Polsat ze Śremu

Data: 2011-07-13 17:31:38
Autor: Cavallino
Polsat ze Śremu
Czy tylko u mnie nastąpiło dziś nagłe i znaczne pogorszenie jakości tego kanału, czy coś emitel namieszał w nadajniku?

Data: 2011-07-14 14:49:28
Autor: VSS
Polsat ze Śremu
W wiadomości:ivkdoq$4uq$1@news.onet.pl,
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> nastukał:
Czy tylko u mnie nastąpiło dziś nagłe i znaczne pogorszenie jakości
tego kanału, czy coś emitel namieszał w nadajniku?

a co ma emitel grzebać w nadajniku ?

--
VSS

Data: 2011-07-14 14:54:36
Autor: Cavallino
Polsat ze Śremu
Użytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisał w wiadomości news:ivmoko$6ob$1news.onet.pl...
[...]

Ktoś grzebał, wieczorem już było w porządku.
Jako że wczorajszy dzień to był też początek nadawania dvb-t z innych nadajników, to coś im się mogło przypadkowo wyłączyć.
I pewnie tak było, skoro trwało tylko kilka godzin.

Data: 2011-07-14 23:02:08
Autor: VSS
Polsat ze Śremu
W wiadomości:ivmouc$864$1@news.onet.pl,
[...]

ale co ? jak wyglądało pogorszenie jakości ? bitrate spadł  ? kolory wyblakły? blur sie większy zrobił ?

--
VSS

Data: 2011-07-14 23:20:13
Autor: Cavallino
Polsat ze Śremu
[...]

Zakłócenia, dropy, obraz uciekał i wyginał się na wszystkie strony.
Wyglądał gorzej niż tvn, na którego nie mam nawet ustawionej anteny, a łapię go tylko z odbicia.
Ewidetnie za słaby sygnał był.
Może jakiś wzmacniacz im się wyłączył, bo reszta programów chodziła.

Polsat ze Śremu