[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów

Data: 2009-10-07 20:55:24
Autor: Z4
[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów
Pamiętasz jeszcze <a
href="http://www.alleypiast.waw.pl/alleycaty/25/">polowanie na wampiry</a>? A
może będzie to Twoje pierwsze starcie z tymi bestiami?

Jeśli nie boisz się takiego wyzwania to przybądź w sobotę 10 października o
18:00 na PKP w Brwinowie, aby znów stoczyć krwiożerczy bój i uratować naszych
znajomych porwanych 2 lata temu. Mamy poufne informacje, że oni wciąż są ludźmi...

Zabierz ze sobą mapę Brwinowa oraz okolic, wpisowe 5zł, jak najwięcej
sojuszników i ruszaj!!!

Do zobaczenia!

-- -- -
http://www.alleypiast.waw.pl

Data: 2009-10-08 15:05:44
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 07 paŸ 2009 w liœcie [news:haiv7s$n4m$1inews.gazeta.pl] Z4 [z4.WYTNIJ@gazeta.pl] napisał(a):

Zabierz ze sobą mapę Brwinowa oraz okolic, wpisowe 5zł, jak najwięcej
sojuszników i ruszaj!!!

Szykuje sie kilkuosobowa banda kurierow ze stolicy, wiec drzyjcie :)

Brac gorala czy szose/ostre? Przewidujecie masakre w stylu WayPointRace, czy lajcik?

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

Data: 2009-10-08 09:33:35
Autor: jaki NICK sobie wybrać ? ? ?
Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwi nów
On 8 Paź, 15:05, "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:
Dnia 07 pa  2009 w li cie [news:haiv7s$n4m$1inews.gazeta.pl] Z4
[z4.WYT...@gazeta.pl] napisał(a):

> [...]

Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

no no ... jak dobrze pójdzie to wpadniemy w składzie
reprezentacyjnym ....
bierze ostre - wszyscy pojedziemy na ostrym !!!!

Data: 2009-10-08 21:48:44
Autor: Rafał Wawrzycki
Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwi nów
Dnia 08 paŸ 2009 w liœcie [news:7994c4eb-55a5-4645-9b56-
c7ad2a9f1c65@g1g2000vbr.googlegroups.com] jaki NICK sobie wybrać ? ? ? [jacek.lekarski@gmail.com] napisał(a):

Jacuœ tutaj. No prosie... :)

no no ... jak dobrze pójdzie to wpadniemy w składzie
reprezentacyjnym ....
bierze ostre - wszyscy pojedziemy na ostrym !!!!

Problem w tym, ze ostre/szosa to jest na codzien, a tu by sie czasem jednak chcialo poemtebic ;)

Data: 2009-10-08 19:43:27
Autor: Adrian S.
Rafał Wawrzycki wrote:

Przewidujecie masakre w stylu
WayPointRace, czy lajcik?

 jeśli jakiś organizator dowolnej imprezy przyznałby się, że planuje masakrę
w stylu takim jak było w tym roku na WPR to się nie ruszam z domu :)

 Rafał, o której ruszacie z Wawy i czym?

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-08 21:47:18
Autor: Rafał Wawrzycki
[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów
Dnia 08 paŸ 2009 w liœcie [news:hal8at$cu6$1inews.gazeta.pl] Adrian
S. [adriansochoSPAM@NIEgmail.com] napisał(a):
 jeśli jakiś organizator dowolnej imprezy przyznałby się, że
 planuje masakrę w stylu takim jak było w tym roku na WPR to się nie ruszam z domu

A jeszcze ma padać ;)

 Rafał, o której ruszacie z Wawy i czym?

Ja to nie wiem na 100% czy dam rade. Nie zastanawialem sie jeszcze czym tam dojechac, ale pewnie pociagiem.

Data: 2009-10-08 23:01:59
Autor: Niewe
Adrian S. pisze:
Rafał Wawrzycki wrote:

Przewidujecie masakre w stylu
WayPointRace, czy lajcik?

 jeśli jakiś organizator dowolnej imprezy przyznałby się, że planuje masakrę
w stylu takim jak było w tym roku na WPR to się nie ruszam z domu :)

Co takiego hardcorowego było w WPR?
Impreza była super, to przyznam, ale raczej lajtowa niż hardcorowa.

Data: 2009-10-09 00:12:10
Autor: Rafał Wawrzycki
[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów
Dnia 08 paŸ 2009 w liœcie
[news:halk09$ma2$2portraits.wsisiz.edu.pl] Niewe
[niewe@beztegoitamtegoo2.pl] napisał(a):
Co takiego hardcorowego było w WPR?
Impreza była super, to przyznam, ale raczej lajtowa niż
hardcorowa.

A byles w tym roku, czy rok wczesniej? Bo ten tegoroczny "deszczyk" 4-
godzinny jest kluczem w tym przypadku ;)

Ps. Niemniej bylo super. Jeno dwa tygodnie przeziebienia potem...

Data: 2009-10-09 08:38:07
Autor: Niewe
Rafał Wawrzycki pisze:
A byles w tym roku, czy rok wczesniej? Bo ten tegoroczny "deszczyk" 4-
godzinny jest kluczem w tym przypadku ;)> Ps. Niemniej bylo super. Jeno dwa tygodnie przeziebienia potem...

Byłem w tym roku i potwierdzam, że było zajebiście i że ta impreza na stałe zajebiście w moim kalendarzu imprez rowerowych.
A hardcore to był dzień później, w Kampinosie :-)

Data: 2009-10-09 19:02:29
Autor: Adrian S.
Niewe wrote:

Rafał Wawrzycki pisze:
[...]

z mojej ekipy ci którzy chcieli jechać następnego dnia na Mazovię to nie
mogli bo nie mieli klocków hamulcowych (trzem osobom jadącym ze mną klocki
się zjechały do metalu).

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-11 05:10:25
Autor: jaki NICK sobie wybrać ? ? ?
On 9 Paź, 19:02, "Adrian S." <adriansochoS...@NIEgmail.com> wrote:
Niewe wrote:

> [...]

mogli bo nie mieli klocków hamulcowych (trzem osobom jadącym ze mną klocki

Hamulce to zło ...

Data: 2009-10-11 19:22:55
Autor: Niewe
Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów
jaki NICK sobie wybrać ? ? ? pisze:
Hamulce to zło ...

:-D

Data: 2009-10-11 22:23:09
Autor: Rafał Wawrzycki
Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwi nów
Dnia 11 paŸ 2009 w liœcie
[news:7ce4131e-3ab4-406f-a1aa-48324b3214c7v6g2000yqf.googlegroups.co
m] jaki NICK sobie wybrać ? ? ? [jacek.lekarski@gmail.com]
napisał(a):
Hamulce to zło ...

Żeby być w temacie - ja i dwóch innych (wszyscy z Warszawy) zajęliœmy drugie miejsce w alleyu w Brwinowie. Żeby było ciekawiej dwóch na góralach i jeden na ostrym bez hamulca :)

A sam alley fajny, chociaż to bardziej rajd na orientację w stylu Harpagana. Na pewno ciężej było znaleŸć punkty niż na WayPointRace, zwłaszcza, że przez trzy godziny padało i ciemno było jak to na zadupiach w nocy ;)

Data: 2009-10-08 22:44:47
Autor: z4
Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał(a):
Szykuje sie kilkuosobowa banda kurierow ze stolicy, wiec drzyjcie :)

Brac gorala czy szose/ostre? Przewidujecie masakre w stylu WayPointRace, czy lajcik?

Świetnie! Zapraszamy na wieś ;)

Jeśli chodzi o typ trasy to może organizatorzy zdradzą jeszcze jakieś
szczegóły. Na masakrę na razie się nie zanosi, bo nie zapowiadają deszczu :)
No, chyba że tak jak ostatnio, wampiry zaczną rzucać piorunami ;)

Data: 2009-10-08 16:55:27
Autor: Niewe
Z4 pisze:
[...]

Czemu po zmierzchu?
To znaczy rozumiem, że impreza jest w klimacie wampirów, ale inne alleypiasty też są zazwyczaj pod wieczór.
Czemu?

Data: 2009-10-08 22:24:41
Autor: z4
[...]

Nie ma takiej reguły, ale rzeczywiście najczęściej tak bywa. Częściowo pewnie
ze względów praktycznych, bo na wieczór łatwiej się skrzyknąć. Poza tym rejony
sprzyjają mrocznym klimatom. Te skoki adrenaliny, gdy krążysz po nieznanych ci
terenach zakładów w Ursusie, dodatkowo nakręcają wyścig. Wpadnij i przekonaj
się sam :)

Data: 2009-10-09 08:38:53
Autor: Niewe
z4 pisze:
[...]

No właśnie bym chciał, ale dla mnie to za późno :/

Data: 2009-10-08 22:27:48
Autor: organizator
Z4 pisze:
> [...]

Czemu po zmierzchu?
To znaczy rozumiem, że impreza jest w klimacie wampirów, ale inne alleypiasty też są zazwyczaj pod wieczór.

generalnie to jest taki nasz zwyczaj i przyjemność, że jeździmy wieczorami co
się czasem przeciąga do nocy. mamy po prostu większą zabawe wtedy, a ta
tematyka szczególnie wymaga, jak już ktoś zauważył, żeby alley odbył sie po
zmroku. co do roweru to zazwyczaj na alleye nie bierze się szosówek bo różnie
bywa z tą trasą... ogólnie to można próbować, wybór drogi przejazdu zależy
tylko od was:)

--

[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów