Polroczna lokata w Alior Banku na 6.2%

Data: 2012-03-22 15:28:12
Autor: Chris94
Polroczna lokata w Alior Banku na 6.2%
Dnia Wed, 14 Mar 2012 02:22:47 +0100, astro napisał(a):

Alior Bank zaprezentowal nowa, promocyjna (do 6 kwietnia) lokate na 6.2%.
Tylko dla nowych srodkow, mozna zalozyc dowolna liczbe lokat. Co ciekawe mozna ja zerwac w dowolnym momencie bez utraty odsetek.

Ta możliwość zerwania lokaty bez utraty odsetek może być dosyć
problematyczna, zwłaszcza za kilka miesięcy, gdy zawartość stron WWW
banku zostanie zmieniona.
Regulamin tej lokaty w ogóle nie istnieje! Jedynym dokumentem, który potwierdza prawo do zachowania odsetek jest
"Umowa o rachunek iLokata", ale tę Umowę dostałem tylko dla lokat
założonych przez internet, natomiast na potwierdzenie lokat założonych
przez telefon nie dostałem żadnego, nawet najmniejszego świstka!
Zadzwoniłem na infolinię Aliora z reklamacją, że nie mam żadnego
dokumentu potwierdzającego założenie przeze mnie lokaty, a oni mi na to
odpowiadają, że dowodem założenia lokaty jest nagranie rozmowy w ich
systemie IVR!
Trochę dziwna ta ich "Wyższa kultura bankowości"!
Zwłaszcza, że przy jednym z logowań do systemu wyświetlił mi się całkiem
inny obrazek, niż miałem ustalony!
Zobaczymy, co będzie dalej.

--
Pozdrowienia,