[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów

Data: 2009-10-08 15:05:44
Autor: Rafał Wawrzycki
[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów
Dnia 07 paź 2009 w liście [news:haiv7s$n4m$1inews.gazeta.pl] Z4 [z4.WYTNIJ@gazeta.pl] napisał(a):

Zabierz ze sob± mapę Brwinowa oraz okolic, wpisowe 5zł, jak najwięcej
sojuszników i ruszaj!!!

Szykuje sie kilkuosobowa banda kurierow ze stolicy, wiec drzyjcie :)

Brac gorala czy szose/ostre? Przewidujecie masakre w stylu WayPointRace, czy lajcik?

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-10-08 09:33:35
Autor: jaki NICK sobie wybrać ? ? ?
Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwi nów
On 8 PaĽ, 15:05, "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:
Dnia 07 pa  2009 w li cie [news:haiv7s$n4m$1inews.gazeta.pl] Z4
[z4.WYT...@gazeta.pl] napisał(a):

> [...]

Szykuje sie kilkuosobowa banda kurierow ze stolicy, wiec drzyjcie :)

Brac gorala czy szose/ostre? Przewidujecie masakre w stylu

no no ... jak dobrze pójdzie to wpadniemy w składzie
reprezentacyjnym ....
bierze ostre - wszyscy pojedziemy na ostrym !!!!

Data: 2009-10-08 21:48:44
Autor: Rafał Wawrzycki
Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwi nów
Dnia 08 paź 2009 w liście [news:7994c4eb-55a5-4645-9b56-
c7ad2a9f1c65@g1g2000vbr.googlegroups.com] jaki NICK sobie wybrać ? ? ? [jacek.lekarski@gmail.com] napisał(a):

Jacuś tutaj. No prosie... :)

no no ... jak dobrze pójdzie to wpadniemy w składzie
reprezentacyjnym ....
bierze ostre - wszyscy pojedziemy na ostrym !!!!

Problem w tym, ze ostre/szosa to jest na codzien, a tu by sie czasem jednak chcialo poemtebic ;)

Data: 2009-10-08 19:43:27
Autor: Adrian S.
Rafał Wawrzycki wrote:

Przewidujecie masakre w stylu
WayPointRace, czy lajcik?

 je¶li jaki¶ organizator dowolnej imprezy przyznałby się, że planuje masakrę
w stylu takim jak było w tym roku na WPR to się nie ruszam z domu :)

 Rafał, o której ruszacie z Wawy i czym?

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-08 21:47:18
Autor: Rafał Wawrzycki
[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów
Dnia 08 paź 2009 w liście [news:hal8at$cu6$1inews.gazeta.pl] Adrian
S. [adriansochoSPAM@NIEgmail.com] napisał(a):
 je¶li jaki¶ organizator dowolnej imprezy przyznałby się, że
 planuje masakrę w stylu takim jak było w tym roku na WPR to się nie ruszam z domu

A jeszcze ma padać ;)

 Rafał, o której ruszacie z Wawy i czym?

Ja to nie wiem na 100% czy dam rade. Nie zastanawialem sie jeszcze czym tam dojechac, ale pewnie pociagiem.

Data: 2009-10-08 23:01:59
Autor: Niewe
Adrian S. pisze:
Rafał Wawrzycki wrote:

Przewidujecie masakre w stylu
WayPointRace, czy lajcik?

 je¶li jaki¶ organizator dowolnej imprezy przyznałby się, że planuje masakrę
w stylu takim jak było w tym roku na WPR to się nie ruszam z domu :)

Co takiego hardcorowego było w WPR?
Impreza była super, to przyznam, ale raczej lajtowa niż hardcorowa.

Data: 2009-10-09 00:12:10
Autor: Rafał Wawrzycki
[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów
Dnia 08 paź 2009 w liście
[news:halk09$ma2$2portraits.wsisiz.edu.pl] Niewe
[niewe@beztegoitamtegoo2.pl] napisał(a):
Co takiego hardcorowego było w WPR?
Impreza była super, to przyznam, ale raczej lajtowa niż
hardcorowa.

A byles w tym roku, czy rok wczesniej? Bo ten tegoroczny "deszczyk" 4-
godzinny jest kluczem w tym przypadku ;)

Ps. Niemniej bylo super. Jeno dwa tygodnie przeziebienia potem...

Data: 2009-10-09 08:38:07
Autor: Niewe
Rafał Wawrzycki pisze:
A byles w tym roku, czy rok wczesniej? Bo ten tegoroczny "deszczyk" 4-
godzinny jest kluczem w tym przypadku ;)> Ps. Niemniej bylo super. Jeno dwa tygodnie przeziebienia potem...

Byłem w tym roku i potwierdzam, że było zajebi¶cie i że ta impreza na stałe zajebi¶cie w moim kalendarzu imprez rowerowych.
A hardcore to był dzień póĽniej, w Kampinosie :-)

Data: 2009-10-09 19:02:29
Autor: Adrian S.
Niewe wrote:

Rafał Wawrzycki pisze:
[...]

z mojej ekipy ci którzy chcieli jechać następnego dnia na Mazovię to nie
mogli bo nie mieli klocków hamulcowych (trzem osobom jad±cym ze mn± klocki
się zjechały do metalu).

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-11 05:10:25
Autor: jaki NICK sobie wybrać ? ? ?
On 9 PaĽ, 19:02, "Adrian S." <adriansochoS...@NIEgmail.com> wrote:
Niewe wrote:

> [...]

mogli bo nie mieli klocków hamulcowych (trzem osobom jad±cym ze mn± klocki

Hamulce to zło ...

Data: 2009-10-11 19:22:55
Autor: Niewe
Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów
jaki NICK sobie wybrać ? ? ? pisze:
Hamulce to zło ...

:-D

Data: 2009-10-11 22:23:09
Autor: Rafał Wawrzycki
Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwi nów
Dnia 11 paź 2009 w liście
[news:7ce4131e-3ab4-406f-a1aa-48324b3214c7v6g2000yqf.googlegroups.co
m] jaki NICK sobie wybrać ? ? ? [jacek.lekarski@gmail.com]
napisał(a):
Hamulce to zło ...

Żeby być w temacie - ja i dwóch innych (wszyscy z Warszawy) zajęliśmy drugie miejsce w alleyu w Brwinowie. Żeby było ciekawiej dwóch na góralach i jeden na ostrym bez hamulca :)

A sam alley fajny, chociaż to bardziej rajd na orientację w stylu Harpagana. Na pewno ciężej było znaleźć punkty niż na WayPointRace, zwłaszcza, że przez trzy godziny padało i ciemno było jak to na zadupiach w nocy ;)

Data: 2009-10-08 22:44:47
Autor: z4
Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał(a):
Szykuje sie kilkuosobowa banda kurierow ze stolicy, wiec drzyjcie :)

Brac gorala czy szose/ostre? Przewidujecie masakre w stylu WayPointRace, czy lajcik?

¦wietnie! Zapraszamy na wie¶ ;)

Je¶li chodzi o typ trasy to może organizatorzy zdradz± jeszcze jakie¶
szczegóły. Na masakrę na razie się nie zanosi, bo nie zapowiadaj± deszczu :)
No, chyba że tak jak ostatnio, wampiry zaczn± rzucać piorunami ;)

--

[alleycat] Polowanie na wampiry - 18:00 - 10.10.2009 - Brwinów