Polsat a nTV

Data: 2010-12-22 01:14:49
Autor: Alpines
Polsat a nTV
Witam
Mam pytanko do szanownych grupowiczów.
Czy ktos z was jest posiadaczem n-ki i w jaki sposób - prócz anteny stacjonarnej odbiera polsat?

Pozdrawiam

Data: 2010-12-22 07:37:55
Autor: pawell32
Polsat a nTV
W dniu 2010-12-22 01:14, Alpines pisze:
Witam
Mam pytanko do szanownych grupowiczów.
Czy ktos z was jest posiadaczem n-ki i w jaki sposób - prócz anteny
stacjonarnej odbiera polsat?

nie ma, chyba że przez dołączony odbiornik dvbt-t usb.
pytanie tylko czy w Twojej okolicy działa dvb-t

--
pozdrawiam.  pawell32

Data: 2010-12-22 11:34:43
Autor: Arek.
Polsat a nTV
Witam
Mam pytanko do szanownych grupowiczów.
Czy ktos z was jest posiadaczem n-ki i w jaki sposób - prócz anteny stacjonarnej odbiera polsat?

Pozdrawiam

mam n-kę i polsat odbieram poprzez odbiornik DVB-T od operatora ale jak to nazwałeś mam antenę stacjonarną do tego czyli zwykła siatkowa.
odbieram też z kablowej analog UPC

Arek.

Polsat a nTV