Polsat i CAm-y pre-paid

Data: 2010-11-09 08:25:57
Autor: Marek
Polsat i CAm-y pre-paid
Ponieważ chcę kupić sobie jakiś przyzwoity dekoder z PVR, a nie chcę się
wiązać na 3 lata z polsatem, zadzwoiniłem do nich z pytaniem, o cam-y
pre-paid.
Rozmowa 1:
a) zdziwienie, że cam-y jeszcze można kupić
b) uprzejma rozmowa, z której wynika, że jak gdzieś taki cam kupię, to mi
go aktywują.
c) zapowiedź, że ktoś do mie jeszcze zadzowni z ofertą CP dla abonentów,
którym cyrograf tak jak mi się już dawno skończył (zakup dekodera PVR od
polsatu kiedyś tez rozważałem).

Wczoraj dzwoni głos i przedstawia ofertę
a) SAGEM ESI 88 , cyrograf na 29 mies. wynajem dekodera 5ł.
b) na pytanie, jakie są warunki przedłuzenia umowy na moduł cam pre paid po
okresie przedpłacony usłyszałem że.....

.... _że trzeba zadzwinić jak sie ten okres skończy_

na moje:
Przecież ten moduł mogę mieć jutro, chcę tylko wiedzieć, na jakich
warunkach to może być po 3 miesiącach, głos  powtórnie powtórzył wątek
"prosze zadzwonić pod koniec okresu pre-apid" i uprzejmie zmierzał do końca rozmowy. NIe wiem, na jakich oni tam zasadach pracują ale osoba, która do mie
dzwoniła najwyraźniej nie była zaintereowana,lub nie miała wystarczajacej
wiedzy  by mnie poinformaować, jaka umowa jest możliwa po okresie
przedpłaconym, a scisłej, czy mogę mieć CP bez cyrografu, przez zamianę
opcji pre-paid na umowę na czas nieokreślony. Może brak wiedzy o ofercie, ale jak się jest komnsultantem, an ie
naganiaczem to ofertę wypada znać.... Jak sie nie zna, to sie mówi wprost,
że teraz kształ tych umów się obecnie zmienia, bo i oferta się zmienia.
Może tą osobę ograniczał fakt, że rozmowa jest nagrywana, a więc nie mogła
mówić co mysli.
Może ktoś ćwiczył przejście z pre paid do umowy ?

Data: 2010-11-09 10:32:08
Autor: konieczko
Polsat i CAm-y pre-paid
Polsyf przeciez jest teraz w Syfrze bez zadnych camow sramow.

Data: 2010-11-09 11:29:57
Autor: Jingiel
Polsat i CAm-y pre-paid
Użytkownik "konieczko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibb4em$b1m$1@news.onet.pl...

Polsyf przeciez jest teraz w Syfrze bez zadnych camow sramow.

Polsat Sport też? Polsat Futbol, Polsat Sport Extra?

Jingiel

Data: 2010-11-09 10:58:41
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 2010-11-09 08:25, Marek pisze:
[...]

właśnie, czemu polsat?
nie lepiej c+, bierzesz sam abo i nie potrzebujesz modułu,
tylko przystosowany dekoder

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-09 12:55:43
Autor: Marek
Polsat i CAm-y pre-paid

właśnie, czemu polsat?
nie lepiej c+, bierzesz sam abo i nie potrzebujesz modułu,

Często oglądam  animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
podstawowym za 40 zł.
 W c+ te kanały są tylko w pakiecie optimum. dodatkowo: CP ma dobry po0mysł
z tym "wmiksowaniem" kanałów HD do ofert tematycznych, a nie jako ekstra
pakiet. Po co oglądaczowi filmów sport HD, a kibicowi np filmy historyczne
HD ? W c+ za HD tzrzeba dopłacić. Chyba, że źle czytam ich ofertę :)

Przyznaję, że właśnie o cyfrze myślałem jako o alternatywie dla CP. W
sumie.. brakuje mi wszelkich mutacji doscovery w pakiecie podstawowym ;)

Data: 2010-11-09 13:09:53
Autor: Cavallino
Polsat i CAm-y pre-paid
Użytkownik "Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Często oglądam  animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
podstawowym za 40 zł.
W c+ te kanały są tylko w pakiecie optimum.

Który w promocji masz przez rok za 31,9 zł.

[...]

Źle czytasz - masz też pakiety HD, w których są zawarte kanały HD.

Data: 2010-11-09 13:21:28
Autor: Robert_J
Polsat i CAm-y pre-paid
Źle czytasz - masz też pakiety HD, w których są zawarte kanały HD.

Myślę że pakiet HD bez kanałów HD miałby znikome wzięcie ;-)))

Data: 2010-11-09 13:39:16
Autor: Cavallino
Polsat i CAm-y pre-paid
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ibbed4$g17$1news.onet.pl...
Źle czytasz - masz też pakiety HD, w których są zawarte kanały HD.

Myślę że pakiet HD bez kanałów HD miałby znikome wzięcie ;-)))

Zapewne, ale pytający chyba przeoczył fakt istnienia takich pakietów.

Data: 2010-11-09 13:53:16
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 2010-11-09 12:55, Marek pisze:

właśnie, czemu polsat?
nie lepiej c+, bierzesz sam abo i nie potrzebujesz modułu,

Często oglądam  animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
podstawowym za 40 zł.

popatrz też na oferte n - 54 zł, ale odpada Ci zakup dekodera.
nie ma żadnego podziału. dostajesz wszystko

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-16 10:43:29
Autor: PaPi
Polsat i CAm-y pre-paid
Często oglądam animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
podstawowym za 40 zł.

popatrz też na oferte n - 54 zł, ale odpada Ci zakup dekodera.
nie ma żadnego podziału. dostajesz wszystko

Rowniez bez Planete i NG. Oraz bez mozliwosci ogladania Canalu +.
A jak ktos ma dzieci nie ma porzadnego MiniMini czy polsatowskiego CBeebies.
IMVHO n-ka na dzien dzisiejszy ma najgorsza oferte tematyczna za to najlepszy dekoder.

Data: 2010-11-16 11:34:38
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 2010-11-16 10:43, PaPi pisze:
Rowniez bez Planete i NG. Oraz bez mozliwosci ogladania Canalu +.
A jak ktos ma dzieci nie ma porzadnego MiniMini czy polsatowskiego
CBeebies.

ano nie ma, ale jest discovery historia, który cenie.
planete nie, ale ng mógłby być
co do bajek to mini wcale nie jest niezastąpiony.

Data: 2010-11-17 15:14:09
Autor: PaPi
Polsat i CAm-y pre-paid
[...]

I to jedyna jasna strona oferty dokument w N-ce.
Discovery przypomina coraz bardziej reality show niz program popularnonaukowy czy dokumentalny. NG jest dostepny tylko wild ze starymi programami o przyrodzie z anteny ogolnego NG.

planete nie, ale ng mógłby być
co do bajek to mini wcale nie jest niezastąpiony.

Sila rzeczy (wiek mojej coreczki) jestem zmuszony ogladac przez okolo godzine dziennie kanaly z bajkami.
W domu mam UPC i C+. Jedni dziadkowie maja CP drudzy N-ke. I w porownaniu programow dla dzieci n-ka naprawde wyglada najgorzej.
Polsat ratuje bardzo fajny Cbeebies, C+ oraz UPC ma moim zdaniem najlepsze mini mini.
N-ka ma beznadziejny babyTV (robiony od jednej sztancy w kompie niskobudzetowy program) oraz wyraznie gorszy JimJam - min. bez produkcji Jim Hensona (kiedys min. Muppet Show, dzis ulica Sezamkowa i programy na niej oparte).

Data: 2010-11-17 15:42:58
Autor: bufi
Polsat i CAm-y pre-paid
PaPi wrote:

> [...]

niskobudzetowy program) oraz wyraznie gorszy JimJam - min. bez
produkcji Jim Hensona (kiedys min. Muppet Show, dzis ulica Sezamkowa

O to ciekawe co piszesz. Jakiś czas temu Pawel32 twierdził, że w N mają najlepsze kanały z bajkami ze wszystkich platform.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-17 17:53:11
Autor: Cavallino
Polsat i CAm-y pre-paid
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:

O to ciekawe co piszesz. Jakiś czas temu Pawel32 twierdził, że w N
mają najlepsze kanały z bajkami ze wszystkich platform.

On zawsze twierdzi, że w N mają najlepsze.
A jak w czymś nie mają, to twierdzi że dana dziedzina go nie interesuje (patrz sport).

Data: 2010-11-17 18:08:19
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 17.11.2010 17:53, Cavallino pisze:
On zawsze twierdzi, że w N mają najlepsze.

i mam do tego prawo.
tak jak nasza zjabana piłka (w polskim wydaniu) nożna jest dla Ciebie ciekawa, a dla mnie nie.

A jak w czymś nie mają, to twierdzi że dana dziedzina go nie interesuje
(patrz sport).

sport to nie każda dziedzina.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-17 17:47:09
Autor: bufi
Polsat i CAm-y pre-paid
pawell32 wrote:

> [...]

i mam do tego prawo.
tak jak nasza zjabana piłka (w polskim wydaniu) nożna jest dla Ciebie

Marudzisz. Lech w eurolidze całkiem fajnie pogrywa. Z resztą zaraz mecz; Reprezentacja debiutuje na nowym stadionie Lecha,
coś tak mówili. Zobaczymy co pokażą.

> A jak w czymś nie mają, to twierdzi że dana dziedzina go nie
> interesuje (patrz sport).

sport to nie każda dziedzina.

Bajki też nie.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-17 23:03:35
Autor: Cavallino
Polsat i CAm-y pre-paid
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:ic14es$d4a$1inews.gazeta.pl...
pawell32 wrote:

> [...]

Marudzisz. Lech w eurolidze całkiem fajnie pogrywa.
Z resztą zaraz mecz; Reprezentacja debiutuje na nowym stadionie Lecha,

I pokazali zupełnie sporo jak na drużynę Smudy.
Ale czepiacze i tak wiedzą lepiej zapewne.

Data: 2010-11-18 00:17:19
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 18.11.2010 00:05, Cavallino pisze:

3-1

dla nas??

Data: 2010-11-18 00:23:27
Autor: Cavallino
Polsat i CAm-y pre-paid
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4ce4621d$1news.home.net.pl...
W dniu 18.11.2010 00:05, Cavallino pisze:

3-1

dla nas??

Dziwne, ale tak.

Data: 2010-11-18 00:35:59
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 18.11.2010 00:23, Cavallino pisze:

3-1

dla nas??

Dziwne, ale tak.

ooo, to sacun

Data: 2010-11-17 18:06:35
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 17.11.2010 16:42, bufi pisze:

[...]

jest ich najwięcej. czy najlepsze niech widzowie ocenią.

Data: 2010-11-19 07:54:25
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 2010-11-17 15:14, PaPi pisze:
Polsat ratuje bardzo fajny Cbeebies,

  wczoraj przez godzinę byłem skazany na słuchanie za plecami
ww programu....
zostawię bez komentarza

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-19 09:07:20
Autor: Mirek Ptak
Polsat i CAm-y pre-paid
Dnia 2010-11-19 07:54,  *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
W dniu 2010-11-17 15:14, PaPi pisze:
Polsat ratuje bardzo fajny Cbeebies,

wczoraj przez godzinę byłem skazany na słuchanie za plecami
ww programu....
zostawię bez komentarza

Bez ortodoksji proszę :)
W jamboxie mam dostęp do prawie wszystkich kanałów w tym tez do Baby TV, ale moja mała najbardziej lubi właśnie Cbeebees potem MiniMini i JimJam, a jest przecież ekspertem (prawie 4 latka :) ).
Mnie osobiście na Cbeebees irytuje jedynie Waybaloo (czy jakoś tak) - to jakaś "sekciarska" produkcja ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-19 09:23:44
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 2010-11-19 09:07, Mirek Ptak pisze:

[...]

i może na coś takiego trafiłem ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-29 11:27:18
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 2010-11-17 15:14, PaPi pisze:
Polsat ratuje bardzo fajny Cbeebies,

już nie tylko w polsacie to będzie

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-16 11:35:39
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 2010-11-16 10:43, PaPi pisze:

  Oraz bez mozliwosci ogladania Canalu +.

a co tam jest takiego, czego nie ma gdzie indziej?
(poza c+ sport)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-09 18:36:10
Autor: bufi
Polsat i CAm-y pre-paid
Marek wrote:

Przyznaję, że właśnie o cyfrze myślałem jako o alternatywie dla CP. W
sumie.. brakuje mi wszelkich mutacji doscovery w pakiecie podstawowym
;)

Te discovery to straszne śmiecie nadają. Ale jak ktoś lubi...
Fajny jest BBC Knowledge. Szkoda, że nie ma Planete albo NG.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-10 00:55:52
Autor: ubunciak
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 09.11.2010 19:36, bufi pisze:
Marek wrote:

[...]

jasne, jasne, BBC Knowledge to to samo co TVN Style, te same pierdoły nadają, dobre dla starych bab.
Wolę 10 powtórkę z Discovery Science niż ocenzurowane newsy z TVN24.

Data: 2010-11-10 05:30:47
Autor: bufi
Polsat i CAm-y pre-paid
ubunciak wrote:

jasne, jasne, BBC Knowledge to to samo co TVN Style, te same pierdoły
nadają, dobre dla starych bab.  Wolę 10 powtórkę z Discovery Science
niż ocenzurowane newsy z TVN24.

???
Chyba Ci się coś mocno popierdoliło. Zobacz sobie ramówkę BBC Knowledge.
I co ma z tym wspólnego tvn24?

Pozdrawiam

Data: 2010-11-10 11:08:20
Autor: Mirek Ptak
Polsat i CAm-y pre-paid
Dnia 2010-11-10 06:30, *bufi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
ubunciak wrote:

[...]

Podejrzewam, że mu się wszystko z d..ą kojarzy :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-10 08:59:36
Autor: Marek
Polsat i CAm-y pre-paid
jasne, jasne, BBC Knowledge to to samo co TVN Style, te same pierdoły nadają, dobre dla starych bab.
Wolę 10 powtórkę z Discovery Science niż ocenzurowane newsy z TVN24.
Protestuję !!! One wcale nie są ocenzurowane. One są starannie przygotowane
i odpowiednio podawane. Jak w luksusowej restauracji.

Data: 2010-11-10 07:37:34
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 2010-11-09 19:36, bufi pisze:

Te discovery to straszne śmiecie nadają. Ale jak ktoś lubi...
Fajny jest BBC Knowledge. Szkoda, że nie ma Planete albo NG.

[...]
Telewizja nowej generacji n podała na swojej konferencji dla dystrybutorów, że od lutego 2011 wprowadzi do swojej oferty kanał BBC Knowledge HD, na zasadach wyłaczności dla platformy n.
[...]
--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-10 15:41:22
Autor: bufi
Polsat i CAm-y pre-paid
pawell32 wrote:

[...]
Telewizja nowej generacji n podała na swojej konferencji dla
dystrybutorów, że od lutego 2011 wprowadzi do swojej oferty kanał BBC
Knowledge HD, na zasadach wyłaczności dla platformy n.  [...]

Podali na jak długo będzie tylko w N?

Pozdrawiam

Data: 2010-11-11 13:45:17
Autor: pawell32
Polsat i CAm-y pre-paid
W dniu 10.11.2010 16:41, bufi pisze:
[...]

oczywiście, że nie.
oznacza to jedynie tyle, że albo się szybko pojawi u innych
lub wcale.
tak jest to teraz z niektórymi kanałami

Data: 2010-11-10 08:54:17
Autor: Marek
Polsat i CAm-y pre-paid

Te discovery to straszne śmiecie nadają.
a to fakt ;)
Fajny jest BBC Knowledge.
a tak...
Szkoda, że nie ma Planete albo NG.
Niestety :(

Ciekawoastka: w jakims wywiadzie prof. Religa powiedział, że w telewizji
ogląda głównie kanały w rodzaju NG a reszta progrmau to mizeria. NIe dziwię
się, bo ileż cennych wartości może wnieść 125 film w rodzaju "piła
mechaniczna 10" ?

Data: 2010-11-16 10:40:49
Autor: PaPi
Polsat i CAm-y pre-paid
Często oglądam  animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
podstawowym za 40 zł.
  W c+ te kanały są tylko w pakiecie optimum.

Ale procz tego w C+ masz Planete i National Geographic. Moim skromnym zdaniem duzo lepsze od dowolnego kanalu Discovery (moze poza Discovery Historia ktorego i tak w CP nie ma).

Polsat i CAm-y pre-paid