Polsat rezygnacja z umowy

Data: 2009-05-29 09:12:17
Autor: Raf\"Ostry\"
Polsat rezygnacja z umowy
Witam,
mam umowę z Cyfrowym Polsatem na czas nieokreślony (przeszła w taką kilka miesięcy temu po 17 m-c trwania).
W związku z tym moje pytanie - jaki jest okres wypowiedzenia jeśli dziś zrezygnuję?
W umowie jest tylko te trzy miesiące odnośnie podtrzymania pakietu podstawowego, ale to już dawno i nie prawda.
Im więcej czytam, tym mniej wiem... jedni piszą miesiąc, inni trzy.

Napisz nazwy wszystkich wielkich klubów,
a kiedy skończysz,
nad nimi wszystkimi napisz
WKS ŚLĄSK WROCŁAW

Data: 2009-05-29 10:32:35
Autor: Jingiel
Polsat rezygnacja z umowy
Raf"Ostry" pisze:
[...]
pozdrawiam

Masz 3 miesiące wypowiedzenia nawet.

Jingiel

Data: 2009-05-29 11:06:46
Autor: Raf\"Ostry\"
Polsat rezygnacja z umowy
Jingiel pisze:

Masz 3 miesiące wypowiedzenia nawet.

Jingiel

co oznacza słówko "nawet"?
bo napisałeś/łaś właśnie tak jak wszyscy.
Nawet 3 miesiące to znaczy trzy, czy do trzech miesięcy?
:)

Data: 2009-05-29 15:23:18
Autor: Jingiel
Polsat rezygnacja z umowy
Raf"Ostry" pisze:
Jingiel pisze:

[...]

Nawet mialo nie byc wcale. Jakis chochlik mi sie
wkradl.

Jingiel

Data: 2009-05-29 16:39:25
Autor: crazy
Polsat rezygnacja z umowy
Raf"Ostry" pisze:
[...]

Powiedzmy, ze 16-go każdego miesiąca zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy, także do 16-go czerwca musza dostać wypowiedzenie i od 16-go czerwca zacznie płynąć 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

Data: 2009-06-01 18:04:33
Autor: Sergiusz Rozanski
Polsat rezygnacja z umowy
Dnia 29.05.2009 crazy <crazy.crazy-- wytnij-- @gazeta.pl> napisał/a:
Raf"Ostry" pisze:
[...]

Niekoniecznie, ja miałem 1mc. Zależy jaka umowa, czy przedłużana itp.
No i zależy w jakim dniu się 'zamyka' bo z 1 może się zrobić 2 w skrajnie
niewłaściwym przypadku :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Polsat rezygnacja z umowy