsatu nie da się oglądać

Data: 2017-10-13 07:26:32
Autor: japanizer
Polowanie na kapitalistów
On Friday, October 13, 2017 at 9:18:47 PM UTC+9, pinokio wrote:
> [...]

O to, to. Skrócenie reklam. Polsatu nie da się oglądać

To nie oglądaj, proste.

Data: 2017-10-13 19:01:16
Autor: Wiesiaczek
Polowanie na kapitalistów
W dniu 13.10.2017 o 16:26, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ala zapłacić musi?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2017-10-13 19:39:22
Autor: Presidente de San Escobar
Polowanie na kapitalistów
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

> [...]

Ala zapłacić musi?

Za Polsat?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-14 07:55:06
Autor: Wiesiaczek
Polowanie na kapitalistów
W dniu 13.10.2017 o 19:39, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Nie, nie za Polsat.

Myśl, wytęż się i myśl!

Data: 2017-10-17 08:56:21
Autor: Presidente de San Escobar
Polowanie na kapitalistów
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

Nie, nie za Polsat.

Myśl, wytęż się i myśl!

To nie płać i nie oglądaj.
Nie ma obowiązku płacenia.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-13 19:59:15
Autor: japanizer
Polowanie na kapitalistów
On Saturday, October 14, 2017 at 2:01:19 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
> [...]

Ala zapłacić musi?

Każdy mieszkaniec Polski jest zobowiązany do opłacenia miesięcznej faktury za Polsat? No no, się porobiło.

Data: 2017-10-14 07:56:50
Autor: Wiesiaczek
Polowanie na kapitalistów
W dniu 14.10.2017 o 04:59, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Podziwiam Twoją bystrość!
Przełożenie tego na inna stację Ciebie przerasta?

Data: 2017-10-13 15:32:40
Autor: Presidente de San Escobar
Polowanie na kapitalistów
pinokio <pinokio@nie.adres.pl> napisał(-a):

> [...]

O to, to. Skrócenie reklam. Polsatu nie da się oglądać

Nie podoba się to zmień kanał. Masz pierdyliard.
Polecam niezłego mózgotrzepacza TV Trwam i TVP1 i 2 :DDDDDDDDDD
Zobacz co zrobili z mózgami Trefnych Doldowych Podwójniaków :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-13 20:00:55
Autor: Budzik
Polowanie na kapitalistów
Użytkownik pinokio pinokio@nie.adres.pl ...

[...]

skad wiesz?

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2017-10-13 14:22:36
Autor: Zenek Kapelinder
Polowanie na kapitalistów
Kup sobie Budzik telewizor to bedziesz wiedzial ze polsratu nie da sie ogladac. Chyba ze lubisz jakies wrozki, ewa gotuje, supermodelke itp gowna.

Data: 2017-10-14 04:01:03
Autor: Budzik
Polowanie na kapitalistów
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Kup sobie Budzik telewizor to bedziesz wiedzial ze polsratu nie da
sie ogladac. Chyba ze lubisz jakies wrozki, ewa gotuje, supermodelke
itp gowna.
Dziękuje ci za rade. Bezsensowna ale jednak.

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2017-10-14 07:41:25
Autor: Totalna Opozycja
Polowanie na kapitalistów

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA80E3C0EF719Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Oglądanie TVPiS Info i TV Trwam skutkuje jak widać wyjątkowym zidioceniem.

CL

Data: 2017-10-14 10:58:50
Autor: Budzik
Polowanie na kapitalistów
Użytkownik Totalna Opozycja ciemny.lud@totalna.opozycja.prl ...

[...]

Prowadzisz monolog wewnetrzny?
Bo ja te programy to raczej sporadycznie...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2017-10-14 20:02:36
Autor: Totalna Opozycja
Polowanie na kapitalistów

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA80E7BA18644Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Totalna Opozycja ciemny.lud@totalna.opozycja.prl ...
Oglądanie TVPiS Info i TV Trwam skutkuje jak widać wyjątkowym
zidioceniem.

Prowadzisz monolog wewnetrzny?

Nie. A ty gadasz sam ze sobą?

Bo ja te programy to raczej sporadycznie...

Ja nawet nie sporadycznie, a tylko kiedy chce pobluzgać ;-)))

CL

Data: 2017-10-14 04:29:03
Autor: Bytomir Kwasigroch
Polowanie na kapitalistów
W dniu piątek, 13 października 2017 10:43:52 UTC+2 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
[...]

Czy te działania wykraczają poza standardy łunijne? Jeśli tak to o ile?

W łunii na 15 minut programu również (czasem) przypada 10 minut reklam?

Polsat owszem daje dużo reklam, ale nie jest liderem.

Data: 2017-10-14 15:00:55
Autor: Budzik
Polowanie na kapitalistów
Użytkownik Bytomir Kwasigroch bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com
[...]

Przyznam szczerze, ze w erze dekoderów z timeshiftem nie mam pojecia w czym przeszkadzaja wam reklamy...

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2017-10-17 08:56:17
Autor: Presidente de San Escobar
Polowanie na kapitalistów
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Przyznam szczerze, ze w erze dekoderów z timeshiftem nie mam pojecia w czym przeszkadzaja wam reklamy...

Nie niszcz pisiorom ich świata !!! :DD Na co teraz będą narzekać ? :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]