Polsat Sport

Data: 2010-01-19 03:01:42
Autor: J.F.
Polsat Sport
Witam,

  do tej pory mnie to zupelnie nie interesowalo, a teraz dostalem
zadanie - jak zapewnic najtaniej Polsat Sport ? I TVN24, i podstawowe programy, i wiekszych wymagan nie ma.

co sie teraz oplaca ? Cyfra+, inna satka, cos przez telefon ?
Kablowka odpada.

J.

Data: 2010-01-19 08:13:03
Autor: pawell32
Polsat Sport
J.F. pisze:
Witam,

  do tej pory mnie to zupelnie nie interesowalo, a teraz dostalem
zadanie - jak zapewnic najtaniej Polsat Sport ? I TVN24, i podstawowe programy, i wiekszych wymagan nie ma.

no to chyba tylko na polsacie. zapytaj na infolini w jakim
abo dostaniesz te programy

co sie teraz oplaca ? Cyfra+, inna satka, cos przez telefon ?
Kablowka odpada.

nie pytaj co się opłaca tylko czego oczekujesz.
jakie programy, jaki sprzęt bo tym się wyróżniają.

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-01-19 10:33:03
Autor: Robert_J
Polsat Sport
 ... jak zapewnic najtaniej Polsat Sport ?
I TVN24, i podstawowe programy, i wiekszych wymagan nie ma.

Podpisujac umowe z Cyfrowym Polsatem.

Data: 2010-01-19 16:16:04
Autor: bufi
Polsat Sport
J.F. wrote:

Witam,

Kłaniam,

  do tej pory mnie to zupelnie nie interesowalo, a teraz dostalem
zadanie - jak zapewnic najtaniej Polsat Sport ? I TVN24, i podstawowe programy, i wiekszych wymagan nie ma.

W Polsacie Cyfrowym zamawiasz minimum pakiet familijny.
Koszt 37.9pln  masz tam Polsat Sport, Polsat Sport Extra i TVN24

Na upartego możesz wziąć CAM prepaid i masz tam afair 4miechy
gratis + Polsat Sport HD. Tyle, że później płacisz ~42pln miesiecznie za
familijny już bez HD.

J.

Pozdrawiam

Polsat Sport