Polscy?

Data: 2013-11-08 10:06:16
Autor: Trybun
Polscy?

A wi臋c po co ta obcoj臋zyczna nazwa? I dlaczego 艣wiat ma mnie Polaka wi膮za膰 z ich s艂u偶b膮 imperialistycznym interesom USA?

http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Polscy-komandosi-stana-na-czele-sil-specjalnych-NATO-cwiczenia-Cobra-13,wid,16152766,wiadomosc.html?ticaid=111a0b

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-11-09 16:57:29
Autor: Towarzysz Gn贸j
Polscy?

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l5i9id$69m$1node2.news.atman.pl...

| A wi臋c po co ta obcoj臋zyczna nazwa?

No w艂a艣nie?
Uk艂ad warszawski by艂 nasz, polski (bo przecie偶 nie moskiewski)
Buuuuu-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-11-10 10:36:42
Autor: Trybun
Polscy?
W dniu 2013-11-09 16:57, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]
|
| A wi臋c po co ta obcoj臋zyczna nazwa?

No w艂a艣nie?
Uk艂ad warszawski by艂 nasz, polski (bo przecie偶 nie moskiewski)

Nie mieli艣my "komandos贸w" a prawie 50 lat bez wystrza艂u. Czy偶by "s艂uszna linia by艂a naszej partii"?

Data: 2013-11-10 22:51:21
Autor: Towarzysz Gn贸j
Polscy?

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l5nl2u$inh$3node2.news.atman.pl...
| > |

| Nie mieli艣my "komandos贸w"

Jakich komandos贸w towarzyszu Trubun? (przecie偶 to ludzkie gnidy!)

 a prawie 50 lat bez wystrza艂u.

Nu... prawie (chuj z nimi)
gru.pl

Polscy?