Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.

Data: 2010-09-06 09:05:15
Autor: glang
Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.
Dosyć często spotykany manewr Polsatu. Puszcza reklamę potem zapowiedź filmu i zamiast puścić właściwy program znowu puszcza reklamę. To jest chamskie bo człowiek nastawiony jest na to że normalnie po reklamie puszcany jest film a nie następna reklama. Kary za takie coś powinny być wyższe niż zarobek z reklam które były w danym momencie puszczane. Może wtedy zrozumią że nie mogą tak traktować widzów.
ale marudzicie. przecież firmy które zlecają emisję reklam nie zlecają ich najwięcej w TV PULS czy TV TRWAM tylko w stacjach któe mają największą oglądalność czyli m.in w POLSACIE. to kto to ogląda że wyniki badań wychodzą tak a nie inaczej. Gdyby badania telemetryczne pokazały dużą oglądalność TV Kultura reklamy leciały by tam właśnie
Ja mam POLSAT od tygodnia niecałego na Cyfrze i jakoś nie zdarzyło mi się jeszcze go oglądać :)
pzdr
GL

Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.