Polsat, dekoder MINI - TRAGICZNA JAKOSC!

Data: 2012-06-29 12:18:45
Autor: tttrrraaaiiinnn
Polsat, dekoder MINI - TRAGICZNA JAKOSC!
Tak wiec zdecydowalem sie wziac ten dekoder MINI z Polsatu "za zlotowke" wraz z (pakietem Familijnym) i wygladaloby wszystko malinowo ALE po podpisaniu i podlaczeniu w domu mam tu PRZYKRE ZASKOCZENIE: mianowicie JAKOSC OBRAZU jest OKROPNA!
Jakosc jest bardzo zla, kolory przejaskrawione, prawdopodobnie ilosc kolorow to kilkanascie tysiecy (co widac przy lagodnych polcieniach stopniowo zmieniajacych sie na obszarze ekranu - wtedy rysuje sie "POZIOMICA" czyli  wyrazne KRAWEDZIE oddzielajace jeden odcien koloru od drugiego)... Ponadto rozdzielczosc jest tez jakas oslabiona, HD wyglada GORZEJ niz SD na zwyklym LinBoksie!

Pytanie: CZY NIE DA SIE TEGO WYMIENIC na inny model? Podpisalem umowe w punkcie Polsatu, Pakiet Familijny. To przeciez bez sensu, Polsat nie daje mozliwosci wlozenia karty abonenckiej do juz posiadanego przez klienta dekodera, TRZEBA wziac ICH dekoder ktory okazuje sie TOTALNIE LIPNY tak, ze nawet ZA DARMO NIE DA SIE TEGO OGLADAC bo BOLI GLOWA!

Data: 2012-06-29 19:42:42
Autor: bufi
tttrrraaaiiinnn@gmail.com wrote:

[...]

Było brać moduł, albo inny dekoder, np. ten HD 5000 czy jakoś tak.
Idz do punktu może jeszcze wymienia. Ten mini to rzeczywiście Lipa.

P.

Data: 2012-07-01 08:56:44
Autor: tttrrraaaiiinnn
W dniu piątek, 29 czerwca 2012 21:42:42 UTC+2 użytkownik bufi napisał:
tttrrraaaiiinnn@gmail.com wrote:

Było brać moduł,

moj telewizor obsluguje moduly ale tylko na kablowke i eter, z satelity niestety nie :(

albo inny dekoder, np. ten HD 5000 czy jakoś tak.
Idz do punktu może jeszcze wymienia. Ten mini to rzeczywiście Lipa.

Pan powiedzial, ze jak podpisana umowa to juz nie mozna wymienic - chyba, ze wezme wyzszy pakiet.
Troche mi sie wydaje, ze ten pan cos sciemnia, dlatego moze ktos na tej grupie mi wyjasni co moge zrobic?

A moze wystapic z tytulu "niezgodnosci towaru z umowa"? Przeciez kupilem pakiet i dekoder "HD" a ten "mini" powoduje takie straty w obrazie, ilosci kolorow, wprowadza PRZEPLOT - tak iz nijak nie spelnia stadardow obrazu High Definition!

Data: 2012-07-01 16:47:59
Autor: bufi
Polsat, dekoder MINI - TRAGICZNA JAKOSC!
tttrrraaaiiinnn@gmail.com wrote:

> Było brać moduł, moj telewizor obsluguje moduly ale tylko na kablowke i eter, z
satelity niestety nie :(

Mialem na mysli raczej uzywanie go w dekoderze satelitarnym z wejsciem
CI.

> [...]

chyba, ze wezme wyzszy pakiet.  Troche mi sie wydaje, ze ten pan cos
sciemnia, dlatego moze ktos na tej grupie mi wyjasni co moge zrobic?

A nie jest tak, ze mozesz zerwac umowe w ciagu 10 dni bez podania
przyczyn?

[...]

A  to jest ten pierwszy model Mini czy drugi z wersją HD?
Jak go masz podlaczony do TV, przez SCART czy HDMI?

P.

Data: 2012-07-01 20:07:32
Autor: pawell32
On 01.07.2012 18:47, bufi wrote:

A nie jest tak, ze mozesz zerwac umowe w ciagu 10 dni bez podania
przyczyn?

w polsacie nie

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-07-02 15:39:39
Autor: Bartek Leś
Użytkownik pawell32 napisał:
On 01.07.2012 18:47, bufi wrote:

A nie jest tak, ze mozesz zerwac umowe w ciagu 10 dni bez podania
przyczyn?

w polsacie nie

Jeżeli umowa została zawarta na odległość - poza siedzibą firmy - czy jakoś tak to wtedy można.

Data: 2012-07-04 09:18:05
Autor: tttrrraaaiiinnn
On Monday, July 2, 2012 3:39:39 PM UTC+2, Bartek Leś wrote:
Użytkownik pawell32 napisał:
Jeżeli umowa została zawarta na odległość - poza siedzibą firmy - czy jakoś tak to wtedy można.

O, widze, ze zniknal caly serwis sprzedazy przez Internet - przynajmniej nie da sie odnalezc ich oferty "online" na adresach: www.polsat.pl ani polsat-cyfrowy.pl
Szukam bo wlasnie chcialem Wam pokazac link do tego dekodera "mini"...
Co oni "kombinuja"?

Data: 2012-07-04 09:27:37
Autor: tttrrraaaiiinnn
Polsat, dekoder MINI - TRAGICZNA JAKOSC!
Szukam bo wlasnie chcialem Wam pokazac link do tego dekodera "mini"...
Co oni "kombinuja"?

O, przepraszam , odnalazlem juz tylko pod jeszcze inna domena - "cyfrowypolsat" a nie "polsat-cyfrowy":

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/dekodery-do-tv-cyfrowej.cp

To ten po lewej:  MINI HD 2000

Ladnie wyglada ale tylko obudowa bo jakosc programow "HD" (przy podlaceniu przez HDMI) jest TRAGICZNA i GORSZA niz w KILKUNASTOLETNIM MEDIASAT ("SD" przez SCART)!

Data: 2012-07-04 09:02:58
Autor: tttrrraaaiiinnn
On Sunday, July 1, 2012 6:47:59 PM UTC+2, bufi wrote:

> [...]
> spelnia stadardow obrazu High Definition!

A  to jest ten pierwszy model Mini czy drugi z wersją HD?

z wersja HD

Jak go masz podlaczony do TV, przez SCART czy HDMI?

Przez HDMI oczywiscie!

Data: 2012-07-01 20:09:52
Autor: pawell32
On 01.07.2012 17:56, tttrrraaaiiinnn@gmail.com wrote:
[...]

nic nie zrobisz. podpisałeś umowe i amba.
ale prubój może Ci się uda

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-07-01 18:24:29
Autor: bufi
pawell32 wrote:

> [...]
> obrazie, ilosci kolorow, wprowadza PRZEPLOT - tak iz nijak nie
> spelnia stadardow obrazu High Definition!

nic nie zrobisz. podpisałeś umowe i amba.

Mozna tez czekac na jakies roszady w programach. Jakis kanal
zdejma z pakietu zastepujac innym i na tej podstawie mozna rozwiazac
uwmowe.

Jeszcze raz pytanie do przedpiscy, czy to jest dekoder Mini pierwsza
wersja, bez wyjscia HDMI? Ten dekoder nie jest dvb-s2 i wtedy mozesz
zadac wymiany  odbiornika.

p.

Data: 2012-07-04 09:12:11
Autor: tttrrraaaiiinnn
On Sunday, July 1, 2012 8:24:29 PM UTC+2, bufi wrote:
Jeszcze raz pytanie do przedpiscy, czy to jest dekoder Mini pierwsza
wersja, bez wyjscia HDMI?

Przeciez napisalem, ze jest to dekoder HD - a wiec musi miec HDMI, no nie? ;)
Tak! Jest podlaczony przez HDMI! Lecz JKOSC jest GORSZA niz w w tym starym MEDIASAT Pioneer przez SCART, nawet kanaly "High Definition"!

Ten dekoder nie jest dvb-s2 i wtedy mozesz zadac wymiany  odbiornika.

Moglbys to wyjasnic, co to znaczy "z dvb-s"? Czy chodzi o to, ze musi byc przystosowany do odbioru tv cyfrowej naziemnej?
Jesli tego nie ma to jak mam zadac wymiany? Jaka jest procedura?

Data: 2012-07-04 17:20:51
Autor: Waldek Godel
Polsat, dekoder MINI - TRAGICZNA JAKOSC!

http://pl.wikipedia.org/wiki/DVB-S2

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-07-04 20:45:58
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik tttrrraaaiiinnn@gmail.com napisał:
Ten dekoder nie jest dvb-s2 i wtedy mozesz zadac wymiany
odbiornika.
Moglbys to wyjasnic, co to znaczy "z dvb-s"? Czy chodzi o to, ze musi
byc przystosowany do odbioru tv cyfrowej naziemnej?

Naziemna to DVB-T. DVB-S i DVB-S2 to satelitarna (ang. Digital Video Broadcast - Satellite), w dużym uproszczeniu DVB-S2 to nowsza wersja DVB-S. Podobnie jak DVB-T2 w stosunku do DVB-T.

Polsat, dekoder MINI - TRAGICZNA JAKOSC!