Polroczna lokata w Alior Banku na 6.2%

Data: 2012-03-14 02:50:55
Autor: Krzysztof
Polroczna lokata w Alior Banku na 6.2%

"astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message news:jjort8$8ns$1usenet.news.interia.pl...
Alior Bank zaprezentowal nowa, promocyjna (do 6 kwietnia) lokate na 6.2%.
Tylko dla nowych srodkow, mozna zalozyc dowolna liczbe lokat.
Co ciekawe mozna ja zerwac w dowolnym momencie bez utraty odsetek.
www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=768,6-2-procent-zysku-na-nowej-lokacie-w-Alior-Banku
--

zalozenie w placowce lub infolinia dla obecnych klientow. Generalne pytanie czy mozna to zerwac przez bankowosc internetowa?

Data: 2012-03-14 02:12:54
Autor: eisenberg
On 14 Mar, 02:50, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

zalozenie w placowce lub infolinia dla obecnych klientow. Generalne pytanie
czy mozna to zerwac przez bankowosc internetowa?

Jestem klientem Aliora, założyłem przez net i kasę na lokatę przelałem
z Aliora. O jakich nowych środkach mowa? Nie wiem dlaczego ta lokata
jest niedostępna z poziomu systemu transakcyjnego

Data: 2012-03-14 13:10:46
Autor: ikarek
Polroczna lokata w Alior Banku na 6.2%
Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:jjoti1$28vo$1news.ett.com.ua...

[...]

Jestem klientem i zalozylem ja wczoraj za pomoca tego linku
https://aliorbank.pl/retail/extW34CurrencyIDeposit.do
(tzn. kase przelalem w poniedzialek w nocy, a wczoraj po
poludniu sie zalozyla).

Lokata jest widoczna w systemie online'owym i ma linki
"modyfikuj" oraz "zerwij", wiec podejrzewam, ze mozna zerwac
przez internet, choc nie sprawdzalem czy faktycznie tak jest.

Polroczna lokata w Alior Banku na 6.2%