Polsat niezależną TV

Data: 2014-11-11 22:05:10
Autor: boukun
Polsat niezależną TV
O 18-tej w wiadomościach tv, na żywo pokazali wypowiedź dwóch narodowców, krzyczących "jebać Tuska"...

To się chwali...
Czas wyjebać całą bandę okragłostołową...

boukun

Data: 2014-11-12 15:20:46
Autor: Lord Donald
Polsat niezależną TV
W dniu 11.11.2014 o 22:05, boukun pisze:
O 18-tej w wiadomościach tv, na żywo pokazali wypowiedź dwóch
narodowców, krzyczących "jebać Tuska"...

To się chwali...
Czas wyjebać całą bandę okragłostołową...

boukun
To był ruski separatysta, a na takich już się nasz ukochany miłościwie panujący rząd się ostro zbroi.

Data: 2014-11-13 04:20:42
Autor: stevep
Polsat niezależną TV
W dniu .11.2014 o 15:20 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

[...]

A konkretnie kretynie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-13 11:46:25
Autor: szklanynocnik
Polsat niezależną TV
użytkownik stevep napisał:

> To był ruski separatysta, a na takich już się nasz ukochany miłościwie  > panujący rząd się ostro zbroi.

A konkretnie kretynie?

Ja pierdziu 4:20 stefek opanuj sie:) Litosci nie masz:)
Pierwszy piejesz przed kogutem. Medal bedzie jak nic!!!

Data: 2014-11-14 06:26:40
Autor: stevep
Polsat niezależną TV
W dniu .11.2014 o 20:46 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

> [...]

Ja pierdziu 4:20 stefek opanuj sie:) Litosci nie masz:)
Pierwszy piejesz przed kogutem. Medal bedzie jak nic!!!

Jak wymoczysz głupi łeb w nocniku to pogadamy.
--
stevep
-- -- -

Polsat niezależną TV