Polsce brak³o odwagi stan±æ w obronie Izraela...

Data: 2010-05-31 07:43:30
Autor: Tzva Adonai
Polsce brak³o odwagi stan±æ w obronie Izraela...
Polska jako jeden z pierwszych krajów ochoczo popar³a antyizraelsk±
rezolucjê Unii Europejskiej ustami Radka Sikorskiego... Niemcy wci±¿
wstrzymuj± siê z oficjalnym stanowiskiem na temat aborda¿u statków
Hamasu...

***

Unia Europejska bêdzie domaga³a siê miêdzynarodowego ¶ledztwa w
sprawie akcji izraelskiej marynarki przeciwko konwojowi z pomoc± dla
Strefy Gazy. Zapowiedzia³a to szefowa unijnej dyplomacji Catherine
Ashton, która przebywa z wizyt± w Warszawie.

Minister spraw zagranicznych Rados³aw Sikorski podkre¶li³, ¿e Polska w
pe³ni popiera stanowisko Wspólnoty.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103086,7956391,Akcja_Izraelczykow_przeciw_konwojowi_z_pomoca_dla.html

Data: 2010-05-31 16:47:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-31 16:43, Tzva Adonai pisze:
Polska jako jeden z pierwszych krajów ochoczo popar³a antyizraelsk±
rezolucjê Unii Europejskiej ustami Radka Sikorskiego...

Nie dobrze.. Najpierw ¶ledztwo, a potem stanowisko. Zawsze byli¶my nadmiernie pobudliwi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-05-30 19:04:23
Autor: cyc
Polsce brak³o odwagi stan±æ w obronie Izraela...

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hu0i79$q05$1news.onet.pl...
[...]

ZXydzi zamordowali kilkadziesiat niewinnych osob , ranili kolo setki i zamkneli rowniez tyle samo w tym Polke !.
To malo aby trzasnac w pysk tak aby echo soe odezwalo ? .
Trzeba miec zydowski tupet aby po takiej jatce oburzac sie na "antyizraelska rezolucje " .
To powod do wkroczenia do Izraela wojsk ONZ - towskich i zrobienia tam takiego samego porzadku jaki zrobiono w bylej Jugoslawii a nie do pisania "rozolucji "

cyc

Data: 2010-05-31 21:40:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-30 19:04, cyc pisze:
[...]

Trzeba równie¿ zrozumieæ to ¿e Izrael jest w stanie wojny z "Hamasem" i prawie ca³ym ¶wiatem arabskim. Oni nie mog± sobie pozwoliæ na chwilê s³abo¶ci.

Tym nie mniej wydaje siê ¿e z³amali prawo  przeprowadzaj±c kontrolê na wodach miêdzynarodowych.

Co rozumiesz poprzez "zrobienie porz±dku jak w Jugos³awii"?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-05-31 22:21:07
Autor: Tomy M.
Polsce brak³o odwagi stan±æ w obronie Izraela...

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hu0q71$hsp$2news.onet.pl...

[...]

 Dok³adnie. To ju¿ nie wystêpek, TO ZBRODNIA!
Je¿eli dodaæ ¿e zrobili to na wodach miedzynarodowych
to brzmi to jak opowie¶æ z II Wojny ¦wiatowej.
 Oni s± bezkarni, w³os tam nikomu z g³owy nie spadnie.

Ale ¿ydzi sami sobie gotuj± przykry los, jeszcze raz
niebo zasnuje dym z ich palonych cia³.

Tomy M.

Data: 2010-06-01 09:07:54
Autor: WW
Polsce brak�o odwagi stan�� w obro nie Izraela...
W dniu 2010-05-30 19:04, cyc pisze:

To powod do wkroczenia do Izraela wojsk ONZ - towskich i zrobienia tam
takiego samego porzadku jaki zrobiono w bylej Jugoslawii a nie do pisania
"rozolucji"

  A jeÅ›li oni naprawdÄ™ wieźli broÅ„ ?

Pozdrawiam
WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-06-01 00:37:53
Autor: DJ MC Donald Musk
On 1 Cze, 09:07, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2010-05-30 19:04, cyc pisze:

> To powod do wkroczenia do Izraela wojsk ONZ - towskich i zrobienia tam
> takiego samego porzadku jaki zrobiono w bylej Jugoslawii a nie do pisania
> "rozolucji"

  A je¶li oni naprawdê wie¼li broñ ?

Pozdrawiam
WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± siê za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi
powinni zacz±æ siê baæ. "

no wlasnie "jesli"...
jeszeli izraelczycy nie wiedza czy na jakims statku jest bron beda
teraz wszystkie statki ostrzeliwali i mordowali zalogi i pasazerow?
no bo przeciez "jesli tam jest bron"....

Data: 2010-06-01 09:53:48
Autor: WW
W dniu 2010-06-01 09:37, DJ MC Donald Musk pisze:
On 1 Cze, 09:07, WW<wu...@vp.pl>  wrote:
[...]

Trywializowanie nie jest tu na miejscu.
Tam zginêli ludzie.
Wywiad Izraela jest uznawany za jeden z najskuteczniejszych na ¶wiecie i je¶li Hamas szmuglowa³ tamtêdy broñ, to Izrael o tym najpewniej wiedzia³.
Mam nadzieje, ¿e nagrali to.
Co do ofiar, to jest rzymska maksyma

  "Volenti non fit iniuria"

Oni wiedzieli, ¿e Izrael nie wpuszcza tam statków a jednak wyp³ynêli.

Pozostaje problem wód miêdzynarodowych.
To, ¿e w tym miejscu prawo jest kulawe, to widaæ na przyk³adzie piratów z okolic Adenu. Z³apani na pe³nym morzu musz± byæ wypuszczeni. Dopiero z³apanie ich na gor±cym uczynku daje, i to nie pewn±, szanse na ich zatrzymanie i os±dzenie.
W tym za¶ wypadku nie mo¿emy mówiæ o piractwie. Wszak przynale¿no¶æ wojska zatrzymuj±cego i przeszukuj±cego statki nie budzi w±tpliwo¶ci. Skargê, co najwy¿ej mo¿e wnie¶æ armator i kraj do którego nale¿y statek. Jednak taki statek nie mo¿e wyj¶æ z portu, je¶li nie ma potwierdzonego portu docelowego a te nie mia³y. Tak wiêc same z³ama³y prawo i teraz nie mog± oczekiwaæ , ¿e to samo prawo bêdzie ich chroniæ.

Frustra legis auxilium quaerit, qui in legem committit.

Data: 2010-06-01 01:07:51
Autor: DJ MC Donald Musk
On 1 Cze, 09:53, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> [...]

portu docelowego a te nie mia³y. Tak wiêc same z³ama³y prawo i teraz nie
mog± oczekiwaæ , ¿e to samo prawo bêdzie ich chroniæ.

?????
A prawo bandery gdzie?
Statki byly pod bandera turecka wiec atak na nie byl zbrojnym
pogwalceniem przez israel tureckiego terytorium.
Nie ja twierdze, ze bylo to "piractwo" natomiast twierdze, ze byl to
zbrojny akt agresji Izraela na Turcje
Izrael mogl _nie wpuscic_ na swoje wody terytorialne statkow - tyle
mogl zgodnie z prawem miedzynarodowymj - mogl nawet na swoich wodach
ostrzelac te statki - tez by bylo to zgodne z prawem morskim

I co ty tam piszesz o "potwierdzonym porcie docelowym"? skad to?
np zaglowce nigdy nie maja w dzienniku wpisanego portu docelowego.

Data: 2010-06-01 10:34:09
Autor: WW
Polsce brak o odwagi stan w obronie Izraela...
W dniu 2010-06-01 10:07, DJ MC Donald Musk pisze:

A prawo bandery gdzie?

Jakie to prawo ?

Statki byly pod bandera turecka wiec atak na nie byl zbrojnym
pogwalceniem przez israel tureckiego terytorium.

Wiêc je¶li Turcja zechce, to z³o¿y protest. Ale mo¿e to zrobiæ tylko ona a nie ¿adne tam ONZzety czy UE.

[...]

Dzia³ania okrêtów wojennych na wodach miêdzynarodowych, bez wypowiedzenia wojny, w wielu aspektach nie s± skodyfikowane. To ewidentna luka prawna.

I co ty tam piszesz o "potwierdzonym porcie docelowym"? skad to?

Prawo Morskie

np zaglowce nigdy nie maja w dzienniku wpisanego portu docelowego.

To zwyczaj opisywany w Znaczy kapitanie" ale dzi¶ jest inaczej i dotyczy chyba tylko jednostek sportowych.

Poza tym to raczej nie by³y statki ¿aglowe  :-)

Data: 2010-09-01 09:27:30
Autor: Chiron
Polsce brak³o odwagi stan±æ w obronie Izraela...

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hu0q71$hsp$2@news.onet.pl...

[...]

I zgadzam siê z Tob± (¿e nale¿a³o podpisaæ rezolucjê, a krzyki Izraelitów to zwyk³a hucpa), i zgodziæ siê nie mogê na porównanie do Jugos³awii i zrobienia tam porz±dku. Jugos³awia zosta³a rozwalona przez Niemców i amerykanów. Jugos³awia broni³a swojej pañstwowo¶ci. Pañstwa NATO nie zaprowadzi³y tam porz±dku, bo w trakcie misji o¶miesza³y siê (vide ucieczka Holendrów przed nieuzbrojonymi Serbami i pozostawienie im na pastwê obozu kobiecego, którym mieli siê opiekowaæ), i sami siali terror bombardowaniami i bezwarunkowym poparciem dla Kosowarów, zakoñczone niebezpiecznym tak¿e dla Polski precedensem-uznaniem pañstwa Kosowo

--
Chiron

Prawda, Prostota, Mi³o¶æ.

Polsce brak³o odwagi stan±æ w obronie Izraela...