Polscy Germanie muszą

Data: 2009-07-08 08:46:12
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Polscy Germanie muszą
Polscy Germanie muszą ulec likwidacji z terytorium Polski.
To historyczna konieczność.

Polska jest historycznie wschodnioeuropejskim krajem
wschodnioeuropejskiej cywilizacji i wschodnioeuropejskiej
kultury. W Polsce zawsze dominowała wschodnioeuropejska
mentalność. To co dziś się dzieje w Polsce z powodu
polskich German jest historyczną anomalią, która ulegnie
likwidacji razem z polskimi Germanami.

Nie wolno nam Polakom myśleć o polskich Germanach, jako
o ludziach, którzy mają do czegokolwiek prawo w Polsce.
Gdyby Germanie byli lubiani w Indiach, to by nie musieli
2000 lat temu zasiedlać Europy Zachodniej. To winno
głupim polskim gęsiom dać coś do myślenia.

Problem likwidacji polskich German, ich zachodnioeuropejskiej
cywilizacji i ich niemieckiej kultury z Polski to niestety
nie kwestia wsadzenia tych dziwaków do szpitali dla psychicznie
chorych i reformacji ich zachowania w granice normalnego
wschodnioeuropejskiego zachowania. Ci ludzie są urodzonymi
wariatami, którzy swoją chorobę umysłową wyssali z mlekiem
rodzonej matki. Oni muszą ulec likwidacji z terytorium Polski,
abyśmy Polacy mogli jak nasi przodkowie wiek po wieku
żyć normalnym życiem w Polsce. Normalnym życiem, gdzie
oprócz normalnych zachowań naszych sąsiadów możemy także
oczekiwać nasz polski normalny dobrobyt, jeśli nie nawet
sielankę.

Polscy Germanie nie mają prawa poczuwać się Polakami z
powodu używania języka polskiego, brania nauk w polskich
szkołach, czy też z samego faktu urodzenia na terytorium
Polski. Świnie i konie też się w Polsce rodzą, a jak któraś
zacznie po polsku się w czasie Wielkanocy odzywać nie oznacza
to, że jest automatycznie Słowianinem z Polski. To fałszywka
ci polscy chłopi i mieszczanie, którą próbują nam sadzić.

Gdyby byli Polakami to:

a) Nie mieszkali by w Polsce na pańszczyźnie przez 800 lat
na NIEMIECKIM prawie, lecz na jakimś słowiańskim.
b) Nie mówili by do XIX wieku po niemiecku lub łamanym
słabym polskim językiem w miastach polskich i w folwarkach.
c) By mieli sarmacką jak my Szlachcice, lub inną słowiańską
kulturę a nie NIEMIECKĄ.
d) By nie powoływali się ciągle na łacińską cywilizację,
która jak ten ogon diabła w Polsce przed rozbiorami była
ograniczona do używania języka łacińskiego jak dziś się używa
języka angielskiego, lecz na cywilizację sarmacką do której
nawet Konstytucja 3 Maja wprost referowała jaka wolę
PRAWDZIWEGO POLSKIEGO NARODU.
e) By nie kupczyli się Polską po międzynarodowych umowach
ze swoimi ziomkami z innych krajów świata zasiedlonych przez
germańskim imigrantów z Indii, tylko pilnowali interesu Polski
i nie podpisywali zbędnych międzynarodowych umów. Nam Polakom
finansowo i w innej korzyści ZBĘDNYCH międzynarodowych umów.
f) Nie sprzedawali masowo polskiego majątku w posiadanie
kapitału niemieckiego i innych krajów kapitalistów stanowiących
w większości przypadków germańskich imigrantów z Indii.
e) Trzymali Polskę w jej odwiecznym dobrobycie, a nie
terroryzowali społeczeństwo sztuczną biedą. Jakiekolwiek
tłumaczenia, że coś na świecie, więc musi koniecznie być
także w Polsce to po prostu kłamstwo. Podczas średniowiecza
cała zachodnia Europa miała długie okresy kryzysów i głodu
podczas kiedy Polska wogóle takich rzeczy w tym samym
czasie nie odczuwała ani na jotę.

Polscy Germanie muszą być zlikwidowani z polskiej ziemi
razem ze swoją cywilizacją, kulturą, cwaniaczkowatym dziwnym
postępowaniem i swoją germańsko-łacińską mentalnością.

To, że Polska faktycznie się odrodzi Wschodnia pewien czas
po Rozbiorach Polski zostało przewidziane przez Wernyhorę
i przez Nostradamusa, więc nam Polakom nie ma co się nawet
szarpać z debilnymi stwierdzeniami polskich German, że to
co się stało to nie ma się co już wrócić. Wróci, bo jest
takie zapotrzebowanie i wróci bo tak silna wola Polskiego
Narodu jest być wschodnim, że przez wieki czasu w tył
przebija się i powraca ku nam przez niezliczonych proroków
i jasnowidzów.

Bóg z nami Polakami, a nie z polskimi Germanami, którzy
gdyby byli przez kogokolwiek kochani, to by nigdy nie musieli
uciekać z Indii by osiedlać się w Europie. Polska jeszcze będzie
polską i do tego zamożną, tak jak polscy Germanie swoim
cwaniackim knowaniem nie dopuszczają na razie jej być.

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-07-08 09:10:07
Autor: J-23
Polscy Germanie muszą ulec likwidacji z terytor ium Polski. To historyczna konieczność.
On 8 Lip, 10:46, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:
[...]

Ale w jakim obszarze terytorialnym Polski? Bo aktualnie, to calego
terytorium Polski, rdzennie polskie tereny stanowia mniej niz polowe.

Data: 2009-07-08 17:51:37
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Polscy Germanie muszą
On Wed, 08 Jul 2009 09:10:07 -0700, J-23 wrote:

Ale w jakim obszarze terytorialnym Polski? Bo aktualnie, to calego
terytorium Polski, rdzennie polskie tereny stanowia mniej niz polowe.

Aż dwie przepowiednie istnieją i obydwie nie odnoszą się ku
rdzennie polskim terenom, lecz rdzennie sarmackim.

Tutaj ku przypomnieniu należy podać, że Wenedzi celtyccy
mieszkający we Francji ulegli unicestwieniu i ich najbliżsi
wenedyjscy krewniacy to... Wendowie sarmaccy, którzy żyli
i nadal żyją na wschód od terytorium Francji. Co prawda
dziś duża ich część nie jest sarmacka, lecz także i polska
ludność dziś też nie jest uznana dłużej za sarmacką.

Ale w jakim obszarze terytorialnym Polski, będzie ją nagle przez
jedną noc zamieszkiwać tak duża ilość polskojęzycznych i
sarmacko kulturalnych Polaków, że będzie Polaków tak dużo
w Europie jak tych mrówek? Odpowiedź wydaje się oczywista.
Pewni mieszkańcy pewnego kraju europejskiego wbiją nóż
swoim krajanom w plecy i tak jak to już raz uczynili zmienią
swoją etniczność tak jakby wymieniali rękawiczki.

Obawiam się, że przez powiększenie Narodu Polskiego przez
parę tubylczych europejskich plemion, które jeszcze nie były
w składzie Narodu Polskiego pojawi się dodatkowa przestrzeń
terytorialna w Europie, którą już niedługo na zawsze będziemy
zwać terytorium rdzennie polskim.

:)

Data: 2009-07-08 11:34:07
Autor: J-23
Polscy Germanie muszą ulec likwidacji z terytor ium Polski. To historyczna konieczność.
On 8 Lip, 19:51, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
> [...]

-- http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!
Co nam polska przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Jasne, rozumiem ze masz na uwadze zakres kapusciano-grochowkowych
rdzenno Polskich popierdow.

Data: 2009-07-08 12:12:46
Autor: Andrzej Kokakolski
Polscy Germanie muszą ulec likwidacji z terytorium Polski. To historyczna konieczność.
Rozumiem, ze nie lubi Pan Tuska ale zeby az TAK?...   :)

AK

Data: 2009-07-08 17:29:20
Autor: konserwator

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h322fu$n4p$1inews.gazeta.pl...
Rozumiem, ze nie lubi Pan Tuska ale zeby az TAK?...   :)

no i Buzka...

nie wiem co oni Glowni tak podpadli...

Data: 2009-07-08 17:34:13
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Polscy Germanie muszą
On Wed, 08 Jul 2009 12:12:46 +0000, Andrzej Kokakolski wrote:

Rozumiem, ze nie lubi Pan Tuska ale zeby az TAK?...   :)

AK

Nie zgadzam się z żadną decyzją rządową w Polsce po 1918
roku aż do dziś z małym wyjątkiem przewrotu majowego, kiedy
Polak ostrą amunicją strzelał się z innym Polakiem. Naród nie
odrodził się jak stwierdził sam marszałek Piłsudski i niestety sam
temu był winien po części.

Tusk jest populistą i prowadzi rząd taką propagandą, że
nawet Goebbels by się nie powstydził, lecz jak widzę te pchania
w prawo i lewo w nim... Wiem kogo dokładnie w tym rządzie
wręcz nienawidzę. To Goldman-Sachs. Gdzie tam Tuskowi
to tych rządowych wodzirejów. :-)

Jedyne co mnie cieszy to to, że przez zachodnioeuropejski
beton jutrzenka nowoczesności przebłysnęła i ktoś wreszcie
likwiduje w Polsce ten abonament telewizyjny. Czasy kiedy
telewizor, czy komputer przynależały do artykułów luksusowych
się skończyły gdzieś tam w latach 80:tych - 90:tych. Oczywiście
jak wszelka nowoczesność do Polski te nowinki docierają po
całkiem długim czasie. Najwyższy czas było pochować tego
abonamentowego dinozaura.

Problem mały z tym wszystkim tylko w jednej dziedzinie...
W epoce demokracji szlacheckiej Polska była krajem numer 2
we wprowadzaniu wszystkiego co najnowocześniejsze z
oczywistym podeptaniem praw patentowych, które wolą
Szlachty zawsze były nielegalne w Polsce. Nawet jeden z
ostatnich mistrzów znających sekret stali saraceńskiej umarł
właśnie we Lwowie podczas Rozbiorów Polski. Pomimo
chłopskich pieśni dla chłopskiego sztucznego postępu Polska
staje się coraz bardziej zacofanym krajem w Europie. Rok po
roku nieubłaganie. Oczywiście wiem w czym tenże sztuczny
postęp jedynie co w Polsce doprowadził. Nadanie praw
obywatelskich ludziom, którzy korzeniami z Polską niezwiązani,
którzy nie wschodniej cywilizacji ani prawdziwego słowiańskiego
pochodzenia. Przyznawanie urzędów i władzy w Polsce pierwszym
lepszym chłopom i mieszczanom z ulicy bez żadnych wymogów
urodzenia, pochodzenia, kultury osobistej, czy też najprostszego
zaściankowego sarmackiego wychowania.

Zdziczenie, wynarodowienie w imię naukowo nieudowodnionych
biologicznie fikcji jak równość wszystkich... czyni, że można
nie pałać sympatią do całej sporej grupy społecznej Polaków
niegermańskiego pochodzenia, którzy jak głupie gęsi po swoim
własnym urodzeniu dziko skaczą, co można wręcz do Targowicy
przyrównywać i zdrady. Tusk przynajmniej wie skąd pochodzi
i się tego nie wstydzi. Tego zaś o żadnym z braci
Kaczyńskich nie można powiedzieć. Choćby jeden z nich jako
reprezentant czegokolwiek w Polsce z łaski swojej na siebie
kontusz nadział i wziął ten wzór z Tuska, by się nie wstydzić
własnych korzeni ani pochodzenia.

Nietolerancja odmiennego zachowania szerzy się w Rosji i
szerzy się w Niemczech. Szerzy się także we Szwecji. To jest
odczuwalne i nie tylko daje się czytać po nagłówkach w prasie.
Na nowo i z nową siłą w czasie tego kryzysu. Sęk w tym, że kiedy
takich dwóch Polaków zaczyna się powoli nienawidzić jak taki
dla przykładu Sarmata ze Szwedami z powodów różnic w mentalności,
zachowaniu, kultury wychowania... różnic w wyglądzie zewnętrznym...
Polskę oczekuje historyczna konieczność i im dłużej efekty kryzysu
będą odczuwalne w Polsce tymże ta konieczność staje się tym
bardziej nieunikniona zdarzyć.

Dwóch jasnowidzów, rożnego pochodzenia przewidziało przejście
Polski z powrotem na kulturę sarmacką w czasie, kiedy w Polsce
nie do pomyślenia było, by ktoś zamiast w kontuszu chodzić
ubierał by się na francuską modłę. Samospełniająca się przepowiednia
raczej nie wchodzi tutaj jako wytłumaczenie tej kryzysowej
europejskiej sytuacji społecznej. Owe wszystkie czynniki
nieubłaganie przychodzą do Polski _zza_ granicy od obcych, którym
jak najbardziej nie leży w interesie reinsurekcja sarmatyzmu w Polsce.
Złośliwa ironia losu dla polskich German? :)

Data: 2009-07-09 09:20:17
Autor: Vic
pan Piotr Glownia h. Godzyamba wrote:
Polscy Germanie muszą ulec likwidacji z terytorium Polski.
To historyczna konieczność.

Dupnia!!!! Ty zyjesz!!!
Tak dlugo siedziales cicho, ze zaczalem sie niepokoic :)

Jak tam kible i brodziki?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Polscy Germanie muszą