Polowanie na kolizj przed marketem.

Data: 2013-04-04 20:05:34
Autor: Krzysztof 45
Polowanie na kolizj przed marketem.
Data: 2013-04-04 21:14:19
Autor: PiteR
Polowanie na kolizj przed marketem.
na  ** p.m.s **  Krzysztof 45 pisze tak:

Taka przestroga na takie pomysy przygupw.

powinien od razu dosta dzia za zbyt szybk jazd

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-04-04 21:26:54
Autor: Pawel O'Pajak
Polowanie na kolizj przed marketem.
Powitanko,

Taka przestroga na takie pomysy przygupw.

Trzeba miec chyba 1 szara komorke (ktora ma zajebiste melodyjki;-)) zeby odstawiac takie numery pod okiem kamer. Daj Boze, zeby nie dostali "zawiasow".

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma szkodliwo spoeczn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mroek)

Data: 2013-04-04 21:44:03
Autor: Krzysztof 45
Polowanie na kolizj przed marketem.
W dniu 2013-04-04 21:26, Pawel O'Pajak pisze:
Powitanko,

Taka przestroga na takie pomysy przygupw.

Trzeba miec chyba 1 szara komorke (ktora ma zajebiste melodyjki;-)) zeby
odstawiac takie numery pod okiem kamer. Daj Boze, zeby nie dostali
"zawiasow".

Powinni bezwzgldnie dosta to, co im ycz w komentarzach pod artykuem.

np. jeden z nich

"Wanie zacza si wiosna, a Wochaty i Parwa szukaj nowych dziewczyn do celi na lato. Zostan przeorani, powybijaj im zby, eby odgry nie mogli. A wszystko za to, e mogli zabi rodzin z maym dzieckiem."

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-04 20:11:49
Autor: tᴏ
Polowanie na kolizj przed marketem.
Krzysztof 45 wrote:

"Właśnie zaczęła się wiosna, a Włochaty i Parówa szukają nowych
dziewczyn do celi na lato. Zostaną przeorani, powybijają im zęby, żeby
odgryźć nie mogli. A wszystko za to, że mogli zabić rodzinę z małym
dzieckiem."

A jakby ta rodzina miała duże dziecko, to by robiło jakąś różnicę?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-04 22:19:09
Autor: Krzysztof 45
Polowanie na kolizję przed marketem.
W dniu 2013-04-04 22:11, tᴏ pisze:

A jakby ta rodzina miała duże dziecko, to by robiło jakąś różnicę?

Tak.
Wysiadło by takie duże dziecko i skuło tak ryj temu debilowi że by go matka nie poznała.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-04 20:22:30
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 22:19:09 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

A potem mamusia latałaby płakać, że jej syneczek dostał 15 lat bez zawiasów a taki grzeczny był.

ciekawe skąd tu tylu troglodytów?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-04 23:46:59
Autor: Krzysztof 45
napisał:

[...]

Właśnie widać te prymitywną w myśleniu elytę.
15 lat za w mordę danie to w USA a nie tu. Tu nie zamykają za trafienie i połamanie pieszego na pasach, nie mówiąc o czynach takich jak gwałty i molestowanie seksualne dzieci przez kler.

Oj elyto, elyto.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-04 21:49:19
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

45 napisał:

[...]

i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-04 23:59:11
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

Jak najbardziej.

sz.

Data: 2013-04-05 00:02:42
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

Jak najbardziej.

Dlatego woze szufle w bagazniku :)

sz.

Data: 2013-04-05 01:32:19
Autor: JK
Polowanie na kolizj przed marketem.
W dniu 2013-04-05 00:02, szufela pisze:
i dlatego uwaasz, e danie komus w mord
jest sposobem?

Jak najbardziej.

Dlatego woze szufle w bagazniku :)

To cienias.
Ja wo szufel.

JK

Data: 2013-04-05 07:32:46
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 23:59:11 +0200 osobnik zwany szufela
napisał:

i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

Jak najbardziej.

ciekawe co zrobisz troglodyto jak ten taranujacy wyjmie łom albo klamkę. Albo jak Cię zapuszkują. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 10:00:00
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
ciekawe co zrobisz troglodyto jak ten taranujacy wyjmie łom albo klamkę.
Albo jak Cię zapuszkują.

Ty dupku o mnie sie nie martw, a jak rzeczywiscie jestes ciekawy to sprobuj we mnie tak wjechac, zwlaszcza jak bede mial dziecko na pokladzie.

sz.

Data: 2013-04-05 11:26:12
Autor: Budzik
Polowanie na kolizj przed marketem.
Osobnik posiadajcy mail brak@emaila.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

dupku

i wyszo szydo z worka... tfu cham z szufela...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-04-05 13:46:43
Autor: szufela
Polowanie na kolizj przed marketem.
i wyszo szydo z worka... tfu cham z szufela...

Ta jest, prawdziwe chamidlo, podobno z szufeli :)
Bywaja zdarzenia, w ktorych trzeba byc "chamem" zamiast dupkiem bez jaj.

sz.

Data: 2013-04-05 12:41:23
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 13:46:43 +0200 osobnik zwany szufela
napisał:

i wyszło szydło z worka... tfu cham z szufela...

Ta jest, prawdziwe chamidlo, podobno z szufeli :) Bywaja zdarzenia, w
ktorych trzeba byc "chamem" zamiast dupkiem bez jaj.

keyboard warrior :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 12:58:02
Autor: Budzik
[...]

By moe.
Ale czy tak sytuacj jest rozmowa w usenecie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Lubi prac. Praca mnie fascynuje. Potrafi godzinami
siedzie i przyglda si jej."   Jerome K. Jerome

Data: 2013-04-05 15:06:13
Autor: Artur Malg
W dniu 2013-04-05 14:58, Budzik pisze:
[...]

To bez znaczenie, ale "mona si opala w blasku jego zajebistoci."
;)

Data: 2013-04-05 15:53:51
Autor: szufela
[...]

Dla troglodyty to zbyt skomplikowane pytanie, moze dupek bedzie wiedzial ?

sz.

Data: 2013-04-05 17:58:13
Autor: Budzik
[...]

No tak, ale poziom Andrzeja to kady ju zna.
On jako tak rozmowy bez epitetw prowadzi nie umie.
Czy mam rozumie, e stosujesz argumentacj: a u was bij murzynw?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Imieniny naley obchodzi - jeeli nie wasne - to szerokim ukiem.

Data: 2013-04-06 12:17:48
Autor: mk4
On 2013-04-05 10:00, szufela wrote:
[...]

Moze twoje prosby zostana wysluchane i ktos w ciebie wjedzie tak,
ze z ciebie i wszystkiego w pojezdzie zostanie jedynie miesna papka.
Moze ktos podesle nam filmik i popatrzymy na twoja rekacje. Ciekawe co zrobisz? Wyciekniesz jako "sok" przez otwory we wraku? To z pewnoscia bedzie bardzo ciekawe.

Skoro tak namawiasz goraco do wjedzdzania to pozostaje jedynie poczekac, az ktos skorzysta z zachety i cie przemielil na kotlety.

--
Pozdrawiam,
mk4

Data: 2013-04-06 13:45:33
Autor: szufela
[...]

Sprobuj to sie dowiesz, a na razie miesna papka to ci z mozgu wyplywa.

sz.

Data: 2013-04-06 13:57:42
Autor: mk4
On 2013-04-06 13:45, szufela wrote:

Sprobuj to sie dowiesz, a na razie miesna papka to ci z mozgu wyplywa.

Potrzebujesz cos udowodnic, ze tak namawiasz? Zwykle to symptom - sam pewnie najlepiej wiesz czego.

Pozostaje ufac, ze przekorny los poslucha twych przewrotnych nawolywan i jakis tirman ze wschodu spelni twoje zyczenia.

--
mk4

Data: 2013-04-06 15:25:50
Autor: szufela
[...]

Dobrze, juz dobrze wierszoklepo :) Skonczyles ?

sz.

Data: 2013-04-05 00:05:23
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-04 23:49, masti pisze:

i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

W tej sytuacji i tym systemie prawnym tak.

Obejrzyj ten film jeszcze raz. Oni napadli na nich, przyspieszając i taranując ich auto. Kierowca wychodzi z łapami i co? ... Powinno w tym momencie wyskoczyć duże dziecko i bronic rodzinę i to skutecznie, by długo to zapamiętali.
A wymiar sprawiedliwości dodatkowo po tym obronnym wpierdol, powinien ich zapuszkować za ten napad na 5 lat i odebrac dorzywotnio prawo jazdy.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-05 02:58:36
Autor: h.w.d.p.
Polowanie na kolizję przed marketem.
odebrac dorzywotnio prawo jazdy.

jak?

Data: 2013-04-05 07:01:06
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 02:58, h.w.d.p. pisze:
odebrac dorzywotnio prawo jazdy.

jak?

Nasz system potrafi z człowiekiem zrobić wszystko. Najlepiej mu idzie gnojenie. Ale i potrafi posunąć się do bardziej radykalnych kroków.
Na pewno ich inwencja twórcza z takim gównem by sobie poradziła.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-05 07:45:03
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Fri, 05 Apr 2013 07:01:06 +0200, Krzysztof 45
[...]

Ty masz jednak zdrowo zrytą podsufitkę...

PS przez jakie "rzet" pisze "dorzywotnio"?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-05 09:12:10
Autor: nazgul
Polowanie na kolizję przed marketem.
W dniu 2013-04-05 02:58, h.w.d.p. pisze:
odebrac dorzywotnio prawo jazdy.

jak?

normalnie dorzywotnio
prowo jazdy w rulonik i w rzyć.

Data: 2013-04-10 17:38:09
Autor: Jan45
W dniu 2013-04-05 09:12, nazgul pisze:

> normalnie dorzywotnio
> prowo jazdy w rulonik i w rzyć.

Czyli nie tyle odebrać dorzywotnio, ile zaaplikować
dorzytnio. Może to i dobry sposób na utrwalanie
zasad poruszania się na drogach? Policjant poprosi
o prawko, a kierowca mu na to się wypnie: Weź se
pan sam.

Jan

Data: 2013-04-05 07:31:51
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 00:05:23 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-04-04 23:49, masti pisze:

i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

W tej sytuacji i tym systemie prawnym tak.

czyli jednak prymitywny troglodyta

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 10:46:54
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-05 09:31, masti pisze:
osobnik zwany Krzysztof 45 napisał:

W dniu 2013-04-04 23:49, masti pisze:

i dlatego uważasz, że danie komus w mordę jest sposobem?

W tej sytuacji i tym systemie prawnym tak.

czyli jednak prymitywny troglodyta

Cóż poradzić - np. pieszy wejdzie na przejście i jak w mniemaniu
takiego jednego z drugim im przeszkodzi (będą musieli zwolnić) to go
pobiją. Można podać tysiące przykładów na super sprawne i skuteczne
rozwiązania - np. ostatnio się okazało, że niektórzy nie wiedzą co to
jest wiek przyzwolenia, pedofilia itd. No, super sprawa - za
domniemanie współżycia z 16 obcinać penisy. Skoro taki mamy
system prawny :>

Data: 2013-04-05 16:11:11
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 10:46, Artur Maśląg pisze:

W dniu 2013-04-04 23:49, masti pisze:
czyli jednak prymitywny troglodyta

Lepiej być troglodytą w pewnych sytuacjach niż ćwokiem. No ale cóż, ćwok zawsze będzie ćwokiem.

Cóż poradzić - np. pieszy wejdzie na przejście i jak w mniemaniu
takiego jednego z drugim im przeszkodzi (będą musieli zwolnić) to go
pobiją.

Świetne porównanie. Pogratulować stanu umysłowego.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-05 14:12:50
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 16:11:11 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

właśnie to swoim zachowaniem pięknie uzasadniasz.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 17:11:23
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 16:12, masti pisze:

Lepiej być troglodytą w pewnych sytuacjach niż ćwokiem. No ale
cóż, ćwok zawsze będzie ćwokiem.

właśnie to swoim zachowaniem pięknie uzasadniasz.

Ale o co Ci chodzi? Lubisz być dymany czy co? Twoja sprawa.

Tylko dzięki takim ludziom jak Ty, takie półgłówki decydują się na takie
niebezpieczne numery, bo wiedzą że tacy ludzie mogą im skoczyć.

Ale gdyby po takim numerze, cwaniaczki zebrali porządne wpierdol i jedli
posiłki przez pół roku przez rurkę, następnie wydaliby 20tyś na zęby, to
do łba by im i im podobnym takie pomysły już nie przychodziły.

Ale co ja gadam. Przecież zostaną dotkliwie ukarani przez nasz
sprawiedliwy system sądowniczy, kilkoma miechami w zawiasach za ten napad
i za te straty.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-05 15:13:07
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 17:11:23 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

tak tak odważniaku. Pojedź sobie do Somalii. tam to tak działa. Jakim prymitywem trzeba by by w ogóle myśleć o takich metodach. A potemjęczysz, że jest chamstwo na drogach? Powinieneś się cieszyć, że ktoś Ci tylko drogę zajechał. a mógł zabić.

Data: 2013-04-05 17:29:33
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 17:13, masti pisze:
tak tak odważniaku. Pojedź sobie do Somalii. tam to tak działa.
Nudny jesteś.
"Somalia" jest tu, tylko tacy jak Ty i Tobie podobni, tego nie widzą.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-05 15:35:55
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 17:29:33 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-04-05 17:13, masti pisze:
tak tak odważniaku. Pojedź sobie do Somalii. tam to tak działa.
Nudny jesteś.
"Somalia" jest tu, tylko tacy jak Ty i Tobie podobni, tego nie widzą.

tylko nie płaćz potem jak Ci silniejszy odda a sąd zapuszkuje za samosąd.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 17:58:13
Autor: Budzik
Polowanie na kolizj przed marketem.
Osobnik posiadajcy mail @vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Lepiej by troglodyt w pewnych sytuacjach ni wokiem. No ale
c, wok zawsze bdzie wokiem.

wanie to swoim zachowaniem piknie uzasadniasz.

Ale o co Ci chodzi? Lubisz by dymany czy co? Twoja sprawa.

Tylko dziki takim ludziom jak Ty, takie pgwki decyduj si na takie
niebezpieczne numery, bo wiedz e tacy ludzie mog im skoczy.

Ale gdyby po takim numerze, cwaniaczki zebrali porzdne wpierdol i jedli
posiki przez p roku przez rurk, nastpnie wydaliby 20ty na zby, to
do ba by im i im podobnym takie pomysy ju nie przychodziy.

Ale co ja gadam. Przecie zostan dotkliwie ukarani przez nasz
sprawiedliwy system sdowniczy, kilkoma miechami w zawiasach za ten napad
i za te straty.

Ostatnio na *.prawo toczya si dyskusja o wysokoci kary.
Zgadzam si, e zapewne dostan mniej ni byoby spoecznie ocekiwane.
Chocia zapewne najbardziej zabol koszty naprawy samochodu ofiar o swoim nie wspominajc.

Niemniej wracajc do samosdw - rozumiejc, e spory procent spoeczestwa to debile, a jeszcze wikszy ludzie o inteligencji "redniej" - naprawd jeste chtny podda si ich osdowi? W kadej sytuacji?

Jak sobie wyobraasz samosd w tej sytuacji?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Kpi z filozofii to filozofowa naprawd."
Blaise Pascal

Data: 2013-04-05 20:32:16
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 19:58, Budzik pisze:

Niemniej wracajc do samosdw - rozumiejc, e spory procent spoeczestwa
to debile, a jeszcze wikszy ludzie o inteligencji "redniej" - naprawd
jeste chtny podda si ich osdowi? W kadej sytuacji?

Rnie bywao. Trzeba sobie radzi z kad sytuacj. A najlepiej do takiej sytuacji nie doprowadza.

Jak sobie wyobraasz samosd w tej sytuacji?

Czasami wystarczy doprowadzi do tego by delikwentowi puciy zwieracze publicznie, a kara bdzie bardziej dotkliwa ni kilka miechw w zawiasach.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-05 19:58:06
Autor: Budzik
[...]

A konkretniej?
Przecie rozjechana rodzina nie wiedziaa, e on w nich wjecha.
Dpiero policja do tego dosza, prawda?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Stwierdzono, e demokracja jest najgorsz form rzdu, jeli nie
liczy wszystkich innych form, ktrych prbowano od czasu do czasu."
Winston Churchill

Data: 2013-04-05 17:11:38
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-05 16:11, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Jakbyś tego nie nazwał to twoje zachowanie jest tego pięknym
przykładem :)

Cóż poradzić - np. pieszy wejdzie na przejście i jak w mniemaniu
takiego jednego z drugim im przeszkodzi (będą musieli zwolnić) to go
pobiją.

Świetne porównanie.

To skorzystaj i spróbuj się zastanowić do czego prowadzą metody
przez Ciebie akceptowane i promowane.

Data: 2013-04-05 17:26:31
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 17:11, Artur Maśląg pisze:
[...]

Jak mnie lub moja rodzinę napadną, to bronię i to bezwzględnie.
Ty i kolega masti w takiej sytuacji możecie jeszcze tyłka nadstawić. Wolny kraj.

Więc Ty  zastanów się do czego doprowadzą Wasze takie promowane metody.
w takiej sytuacji.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-05 17:33:34
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-05 17:26, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Widzę próbę dryfu - nie, to się nie uda. Między samosądem a obroną
konieczną jest zasadnicza różnica i może czas byś to zrozumiał.

Data: 2013-04-05 19:54:26
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 17:33, Artur Maśląg pisze:

Widzę próbę dryfu - nie, to się nie uda. Między samosądem a obroną
konieczną jest zasadnicza różnica i może czas byś to zrozumiał.

Ty zrozum że żyjesz w niewydolnym słabym i bezbronnym państwie w którym jest chory niewydolny skorumpowany system sądowniczy rodem z PRL i który pracuje w dużej mierze na korzyść bandytów.

Wszystko w temacie.

Data: 2013-04-05 20:17:44
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-05 19:54, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Kolejny dryf - zrozumiesz wreszcie różnicę między obroną konieczną
a samosądem? To jest niezależne od Twojej opinii na temat sądownictwa
itd.

Wszystko w temacie.

No, czuję się jak bandyta :)

Data: 2013-04-05 21:00:42
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 20:17, Artur Maśląg pisze:
  > Kolejny dryf - zrozumiesz wreszcie różnicę między obroną konieczną
a samosądem?
Rozumie.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-05 22:40:18
Autor: h.w.d.p.
W dniu 2013-04-05 21:00, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-04-05 20:17, Artur Maśląg pisze:
  > Kolejny dryf - zrozumiesz wreszcie różnicę między obroną konieczną
a samosądem?
Rozumie.

on pytal czy ty rozumiesz.

Data: 2013-04-06 10:26:54
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Fri, 05 Apr 2013 21:00:42 +0200, Krzysztof 45
[ciach bełkoty]
Rozumie.

Na której wsi takich "zasad" życia uczą?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-06 11:12:56
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 10:26, Myjk pisze:
Fri, 05 Apr 2013 21:00:42 +0200, Krzysztof 45

[ciach bełkoty]
Rozumie.

Jeżeli rozmawiamy o normach, to poprawiam się, zamykam gębę po e i
dopowiadam m.

Na której wsi takich "zasad" życia uczą?

Zasad życia? Polska wieś kolego. Polska. Z takich zasad korzystają
wszystkie warstwy społeczne. Dokładnie wszystkie bez wyjątku. Od
najniższych, po najwyższe na parlamentarzystach i klerze kończąc.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 11:55:35
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Sat, 06 Apr 2013 11:12:56 +0200, Krzysztof 45
Jeżeli rozmawiamy o normach, to poprawiam się, zamykam gębę po e i dopowiadam m.

Co nie zmienia faktu, że Wyjątkowo często ci się to zdarza.

Na której wsi takich "zasad" życia uczą?
Zasad życia? Polska wieś kolego. Polska.

Która konkretnie? Na mojej wsi takich zasad się nie hołduje. Co najwyżej
największy margines społęczny sięga po takie zasady jak ty przedstawiasz.
Inaczej rzecz ujmując -- bydło.
Z takich zasad korzystają wszystkie warstwy społeczne.

Żeby cię uspokoić, jest to nadal MARGINES.

Dokładnie wszystkie bez wyjątku. Od najniższych, po najwyższe na parlamentarzystach i klerze kończąc.

To w ładnym towarzystwie się uplasowałeś.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-06 19:10:25
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 11:55, Myjk pisze:
Z takich zasad korzystają wszystkie warstwy społeczne.
Żeby cię uspokoić, jest to nadal MARGINES.

Jaki to ma związek? A margines to pojęcie względne

Dokładnie wszystkie bez wyjątku. Od najniższych,
po najwyższe na parlamentarzystach i klerze kończąc.

To w ładnym towarzystwie się uplasowałeś.

Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja. Ty wzywasz Straż Miejską?

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 17:17:13
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 19:10:25 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja.

a może zastanów się nad sobą? Bo mnie się to jakoś przez ostatnie kilkadziesiąt lat nie zdarzyło. A chodzę po różnych miejscach nie zawsze "bezpiecznych".

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 19:26:15
Autor: Krzysztof 45
45 napisał:

[...]

To nie było do Ciebie. Ale jak już jesteś przy tablicy to odpowiedz co
byś zrobił. To Przykład a nie codzienna norma.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 19:57:07
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
a może zastanów się nad sobą? Bo mnie się to jakoś przez ostatnie
kilkadziesiąt lat nie zdarzyło.

ROTFL

To nie było do Ciebie. Ale jak już jesteś przy tablicy to odpowiedz co
byś zrobił. To Przykład a nie codzienna norma.

Nie, oni siadają pod ścianą i błagają  o litość :)

Kiedyś miałem taką sytuacje, a takie rzeczy sie pamieta.  Wracalem pozno do domu (wawa-srodmiescie) i tuz przed wejsciem na klatke dorwalo mnie dwoch kolesi i kaza wyskakiwac z kasy.
Stoja  blisko mnie, ale nie trzymaja. Bylo dwoch, wiec sie cofnalem i mowie do nich "wezcie sobie" i zawijam dupe w troki a biegalem szybko bo bylem zapalonym sportowcem :)
Gonia mnie i jeden krzyczy do drugiego " bierz go z drugiej strony" czy cos takiego i pobiegl z drugiej strony kamienicy. Widze to, zostal jeden. Przebiegam jeszcze ze 100m odwracam sie i kopa w krocze. Ten sie zwija i poprawiam z piąchy od dołu. KO, zjawia sie nagle drugi, ale widzi co sie stalo i juz nie ma ochoty na nic. Wracam powoli. Bylem z siebie dumny. To byly czasy licealne i akurat wtedy nie mialem zadnej kasy.
Aha, niestety zaczepilem gdzies o cos i rozdarlem sobie wtedy kurteczke :/

Mialem tez duza grozniejsza sytuacje i to gdzie....w tramwaju.

sz.

Data: 2013-04-06 20:00:50
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

45 napisał:

[...]

a jaki to ma związek z tematem wątku? nadal nie odróżniasz samoobrony od samosądu. Poza tym jak napisałem, mi się to nie zdarza. może po prostu wiem jak radzić sobie z ludźmi i nie doprowadzać do takich sytuacji? Bo w to, że ktoś tak po prostu podszedł do Ciebie i Cię znieważył i opluł to nie uwierzę.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 22:16:41
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 22:00, masti pisze:
To nie było do Ciebie. Ale jak już jesteś przy tablicy to odpowiedz co
byś zrobił. To Przykład a nie codzienna norma.

a jaki to ma związek z tematem wątku?

Ma. Wyrywanie chwastów.

nadal nie odróżniasz samoobrony od
samosądu.

Ziew...
Ma wspólny  mianownik. Za oba można kiwać.

[...]

Ty z domu nie wychodzisz? Nie robisz czasami zakupów w nocnym? Nie wracasz w nocy z imprezy? itp, itd?
To co tu robisz w tym temacie jak bladego pojęcia nie masz co się na ulicach i dzielnicach dzieje?

Zadałem proste przekładowe jak dla Ciebie pytanie. Możesz odpowiedzieć?

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 20:31:40
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 22:16:41 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

i Twoje miejsce jest tam gdzie wyrywacza

nadal nie odróżniasz samoobrony od
samosądu.

Ziew...
Ma wspólny  mianownik. Za oba można kiwać.

A po polsku?

[...]

umiesz czytać? tak. Robię te rzeczy. I to czasem w miejscach powszechnie uważanych za niebezpieczne.

To co tu robisz w tym temacie jak bladego pojęcia nie masz co się na
ulicach i dzielnicach dzieje?

serdeczenie Ci współczuje jak mieszkasz z żulerką

Zadałem proste przekładowe jak dla Ciebie pytanie. Możesz odpowiedzieć?

odpowiedziałem Ci

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 22:51:03
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 22:31, masti pisze:
a jaki to ma związek z tematem wątku?

Ma. Wyrywanie chwastów.

i Twoje miejsce jest tam gdzie wyrywacza

Nic innego od początku nie twierdzę.

nadal nie odróżniasz samoobrony od samosądu.

Ziew... Ma wspólny  mianownik. Za oba można kiwać.

A po polsku?

Jeden z najpowszechniejszych rodzajów kar polegający na przymusowym
umieszczeniu skazanej osoby na określony czas w zamkniętym i strzeżonym
zakładzie karnym.

umiesz czytać? tak. Robię te rzeczy. I to czasem w miejscach
powszechnie uważanych za niebezpieczne.

To odpowiedz konkretnie na pytanie, a nie wykręcaj się.

Co zrobisz gdy pod sklepem taki jeden z drugim chłystek zagrodzi przejście i powie wyskakuj z kasy i zakupów? A drugi dla animuszu pośle flegmę w Twoją stronę?

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 20:52:03
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 22:51:03 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

grypsujesz?

[...]

nic. Mówiłem Ci. Popracuj nad soba to przestanie Ci się to zdarzać

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 23:04:32
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 22:52, masti pisze:

Co zrobisz gdy pod sklepem taki jeden z drugim chłystek zagrodzi
przejście i powie wyskakuj z kasy i zakupów? A drugi dla animuszu pośle
flegmę w Twoją stronę?

nic.

I wszystko w temacie.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 21:14:27
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 23:04:32 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

nic nie potrafisz zrozumieć. Jest jeszcze świat normalnych ludzi. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 23:25:26
Autor: Artur Maśląg
napisał:

[...]

Świat "normalnych" ludzi jest dla części społeczeństwa niezrozumiały
i jakoś mnie nie dziwi brak zrozumienia dla prób wyjaśnienia, jak
powinno się rozwiązywać różne sytuacje.

Data: 2013-04-07 13:01:49
Autor: Krzysztof 45
napisał:

[...]

Normalność mierzona Twoja miarką bierności. W dupie mam taka normalność.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 21:38:28
Autor: masti
napisał:

[...]

Ty za to jak Chuck Norris walnąłeś ich z pół obrotu kładąc pokotem. Czy może dałeś się pobić?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 12:54:16
Autor: Krzysztof 45
napisał:

[...]

Mówię kiedyś jednemu gnojkowi by nie mył mi szyb (na skrzyżowaniu) ten się upiera. Otwieram drzwi i głośno jeszcze raz stwierdzam że nie. A ten gnój odchodząc opluł mi tylną szybę. Myślał że odjadę bo zielone sie zrobiło.
Włączyłem awaryjne i puściłem się za nim. Jak go dochodziłem, tak go złapałem za szmaty na plecach że oddech stracił na chwilę, potem docisnąłem do ziemi i się zeszczał. Nic więcej nie robiłem.

To było na krzyżówce przez którą często przejeżdżam. Oni, a ich kilku tam zawsze poluje na mycie, już nigdy nie podchodzili do mojego auta.
Jeszcze jedno. Straż Miejska jest bezradna w stosunku do nich, lub ma to w dupie. Zgłaszałem kilka razy, bez efektu.

Masz lepszy sposób od mojego, po za płaceniem im za coś czego nie chcesz?
Jak nie, to przestań już pierdolić bo nie dobrze się robi.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-07 13:22:15
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Sun, 07 Apr 2013 12:54:16 +0200, Krzysztof 45
złapałem za szmaty na plecach że oddech stracił na chwilę, potem docisnąłem do ziemi i się zeszczał.
Nic więcej nie robiłem.

ROTFL --
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-07 13:24:30
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

45 napisał:

[...]

ty masz po prostu problem z kontrolą agresji. Pomijam, że zablokowałeś skrzyżowanie łamiąc PORD. Pomijam jakbyś się zdziwił gdyby po powrocie okazało się, że ktoś Twoim wypieszczonym autkiem po prostu odjechał.

Odpowiesz czy masz zamiar pobić wszystkich, którzy na Ciebie krzywo patrzą?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 16:18:56
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-07 15:24, masti pisze:
ty masz po prostu problem z kontrolą agresji.

A ty masz problem z szacunkiem do siebie.

Kontroluję agresję. Wpierdol nie dostał a powinien i odróżniam w przeciwieństwie do Ciebie i tobie podobnym flegmę od deszczu.

Pomijam, że zablokowałeś
skrzyżowanie łamiąc PORD.

W dupie to mam jeżeli SM też ma w dupie tę plagę pomywaczy. Po powrocie nikt nie miał pretensji. Nawet było uznanie że znalazł się ktoś kto pogonił te plagę.

Pomijam jakbyś się zdziwił gdyby po powrocie
okazało się, że ktoś Twoim wypieszczonym autkiem po prostu odjechał.

Nie byłem sam. A wypieszczone nie jest. Nie jestem zboczony.

Odpowiesz czy masz zamiar pobić wszystkich, którzy na Ciebie krzywo
patrzą?

Do ludzi z zezem nic nie mam. Nawet niektórym z bardziej zaawansowanym zdarzało mi się pomóc przejść przez ulicę.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-07 14:22:57
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

tylko tak Ci się wydaje.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 17:10:51
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Sun, 07 Apr 2013 16:18:56 +0200, Krzysztof 45
Kontroluję agresję.

Nie kontrolujesz. Jesteś zwykłym frustratem, co sporo tłumaczy.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-07 20:16:03
Autor: John Kołalsky
Polowanie na kolizję przed marketem.

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

Kontroluję agresję.

Nie kontrolujesz. Jesteś zwykłym frustratem, co sporo tłumaczy.

To Ty chyba nie kontrolujesz swojego pisania tutaj.

Data: 2013-04-07 18:23:58
Autor: tᴏ
Polowanie na kolizj przed marketem.
Krzysztof 45 wrote:

Kontroluję agresję.

Normalni ludzie nie biegają za żulami po ulicach.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-07 20:28:10
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-07 16:18, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-04-07 15:24, masti pisze:
ty masz po prostu problem z kontrolą agresji.

A ty masz problem z szacunkiem do siebie.

Kontroluję agresję.

Twoje wypowiedzi świadczą o czymś wręcz przeciwnym.

Data: 2013-04-07 18:24:49
Autor: tᴏ
Krzysztof 45 wrote:

Mówię kiedyś jednemu gnojkowi by nie mył mi szyb (na skrzyżowaniu) ten
się upiera. Otwieram drzwi i głośno jeszcze raz stwierdzam że nie. A ten
gnój odchodząc opluł mi tylną szybę.

Może coś z Tobą jest nie tak, skoro nawet menele opluwają Ci auto? Myślałeś o tym?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-07 21:00:10
Autor: John Kołalsky
Polowanie na kolizję przed marketem.

Użytkownik "t?"

[...]

Oni mają taki zwyczaj

Data: 2013-04-07 19:07:22
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

Użytkownik "t?"

ty też masz problem z ludźmi?
Powiedz mi czemu mi nie opluwają?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 23:29:36
Autor: John Kołalsky
Polowanie na kolizję przed marketem.

Użytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

Nie, ale na pewno będziesz chciał mi go wmówić

Powiedz mi czemu mi nie opluwają?

Nie wiem, może z powodu twojego wyglądu albo zapachu.

Data: 2013-04-07 21:29:37
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

to może się umyj?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 23:49:50
Autor: John Kołalsky
[...]

Ja nie mam problemu z nieopluwaniem

Data: 2013-04-07 21:13:36
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-07 20:24, tᴏ pisze:

Może coś z Tobą jest nie tak, skoro nawet menele

Gnojki 16-17 lat według Ciebie to menele? Znasz ich? Znasz to środowisko? Znasz termin menel?
Adekwatnie do Twoich poglądów oni twierdzą że - tᴏ zoofil. Są w błędzie?

opluwają Ci auto?
Myślałeś o tym?

Tak. Ja jestem tego świadom i coś z tym robię w odróżnieniu od Ciebie i tych normalnych inaczej którzy się tu tak mianują.

Dokończę historyjkę.
Przywlokłem go i glancował oplutą szybę aż lśniła.

A Ty sam ścierasz, czekasz na deszcz, czy nie zauważasz?
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-08 07:42:03
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Sun, 07 Apr 2013 21:13:36 +0200, Krzysztof 45
Gnojki 16-17 lat według Ciebie to menele?

Oh! Zbiłeś gnojka 16-17 lat ROTFL
Ależ jesteś męski!

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-08 10:53:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Polowanie na kolizj przed marketem.
Hello Myjk,

Gnojki 16-17 lat wedug Ciebie to menele?
Oh! Zbie gnojka 16-17 lat ROTFL
Ale jeste mski!

Pomijajc absurd tej dyskusji - gnojki w wieku 16-17 lat s naprawd
niebezpieczne. Oni nie maj tego minimum dowiadczenia yciowego,
ktre mwi, e z ostrymi narzdziami trzeba ostronie, bo przez dziury
w skrze nieodwoalnie ycie ucieka.
Wychowanie na grach daje im pozory poczucia niemiertelnoci i zanim
takiego gnojka si doprowadzi do paczu, nieodwracalnych szkd moe
narobi :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-04-08 11:32:21
Autor: J.F
Polowanie na kolizj przed marketem.
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa w wiadomoci
Hello Myjk,
Gnojki 16-17 lat wedug Ciebie to menele?
Oh! Zbie gnojka 16-17 lat ROTFL Ale jeste mski!

Bywaja wyrosniete.

[...]

Mowisz ? Bo w GB zakaz chodzenia z nozami, czyzby dlatego ?

J.

Data: 2013-04-08 09:41:23
Autor: masti
Dnia pięknego Mon, 08 Apr 2013 11:32:21 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

Mowisz ? Bo w GB zakaz chodzenia z nozami, czyzby dlatego ?

no jak to straszne państwo może tak ograniczać wolnośc obywateli? No jak?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-08 13:12:53
Autor: J.F
Polowanie na kolizjê przed marketem.
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup
Dnia pięknego Mon, 08 Apr 2013 11:32:21 +0200 osobnik zwany J.F napisał:
Mowisz ? Bo w GB zakaz chodzenia z nozami, czyzby dlatego ?
no jak to straszne państwo może tak ograniczać wolnośc obywateli? No jak?

Pomysl lepiej jak obywatel ma kupic noz do kuchni.

J.

Data: 2013-04-08 11:30:27
Autor: masti
Dnia pięknego Mon, 08 Apr 2013 13:12:53 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup Dnia pięknego Mon, 08 Apr
[...]

pewnie musi nieść w zaplombowanej pancernej paczce :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-10 19:26:45
Autor: Michoo
On 08.04.2013 11:32, J.F wrote:

Mowisz ? Bo w GB zakaz chodzenia z nozami, czyzby dlatego ?

Teoretycznie tak. W praktyce zaczli uywa rubokrtw. Teraz jest chyba zakaz posiadania czegokolwiek co moe by uyte jako bro.

Michoo

Data: 2013-04-10 18:01:47
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Wed, 10 Apr 2013 19:26:45 +0200 osobnik zwany Michoo
napisał:

On 08.04.2013 11:32, J.F wrote:

Mowisz ? Bo w GB zakaz chodzenia z nozami, czyzby dlatego ?

Teoretycznie tak. W praktyce zaczęli używać śrubokrętów. Teraz jest
chyba zakaz posiadania czegokolwiek co może być użyte jako broń.

znaczy chodzą nago bez rąk i nóg? bo to wszystko może być uzyte jako broń

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-08 13:21:34
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Mon, 8 Apr 2013 10:53:10 +0200, RoMan Mandziejewicz
Pomijając absurd tej dyskusji - gnojki w wieku 16-17 lat są naprawdę niebezpieczne.

Zwłaszcza ci co myją szyby na ulicy i jeszcze uciekają...

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-08 13:34:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Polowanie na kolizj przed marketem.
Hello Myjk,

Pomijajc absurd tej dyskusji - gnojki w wieku 16-17
lat s naprawd niebezpieczne.
Zwaszcza ci co myj szyby na ulicy i jeszcze uciekaj...

A skd wiesz, czy jak takiego pogonisz, to Ci nie sprzeda kosy pod
ebra?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-04-08 14:30:24
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Mon, 8 Apr 2013 13:34:55 +0200, RoMan Mandziejewicz
Pomijając absurd tej dyskusji - gnojki w wieku 16-17
lat są naprawdę niebezpieczne.
Zwłaszcza ci co myją szyby na ulicy i jeszcze uciekają...
A skąd wiesz, czy jak takiego pogonisz, to Ci nie sprzeda kosy pod żebra?

Nie wiem. Nie ganiam gnojów, ani dorosłych. W takiej sytuacji raz tylko
wyraźnie daję do zrozumienia, że nie chcę mieć mytej szyby -- jak mimo tego
mi wycierają to dziękuję i jadę dalej. W życiu by mi do głowy nie przyszło
na takiego naskakiwać gdy mi chce z własnej nieprzymuszonej woli umyć
szybę, a tym bardziej gonić za miłą przysługę i próbować pałować.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-08 16:42:13
Autor: John Kołalsky
[...]

Wiemy, Ty nawet za oplucie szyby dziękujesz i jedziesz dalej

Data: 2013-04-08 22:02:57
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Mon, 8 Apr 2013 16:42:13 +0200, John Kołalsky
Wiemy, Ty nawet za oplucie szyby dziękujesz i jedziesz dalej

Trudno wam towarzysze ogarnąć, że mnie na szyby pomywacze zwyczajnie nie
plują? Toteż siłą rzeczy nie muszę ich za to gonić. Krzysia opluwają tu i
ówdzie, bo jak wiadomo wszem i wobec swój zawsze pozna swego. Jeśli wam
towarzysze też się to zdarza, to może się weźcie zrewidujcie, kowalski!

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-08 23:27:46
Autor: John Kołalsky
[...]

Długo jeszcze będziesz p...ł od rzeczy ?

Data: 2013-04-08 16:38:22
Autor: John Kołalsky
[...]

Myją Ci szyby i uciekają ? To ciekawe. A plują czy nie plują ?

Data: 2013-04-08 17:17:19
Autor: szufela
[...]

LOL
Właśnie oplułem monitor :)
Proszę przestańcie już.

sz.

Data: 2013-04-08 17:09:31
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-08 07:42, Myjk pisze:
Gnojki 16-17 lat według Ciebie to menele?

Oh! Zbiłeś gnojka 16-17 lat ROTFL
Ależ jesteś męski!

Kto się pizdą urodził, skowronkiem nie umrze. Bez względu na to, jak tu będziesz się spinał :D
Więc wyluzuj i nie troluj,  juz tobie podziękowałem.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-08 21:56:46
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Mon, 08 Apr 2013 17:09:31 +0200, Krzysztof 45
Kto się pizdą urodził, skowronkiem nie umrze. Bez względu na to, jak tu będziesz się spinał :D

Tu muszę ci przyznać absolutną rację. Skowronkiem nie zdechniesz...

Więc wyluzuj i nie troluj,

Nie ma na tej grupie bardziej mentalnie, społecznie i politycznie
sfrustrowanego trolla niż ty. No, może jeszcze kołalski i szufla -- ale
póki co mogą tylko po tobie pozamiatać. :P

juz tobie podziękowałem.

Własnie widać, tfardzielu. heh

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-06 23:17:08
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
nic.

I wszystko w temacie.

Mowilem, ze to ofiara i jeszcze nie wstyd mu sie przyznawac.

sz.

Data: 2013-04-06 23:42:16
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 23:17, szufela pisze:
nic.

I wszystko w temacie.

Mowilem, ze to ofiara i jeszcze nie wstyd mu sie przyznawac.

A czego ma się wstydzić. Takie jego prawo. Tylko dla czego on i jemu podobni, innych od troglodytów wyzywają?

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 21:43:19
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 23:42:16 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

bo niczym się nie róznisz od tych bandytów na których chesz dokonywać samosądów

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 00:10:01
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 23:43, masti pisze:
bo niczym się nie róznisz od tych bandytów na których chesz dokonywać
samosądów

Jasne. Najlepiej niech łażą bezkarnie i dymają takich jak Ty.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 22:13:54
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

a co wszystkich pobijesz?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 00:36:02
Autor: Michoo
On 06.04.2013 22:51, Krzysztof 45 wrote:
Co zrobisz gdy pod sklepem taki jeden z drugim chłystek zagrodzi
przejście i powie wyskakuj z kasy i zakupów?

Zależnie od tego jak wygląda dokładnie sytuacja albo sobie pójdę, albo go ominę - baranieją na to zazwyczaj, to po pierwsze. Z bliska ewentualny atak jest znacznie słabszy i łatwiejszy do skontrowania - to po drugie.

A drugi dla animuszu pośle
flegmę w Twoją stronę?

A co TY zrobisz?

Bo tak - zaczniesz się z nimi szarpać to jeszcze ktoś ci sprzeda kosę, albo jebnie flaszką/tulipanem. Zaczniesz się z nimi obrażać to eskaluje do szarpaniny i patrz punt 1. Zajebiesz z zaskoczenia na tyle mocno, żeby zneutralizować zagrożenie to jeszcze cię spróbują ujebać za pobicie (nagle pójście "na psy" przestaje być afrontem) albo wrócą do ciebie z kilkoma kumplami.

Michoo

Data: 2013-04-06 21:52:32
Autor: tᴏ
Krzysztof 45 wrote:

Ty z domu nie wychodzisz? Nie robisz czasami zakupów w nocnym? Nie
wracasz w nocy z imprezy? itp, itd?

Ty bijesz każdego żula, który coś do Ciebie bełkocze w nocy? Wiele razy już to zrobiłeś?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-07 00:12:10
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 23:52, tᴏ pisze:

Ty z domu nie wychodzisz? Nie robisz czasami zakupów w nocnym? Nie
wracasz w nocy z imprezy? itp, itd?

Ty bijesz każdego żula, który coś do Ciebie bełkocze w nocy?

Nie.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 22:21:12
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
Data: 2013-04-06 20:30:00
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 22:21:12 +0200 osobnik zwany szufela
napisał:

 Bo w
to, że ktoś tak po prostu podszedł do Ciebie i Cię znieważył i opluł to
nie uwierzę.

Widac, ze zycia nie znasz. Ile ty masz lat ? :)

tak na oko to 2 razy więcej od Ciebie

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 22:52:50
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
tak na oko to 2 razy więcej od Ciebie

Po tym co tu wypisujesz wskazuje na to, ze mamusia kaze ci zaraz po szkole wracac do domu, zeby ci sie gdzies krzywda na ulicy nie stala :)

sz.

Data: 2013-04-06 20:55:18
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 22:52:50 +0200 osobnik zwany szufela
napisał:

tak na oko to 2 razy więcej od Ciebie

Po tym co tu wypisujesz wskazuje na to, ze mamusia kaze ci zaraz po
szkole wracac do domu, zeby ci sie gdzies krzywda na ulicy nie stala :)

nie potrafisz sobie wyobrazić, że są ludzie bardziej dorośli od Ciebie? Tez kiedyś myślałem, że 30latek to stary ramol jest

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 22:40:28
Autor: Michoo
On 06.04.2013 22:21, szufela wrote:
Bo w
to, że ktoś tak po prostu podszedł do Ciebie i Cię znieważył i opluł to
nie uwierzę.

Widac, ze zycia nie znasz. Ile ty masz lat ? :)

http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091104/BIALYSTOK/472725264

http://www.mmwarszawa.pl/363935/2011/3/19/trzech-nastolatkow-pobilo-i-oplulo-kierowce-autobusu-chlopcy-mieli-przy-sobie-amfetamine?category=news

http://zw.pl/zaatakowal-bez-powodu-srubokretem/

2009, 2011 i 1013 rok. Fascynujące, naprawdę. Jeżeli to jest dla ciebie dowód na to, jak to jest niebezpiecznie to współczuję oderwania od rzeczywistości.

Michoo

Data: 2013-04-06 22:55:25
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
2009, 2011 i 1013 rok. Fascynujące, naprawdę. Jeżeli to jest dla ciebie dowód na to, jak to jest niebezpiecznie to współczuję oderwania od rzeczywistości.

Nie skad, to wskazuje jak to jest bezpiecznie. Wszak to 3 jedyne zdarzenia w ostatniej 5latce w Polsce:)
Tylko kto tu jest oderwany od rzeczywistosci ?

sz.

Data: 2013-04-07 00:18:51
Autor: Michoo
On 06.04.2013 22:55, szufela wrote:
[...]

Takie zdarzenia są medialne, więc skoro szybko szukając nie znalazłeś nowszych to imo świadczy o tym, że nie ma ich tak dużo. Nawet 333 takie zdarzenia przez ostatnie 5 lat to mało. Mówimy o kraju z blisko 40 milionami ludzi, więc to by się nadal aproksymowało do "nie zdarza się".

To, ze w prawie każdym losowaniu ktoś wygrywa w lotka dużo kasy nie znaczy, że powinieneś zacząć się zastanawiać co zrobić z tymi pieniędzmi.  Dokładnie tak samo to, że raz na jakiś czas ktoś zostanie obrażony, opluty czy zabity nie znaczy, że powinno cię to jakoś kłopotać - chyba, że uważasz paranoję za coś dobrego.

Tylko kto tu jest oderwany od rzeczywistosci ?

To kiedy będzie dla ciebie bezpiecznie?

Michoo

Data: 2013-04-07 17:22:39
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
Takie zdarzenia są medialne, więc skoro szybko szukając nie znalazłeś nowszych to imo świadczy o tym, że nie ma ich tak dużo.

Nie szukalem zadnych nowych na szybko tylko po slowie kluczu.
Kazde zdarzenie moze byc medialne jesli ktos bedzie mial chec te media powiadomic.

Nawet 333 takie zdarzenia przez ostatnie 5 lat to mało. Mówimy o kraju z blisko 40 milionami ludzi, więc to by się nadal aproksymowało do "nie zdarza się".

Np. kazde z tych tylko w Wawie
http://bi.gazeta.pl/im/6d/dc/ce/z13556845P.jpg?preview=1
Jestem przekonany, ze kolejne setki zdarzen typu "wyskakuj z kasy w bramie" w ogole nie jest odnotowana
tak jak moje, wiec...

To, ze w prawie każdym losowaniu ktoś wygrywa w lotka dużo kasy nie znaczy, że powinieneś zacząć się zastanawiać co zrobić z tymi pieniędzmi.

....pomylila ci sie skala wielkosci, nie wskazujac juz na idiotyzm porownania.

Dokładnie tak samo to, że raz na jakiś czas ktoś zostanie obrażony, opluty czy zabity nie znaczy, że powinno cię to jakoś kłopotać - chyba, że uważasz paranoję za coś dobrego.

To uwazaj bo mozesz nagle zostac paranoikiem, gdy sytuacja zacznie dotyczyc ciebie lub twojej rodziny. No chyba, ze to dla ciebie zaden klopot :)

To kiedy będzie dla ciebie bezpiecznie?

Jak wygram w totka :), ale nie ja zaczalem te dyskusje i nie widze sensu jej kontynuowania bo to do niczego nie prowadzi. Ja wiem jak mam sie zachowac, szkoda tylko spoleczenstwo wyrasta na totalne cioty.

sz.

Data: 2013-04-07 22:22:22
Autor: Michoo
On 07.04.2013 17:22, szufela wrote:
[...]

Zapewne. Ale jak widzisz rozboje dość wyraźnie spadają - to raz. Po drugie mówiliśmy o gnojku który cię obraża i próbuje opluć - bo mnie jak już wspominałem próbowali skroić prawie 10 razy w trzy lata, a taka sytuacja zdarzyła się raz, w podstawówce.

[...]

Rocznie wygrywa ~50 osób, zamordowanych w celu rozbójniczym (~50) lub celu nieustalonym (~150) zostaje ~200 osób. Jak dla mnie to całkiem podobny rząd wielkości.

[...]

Kto ci powiedział, ze żaden kłopot? Po prostu niektóre wydarzenia się zdarzają na tyle rzadko (masz ~0,032% szansy na bycie ofiarą rozboju/rabunku), że zabezpieczanie się przed nimi zahacza o paranoję. To już noszenie ze sobą zawsze parasola bo a nuż spadnie niezapowiedziany deszcz ma większy "sens".

[...]

Jeżeli bardziej ci zależy na zawartości portfela/ajfonie niż na zdrowiu/życiu to imo masz problem.

Michoo

Data: 2013-04-07 23:04:28
Autor: szufela
[...]

Zgubiles jeszcze oplutych, obrazonych....pobitych, okradzionych itd itp..
Oni sa tu:
http://m.ocdn.eu/_m/31311e6f4236cba990325b038af1f50f,10,1.jpg
wiec wez juz przestan bredzic, bo mozna to znosic ale ile ?:)
Dziekuje za uwage.

sz

Data: 2013-04-07 23:38:11
Autor: John Kołalsky
Polowanie na kolizję przed marketem.

Użytkownik "Michoo" <michoo_news@vp.pl>

[...]

A przed tym marketem rozboje spadają czy unoszą się ?

Data: 2013-04-06 19:26:55
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Sat, 06 Apr 2013 19:10:25 +0200, Krzysztof 45
Z takich zasad korzystają wszystkie warstwy społeczne.
Żeby cię uspokoić, jest to nadal MARGINES.
Jaki to ma związek? A margines to pojęcie względne

W takim razie zrewiduj swoje otoczenie, jeśli twój ogół to bydło.

Nie przypominam sobie takie sytuacji.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-06 19:32:53
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 19:26, Myjk pisze:

Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja.
Ty wzywasz Straż Miejską?

Nie przypominam sobie takie sytuacji.

Następny wertuje pamięć. To przykład. Co byś zrobił?

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 22:50:24
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Sat, 06 Apr 2013 19:32:53 +0200, Krzysztof 45
Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja.
Ty wzywasz Straż Miejską?
Nie przypominam sobie takie sytuacji.
Następny wertuje pamięć. To przykład. Co byś zrobił?

W przeciwieństwie do ciebie nie brudzibym sobie rąk gównem. Gówna się nie
tyka, tylko się je omija.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-06 19:57:33
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
Nie przypominam sobie takie sytuacji.

ROTFL.

sz.

Data: 2013-04-06 21:51:21
Autor: tᴏ
Krzysztof 45 wrote:

Jak mnie na ulicy ktoś znieważy i opluję, leje w ryja. Ty wzywasz Straż
Miejską?

Ciężko mi sobie wyobrazić oplucie, bo nie tylko nikt mnie nie opluł, ale też nie znam nikogo, kto by został opluty. Co do jakichś "zniewag" to w miarę rozsądni ludzie mają dobrą zasadę -- nie ruszaj gówna, bo zacznie śmierdzieć, ew. można odpowiedzieć "spierdalaj" i sobie pójść. Mój kuzyn o tym zapomniał i skończyło się aresztem, a potem ciąganiem po sądach i udowadnianiem "kto zaczął". --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-06 22:33:31
Autor: Michoo
On 06.04.2013 19:10, Krzysztof 45 wrote:
[...]

Ktoś kto będzie próbował cię znieważyć albo opluć nie brzmi jak ktoś honorowy który "pójdzie na solo", więc albo będziesz miał przeciw sobie kilku gnojków, albo pakera/gościa z kosą czy czymś takim. Więc jestem coś dziwnie pewien, że nie dasz w ryja tylko spuścisz głowę i pójdziesz dalej. No chyba, że to będzie jakiś żałosny knypek, ale wtedy dając w ryja ryzykujesz sprawę o pobicie.

Z drugiej strony wezwanie straży miejskiej daje możliwość załatwienia sprawy "prawidłowo" a jeżeli 'przypadkowo' sprowokuje gnojka do ataku lub ucieczki to kryje twoją dupę.

Michoo

Data: 2013-04-06 21:54:39
Autor: tᴏ
Michoo wrote:

Z drugiej strony wezwanie straży miejskiej daje możliwość załatwienia
sprawy "prawidłowo" a jeżeli 'przypadkowo' sprowokuje gnojka do ataku
lub ucieczki to kryje twoją dupę.

No tutaj, to już pojechałeś, myślisz, ze będzie czekał z Tobą na nią przez pół godziny?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-06 22:13:30
Autor: masti
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 21:54:39 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

Michoo wrote:

[...]

ostatabnio taki jeden rozrabiający w autobusie poczekał ze mna na policję. Najpierw mnie straszył kolegami kibolami a potem płakał, że nie chce wrócić do pierdla. I nie, nie musiałem mu przywalić

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 17:32:19
Autor: szufela
[...]

Jak ty go powstrzymales ? Usiadles przed wyjsciem i plakales ?:)
Moze przesiadz sie z autobusu do Jeepa Grand Cherokee 4.0 to unikniesz takich zdarzen.

sz.

Data: 2013-04-07 15:52:48
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 17:32:19 +0200 osobnik zwany szufela
napisał:

ostatabnio taki jeden rozrabiający w autobusie poczekał ze mna na
policję. Najpierw mnie straszył kolegami kibolami a potem płakał, że
nie chce wrócić do pierdla. I nie, nie musiałem mu przywalić

Jak ty go powstrzymales ?

chcesz spróbować? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 22:08:50
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
Jak ty go powstrzymales ?

chcesz spróbować?

Czego mam sprobowac ?:)

sz.

Data: 2013-04-07 19:56:47
Autor: tᴏ
masti wrote:

ostatabnio taki jeden rozrabiający w autobusie poczekał ze mna na
policję.

A kolejny sprzeda Ci np. kosę.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-07 20:05:39
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 19:56:47 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

masti wrote:

ostatabnio taki jeden rozrabiający w autobusie poczekał ze mna na
policję.

A kolejny sprzeda Ci np. kosę.

no jak? przecież najpierw go zastrzelę :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 00:47:19
Autor: Michoo
On 06.04.2013 23:54, tᴏ wrote:
Michoo wrote:

[...]

Po pierwsze jak wynika z zalinkowanego przez kogoś artykułu policja dość szybko i sprawnie zareagowała na obrażanie hindusa.

Po drugie -  nie, ale mam wtedy _prawo_ go zatrzymać do czasu przybycia służb.

Sklepiesz takiego to jeszcze możesz skończyć ze sprawą o pobicie, zadzwonisz to albo się nim policja zajmie i masz problem z głowy, albo możesz mu sprawić tak upragniony przez niektórych "słuszny oklep" i być krytym prawnie. No i dzwoniąc zwiększasz swoje szanse w wypadku gdyby przyszli kumple albo gostek wyjął kosę.

Michoo

Data: 2013-04-07 17:26:57
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
Po pierwsze jak wynika z zalinkowanego przez kogoś artykułu policja dość szybko i sprawnie zareagowała na obrażanie hindusa.

Chyba dostal rok w zawiasach czyli nic, a powinien dostac od kogos w pape i budzet nie zostalby obciazony :P

sz.

Data: 2013-04-06 16:04:21
Autor: tᴏ
Krzysztof 45 wrote:

  > Kolejny dryf - zrozumiesz wreszcie różnicę między obroną konieczną
a samosądem?
Rozumie.

Kto rozumie?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-06 13:03:17
Autor: J.F.
Polowanie na kolizję przed marketem.
Dnia Fri, 05 Apr 2013 20:17:44 +0200, Artur Malg napisa(a):
W dniu 2013-04-05 19:54, Krzysztof 45 pisze:
Ty zrozum e yjesz w niewydolnym sabym i bezbronnym pastwie w ktrym
jest chory niewydolny skorumpowany system sdowniczy rodem z PRL i ktry
pracuje w duej mierze na korzy bandytw.

Kolejny dryf - zrozumiesz wreszcie rnic midzy obron konieczn
a samosdem? To jest niezalene od Twojej opinii na temat sdownictwa
itd.

No, po ostatnim glosnym wypadku samosadu moze byc to trudne do zrozumienia.

J.

Data: 2013-04-05 18:24:42
Autor: Michoo
On 05.04.2013 17:26, Krzysztof 45 wrote:
[...]

Bronić się tak. To co proponujesz to eskalacja przemocy:
A) on mnie potrącił to ja mu dałem w zęby
B) on mi dał w zęby to ja go kopnąłem
A) on mnie kopnął to ja mu sprzedałem kosę
<B umiera>
Rodzina B) on nam zabił syna to my go zabijemy
<A umiera>
Rodzina A) on nam zabił syna to my im też jednego zabijemy

Takie sytuacje zdarzały się i zdarzają w rożnych "przyjemnych" miejscach na świecie. Jak ci taki ustrój pasuje to wysuwaj tam a nie nawołuj do robienia syfu tutaj.

Ty i kolega masti w takiej sytuacji możecie jeszcze tyłka nadstawić.

Zazwyczaj jest to niestety lepsze rozwiązanie.

Jak ktoś cię pociągnie z bara to odejdź. "Satysfakcja" że mu się nie dałeś i mu nakopałeś nie jest warta złamanej ręki i wybitych zębów.

Nawoływanie do okaleczenia gnojka za to, ze postanowił wymusić ubezpieczenie w sytuacji gdy nikomu się nic nie stało jest koszmarną patologią z twojej strony...

W sumie dla dobra narodu polskiego należałoby Cię w myśl Twoich zasad odstrzelić zanim będziesz miał szansę zrobić karierę w polityce ;)

Wolny kraj.

To go nie próbuj zmienić w niewolnictwo na rzecz silniejszych.

Michoo

Data: 2013-04-05 19:25:57
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-05 18:24, Michoo pisze:
Wolny kraj.

To go nie próbuj zmienić w niewolnictwo na rzecz silniejszych.

Przestawię przykład Z przed kilku lat.

Spokojna dzielnica.  Zaczęły się włamy do aut i kradzież tego co wartościowe w środku. Kupa strat. Złodziej złapany któregoś dnia na gorącym z radiem w rekach i jakimiś innymi fantami.
Nie wiem jak go w sądzie ukarano, ale pewnie dotkliwie bo na drugi dzień był na wolności i tak już zostało.
Po trzech miesiącach znów włamy. Ludzie zorganizowali się i po kilku tygodniach złapali złodzieja, tego samego. Został nakryty jak jego połowa ciała była w aucie, a połowa po za nim. Ten gość co go zobaczył biegnąc w jego stronę i dobiegając, sprzedał mu takiego siarczystego kopa w dupę, że gnój zemdlał i karetka musiała przyjechać. Policja oczywiście też i była poinformowana że była tu bójka i reszta uciekła.

Ot tego zdarzenia już włamań nie było.

Wszystko w temacie.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 14:57:08
Autor: m4rkiz
"Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message news:kjn1fa$t0b$1news.vectranet.pl...
[...]

a gdyby kopnal bardziej nieszczesliwie i mu uszkodzil kregoslup - wyslal
na wozek to do konca zycia placilby mu rente...

Data: 2013-04-06 22:28:09
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 15:57, m4rkiz pisze:
a gdyby kopnal bardziej nieszczesliwie i mu uszkodzil kregoslup -
wyslal na wozek to do konca zycia placilby mu rente...

Odpowiem Ci po chłopsku, bo to co tu czytam, te wypociny tych kilku
prawych i sprawiedliwych którzy zjedli zęby na uczciwym, skutecznym
polskim wymiarze sprawiedliwości,to mnie się flaki przewracają. Potrafią
tylko jedni tacy moralizować a drudzy biadolić jakie to złodziejstwo
panuje. Kołpaki ukradli, lusterka, felgi alu, radio, rower z pod sklepu
zapięty na pięć blokad. A policja gówno robi. Nawet nie zgłaszam tego
bie wiem że to nic nie da. A jak zgłosi taki jeden z drugim kradzież, to
oskarżają go i obwiniają że prowokuje złodzieja LOL

Odpowiedz. "Huj mu w dupę" Takie ryzyko podejmuje w tej działalności.
A jak by ten co go kopnął nie zrobił tego, tylko złapał go za szmaty, a
ten w panice odruchowo wsadził mu kose w brzuch? To co? Tez by płacił
rentę rodzinie?

A renty by mu nie płacił, bo "bójka która trwała wcześniej" skończyła
się gdy przybiegli. A ten jeden został i wisiał na drzwiach. Są
świadkowie.
Powinno być uchwalone że za kradzież nie więzienie i życie na koszt
podatnika, obcinanie palców. Może nie za pierwszym przewinieniem,
za trzecim, by nie był bez szans. Nie martwił byś się o np. pozostawiony
rower pod sklepem.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 22:44:51
Autor: Michoo
Polowanie na kolizję przed marketem.
On 06.04.2013 22:28, Krzysztof 45 wrote:
A policja gówno robi.
Nawet nie zgłaszam tego
bie wiem że to nic nie da.

Kwintesencja.

[...]

W średniowieczu gdy za kradzież odcinano rękę od razu to nikt nie kradł, prawda?

Michoo

Data: 2013-04-06 22:24:10
Autor: Budzik
Polowanie na kolizj przed marketem.
Osobnik posiadajcy mail michoo_news@vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

W redniowieczu gdy za kradzie odcinano rk od razu to nikt nie krad, prawda?

Zapraszam na pl.soc.prawo gdzie rwniez pojawiay si takie mdre porwnania do redniowiecza i innych podobnych nam czasw...
Bo od tego czasu to nic si nie zmienio...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Nic na to nie mona poradzi. To byby
dobry tytu do historii mojego ycia."  Irwin Shaw

Data: 2013-04-06 23:01:48
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 22:44, Michoo pisze:

W średniowieczu gdy za kradzież odcinano rękę od razu to nikt nie kradł,
prawda?

Kradł by wyżywić głodującą rodzinę.

Masz coś przeciwko obcinaniom paluchów złodziejom w sytuacji nieskutecznego i bezsilnego polskiego wymiaru sprawiedliwości? Tej atrapy praworządności?
Znasz skuteczniejszy sposób?
Mało tego. Nasz wspaniały system dba o złodzieja. Teraz będzie nie do 250zł wykroczenie, tylko do 1000 zł.  Kurwa, przecież to ręce opadają co się dzieje.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 22:01:59
Autor: tᴏ
Krzysztof 45 wrote:

Masz coś przeciwko obcinaniom paluchów złodziejom w sytuacji
nieskutecznego i bezsilnego polskiego wymiaru sprawiedliwości?

Z jednej strony nie wierzysz w sprawiedliwość sądów, a z drugiej chcesz im dać uprawnienia do obcinania palców -- ogarnij się, to co piszesz nie ma sensu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-06 23:52:46
Autor: Michoo
On 06.04.2013 23:01, Krzysztof 45 wrote:
W dniu 2013-04-06 22:44, Michoo pisze:

W średniowieczu gdy za kradzież odcinano rękę od razu to nikt nie kradł,
prawda?

Kradł by wyżywić głodującą rodzinę.

Ojej, a potem to rodzina umierała z głodu a on zebrał bo nie miał rąk - to problem kradzieży zniknął w 2 pokolenia?

Masz coś przeciwko obcinaniom paluchów złodziejom

Całkiem sporo - bez paluchów ciężko się pracuje, więc w efekcie:
a) państwo dodatkowo będzie musiało go utrzymywać
b) zajmie się rozbojami albo czymś takim do czasu aż nie dostanie czapy - marnowanie środków
c) bandyci będą bali się utraty palców więc znacznie większa szansa, ze gdy zostaną nakryci na gorącym uczynku to załatwią świadków (w stanach gdzie jest 3 strike policy recydywiści znacznie częściej mają trzecią wpadkę w formie rozboju z morderstwem)

w sytuacji
nieskutecznego i bezsilnego polskiego wymiaru sprawiedliwości?

Ale to ty twierdzisz, że jest nieskuteczny i bezsilny. A wszystkie statystyki wskazują na to, że jest coraz lepiej.

Tej
atrapy praworządności?

Za ciągłe szkalowanie Rzeczypospolitej gdyby była taka możliwość to bym wyzwał cię na pojedynek. Z braku tego mogę tylko zasugerować emigrację do Afryki - za polskie oszczędności się całkiem nieźle utrzymasz a jednocześnie każdy problem rozwiążesz kałaszem.

Znasz skuteczniejszy sposób?

Tak. Zastrzelenie na miejscu. W sumie to nawet powieszenie, szkoda 20 groszy na nabój.

Mało tego. Nasz wspaniały system dba o złodzieja. Teraz będzie nie do
250zł wykroczenie, tylko do 1000 zł.

Zauważyłeś, że to przy okazji oznacza natychmiastowe ukaranie a nie proces, który kosztuje państwo i zajmuje czas? Przecież właśnie do tego namawiasz - ukaranie na miejscu, o to się zdecyduj.

Michoo

Data: 2013-04-07 21:31:04
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 23:52, Michoo pisze:

Za ciągłe szkalowanie Rzeczypospolitej gdyby była taka możliwość to bym
wyzwał cię na pojedynek.

Przyklej się do 460 osłów kompromitujących Rzeczpospolitą. Jak się z nimi uporasz to się zgłoś.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 05:06:53
Autor: tᴏ
Polowanie na kolizj przed marketem.
Krzysztof 45 wrote:

 Oni napadli na nich

Nikt na nikogo nie napadł -- celowo spowodowali kolizję.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-06 12:51:34
Autor: J.F.
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia 06 Apr 2013 05:06:53 GMT, tᴏ napisa(a):
Krzysztof 45 wrote:
 Oni napadli na nich
Nikt na nikogo nie napad -- celowo spowodowali kolizj.

Czyli chuliganskie uszkodzenie mienia, z ryzykiem sprowadzenia katastrofy w
wielkich rozmiarach, plus usilowanie wyludzenia odszkodowania ..

J.

Data: 2013-04-06 13:36:47
Autor: szufela
[...]

Napadl na samochod :)

sz.

Data: 2013-04-06 14:09:20
Autor: Michoo
Krzysztof 45 wrote:
[...]

Wg opisu to nawet wyudzenie.

Ale w gruncie rzeczy tak - co takiego zrobili i za co takiego powinni odpowiada. Jeeli tak jak nawouj niektrzy (przejaskrawienie) za sprzedanie licia bdziemy sdzi jak za pobicie a pobicie to prawie morderstwo (bo stary mg dosta zawau) a za morderstwo to na krzeso elektryczne... to co mamy robi z rzeczywistymi mordercami? Dodatkowo gwaci ony i mordowa dzieci?

Michoo

Data: 2013-04-06 19:20:50
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 07:06, tᴏ pisze:
Krzysztof 45 wrote:

  Oni napadli na nich

Nikt na nikogo nie napadł -- celowo spowodowali kolizję.

Ach tak. Zapomniałem. To ludzie na siebie napadają, a samochody powodują kolizje LOL
Kolizja jest skutkiem ubocznym ich napaści na tych ludzi.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 19:32:48
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Sat, 06 Apr 2013 19:20:50 +0200, Krzysztof 45
Kolizja jest skutkiem ubocznym ich napaści na tych ludzi.

Masz totalnie spierdoloną logikę. Im nie chodziło o skrzywdzenie ludzi,
tylko o wyłudzenie pieniędzy. W sumie nawet nie od tych ludzi, tylko od
ubezpieczyciela. Więc to napaść jest skutkiem ubocznym próby wyłudzenia
kasy. Jak widać twoje pojmowanie rzeczywistości jest stosunkowo mocno
wypaczone -- stąd dobrze, że wymierzaniem sprawiedliwości zajmują się
jednak sądy (abstrahując od tego jak "szybko" działają) niż żeby takie
bydło jak ty sobie uprawiało samosąd.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-06 20:00:26
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 19:32, Myjk pisze:
Sat, 06 Apr 2013 19:20:50 +0200, Krzysztof 45

Kolizja jest skutkiem ubocznym ich napaści na tych ludzi.

Masz totalnie spierdoloną logikę. Im nie chodziło o skrzywdzenie
ludzi, tylko o wyłudzenie pieniędzy.

Ty to masz spierdolony mózg.
Ty widziałeś jak oni w nich przypierdolili? To przestań pierdolić. A
gdyby w tym miejscu uderzenia siedziała kobieta w zaawansowanej ciąży.

W sumie nawet nie od tych ludzi, tylko od ubezpieczyciela. Więc to
napaść jest skutkiem ubocznym próby wyłudzenia kasy.

Adwokatem ich jesteś? Znasz szczegóły, czy bazujesz na pismakach?

Punkt widzenia czy to napaść jest skutkiem kolizji czy odwrotnie
zależy od punktu siedzenia.

[...]

Już to powiedziałem ale ci przypomnę. Dzięki takim ćwokom jak ty i tobie
podobnym, takie planty bez wyobraźni na takie numery sobie pozwalają. Bo
gdyby nie monitoring to jeszcze by ciebie wydymali na poboczu i ze
skulonym ogonem poszedł byś do domu i o niczym nie mówiąc i nigdy by to
na jaw nie wyszło. Ze strachu to nawet na policje byś nie poszedł bo
wiesz że ciebie nie obronią przed nimi.

ps
Na pytanie wyżej z 19:32 nie musisz odpowiadać. Znam odpowiedz.

EOT
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 22:12:27
Autor: Michoo
On 06.04.2013 20:00, Krzysztof 45 wrote:
W dniu 2013-04-06 19:32, Myjk pisze:

Ty widziałeś jak oni w nich przypierdolili?

Wszyscy widzieli - średnio wgniecione drzwi.

To przestań pierdolić.

Zgadza się - przestań.

gdyby w tym miejscu uderzenia siedziała kobieta w zaawansowanej ciąży.

Ale nie siedziała. Poza tym co u diabła robiłaby kobieta w zaawansowanej ciąży po zewnętrznej stronie drzwi jadącego samochodu?

W sumie nawet nie od tych ludzi, tylko od ubezpieczyciela. Więc to
napaść jest skutkiem ubocznym próby wyłudzenia kasy.

Adwokatem ich jesteś? Znasz szczegóły, czy bazujesz na pismakach?

Nie mamy innego źródła informacji, ale z artykułu wynika dość wyraźnie, ze właśnie o kasę od ubezpieczyciela chodziło. Gdyby chodziło o zrobienie komuś krzywdy to by po prostu pieprznieli pierwszego lepszego w drzwi kierowcy a nie kombinowali z wyjeżdżaniem z prawej.

Punkt widzenia czy to napaść jest skutkiem kolizji czy odwrotnie
zależy od punktu siedzenia.

Nie. Motywy na tyle na ile możemy wnioskować są jasne  chcieli kasy, byli na tyle durni lub zdemoralizowani, że nie wzięli pod uwagę, że mogą zrobić poważną krzywdę - teraz sąd ich za to ukarze.

Już to powiedziałem ale ci przypomnę. Dzięki takim ćwokom jak ty i tobie
podobnym, takie planty bez wyobraźni na takie numery sobie pozwalają.

Głównie dzięki takim co to wieżą, ze "jak z prawej to moja wina", jak wjadę "w tył to moja wina", etc. Oraz takim co to myślą, że policja im nie pomoże więc nie warto zgłaszać.

Bo
gdyby nie monitoring to jeszcze by ciebie wydymali na poboczu i ze
skulonym ogonem poszedł byś do domu i o niczym nie mówiąc i nigdy by to
na jaw nie wyszło.

Jak miałem 13-15 lat to dojeżdżałem do sąsiedniego miasta na zajęcia z j. angielskiego i wracałem dość późno. Przez te trzy lata 7 czy 8 razy próbowały mnie różne osobniki "skroić". Z większości tych sytuacji udało mi się wybrnąć spokojem, opanowaniem i nie dawaniem się sprowokować, RAZ musiałem zagrozić użyciem przemocy[*] i RAZ cała sytuacja była bardzo nieprzyjemna[**].

Jakbym postępował tak jak radzisz i na każde szturchniecie z bara, popchniecie czy groźbę reagował agresją to albo bym skończył z wyrokiem za uszkodzenie kogoś albo co bardziej prawdopodobne z uszkodzeniami ciała - w imię czego? Zgłoszenie na policję conajmniej w jednym przypadku pomogło bo widziałem potem regularnie patrole w tamtym miejscu.

[*] Knypek sięgający mi do ramion próbował wyłudzić kasę grożąc "kolegami z 'tamtej' bramy". Brama była 100 metrów, ulicę i tory tramwajowe dalej.
[**] nie pamiętam co było dokładnie - jeden mnie wciągał do bramy i rzucił do drugiego "wyjmuj kosę". Spanikowałem, chyba kogoś kopnąłem, dostałem w głowę sadząc po guzie, uciekłem.

Ze strachu to nawet na policje byś nie poszedł bo
wiesz że ciebie nie obronią przed nimi.

To jak to się kurna dzieje, ze od przemian ustrojowych w 90 przestępczość spada, właściwie nie ma strzelanin czy egzekucji na ulicach, w lokalach? Nie słychać o coraz to nowych porwaniach dla okupu?

To wszystko przez coraz gorszą pracę policji, nie?

Michoo

Data: 2013-04-06 22:36:41
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-04-06 22:12, Michoo pisze:
[...]

Ja nie wiem gdzie Ty żyjesz i jakie programy TV oglądasz. Przenieś się do Polski do wrocka, powychodzisz trochę z domu i pospacerujesz wieczorową porą, to zmienisz zdanie.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 23:19:09
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-06 22:36, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Ty zdaje się tylko "programy TV oglądasz"...

Przenieś się
do Polski do wrocka, powychodzisz trochę z domu i pospacerujesz
wieczorową porą, to zmienisz zdanie.

Wrocław? LOL - miasto ludzi z deficytem intelektualnym? Nie,
tego nie zauważyłem. Owszem, problem jest z kulturą w stosunku
do pieszych, ale poza tym jest ok. Co do wieczorowej kwestii
- nie masz bladego pojęcia o problemach tej pory. Ja mam/miałem
okazję żyć w miejscu, gdzie dwie mafie załatwiały swoje porachunki.
A to kogoś zabili w siłowni, w pubie strzelali, samochód wybuchł
na parkingu, odezwałeś się źle to w****, albo utopili w smródce
itd...

Ta zła policja (nie sama) jednak dała radę i to na skalę ogólną,
a nie tylko lokalną.

W sumie po co ja to piszę...

Data: 2013-04-06 23:29:47
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
Ta zła policja (nie sama) jednak dała radę i to na skalę ogólną,
a nie tylko lokalną.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/36106-gang-pruszkowski-jaki-gang-sad-zdecydowal-slowik-i-bolo-wychodza-na-wolnosc-reszta-uslyszala-symboliczne-wyroki

W sumie po co ja to piszę...

Wlasnie :)

sz.

Data: 2013-04-06 23:51:32
Autor: Krzysztof 45
Polowanie na kolizję przed marketem.
W dniu 2013-04-06 23:19, Artur Maśląg pisze:

W sumie po co ja to piszę...

Właśnie. Zastanów się co i po co.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-04-06 23:55:41
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-06 23:51, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-04-06 23:19, Artur Maśląg pisze:

W sumie po co ja to piszę...

Właśnie. Zastanów się co i po co.

Spoko - sobie zadaj to pytanie, może kiedyś zrozumiesz...

Data: 2013-04-06 23:39:45
Autor: Michoo
On 06.04.2013 22:36, Krzysztof 45 wrote:
[...]

Ja nie wiem gdzie Ty żyjesz

Poznań, wcześniej bydgoszcz.

i jakie programy TV oglądasz.

Może w tym problem, ze nie oglądam i dlatego nie wiem co mam myśleć.

Michoo

Data: 2013-04-06 23:04:37
Autor: Myjk
Polowanie na kolizję przed marketem.
Sat, 06 Apr 2013 20:00:26 +0200, Krzysztof 45
Masz totalnie spierdoloną logikę. Im nie chodziło o skrzywdzenie
ludzi, tylko o wyłudzenie pieniędzy.
Ty to masz spierdolony mózg.
Ty widziałeś jak oni w nich przypierdolili?

Tak i w przeciwieństwie do ciebie widzę po co to zrobili.

To przestań pierdolić. A gdyby w tym miejscu uderzenia siedziała kobieta w zaawansowanej ciąży.

....albo tabun niemowlaków! Co nie zmienia faktu, że ich celem było
wyłudzenie pieniędzy, a nie atak na tych konkretnych ludzi.

W sumie nawet nie od tych ludzi, tylko od ubezpieczyciela. Więc to
napaść jest skutkiem ubocznym próby wyłudzenia kasy.
Adwokatem ich jesteś? Znasz szczegóły, czy bazujesz na pismakach?

Bazuję na tym co widzę.

Punkt widzenia czy to napaść jest skutkiem kolizji czy odwrotnie zależy od punktu siedzenia.

....oraz czy siedziała tam kobieta w ciąży.

Już to powiedziałem ale ci przypomnę. Dzięki takim ćwokom jak ty i tobie
podobnym, takie planty bez wyobraźni na takie numery sobie pozwalają.

Ale po co jeszcze ubliżasz temu poszkodowanemu kierowcy? On zwyczajnie nie
zakładał, że trafi na buców. I w sumie dobrze, bo takich bydlaków jest
naprawdę mało. Owszem, był jego błąd -- ale nie w tym że ich nie sprał, ale
że ich w cywilizowanym trybie nie pociągnął do odpowiedzialności.

Bo gdyby nie monitoring

Monitoring nie ma tu żadnego znaczenia.

[...]

Co tam znowu wymyślasz?

Na pytanie wyżej z 19:32 nie musisz odpowiadać. Znam odpowiedz.

To dobrze.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-06 20:04:55
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.
 Im nie chodziło o skrzywdzenie ludzi,
tylko o wyłudzenie pieniędzy.

ROTFL :)
To stoj i sie zastanawiaj o co im chodzilo.

[...]

Potem wiadomo skad tylu lalusiow, ktorzy boja sie interweniowac gdy ktos jest napadany.
Dla mnie tacy ludzie to "cioty"

sz.

Data: 2013-04-05 10:30:58
Autor: Artur Maśląg
napisał:

[...]

To prawda - ostatnio prawie na każdym kroku :>

15 lat za w mordę danie to w USA a nie tu. Tu nie zamykają za trafienie
i połamanie pieszego na pasach, nie mówiąc o czynach takich jak gwałty i
molestowanie seksualne dzieci przez kler.

No i samosąd to rozwiąże, a każdy będzie samozwańczym sędzią Dreddem.
Życie jak bajka :>

Data: 2013-04-04 23:04:22
Autor: szufela
[...]

Ta, od razu 150 lat.

sz.

Data: 2013-04-04 21:30:45
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 23:04:22 +0200 osobnik zwany szufela
napisał:

[...]

też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-04 23:40:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
napisał:

[...]

W gazetach piszą, że jakaś babka w Indiach tak stwierdziła i zrobiła ze swej świadomości użytek.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-04-04 23:46:10
Autor: szufela
Polowanie na kolizję przed marketem.

też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?

Zalezy jakich konfliktow.

sz.

Data: 2013-04-05 02:07:34
Autor: Pawel O'Pajak
Polowanie na kolizję przed marketem.

Powitanko,

też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?

Ma wiele zalet: jest szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy. To sa 4 cechy nieosiagalne dla polskich sadow.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-04-05 07:33:12
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 02:07:34 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
napisał:

Powitanko,

też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania
konfliktów?

Ma wiele zalet: jest szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy. To sa 4
cechy nieosiagalne dla polskich sadow.

widzę, że sporo mamy zwolenników epoki kamienia łupanego

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 10:41:45
Autor: kakmar
Dnia 05.04.2013 masti <gone@to.hell> napisał/a:
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 02:07:34 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
napisał:

Powitanko,

[...]

Dostałeś konkretne argumenty i odpowiadasz demagogią, dlaczego?
Bo można dyskutować jedynie ze względną sprawiedliwością samosądu?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-05 12:42:47
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 10:41:45 +0000 osobnik zwany kakmar
napisał:

Dnia 05.04.2013 masti <gone@to.hell> napisał/a:
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 02:07:34 +0200 osobnik zwany Pawel
O'Pajak napisał:

Powitanko,

[...]

jakie argumenty? To, ze komuś się nie podoba system sądowniczy to jest argument? Czyli jak mi się niespodoba twoja facjata to mogę cię zastrzelić? Bo to jest argument na tym właśnie poziomie. Pojedź sobie do Somalii. tam to tak właśnie działa. Raj korwinistów.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 13:44:04
Autor: kakmar
Polowanie na kolizję przed marketem.
Dnia 05.04.2013 masti <gone@to.hell> napisał/a:

jakie argumenty?

Zacytuję: "szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy", nie zgadzam się z tezą że jest sprawiedliwy, ma też inne potencjalne wady.

Masz coś do powiedzienia? Czy na Twoim poziomie się nieda?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-05 13:49:54
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 13:44:04 +0000 osobnik zwany kakmar
napisał:

[...]

oczywiście moją odpowiedź wyciąłeś bo nie pasowała Ci do linii obrony?
Sposób nie jest ani szybki, ani tani ani skuteczny. Chyba, ze chcesz szybko tanio i skutecznie wprowadzić całkowity chaos i sprowadzić nas do epoki kamienia łupanego.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 14:26:37
Autor: kakmar
Polowanie na kolizję przed marketem.
Dnia 05.04.2013 masti <gone@to.hell> napisał/a:
oczywiście moją odpowiedź wyciąłeś bo nie pasowała Ci do linii obrony?

Litościwie ją pominąłem.

Sposób nie jest ani szybki, ani tani ani skuteczny.

Bo?

Chyba, ze chcesz szybko tanio i skutecznie wprowadzić całkowity chaos i sprowadzić nas do epoki kamienia łupanego.

Bo? Masz jakieś argumenty? Czy tylko przekonanie? Uważam samosąd za dość przestarzałą metodę rozwiązywania konfliktów, z perspektywy dzisiejszego postrzegania relacji w społeczeństwie. Niemniej nie sposób odmówić jej pewnych zalet w zestawieniu z ciągle niedoskonałym i powolnym, obecnie stosowanym systemem prawa
i jego stosowania.

I jak byś się nie napinał, to zawsze w każdym systemie, ostatecznym środkiem jest stosowanie przymusu bezpośredniego :)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-05 14:29:52
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 14:26:37 +0000 osobnik zwany kakmar
napisał:

Dnia 05.04.2013 masti <gone@to.hell> napisał/a:
oczywiście moją odpowiedź wyciąłeś bo nie pasowała Ci do linii obrony?

Litościwie ją pominąłem.

aha. Ale dalej się nie odniosłeś

Sposób nie jest ani szybki, ani tani ani skuteczny.

Bo?

bo nie jest.
Chyba, ze chcesz
szybko tanio i skutecznie wprowadzić całkowity chaos i sprowadzić nas
do epoki kamienia łupanego.

Bo? Masz jakieś argumenty? Czy tylko przekonanie?

skoro nie rozumiesz, że cywilizacja to równiez system prawny a nie walenie się pałami po łbie to juz nic nie poradzę

[...]

ciekaw jestem jak Ci co się tak przechwalają zachowali by się mając w ręku broń a jeszcze bardziej widząc w tkim momencie wycelowana w siebie lufę. Bo gotów jestem się założyć, że posralibyście się w gacie ze strachu.

I jak byś się nie napinał, to zawsze w każdym systemie, ostatecznym
środkiem jest stosowanie przymusu bezpośredniego :)

tylko jego zasady są różne.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 17:14:47
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-05 16:29, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 14:26:37 +0000 osobnik zwany kakmar
napisał:
(...)
I jak byś się nie napinał, to zawsze w każdym systemie, ostatecznym
środkiem jest stosowanie przymusu bezpośredniego :)

tylko jego zasady są różne.

To zostało oczywiście sprytnie przemilczane, ponieważ by nie pasowało
do szerzonych teorii.

Data: 2013-04-08 10:09:30
Autor: kakmar
Polowanie na kolizję przed marketem.
Dnia 05.04.2013 masti <gone@to.hell> napisał/a:
skoro nie rozumiesz, że cywilizacja to równiez system prawny a nie walenie się pałami po łbie to juz nic nie poradzę

Pytałem czy masz jakieś argumenty, demagogia mnie nudzi. Skąd w ogóle pomysł że w "cywilizacji" z systemem prawnym nie wali się "pałami po
łbie", owszem wali się. Trudno też stwierdzić czy częściej niż w kulturach pierwotnych.

[...]

Po co wypisujesz takie brednie? Czy ja pisałem o czymś takim?

tylko jego zasady są różne.

Co z tego, co zmienia skodyfikowanie zasad stosowania przemocy, skoro
do stosowania prawa skoro ciągle uznaje się przemoc jako bezpośredni
środek stosowania prawa? Prawo zmienia się na tyle często i tak znacznie, że pomysł jakoby obecnie stosowane było doskonałe jest co najmniej dziwny.

Wpadłbyś na to że sprawca kolizji wykorzystał obecny system prawny dla własnego zysku? Że wiele podobnych sytuacji nie znajduje tak "sprawiedliwego" finału? Obecny system prawny to nie jest jakiś cud objawiony. Wielokrotnie w historii ci waleni pałami stawali się "męczennikami", a ci walący w imieniu prawa i zgodnie z przepisami przestępcami.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-08 10:17:08
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Mon, 08 Apr 2013 10:09:30 +0000 osobnik zwany kakmar
napisał:

objawiony. Wielokrotnie w historii ci waleni pałami stawali się
"męczennikami", a ci walący w imieniu prawa i zgodnie z przepisami
przestępcami.

w świetle innego ale nadal systemu prawnego. Mimo wszystko wolę zyć tam gdzie jest prawo prawa a nie prawo dżungli.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 17:37:48
Autor: Pawel O'Pajak
Polowanie na kolizję przed marketem.

Powitanko,

Sposób nie jest ani szybki, ani tani ani skuteczny.

Nie slyszalem jeszcze o samosadzie, ktory trwalby 20 lat i nadal bylby nierozstrzygniety, by sprawca czyjegos nieszczescia przedstawial zwolnienie lekarskie, by spedzic wakacje w cieplych krajach. Kiszczak&Jaruzelski, znakomity przyklad szybkoscia wymiaru sprawiedliwosci.
Mozemy przyjac, ze np. zabojstwo na zlecenie jako samosad jest platne, stawek nie znam, ale w ciemno twierdze, ze tansze to niz koszty sadowe i utrzymanie wieznia dozywotnio. Zreszta taka intryga to bylaby zemsta, a nie wymierzenie sprawiedliwosci bezposrednio po fakcie.
Wreszcie ostatni argument: skutecznosc. Jesli nie jest skuteczne, to nie jest to samosad, tylko straszenie.
  Praktyka polska pokazuje, ze mimo calej niecheci do samosadow, mojej takze, niestety bywa to czasem jedyny sposob wyegzekwowania sprawiedliwosci i porzadku. Byla taka historia, jak gosc lazil po wsi z nozem i atakowal ludzi, przedtem siedzial, ale nasz wymiar (nie)sprawiedliwosci go wypuscil. Ludzie wzywali Policje, ale policjanci sprawe olali mimo wielokrotnych zgloszen. No to co ludzie mieli zrobic? Co bys im panie teoretyku polecil? Maja poczta wysylac podanie o interwencje?
Wcale mnie nie cieszy, ze goscia zabili.
To co sie dzieje w RP, to nie Somalia, tylko dziki zachod. Z ta roznica, ze u nas bron maja glownie bandyci, a zwykli ludzie sa praktycznie bezbronni, Policja w razie czego albo nie przyjedzie, albo zjawi sie po 40min. Jak sie taki bandzior upije i zdemoluje komende, to moze go zlapia, ale spoko, sad go wypusci.

Chyba, ze chcesz
szybko tanio i skutecznie wprowadzić całkowity chaos i sprowadzić nas do
epoki kamienia łupanego.

Bez przesady, na dzikim zachodzie kazdy wiedzial, ze koniokradow sie wiesza. Co za roznica, czy zrobi to poszkodowany, czy z miasta przyjedzie szeryf z sedzia;-) W dzisiejszych czasach nie namawiam, zeby za kradziez wielu koni (mechanicznych) zaraz wieszac, ale szybka i skuteczna kara uniemozliwiajaca powrot do przestepstwa, why not.
Nota bene ten wychwalany przez Ciebie system sprawiedliwosci, oskarzenie, sledztwo, sad, obronca, proces wywodzi sie z czasow wprawdzie bardziej wspolczesnych niz wspomniana epoka kamienia lupanego, ale nie jestem przekonany, czy to taki powod do dumy. Swieta inkwizycja, moze to i nowoczesny model, tylko wzorzec jakby niefajny.
Mowiac powaznie, nikt nie pochwala samosadow, tylko niestety bywa to jedyna mozliwosc wobec braku reakcji sluzb do tego powolanych.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-04-05 17:36:57
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 17:37:48 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
napisał:

Powitanko,

Sposób nie jest ani szybki, ani tani ani skuteczny.

Nie slyszalem jeszcze o samosadzie, ktory trwalby 20 lat i nadal bylby
nierozstrzygniety,

to poczytaj o trwających setki lata wojnach rodowych

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 18:01:51
Autor: kakmar
Dnia 05.04.2013 Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl> napisał/a:

[...]

Problemem jest jednak powszechność bardzo subiektywnego poczucia sprawiedliwości. I o ile samosąd w niektórych wypadkach i tylko w małych społecznościach się sprawdza, to nie da się go skutecznie stosować w dowolnym przypadku.

[...]

Problemem jest założenie(bardziej wiara) że system stosowania prawa służy powszechnemu bezpieczeństwu. Niestety oczekiwanie że organ przeznaczony do siłowego stosowania prawa, użyje tej siły aby chronić czyjeś poczucie sprawiedliwości, jest tak samo powszechne jak głupie. Dzięki czemu władza
często i łatwo posuwa się do użycia przemocy w jakimś w jej rozumieniu słusznym interesie, a "zwykły obywatel" marzy o samosądach, bo mu policja
i sądy nie wystarczają.

[...]

To jest problem Prawa jako takiego i systemu jego stosowania.

[...]

Każdy rozsądny człowiek, który cokolwiek czyta i rozumie, wie że prawo jest takie jakie pasuje ludziom aktualnie je stanowiącym, a system stosowania taki, jak ludzie tworzący organizacje które to prawo stosują.

Mowiac powaznie, nikt nie pochwala samosadow, tylko niestety bywa to jedyna mozliwosc wobec braku reakcji sluzb do tego powolanych.

To nie do końca tak, bardziej możliwość łatwego i skutecznego rozwiązania problemu, który "jakimś sposobem" wymyka się (jak zwykle) systemowi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-04-05 18:51:55
Autor: Michoo
Polowanie na kolizję przed marketem.
On 05.04.2013 17:37, Pawel O'Pajak wrote:

Powitanko,

Sposób nie jest ani szybki, ani tani ani skuteczny.

Nie slyszalem jeszcze o samosadzie, ktory trwalby 20 lat i nadal bylby
nierozstrzygniety,

To poczytaj trochę historii. To co zwolennicy samosądu proponują to cofnięcie się o kilkaset lat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Feud

Mozemy przyjac, ze np. zabojstwo na zlecenie jako samosad jest platne,
stawek nie znam, ale w ciemno twierdze, ze tansze to niz koszty sadowe i
utrzymanie wieznia dozywotnio.

Ok, teraz nie podoba mi się to co piszesz. Wynajmuję zabójcę i po problemie. Zaczynasz mnie przekonywać...

Wreszcie ostatni argument: skutecznosc. Jesli nie jest skuteczne, to nie
jest to samosad, tylko straszenie.

Sądy są jedynymi sposobami na odpowiedzialność za swoje czyny bogatych. W sytuacji którą proponujesz taki człowiek byłby bezkarny.

Byla taka historia, jak gosc lazil po wsi z
nozem i atakowal ludzi,

I straszył ludzi.

przedtem siedzial, ale nasz wymiar
(nie)sprawiedliwosci go wypuscil. Ludzie wzywali Policje, ale policjanci
sprawe olali mimo wielokrotnych zgloszen. No to co ludzie mieli zrobic?

Przyjebać mu tak aby przestał być groźny? To jest obrona/prewencja. Obezwładnienie gościa a potem zabicie to morderstwo.

To co sie dzieje w RP, to nie Somalia, tylko dziki zachod.

Weź nie pierdol.

Z ta roznica,
ze u nas bron maja glownie bandyci,

Mówisz, że w Polsce jest ponad 300 tysięcy uzbrojonych bandytów? Jakieś statystyki na poparcie tego?
Bo gdzieś tylu obywateli ma legalnie broń nie licząc w ogóle tych z bronią służbową.

  a zwykli ludzie sa praktycznie
bezbronni,

Sprawdź uprzejmie statystyki zabójstw czy napadów i nie pierdol głupot.

Policja w razie czego albo nie przyjedzie, albo zjawi sie po
40min. Jak sie taki bandzior upije i zdemoluje komende, to moze go
zlapia, ale spoko, sad go wypusci.

Tak, oczywiście. Bo w gazecie napisali... W Polsce masz 10 razy większą szansę umrzeć na niewyleczoną do końca grypę[*] niż zostać zamordowanym (a większość morderstw to różnego rodzaju popłuczyny po libacjach a nie "bandyci na ulicach").

[*] Rubryka "zapalenie płuc" w rozdziale "przyczyny śmierci" w roczniku statystycznym.

[...]

Dzięki czemu można było łatwo kogoś wrobić i się pozbyć.

Co za roznica, czy zrobi to poszkodowany, czy z miasta
przyjedzie szeryf z sedzia;-)

jak szeryf przyjechał to juz wisiał a było 2 braci na świadków, ze bydło kradł...

W dzisiejszych czasach nie namawiam, zeby
za kradziez wielu koni (mechanicznych) zaraz wieszac, ale szybka i
skuteczna kara uniemozliwiajaca powrot do przestepstwa,

Inna niż śmierć? Wątpię. Rosja ładuje przestępców do łagrów, chiny robią z morderców materiał do transplantacji i co, nie mają morderców?

[...]

Pewnie. "Sprawiedliwość" gdzie o odpowiedzialności decyduje jedynie stan portfela jest najlepsza...

Mowiac powaznie, nikt nie pochwala samosadow,

No jak nie? Mam wrażenia właśnie, że z roku na rok jest coraz więcej pojebów reklamujących jakie to samosądy są fajnym rozwiązaniem i "szkoda, że u nas nie ma".

Michoo

Data: 2013-04-06 00:14:38
Autor: Pawel O'Pajak
Polowanie na kolizję przed marketem.
Powitanko,

To poczytaj trochę historii. To co zwolennicy samosądu proponują to
cofnięcie się o kilkaset lat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Feud

Well, Polska tam wymieniona nie jest i jakos o niewielu samosadach slyszalem.

Ok, teraz nie podoba mi się to co piszesz. Wynajmuję zabójcę i po
problemie. Zaczynasz mnie przekonywać...

Chcesz zabic Usenet, wow, tego nawet pan Czak nie potrafi.

Sądy są jedynymi sposobami na odpowiedzialność za swoje czyny bogatych.
W sytuacji którą proponujesz taki człowiek byłby bezkarny.

Ty chyba w Polsce od niedawna. No dobra, Lwa Rywina skazali nawet. Ale generalnie jak sie jest bogatym i placi komu trzeba, to jakos tak niespecjalnie trzeba sie przejmowac wymiarem sprawiedliwosci. Wystarczy byc tez kims znanym, albo byc rodzina kogos takiego i mozna bezkarnie w okresie proby, czy jak sie to zwie, popelnic kolejne przestepstwo, a za odpowiednia oplata ludzie sie dowiedza, ze jest cos takiego jak pomrocznosc jasna. Bogatym tez latwiej odrobinke wynajac prawnikow, ktorzy bez zadnej przemocy pokaza kto tu rzadzi.

I straszył ludzi.
Przyjebać mu tak aby przestał być groźny? To jest obrona/prewencja.
Obezwładnienie gościa a potem zabicie to morderstwo.

To znaczy co, mieli go tak obezwladnic, a potem na rekolekcje zaprowadzic? Wzywali Policje wielokrotnie, zostali olani sikiem prostym koncentrycznym, wobec tego doszli do wniosku, ze na nic i nikogo nie moga liczyc, facet jest bezkarny, stanowi zagrozenie, w przeszlosci tego wielokrotnie dowodzil, wiec w trosce o wlasne rodziny zatlukli goscia. Myslisz, ze ktokolwiek sie cieszy z takiego zakonczenia?
Warto moze przy okazji wspomniec, ze policjanci winni, tak winni, takiemu finalowi nie poniesli odpowiedzialnosci, co raczej nie utwierdza nikogo w zaufaniu do systemu sprawiedliwosci.

Weź nie pierdol.

Moze u Ciebie sie tak rozmawia, ja w razie czego moge sie znizyc do tego poziomu, tylko czy musze...

Mówisz, że w Polsce jest ponad 300 tysięcy uzbrojonych bandytów? Jakieś
statystyki na poparcie tego?
Bo gdzieś tylu obywateli ma legalnie broń nie licząc w ogóle tych z
bronią służbową.

Powaznie? Moge tak sobie pojsc do sklepu i kupic bron palna? Czy moze nadal musze sie wyspowiadac i udowodnic, ze jestem faktycznie zagrozony, bo prowadze kantor, komis, whatever i bylo juz na mnie 5 napadow.

  a zwykli ludzie sa praktycznie
bezbronni,

Sprawdź uprzejmie statystyki zabójstw czy napadów i nie pierdol głupot.

Po zabojstwie raczej trudno sie bronic. No moze straszyc mozna. Napadniety bylem raz, okradziny pare razy, nie interesuja mnie statystyki, tylko to, zeby zlodziej wlamujacy sie do mojego domu, czy samochodu mial stres, czy przypadkiem to nie jest ostatni wlam w jego tragicznie zakonczonym zywocie. Z kolei ja nie chcialbym miec stresu, ze jesli takiego ubije, to bede ciagany po sadach, no bo przeciez ten mily mlody czlowiek przyszedl sol pozyczyc... o 3 w nocy, a ten lom to wlasnie znalazl i chcial do skupu zlomu zaniesc.

[...]

Bardzo pocieszajace, co prawda Policja nie przyjedzie, albo przyjedzie jak akurat ten jedyny radiowoz  i jedyna zaloga bedzie mogla (Piaseczno i okolice po 22), no ale za to sluzba zdrowia dziala 10 razy gorzej. Super.

Pewnie. "Sprawiedliwość" gdzie o odpowiedzialności decyduje jedynie stan
portfela jest najlepsza...

Jak sie ktos wkurzy i bedzie chcial wymierzyc sprawiedliwosc, to raczej nie ma znaczenia stan portfela ani wymierzajacego sprawiedliwosc, ani winnego.

No jak nie? Mam wrażenia właśnie, że z roku na rok jest coraz więcej
pojebów reklamujących jakie to samosądy są fajnym rozwiązaniem i
"szkoda, że u nas nie ma".

Bledny wniosek, to dowiodzi jedynie, ze ludzie kompletnie nie ufaja wymiarowi sprawiedliwosci i stad ta "tesknota" za prostszymi rozwiazaniami. Ja nie znam nikogo i sam nie jestem zwolennikiem samosadow, ale to niestety staje sie koniecznoscia. Nikt by o tym nie myslal, gdyby w 2 milionowym miasteczku Policja pojawiala sie po kilku min. od zgloszenia, gdyby sad rozpatrywal prosta sprawe na 1-2 rozprawach, a winny siedzial w wiezieniu.
Tak samo malo kto by kombinowal, gdyby podatki byly niskie, a prawo ich dotyczace miescilo sie na 1 kartce A4.
Tak niestety nie jest i rzecza calkowicie naturalna, oczywista i jedyna oczekiwana moze byc w takiej sytuacji pragnienie prostrzych rozwiazan w rodzaju samosadow, szarej strefy itp.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-04-06 15:30:02
Autor: Michoo
Polowanie na kolizję przed marketem.
On 06.04.2013 00:14, Pawel O'Pajak wrote:
Powitanko,

[...]

"Pan Tadeusz, czyli ostatni *** na Litwie".

To teraz zgadnij co to był ***?:
a) sposób dochodzenia sprawiedliwości przez skrzyknięcie kumów i ukaranie wroga
b) sposób na kradzież ( pod dowolnym, bzdurnym powodem) ziem nielubianego sąsiada, który nie potrafił skrzyknąć więcej sojuszników niż ty
c) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe.

Ot i sprawiedliwość, psia mać.

[...]

Ja nie mówię, że bogaci teraz nie mają sposobów na uniknięcie kary. Ja tylko zwracam uwagę, że w sytuacji, którą proponujesz będą całkowicie bezkarni. (Pracownicy strajkują to zastrzelmy kilku na postrach. Nie było takich sytuacji?)

[...]

Na policję? Zanieść.

Wzywali Policje wielokrotnie, zostali olani sikiem prostym
koncentrycznym, wobec tego doszli do wniosku, ze na nic i nikogo nie
moga liczyc,

Za co jak pewnie pamiętasz policjanci odpowiedzieli.

facet jest bezkarny, stanowi zagrozenie, w przeszlosci tego
wielokrotnie dowodzil,

Wielokrotnie to ten facet siedział, więc nie był tak całkowicie bezkarny. Natomiast nie kojarzę żadnych skarg na funkcjonariuszy aż do czasów PO sprawie.

wiec w trosce o wlasne rodziny zatlukli goscia.

O ile dobrze pamiętam sprawę to w trosce o własne rodziny to oni go całkiem nieźle przetrącili. I w tamtych okolicznościach było to uzasadnione. Tylko potem przyszło im do głowy, że może skorzystać z okazji i wyrwać chwasta - i to było morderstwo.

Nie byłoby problemu jakby jak latał z nożem go ktoś pociągnął siekierką przez łeb - tylko na to nie było odważnych. Zebrali się kupą, skatowali faceta a potem go dobili - i za to zostali ukarani. A w efekcie za lincz dostali mniejsze wyroki niż można zarobić za nieumyślne spowodowanie śmierci. I zostali ułaskawieni przez ś.p. prezydenta.

Myslisz, ze ktokolwiek sie cieszy z takiego zakonczenia?

Tak. Wielu ludzi się cieszy bo mają spokój.

I to było w gruncie rzeczy korzystne zakończenie, ale nie zmienia to faktu, że bezprawne. I takie działanie musi pozostać bezprawne bo w przeciwnym wypadku bardzo łatwo o eskalację.

Warto moze przy okazji wspomniec, ze policjanci winni, tak winni,
takiemu finalowi nie poniesli odpowiedzialnosci

Kłamiesz? Czy tylko głosisz bullshit? Obaj skończyli z wyrokami  co oznacza m.i. utratę pracy i brak możliwości powrotu do wielu zawodów w okolicy "wyuczonego". Kto najmie byłego policjanta choćby do ochrony sklepu gdy ma w papierach wyrok za rażące zaniedbanie obowiązków?

[...]

Tak. Wprawdzie czarnoprochową - jak na dzikim zachodzie, ale to chyba nie problem?

Czy moze
nadal musze sie wyspowiadac i udowodnic, ze jestem faktycznie zagrozony,

Żeby dostać pozwolenie do celów ochrony osobistej (a więc broń, którą możesz nosić ze sobą załadowaną) - tak. Żeby kupić sobie kałasza (tylko ogień pojedynczy) starczy, że wstąpisz do klubu sportowego, przejdziesz badania lekarskie i zdasz egzamin z bezpiecznej obsługi.

a zwykli ludzie sa praktycznie
bezbronni,

Sprawdź uprzejmie statystyki zabójstw czy napadów i nie pierdol głupot.

Po zabojstwie raczej trudno sie bronic.

Zgadza się. I?

Napadniety bylem raz, okradziny pare razy, nie interesuja mnie
statystyki,

W takim razie potrzebujesz prywatną ochronę.

tylko to, zeby zlodziej wlamujacy sie do mojego domu, czy
samochodu mial stres, czy przypadkiem to nie jest ostatni wlam w jego
tragicznie zakonczonym zywocie.

NAPRAWDĘ tego chcesz? Gdybyś był tak "twardy" czy tam "żyjący w poczuciu zagrożenia" jak to usiłujesz pokazać to byś już miał broń.

Skoro nie masz to znaczy, że prawdopodobnie nie ćwiczyłbyś nawet jakbyś miał. Więc nie wiem czy to taki dobry pomysł chcieć żeby złodziej się bał o własne życie i strzelał pierwszy...

Z kolei ja nie chcialbym miec stresu, ze
jesli takiego ubije, to bede ciagany po sadach,

Po sądach musisz być ciągany jeżeli nie ma powstać patologia w której ludzie są totalnie spanikowani i walą do wszystkiego co się rusza. (Dość słynna sprawa studenta w teksasie.) Natomiast biorąc pod uwagę aktualne orzecznictwa sądowe to o ile to rzeczywiście byłaby obrona a nie morderstwo to nie zostałbyś skazany.

no bo przeciez ten mily
mlody czlowiek przyszedl sol pozyczyc... o 3 w nocy, a ten lom to
wlasnie znalazl i chcial do skupu zlomu zaniesc.

Widzisz - to że przyszedł z łomem nie jest wystarczającym powodem żeby zastrzelić. Należy nakazać mu się nie ruszać, oddać strzał ostrzegawczy i poczekać na policję. Natomiast jeżeli ruszy na ciebie z tym łomem to możesz strzelać (przy czym nadal POWINIENEŚ go obezwładnić, jeżeli zginie "przy okazji" to nie problem, jeżeli z zimną krwią go rozwalisz to odpowiadasz).

[...]

Nie. Po prostu to jest marginalna przyczyna. Rocznie umiera z różnych powodów 300 000 osób. niecałe 1000 zabójstw to ułamek tego co się dzieje np na drogach (około 6 tysięcy) czy właśnie z powodu grypy (10 k).

no ale za to sluzba zdrowia dziala 10 razy gorzej. Super.

Zazwyczaj jest to kwestia starszych osób które rodzina ma gdzieś.

[...]

I go ochrona po prostu rozwali na miejscu? Right, to rozwiaże problem.

[...]

A nie ufają głównie dzięki mediom, które robią sensację z jednostkowych przypadków.

Uwzględniając, że zabójstwa zdarzają się w sporej części między "elementem" masz podobną szansę na zostanie ofiarą zabójstwa jak na śmiertelny wypadek w pracy. I 12x większą szansę na śmiertelny wypadek komunikacyjny. To czemu się boisz "bandyty" a nie boisz się każdego szybko jadącego samochodu z naprzeciwka?

Ja nie znam nikogo i sam nie jestem zwolennikiem
samosadow, ale to niestety staje sie koniecznoscia.

Jakby nie zaklinać rzeczywistości to na szczęście przestaje być koniecznością.

Nikt by o tym nie
myslal, gdyby w 2 milionowym miasteczku Policja pojawiala sie po kilku
min. od zgloszenia, gdyby sad rozpatrywal prosta sprawe na 1-2
rozprawach,

Sąd proste sprawy rozpatruje nawet zaocznie.

a winny siedzial w wiezieniu.

Każdy winny? Czy mówisz o podejrzanym?

Tak samo malo kto by kombinowal, gdyby podatki byly niskie, a prawo ich
dotyczace miescilo sie na 1 kartce A4.

Z "szarych obywateli" - na pewno. Cała reszta - chyba żartujesz.

Tak niestety nie jest i rzecza calkowicie naturalna, oczywista i jedyna
oczekiwana moze byc w takiej sytuacji pragnienie prostrzych rozwiazan w
rodzaju samosadow, szarej strefy itp.

Pragnienie prostych rozwiązań jest naturalne dla "prostych ludzi". Niestety życie jest skomplikowane, aktualne prawo nie zostało ot tak sobie wymyślone ale wyewoluowało.

Jeżeli "prawo" nie ma być całkowicie uznaniowe to naturalnym procesem jest jego komplikacja, niestety.

Michoo

Data: 2013-04-06 18:26:05
Autor: Pawel O'Pajak
Polowanie na kolizję przed marketem.
Powitanko,

A nie ufają głównie dzięki mediom, które robią sensację z
jednostkowych przypadków.

Ale zwykle tych przypadkow nie wymyslaja. Jak mieszkalem w DC, to moja
tolerancja dla imprez konczyla sie ok. 2-3 w nocy. Wzywalem wtedy albo
SM, albo Policje. Owszem, zwykle przyjezdzali... albo po imprezie, albo
trzeba bylo zejsc do nich, pokazac palcem gdzie jest impreza, nawet
jesli butelka spadla niedaleko radiowozu.
Teraz mieszkam k. Piaseczna, tu jest spokojniej, ale tez raz wzywalem,
dzwonie tedy na 112, zglasza sie dyzurny i powiada, ze SM pracuje do 22.
No dobra, to moze Policja. No niestety, JEDYNY radiowoz "obsluguje"
wypadek. 10 km od stolicy europejskiego panstwa w razie zagrozenia moge
sie bronic gorliwa modlitwa, albo bronia czarnoprochowa jak proponujesz.
Czy na prawde dziwisz sie, ze ludzie maja poczucie bezsilnosci i ze nic
dziwnego, jesli czesc z nich szuka prostrzych rozwiazan?

To czemu się boisz "bandyty" a nie boisz się każdego szybko jadącego
samochodu z naprzeciwka?

Alez boje sie. Rozdzielone kierunki ruchu to u nas rzadkosc niestety.
BTW nie ginie u nas 6 tys ludzi (a bywalo tak), tylko ok. 3,5 tys. Tak, to tez (za) duzo.

Jakby nie zaklinać rzeczywistości to na szczęście przestaje być
koniecznością.

Mam inne doswiadczenia.

Sąd proste sprawy rozpatruje nawet zaocznie.

Tak, wykroczenia w ruchu drogowym. Od 20 lat nie sa w stanie zamknac
Kiszczaka, Jaruzela, paru ZOMOwcow, zbrodniarzy okresu stalinowskiego.
"Zawiasy" dostalo paru nizszych ranga, inni nawet nie uciekli, a
najspokojniej w swiecie wyjechali do Izraela, Szwecji, Anglii.

a winny siedzial w wiezieniu.

Każdy winny? Czy mówisz o podejrzanym?

Podejrzany to jest wtedy, gdy sa watpliwosci, czy jest winny. Trzymanie
przez lata takiego czlowieka w areszcie, to jest wlasnie dziadostwo
gorsze niz w Somalii. Ale jesli ktos zostaje zlapany na goracym uczynku,
jest nagrany przez kamery (jak np. w przypadku, od ktorego zaczal sie
watek), to czemu rozpoznanie sprawy i ogloszenie wyroku zajmuje wiecej
niz 15min?

Tak samo malo kto by kombinowal, gdyby podatki byly niskie, a prawo
ich dotyczace miescilo sie na 1 kartce A4.

Z "szarych obywateli" - na pewno. Cała reszta - chyba żartujesz.

A po cholere mieliby kombinowac? Dla sportu? Najnormalniej w swiecie
koszt kombinowania bylby wyzszy i bardziej upierdliwy niz zaplacenie
tego podatku. Myslisz, ze ludzie prowadzacy firmy maja czas na kombinowanie, zeby zaoszczedzic 1% i narazac sie na ryzyko?
Teraz nawet jesli dzialasz uczciwie, albo zwlaszcza wtedy, masz pozbawianie ludzi majatku, zamykanie do wiezien, to wlasnie jest taka Somalia, czy epoka kamienia lupanego, tam, albo wtedy silniejszy moze wszystko, tu silniejszym jest mafia urzednikow. Poczytaj sobie
http://www.niepokonani2012.pl/

[...]

Jesli Sejm produkuje ok. 20000 stron prawa rocznie, to nie dziw sie, ze ludzie chca sprawe uproscic. I to nie tylko prosci ludzie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-04-06 20:17:35
Autor: Artur Maśląg
Polowanie na kolizję przed marketem.
W dniu 2013-04-06 18:26, Pawel O'Pajak pisze:
Powitanko,

A nie ufają głównie dzięki mediom, które robią sensację z
jednostkowych przypadków.

Ale zwykle tych przypadkow nie wymyslaja.

Co nie zmienia faktu, że są jednostkowe i jako sensacje świetnie się
sprzedają - co widać w różnych tematach.

[...]

Wiesz, ja naprawdę nie wiem gdzie jest to DC i te Twoje okolice Piaseczna. Jak mieszkałem w DC to tak naprawdę nie pamiętam bym wzywał
do nocnej imprezy patrol, ale do innych akcji bywało i przyjeżdżali
- może nie helikopterem, niemniej w czasie skończonym. Co do okolic
Piaseczna - zasadniczo nie mam od lat problemów, patrol nawet do
urwanego lusterka przyjedzie, a jak nas z DoQ "na mieście" obrzucił
jakiś element butelkami to byli po chwili i nawet jednego złapali.
Co do "inteligencji" mogę mieć zastrzeżenia, niemniej wiele rzeczy dało
się załatwić - jak jakiś jest niechętny do współpracy to działają
argumenty inteligentne, choć czasem mało grzeczne. Jak zgłosiłem, że
jakieś gówniarstwo lodem obrzuca samochody na drodze to też od razu
pojechali - o rzeczach poważniejszych nawet nie wspominam, ponieważ
działają dość sprawnie i rzeczowo. Oczywiście spotkałem się też
z zachowaniami policjantów głupimi, czy złośliwymi. Nie wiem czy nadal
pracują.

Czy na prawde dziwisz sie, ze ludzie maja poczucie bezsilnosci i ze nic
dziwnego, jesli czesc z nich szuka prostrzych rozwiazan?

Nie, nie ludzie a jedynie jakaś część zarażona malkontenctwem.

Data: 2013-04-11 20:11:30
Autor: Sebastian Kaliszewski
Polowanie na kolizję przed marketem.
Pawel O'Pajak wrote:

Powitanko,

[...]

Nie, no wcale. Na razie podałeś kontrprzykład...

[...]

Na szczęście nie.

Czy moze
nadal musze sie wyspowiadac i udowodnic, ze jestem faktycznie zagrozony,
bo prowadze kantor, komis, whatever i bylo juz na mnie 5 napadow.

Owszem. Dzięki Bogu.

[...]

I ile razy byłeś świadom że właśnie cię okradają (czyli miałeś szansę zareagować).

nie interesuja mnie
statystyki, tylko to, zeby zlodziej wlamujacy sie do mojego domu, czy
samochodu mial stres, czy przypadkiem to nie jest ostatni wlam w jego
tragicznie zakonczonym zywocie.

I w zamian chcesz mieć stres czy ten "miły nocny gość" zabezpieczy się przed zakończeniem swego żywota i zakończy twój. W przeciwieństwie do Ciebie on nie jest obudzony w środku nocy tylko przytomny i z góry przygotowany na ewentualność że możesz się próbować bronić.

[...]

Z 12g ołowiu w czaszcze podarowanymi przez owego nocnego gościa zdecydowanie po sądach nie będziesz ciągany. Co najwyżej po prosektoriach.

[...]

Nonsens.

Super.

Przejedź się na wycieczkę do któregoś z korwinistycznych rajów. Zobaczysz jak fajnie :)

[...]

ROTFL!

Stan portwela będzie się przekładał na stan osobowy prywatnej grupy zbrojnej. Bogatego stać na ochroniarzy.

[...]

Nonsens. Tak przy okazji: w USA jest mniej więcej tyle sztuk broni ile obywateli (to nie znaczy że wszyscy broń posiadają tylko, że wielu ma po kilka sztuk). W USA dość "modne" są masowe mordy dokonywane przez tzw. szaleńców. PRzy takiej liczbie uzbrojonych obywateli tacy szaleńcy powinni być przynajmniej od czasu do czasu przez owych uzbrojonych obywateli powstrzymywani (zanim zrobi to policyjny SWAT). Zgadnij, ile razy obywatelsko powstrzymano takiego "wesołka"... odpowiedź jest prosta: 0 (słownie zero) razy.

Nikt by o tym nie
myslal, gdyby w 2 milionowym miasteczku Policja pojawiala sie po kilku
min. od zgloszenia, gdyby sad rozpatrywal prosta sprawe na 1-2
rozprawach, a winny siedzial w wiezieniu.

Najpierw musisz winę udowodnić.

I zmartwię cię. Proste sprawy są załatwiana na 1-2 rozprawach. Ale nie wszystkie są proste.

pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity"

Data: 2013-04-13 07:29:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-04-11 20:11, Sebastian Kaliszewski pisze:
[...]

Dziwnym trafem najwięcej tych wesołków atakuje w miejscach, gdzie normalny człowiek broni mieć nie może (szkoła, kino, uczelnia...).

Co to reszty wypocin - więcej napadów z bronią w ręku (w USA) jest tam, gdzie broń jest zakazana.

--
Liwiusz

Data: 2013-04-13 13:58:30
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 13 Apr 2013 07:29:24 +0200 osobnik zwany Liwiusz
napisał:

[...]

no jasne. na przykład w bazach marines. Ostatnie dwa przypadki skończyły się kilkunastoma ofiarami. A każdy tam ma broń i potrafi się nią posługiwać

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 05:03:15
Autor: tᴏ
Pawel O'Pajak wrote:

[...]

W najgorszym razie, jeśli rzeczywiście był zagrożeniem, mogli go odwiedzić w dziesięciu i "porozmawiać", a z tego co pamiętam zatłukli go jak dzicz i zbezcześcili zwłoki, stawiając się tym samym na jego poziomie moralno-intelektualnym.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-06 11:21:50
Autor: masti
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 05:03:15 +0000 osobnik zwany tᴏ napisał:

Pawel O'Pajak wrote:

[...]

a czy to się różni od samosądu po stłuczce?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 15:09:39
Autor: nazgul
napisał:

Dnia 05.04.2013 masti <gone@to.hell> napisał/a:
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 02:07:34 +0200 osobnik zwany Pawel
O'Pajak napisał:

Powitanko,

[...]

Ty przeczytałeś choć jedno zdanie wypowiedziane przez JKM?
Z wypowiedzi wnioskuje, że nie.
Raj korwinistów jest tam gdzie prawo jest  precyzyjne, dotyczy tylko podstawowych obszarów życia i jest natychmiast i bezwzględnie egzekwowane.
Somalia raczej się nie łapie.

Data: 2013-04-05 13:25:53
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

napisał:

Dnia 05.04.2013 masti <gone@to.hell> napisał/a:
Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 02:07:34 +0200 osobnik zwany Pawel
O'Pajak napisał:

Powitanko,

[...]

owszem. Podejrzewam, ze znam go dużo dlużej niz większość jego wyznawców żyje.

Raj korwinistów jest tam gdzie prawo jest  precyzyjne, dotyczy tylko
podstawowych obszarów życia i jest natychmiast i bezwzględnie
egzekwowane. Somalia raczej się nie łapie.

raczej się łapie. Państwo nie wtrąca się w zycie obywateli.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-06 19:26:15
Autor: nazgul
[...]

podobno długość nie ma znaczenia.

[...]

....tak długo jak ich życie nie wkracza w życie innych.
tego już nie raczyłeś zapamiętać?

Data: 2013-04-06 20:01:57
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 19:26:15 +0200 osobnik zwany nazgul
napisał:

[...]

czyli zabrania posiadania broni? bo ona zdecydowanie wkracza w zycie innych. Placzesz się w zeznaniach

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 12:47:21
Autor: nazgul
napisał:

[...]

posiadanie broni? wkracza???
posiadanie mięśni też?

jeżeli masz ochotę to dyskutujmy, ale rzeczowo.
BTW. widzę, że "kowinista" to ostatnio łatka, którą się przylepia z byle powodu, w celu deprecjacji dyskutanta.
trzeba chyba rozszerzyć prawo Godwina. ;-)

Data: 2013-04-07 13:25:48
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.

napisał:

[...]

czyli mogę Cię zastrzelić? Bo to przecież nic takiego. Każdy ma wbudowany pistolet.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 18:42:32
Autor: nazgul
[...]

czyli nie odróżniasz:

posiadania od używania
potencjalnej możliwości od realizacji
odstraszania od agresji?

Oczywiście odróżniasz, ale z niewidomych powodów brniesz w absurd.

Data: 2013-04-07 16:45:12
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 18:42:32 +0200 osobnik zwany nazgul
napisał:

[...]

Ja właśnie uznałem, że jesteś dla mnie zagrozeniem bo np. tak na mnie patrzyłeś, że byłem pewien, że mnie napadniesz. I korzystając z mojego prawa do obrony wykonałem uprzedzający atak. Czyżbyś chciał mi zabronić obrony siebie i mojej rodziny?

Oczywiście odróżniasz, ale z niewidomych powodów brniesz w absurd.

musisz jeszcze sporo poćwiczyć bo Ci logika szwankuje

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 19:19:34
Autor: nazgul
napisał:

[...]

aaa.! jednak coś napisałeś.

ok.
nie, nie możesz mnie w tej sytuacji zastrzelić (w raju korwinistów -WRK).
nadmieniam, że nigdy nie napisałem, że możesz, oraz żaden korwinista by tak nie napisał.

Natomiast, powinieneś mieć tyle oleju w głowie aby przypuszczać, że także mam broń, może nawet automatyczną i może lepszy refleks oraz, że Cię kropnę jak będziesz wyciągał broń albo do mnie mierzył.
Takie zachowanie powinno być zgodne z prawem WRK.
Jak się pomyliłem, i tylko bawiłeś się pistoletem na wodę
to Policja mnie zamknie, a sąd da czapę.

ale Ty już będziesz gryzł piach, wiec zastanów się w razy przed takimi żartami.

Data: 2013-04-07 17:28:16
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 19:19:34 +0200 osobnik zwany nazgul
napisał:

Natomiast, powinieneś mieć tyle oleju w głowie aby przypuszczać, że
także mam broń, może nawet automatyczną i może lepszy refleks

tak, tak, tu sami mistrzowie karate, rewolwerowcy i strzelcy wyborowi

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-07 20:25:55
Autor: Artur Maśląg
napisał:

Natomiast, powinieneś mieć tyle oleju w głowie aby przypuszczać, że
także mam broń, może nawet automatyczną i może lepszy refleks

tak, tak, tu sami mistrzowie karate, rewolwerowcy i strzelcy wyborowi

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,awantura-na-rondzie-chcesz-gowniarzu-kulke,82680.html

:>

Data: 2013-04-07 20:30:34
Autor: nazgul
napisał:

Natomiast, powinieneś mieć tyle oleju w głowie aby przypuszczać, że
także mam broń, może nawet automatyczną i może lepszy refleks

tak, tak, tu sami mistrzowie karate, rewolwerowcy i strzelcy wyborowi

dotąd sadziłem ,że rozmawiamy hipotetycznie
i wypowiedzi typu "ja Cię zastrzelę" nie rozumiemy dosłownie.
tylko, że ktoś zastrzeli kogoś.

puściłeś baka bez sensu o Somalii jako RK, a teraz ględzisz od rzeczy.

Data: 2013-04-07 19:58:30
Autor: Michoo
On 07.04.2013 19:19, nazgul wrote:

[...]

Czyli jeżeli dobrze rozumiem gość pokroju Boba Mundena (http://www.youtube.com/watch?v=KGl8ocDWggM) może zabić właściwie każdego bezkarnie? Będzie się bawił dobrą atrapą do czasu aż nie puszczą ci nerwy i nie sięgniesz po broń a wtedy cię zastrzeli na miejscu? I wszystko legalnie bo ty piewszy sięgnąłeś po broń? Sweeet.

Michoo

Data: 2013-04-07 20:42:18
Autor: nazgul
Polowanie na kolizję przed marketem.

Czyli jeżeli dobrze rozumiem gość pokroju Boba Mundena
(http://www.youtube.com/watch?v=KGl8ocDWggM)

tak będę każdy filmik oglądał o jakimś leszczu.

[...]

czy dziś jakiś gaz otumaniający rozpylili w Poznaniu?
1. "będzie się bawił ATRAPĄ broni"
2. "ja sięgnę po broń"
3. i to on mnie zastrzeli??? bezkarnie!

sweeet.

(gdzie ja pisałem o bezkarności to nie wiem, sami ją sobie wkręciliście)

Jeszcze raz powtarzam, zabijam leszcza (hipotetycznie, bo wcale nie jest to moim hobby i może mi się nie udać), w każdym wypadku sądzi mnie sąd. Sąd rozsądzi. Różnica jest w tym, że dla leszczy, którzy mają tak nasrane jak ci goście od kolizji, nie jestem łatwy.

Data: 2013-04-07 21:36:49
Autor: Michoo
On 07.04.2013 20:42, nazgul wrote:

Czyli jeżeli dobrze rozumiem gość pokroju Boba Mundena
(http://www.youtube.com/watch?v=KGl8ocDWggM)

tak będę każdy filmik oglądał o jakimś leszczu.

Taki 'leszcz', znany z tego, że był w stanie zestrzelić 2 balony zaczynając z bronią w kaburze a następnie ją schować w czasie poniżej 200ms.

[...]

"Pokazywał ją znajomemu", tylko "przypadkiem" wycelował w twoją stronę a ty zacząłeś wyciągać na niego broń palną.

2. "ja sięgnę po broń"

No tak pisałeś, że się nie dasz leszczowi...

3. i to on mnie zastrzeli???

Tak. W czasie jak będziesz tę broń wyciągał z kabury zdążysz zarobić ze dwie kulki.

bezkarnie!

No przecież wyciągnąłeś na niego broń to miał się prawo bronić?

Napisałeś:

> Cię kropnę jak będziesz wyciągał broń albo do mnie mierzył.
> Takie zachowanie powinno być zgodne z prawem WRK.

Jeszcze raz powtarzam, zabijam leszcza

Nie, leszcz okazuje się nie być leszczem - najpierw sprawia, że błędnie oceniasz sytuację i wyciągasz broń a następnie "legalnie" cię rozwala jako tego który stanowił dla niego zagrożenie. Twoja rodzina ma na głowie pogrzeb i odszkodowanie za straty moralne ("chciałeś zastrzelić niewinnego człowieka, on teraz ma lęki...").

Znacznie bardziej podoba mi się aktualne prawo gdzie za leszcza z atrapą NIE będziesz odpowiadał a "nie leszcz" podpuszczający przypadkowych ludzi odpowiada za morderstwo.

Michoo

Data: 2013-04-08 07:52:53
Autor: nazgul
W dniu 2013-04-07 21:36, Michoo pisze:
[...]

Zawsze zdołasz wymyślić jakąś niedorzeczną sytuację, w której ogólne zasady zawiodą.
np. kosmita z wbudowanym w głowę laserem, i prowokujący mnie atrapą pistoletu.

No przecież wyciągnąłeś na niego broń to miał się prawo bronić?

ile razy zrobi taki numer?
raz, przy dobrych układach, ty byś tak się bawił na jego miejscu?
czemu zakładasz ze taki "miszcz" jest durniejszy od Ciebie?

Napisałeś:

 > Cię kropnę jak będziesz wyciągał broń albo do mnie mierzył.
 > Takie zachowanie powinno być zgodne z prawem WRK.

ale to on wyciągnął broń pierwszy (najpierw ATRAPĘ, potem prawdziwą).
dla przypierdalaczy: samo wyciąganie przez kogoś broni nie uprawnia mnie do stosowania obrony koniecznej. Jeżeli źle ocenię sytuację to i zastrzelę kogoś niewinnego to poniosę konsekwencje.

a realnie była pare lat temu sytuacja w USA że policjant zastrzelił jakiegoś dzieciaka bo ten mierzył do niego z atrapy broni.
Płacz był wielki, ale nie sądzę żeby policjanta ukamienowali (nie pamiętam).
Reasumując, w takim kraju gdzie wolno mieć broń rozsądny człowiek się nią nie bawi, atrapą też nie.

[...]

ta... moja rodzina ma na głowie odszkodowanie, co ja nieletni jestem?
ponadto jak napisałem wyżej brniesz w absurd, takich historyjek można nawymyślać tysiące i nic z tego nie wyniknie.

Znacznie bardziej podoba mi się aktualne prawo gdzie za leszcza z atrapą
NIE będziesz odpowiadał a "nie leszcz" podpuszczający przypadkowych
ludzi odpowiada za morderstwo.

?????????????????

Data: 2013-04-06 18:02:02
Autor: John Kołalsky
[...]

No przecież możesz. Nabroisz i co najwyżej poniesiesz konsekwencje i to raczej większe niż za uszkodzenie mienia.

Bo to jest argument na tym właśnie poziomie. Pojedź sobie do
Somalii. tam to tak właśnie działa. Raj korwinistów.

Pierd...sz. To nawet nie anarchia tylko przemoc a nie korwinistyczne państwo prawa.

Data: 2013-04-06 16:40:31
Autor: masti
Polowanie na kolizj przed marketem.
Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 18:02:02 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
napisał:

[...]

a niby dlaczego? przecież zgodnie z teorią samosądu mi wolno. Podwójna moralność?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-05 18:33:15
Autor: Michoo
Polowanie na kolizję przed marketem.
On 05.04.2013 02:07, Pawel O'Pajak wrote:

Powitanko,

też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania
konfliktów?

Ma wiele zalet: jest szybki,

Nie zawsze. Vendetty czasami ciągnęły by się latami, zwłaszcza gdy sprawca zbiegł.

tani,

Nieprawda. Koszta dochodzenia sprawiedliwości przeciw komuś zamożnemu mogą być koszmarnie duże - bo jego stać na ochronę, zabezpieczenia, etc.

skuteczny

Zwłaszcza gdy przerodzi się w strzelaninę w centrum miasta.

Albo wjedzie w samochód Twojej żony 4 gostków w BMW. Sklepią jej mordę, albo skręcą kark, żeby nie rozpoznała i pojadą bo przecież policji się nie muszą bać, nie? To potem będziesz mógł robić "natychmiastową" sprawiedliwość zaczynając od wynajęcia detektywów, żeby odwalili robotę śledczych... Wyjątkowo tanie rozwiązanie.

i sprawiedliwy.

Taaak,
http://i.imgur.com/GBYzNpO.jpg

Michoo

Data: 2013-04-06 04:59:34
Autor: tᴏ
Pawel O'Pajak wrote:

Ma wiele zalet: jest szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy. To sa 4
cechy nieosiagalne dla polskich sadow.

Trzeba być pijanym lub niespełna rozumu, żeby wypisywać takie bzdury.

Samosąd jest szybki, tani i skuteczny tylko dla tych, którzy górują nad innymi fizycznie lub mają więcej dużych kolegów, dla pozostałych jest niewykonalny.

Samosąd nie jest sprawiedliwy, bo opiera się na subiektywnej ocenie "pokrzywdzonego", który sądzi we własnej sprawie.

Proponuję, żebyś przekonał się o "szybkości, taniości, skuteczności i sprawiedliwości" samosądu wizytując np. niektóre państwa afrykańskie, gdzie takie metody są na porządku dziennym.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-06 15:02:41
Autor: m4rkiz
"Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> wrote in message news:kjl4k8$smm$1usenet.news.interia.pl...
też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania konfliktów?
Ma wiele zalet: jest szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy. To sa 4 cechy nieosiagalne dla polskich sadow.

szybki raczej wyklucza sprawiedliwy, tani tylko jezeli sie nie wezmie
pod uwage calosci i konsekwencji, a skuteczny? chyba na dzikim zachodzie

w opisanej sytuacji taranujacy moglby przeciez wyjsc z kolega i spuscic
temu w ktorgo sie wbili wpierdol, czyz nie?

a dopiero na spokojnie i po obejrzeniu nagran monitoringu i wysluchaniu
zeznan ochroniarzy dalo sie ustalic kto faktycznie byl winny zaistnialej
sytuacji

Data: 2013-04-06 18:42:19
Autor: Pawel O'Pajak
Polowanie na kolizję przed marketem.
Powitanko,

> w opisanej sytuacji taranujacy moglby przeciez wyjsc z kolega i
> spuscic temu w ktorgo sie wbili wpierdol, czyz nie?

To nie bylby zaden samosad, tylko napasc, kolejna.

a dopiero na spokojnie i po obejrzeniu nagran monitoringu i wysluchaniu
zeznan ochroniarzy dalo sie ustalic kto faktycznie byl winny zaistnialej
sytuacji

"Za uszkodzenia swojego samochodu Michał J. dostał od ubezpieczyciela 7 tys. zł odszkodowania, a Łukasz G. za doznaną krzywdę (drobne obrażenia) 4,7 tys. zł.
Ale długo się tymi pieniędzmi nie nacieszyli. Ich manewry na parkingu widzieli bowiem ochroniarze sklepu, którzy zorientowali się w planach obu mężczyzn. Nagranie z monitoringu przez ok. 30 minut pokazuje "polowanie" na inne samochody. Przekonało ono prokuratora do postawienia mężczyznom zarzutów."

Masz racje, tylko jak z powyzszego wynika najpierw ubezpieczyciel wyplacil, co troche trwa i jakos dziwnie nie mial watpliwosci, a dopiero potem prokuratura zadzialala. Chwala ochroniarzom, oby wiecej takich. No i oby tych 2 wesolkow posiedzialo tyle, ile KK przewiduje max.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-04-06 21:32:49
Autor: Michoo
On 06.04.2013 18:42, Pawel O'Pajak wrote:

Masz racje, tylko jak z powyzszego wynika najpierw ubezpieczyciel
wyplacil, co troche trwa i jakos dziwnie nie mial watpliwosci, a dopiero
potem prokuratura zadzialala.

Bo pewnie kierowca wierzył, że jak dostał z prawej to na pewno jego wina i przyjął mandat.

Chwala ochroniarzom, oby wiecej takich.

To się zgadza. Zadziałali mimo, że nie musieli a to się zawsze chwali.

No
i oby tych 2 wesolkow posiedzialo tyle, ile KK przewiduje max.

Jeżeli to pierwszy taki wyskok to bbstawiam zawiasy. Ale dostaną odpowiednie kary finansowe a to raczej zaboli.

Michoo

Data: 2013-04-06 21:46:26
Autor: tᴏ
Pawel O'Pajak wrote:

Masz racje, tylko jak z powyzszego wynika najpierw ubezpieczyciel
wyplacil, co troche trwa i jakos dziwnie nie mial watpliwosci, a dopiero
potem prokuratura zadzialala.

Pytanie, czy miał podstawy, żeby mieć. Możliwe, że nie miał.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-06 19:27:57
Autor: John Kołalsky
Polowanie na kolizję przed marketem.

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>

[...]

Zrobiliby stłuczkę by komuś w pierdol dać ?

a dopiero na spokojnie i po obejrzeniu nagran monitoringu i wysluchaniu
zeznan ochroniarzy dalo sie ustalic kto faktycznie byl winny zaistnialej
sytuacji

Cud, że się akurat udało

Data: 2013-04-06 21:45:24
Autor: tᴏ
John Kołalsky wrote:

Zrobiliby stłuczkę by komuś w pierdol dać ?

W jaki sposób wyobrażasz sobie np. spuszczenie wpierdolu kilku 100 kg gościom przez 80 kg kolesia z żoną i dzieckiem?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-04-11 19:45:57
Autor: Sebastian Kaliszewski
Polowanie na kolizję przed marketem.
Pawel O'Pajak wrote:

Powitanko,

też uważasz, że samosąd jest cywilizowaną metodą rozwiązywania
konfliktów?

Ma wiele zalet: jest szybki, tani, skuteczny i sprawiedliwy.

Tak, zwłaszcza sprawiedliwy :)

Puknij się w głowę

To sa 4
cechy nieosiagalne dla polskich sadow.

Ach...

\SK

--
"Never underestimate the power of human stupidity"

Data: 2013-04-05 09:15:31
Autor: nazgul
napisał:

[...]

to nie byłby samosąd tylko obrona, i może nawet konieczna.

Data: 2013-04-04 22:22:49
Autor: Marek Dyjor
tᴏ wrote:
Krzysztof 45 wrote:

[...]

no wiadomo dla bandziorów to straszliwa różnica...

taki pokręcony kodeks krzywej moralności...

Data: 2013-04-04 22:26:00
Autor: Marek Dyjor
Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
Taka przestroga na takie pomysy przygupw.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/798113,polowanie-na-kolizje-przed-marketem-zobacz-jak-wyludzali,id,t.html

tak swoj droga to si dziwi e Policja ktra tam przyjechaa nie mia grama wtpliwoci widzc stan zmasakrowanego samochodu.  Raczej jadc 30km/h cieko zrobi to co sie stao. Ono poprostu staranowali ten samochd.

Data: 2013-04-05 07:41:28
Autor: Myjk
Polowanie na kolizj蟰rzed marketem.
Thu, 4 Apr 2013 22:26:00 +0200, Marek Dyjor
tak swoją droga to się dziwię że Policja która tam przyjechała nie miał grama wątpliwości widząc stan zmasakrowanego samochodu.  Raczej jadąc 30km/h cieżko zrobić to co sie stało. Ono poprostu staranowali ten samochód.

To prawda. Nie wspominając o tym kto w kogo walił. :/

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-05 08:03:25
Autor: J.F
Polowanie na kolizj蟰rzed marketem.
Użytkownik "Myjk"  napisał
[...]

Kto w kogo ma drugorzedne znaczenie - pierwszenstwo mieli a droge im najwyrazniej zajechano.
w drzwi przylozyli, wiec jeszcze w granicach przyzwoitosci.
Co prawda raczej w terenie, bo tu przy predkosci 20 czy 30 to powinni zdazyc nacisnac hamulec.

A i droga zatrzymania trafionego sugeruje ze wolno nie jechal :-)

Rozmowa byla pewnie krotka - tamten byl z prawej mial pierwszenstwo, czy przyjmuje pan mandat ...
no i w sumie czemu ma nie przyjac. I tylko zewnetrzna kamera wykryla sprawe, bo taka w pojezdzie to by raczej nie pomogla.

J.

Data: 2013-04-05 08:24:58
Autor: Myjk
Polowanie na kolizj蟰rzed marketem.
Fri, 5 Apr 2013 08:03:25 +0200, J.F
Kto w kogo ma drugorzedne znaczenie

Często ma znaczenie pierwszorzędne. Definiuje to Art. 3.

Rozmowa byla pewnie krotka - tamten byl z prawej mial pierwszenstwo, czy przyjmuje pan mandat ...

Miał pierwszeństwo przejazdu a nie walenia w tego z poprzecznej. W
normalnych warunkach zatrzmałby się, obtarł bok/tył, lub byłby uderzany. --
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-05 10:14:45
Autor: Tadeusz
Polowanie na kolizj蟰rzed marketem.
W dniu 2013-04-05 08:24, Myjk pisze:
Fri, 5 Apr 2013 08:03:25 +0200, J.F

[...]

ale masz jakieś formalno-prawne wsparcie dla tej hipotezy?
bo jak byś nie wiedział to pobożnych życzeń przepisy nie uwzględniają ;)

normalnych warunkach zatrzmałby się, obtarł bok/tył, lub byłby uderzany.

gdzie PoRD definiuje te "normalne warunki"?

Data: 2013-04-05 10:27:39
Autor: Myjk
Polowanie na kolizj蟰rzed marketem.
Fri, 05 Apr 2013 10:14:45 +0200, Tadeusz
ale masz jakieś formalno-prawne wsparcie dla tej hipotezy?
bo jak byś nie wiedział to pobożnych życzeń przepisy nie uwzględniają ;)

Na szczęście przepisy nie uwzględniają czegoś takiego jak pierwszeństwo bezwzględne.

W normalnych warunkach zatrzmałby się, obtarł bok/tył, lub byłby uderzany.
gdzie PoRD definiuje te "normalne warunki"?

W paragrafach.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-07 23:13:51
Autor: J.F.
Polowanie na kolizj蟰rzed marketem.
Dnia Fri, 5 Apr 2013 08:24:58 +0200, Myjk napisa(a):
Fri, 5 Apr 2013 08:03:25 +0200, J.F
Kto w kogo ma drugorzedne znaczenie
Czsto ma znaczenie pierwszorzdne. Definiuje to Art. 3.

Rozmowa byla pewnie krotka - tamten byl z prawej mial pierwszenstwo, czy przyjmuje pan mandat ...
Mia pierwszestwo przejazdu a nie walenia w tego z poprzecznej. W
normalnych warunkach zatrzmaby si, obtar bok/ty, lub byby uderzany.

Niestety, ale bez nagrania z kamery na slupie to nie wykazesz takiemu ze
wcisnal gaz zamiast hamulca. Samochody sie w miejscu nie zatrzymuja, wiec mowi ze hamowal, ale juz nie
dal rady..

J.

Data: 2013-04-05 09:21:34
Autor: Artur Maśląg
Polowanie na kolizj蟰rzed marketem.
W dniu 2013-04-05 08:03, J.F pisze:
Użytkownik "Myjk"  napisał
[...]

Widzisz, kto w kogo może mieć znaczenie zasadnicze, a pierwszeństwo
w żaden sposób nie uzasadnia taranowania samochodu teoretycznie
"wymuszającego". PoRD o tym dość jasno mówi.

w drzwi przylozyli, wiec jeszcze w granicach przyzwoitosci.

O jakiej przyzwoitości piszesz?

Co prawda raczej w terenie, bo tu przy predkosci 20 czy 30 to powinni
zdazyc nacisnac hamulec.

Elementarne.

A i droga zatrzymania trafionego sugeruje ze wolno nie jechal :-)

Rozmowa byla pewnie krotka - tamten byl z prawej mial pierwszenstwo, czy
przyjmuje pan mandat ...

Sytuacja powinna wzbudzić podejrzenia policjantów, a nie prowadzić do
klepania po najmniejszej linii oporu.

no i w sumie czemu ma nie przyjac. I tylko zewnetrzna kamera wykryla
sprawe, bo taka w pojezdzie to by raczej nie pomogla.

Wychodzi na to, że trzeba wszędzie monitoring zakładać.

Data: 2013-04-07 23:23:38
Autor: J.F.
Polowanie na kolizj蟰rzed marketem.
Dnia Fri, 05 Apr 2013 09:21:34 +0200, Artur Malg napisa(a):
W dniu 2013-04-05 08:03, J.F pisze:
To prawda. Nie wspominajc o tym kto w kogo wali. :/
Kto w kogo ma drugorzedne znaczenie - pierwszenstwo mieli a droge im
najwyrazniej zajechano.
Widzisz, kto w kogo moe mie znaczenie zasadnicze, a pierwszestwo
w aden sposb nie uzasadnia taranowania samochodu teoretycznie
"wymuszajcego". PoRD o tym do jasno mwi.

w drzwi przylozyli, wiec jeszcze w granicach przyzwoitosci.
O jakiej przyzwoitoci piszesz?

Jakby przywalili w bagaznik, to mozna by sie pytac czemu nie zauwazyli
samochodu przed maska, jak szybko jechali ze nie zdazyli zahamowac itp.
A tak - moglo sie zdarzyc, zajechali im droge ..

Co prawda raczej w terenie, bo tu przy predkosci 20 czy 30 to powinni
zdazyc nacisnac hamulec.
Elementarne.

A predkosc jaka tam obowiazuje ? :-)

A i droga zatrzymania trafionego sugeruje ze wolno nie jechal :-)
Rozmowa byla pewnie krotka - tamten byl z prawej mial pierwszenstwo, czy
przyjmuje pan mandat ...
Sytuacja powinna wzbudzi podejrzenia policjantw, a nie prowadzi do
klepania po najmniejszej linii oporu.

No ale skoro sie przyznal ... :-)

no i w sumie czemu ma nie przyjac. I tylko zewnetrzna kamera wykryla
sprawe, bo taka w pojezdzie to by raczej nie pomogla.
Wychodzi na to, e trzeba wszdzie monitoring zakada.

Z powodu kilku naciagaczy montowac miliardy kamer ? Nie oplaca sie.
Szczegolnie ze ... ten drugi naprawde powinien ustapic pierwszenstwa :-)

J.

Data: 2013-04-12 23:51:00
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 05.04.2013 09:21, Artur Maśląg pisze:
Sytuacja powinna wzbudzić podejrzenia policjantów, a nie prowadzić do
klepania po najmniejszej linii oporu.

Po linii najmniejszego oporu. :)

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2013-04-05 12:24:29
Autor: Dman666
On Thursday, April 4, 2013 8:05:34 PM UTC+2, Krzysztof 45 wrote:
Taka przestroga na takie pomysy przygupw.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/798113,polowanie-na-kolizje-przed-marketem-zobacz-jak-wyludzali,id,t.html

Albo ten film jaki przypieszony, albo ten bidok z kalibry tez przyzwoicie zapizdzal ;-)

Co by nie patrzec biznes dobry...prawie 12k za przekladke blach przednich z londonasa...
Az mi glupio jak zobaczylem "towarzystwo" opuszczajace Gala. Dresowoz jak nic ;-) A na dokladke teraz tez zapizdzam zakamuflowanym folksem ;-)
Ale mimo wszytko "maliny" szkoda. --
Dman-666
Byl EA5W (dla nieznajacych)

Polowanie na kolizj przed marketem.