Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

Data: 2010-08-27 08:07:02
Autor: lady mutant
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7851641,Polscy_archeolodzy_w_Smolensku_w_polowie_przyszlego.html

poinformowała rzeczniczka Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i
Administracji Małgorzata Woźniak.

Data: 2010-08-27 17:50:18
Autor: witi
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7851641,Polscy_archeolodzy_w_Smo
lensku_w_polowie_przyszlego.html

Zastanawiam się po co ta cała wyprawa "archeologiczna" po upływie prawie pół roku? Przecież ruskie cywile i służby miały dość czasu, by wszystko tam pozbierać, przeorać buldożerami w te i wefte ze dwa razy i dozbierać resztki.
Za czyjąś durną decyzję zapłacimy wszyscy(nawet ten dureń).
A można by za tę kasę wyremontować jakieś lotnisko aeroklubowe, albo dobudować troszkę autostrady.....

Witi

Data: 2010-08-28 07:02:43
Autor: malgosia
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia
A można by za tę kasę wyremontować jakieś lotnisko aeroklubowe, albo dobudować
troszkę autostrady.....

a szacunek dla poległych?

jk

Data: 2010-08-28 10:40:10
Autor: malgosia
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia
Dla jakich?

wszystkich, nawet tych którzy lżyli i szydzili z Głowy Państwa

jk

Data: 2010-08-28 10:44:00
Autor: Czarek
W dniu 28-08-2010 10:40, malgosia napisał/a:
Dla jakich?

wszystkich, nawet tych którzy lżyli i szydzili z Głowy Państwa

Miał to na co sobie "zapracował"
I nikt nie poległ, to zwykła zwykła katastrofa komunikacyjna/lotnicza

--
Cz.

Data: 2010-08-28 13:15:26
Autor: malgosia
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia
I nikt nie poległ, to zwykła zwykła katastrofa komunikacyjna/lotnicza

i Klich przypadkowo dał najgorszego lotnika Pułku (60 godzin nalotu) i mgła przypadkowo zergrana była z przylotem (tam zresztą mgły zwykle nie ma)...

taki to "wypadek"

jk

Data: 2010-08-28 13:51:13
Autor: Czarek
W dniu 28-08-2010 13:15, malgosia napisał/a:
[...]

Poprawił mi się humor na weekend.
Zachowujesz się jak Kolina (najpewniejsze) albo jak Animka, znana z innych grup.. ;-)

--
Cz.

Data: 2010-08-28 15:42:29
Autor: malgosia
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia
Zachowujesz się jak Kolina (najpewniejsze) albo jak Animka, znana z

kolina podpisuje się jk

Data: 2010-08-29 23:05:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

"malgosia" i5ar4f$q21$1@news.onet.pl

i Klich przypadkowo dał najgorszego lotnika Pułku (60 godzin nalotu) i mgła przypadkowo zergrana była z przylotem (tam zresztą mgły zwykle nie ma)...

0. Mgła została spreparowana celowo metodami chemicznymi.
1. Radiolatarnie przestawiono na godzinę przed lądowaniem. :)
2. Samolot strącono za pomocą tajnej broni oddziałującej
   bezpośrednio na psychikę. (coś związanego z hipnozą)
3. Rannych dobijano strzałami z broni palnej.

Nie chcę Cię martwić, ale już nawet Radio Rydzyka wycofuje się
z tej linii obrony. :) Nawet modlą się w intencji poszanowania
krzyża -- czyli upraszają moherowe berety :) o odstąpienie...

Ale w jednym RR ma rację -- to żaden wypadek!! Duchowny wie
doskonale o tym, że każda śmierć jest efektem interwencji Boga,
bez woli którego nikt nie może umrzeć. :) Bóg naprawdę pozbierał
śmieci polityki :) i roztrzaskał je na przedpasiu. :) Przepraszam
urażonych :) -- wśród ,,poległych'' był przeca Płażyński, Kaczorowski...

Nie nam podważać wyroki Boskie. :)

Data: 2010-08-29 13:10:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

"witi" 63df.000001af.4c77deba@newsgate.onet.pl

[...]

Dobudować komuś dom dzięki kradzieżom spod autostrad? :)
W tym kraju mądrość odeszła daleko...

Czy Polacy nie mieli swoich wysłanników na miejscu zdarzenia?
Chyba mieli. Pół roku po wypadku to naprawdę wyprawa
archeologiczna jest potrzebna.

W Polsce nie pokonuje się problemów, ale szuka możliwości finansowania.
Jest ktoś, kogo trzeba dofinansować, szuka się więc dla niego ,,zajęcia''.
Tym zajęciem może być właśnie wyprawa archeologiczna. :)

Data: 2010-08-30 07:54:49
Autor: witi
[...]

Brawo. Strzał w dychę.
Nie dość, że ktoś na tym nieźle zarobi, to inny zbije jakiś kapitalik polityczny.

pzdr

Witi

Data: 2010-08-30 09:58:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

"witi" 63df.000002b0.4c7b47a9@newsgate.onet.pl

Brawo. Strzał w dychę.
Nie dość, że ktoś na tym nieźle zarobi, to inny zbije
jakiś kapitalik polityczny.

A jakiż to kapitalik?

--
749*.8=599,2 749*.6=449,4 450-600 to (60-80)% .                         .                         .               749        .
 VV  sztach . Ventolinem                                                u               .     .                 . 739  .      26

Data: 2010-08-30 10:53:36
Autor: witi
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia
> Nie dość, że ktoś na tym nieźle zarobi, to inny zbije
> jakiś kapitalik polityczny.

A jakiż to kapitalik?

A naprzykład uznanie narodu za troskę i oddanie sprawie wykrycia prawdziwszej prawdy.

ps.Pisałem już, że samolot rozwalili piloci.Nie przestrzegając procedur popełnili czyn kryminalny. Gdyby przeżyli, byliby sądzeni z kilku paragrafów.

Data: 2010-08-30 22:59:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

"witi" 63df.000002ca.4c7b7190@newsgate.onet.pl

A jakiż to kapitalik?

A naprzykład uznanie narodu za troskę i oddanie sprawie wykrycia prawdziwszej prawdy.

Nie chcę Cię martwić, ale prawo grawitacji odkryto już dawno. ;)

ps.Pisałem już, że samolot rozwalili piloci.Nie przestrzegając procedur
popełnili czyn kryminalny. Gdyby przeżyli, byliby sądzeni z kilku paragrafów.

Ale pospólstwo nadal szuka ręki Gazpromu, rakiet hipnotyzujących,
fałszerstwa w sprawie ciśnienia, podstępnego rozlokowania radiolatarni,
zakleszczenia się sterów, braku stosownego obuwia?...

Boże!!! Gdzie ja dzisiaj byłem!!!
Niemal jak w baśniowej krainie, a na dodatek, gdy wracałem, świecił
Księżyc kolorkiem pomarańczowym... Przyjechałem tutaj (niedaleko
Wigier) aby wyskoczyć na Litwę, ale zaziębiłem się drugiego dnia
pobytu (przemokłem zbyt solidnie i odezwały się smutne oskrzela)
i już zamierzałem wracać do Białegostoku, aby się kurować, gdy
tymczasem deszcze niespokojne ustały i wyskoczyłem wczoraj na
rekonesans przygraniczny (Litwini są niespotykanie serdeczni!!!)
wypaliłem resztki paliwa (około 15 litrów) aby dziś zatankować
i wskoczyć na Litwę z pełnym zbiornikiem, bo nie lubię sytuacji,
gdy mi się paliwo kończy i dzisiaj raniuteńko (czyli w południe)
tankowałem do pełna w Sejnach, aby wyskoczyć... No właśnie -- gdzie?
W Sejnach odprawiają msze po litewsku, ale w Druskiennikach po polsku. :)
Paranoja, albo i kwadronoja. ;)

Mleko dwa razy droższe niż w Polsce, ale lody jak za darmo!!!
W Aqua parku jest przyjemnie (tam właśnie lody są prawie za darmo!)
a w Druskiennikach w ogóle -- jak w świecie z baśni!!!

Na dzień dobry wyjaśniono mi, że mikroflagi wożone są przez
nacjonalistów, zaś drogę umilała mi muzyka filmowa z natrętnym

  Keep your hand on your gun.
  Don't you trust anyone.
  There's just one kind of man that you can trust,
  that's a dead man, or a gringo like me.

  http://www.stlyrics.com/lyrics/hotrod/gringolikeme.htm

ale na miejscu okazało się (nie pierwszy już raz) że
Litwini są niezwykle serdecznie nastawieni do Polaków.

Aby było jasne -- nie znam angielskiego, ale ta piosenka nie
jest w angielskim, ale w języku uniwersalnym, dlatego ją rozumiem. :)

Nie lubią chyba szybkiej jazdy, a dla mnie mniej niż 120 km/h
to szybkość usypiająca/hipnotyzująca i męcząca. :)

Zanim wszedłem do wspomnianego Aquaparku, Druskienniki przypominały
mi do złudzenia Alytus (Olitę) -- miasto, które bardzo miło wspominam. :)
Olita przed wojną leżała w granicach Litwy, zaś Druskienniki w polskich
granicach -- wspomniani nacjonaliści twierdzą, że Polacy okupowali ich. :)
ZTCW w Olicie był obóz dla internowanych jesienią 1939 roku polskich żołnierzy
lub oficerów. To właśnie stamtąd, zanim Litwa została wchłonięta przez ZSRR
oficerowie trafili do Kozielska, skąd wiosną 1940 (Litwa nadal pozostawała
poza granicami ZSRR -- formalna aneksja ma miejsce dopiero latem 1940 roku)
trafili do Katynia, gdzie zostali pomordowani.

Oczywiście piszę to, aby nawiązać do tematyki wątku. ;)

 -- nie około (czy ponad) 22 tysiące, ale ponad 4 tysiące
 -- z Kozielska
 -- nie pojmanych przez ZSRR, ale internowanych na terenie Litwy
    (i być może Łotwy -- na Łotwę schroniło się chyba raptem
    kilkudziesięciu oficerów i nie byli przetrzymywani przez
    Łotyszów w obozach, ale w domach prywatnych)
 -- chyba 1500 tysięcy (półtora miliona) żołnierzy liczyła
    polska armia tuż przed rozpoczęciem II wojny światowej,
    z czego 500 tysięcy czekało na granicach z ZSRR (i wschodnia
    Białoruś, i wschodnia Ukraina należały wtedy administracyjnie
    do ZSRR; Litwa i Łotwa były państwami niezależnymi, ale pod
    osłoną krasnej armii Litwini zaanektowali polskie terytoria,
    między innymi -- Wilno) z tego 300 tysięcy wojaków zdatnych
    do prowadzenia obrony kraju nie wzięło żadnego udziału w tej
    wojnie, gdyż... nie było rozkazu i nie byliśmy oficjalnie
    w stanie wojny z ZSRR; niektóre garnizony złożyły broń bez
    żadnego oporu, inne jednostki wojskowe przekroczyły granicę
    Litwy i Łotwy, a tylko nieliczne oddziały podjęły walkę
    z najeźdźcą sowieckim, przez co padły łupem Sowietów lub
    schroniły się na Litwie i Łotwie...
 -- choć polskie wojsko miało dać się rozbroić na terenie państw
    neutralnych (Węgry, Rumunia, Litwa i Łotwa) ludzie mieli
    obowiązek uciekania z obozów do Francji, gdzie mieli
    podjąć walkę z Niemcami (i być może z Sowietami)

Po wyjściu z Aquaparku Druskienniki już nie przypominały mi Olity. :)
Przypominały raczej miasto z baśni, podczas gdy Olita milcząco
przypomina obóz dla internowanych Polaków, którym nie śpieszyło
się do podjęcia walki z okupantami...

-=-

Prawda o Kresach nie jest chlubą Rzeczypospolitej!!!
Od zarania dziejów Polacy zdradzali tych, którzy płacili
im podatki -- żydów czy prawosławnych. A Kresy to właśnie
różne Kościoły prawosławne, rzymskokatolicki, muzułmański
i żydowski...

-=-

Byłbym zapomniał. Choć Benedykt XVI zabrania, Polacy i Litwini
katolicyzują Białoruś. Na samym początku mojej wizyty w Druskienikach
spotkał mnie obrazek taki, jakie można zobaczyć w Polsce przy granicy
białoruskiej, to znaczy wypieranie (pieniędzmi!!!) religii białoruskiej
(prawosławnej, mówiąc nieprecyzyjnie) przez rzymskokatolicką...

Z powodów religijnych Rzeczypospolita Obojga Narodów rozpadła się
i przestała istnieć! Z tychże samych powodów Polacy zdradzili Ukraińcow
i Białorusinów na przełomie lat 1920 i 1921 -- Mińsk był w rękach polskich
w czasie obrad ryskich a Tuchaczewski nie miał już wojska po bitwie
niemeńskiej (podobnej do warszawskiej) i droga do zajęcia przez
wspólne wojska Rzeczypospolitej terenów Białorusi oraz Ukrainy
była otwarta, a przecież właśnie od chęci przyłączenia tych ziem
do wspólnego państwa federacyjnego zaczął się konflikt pod Berezyną...

Komuś nie zależało ani na żydach, ani na muzułmanach, ani na
różnej maści prawosławnych, którym należało dać własne państwa
(czyli Białoruś i Ukrainę) i własne ich języki oraz religie,
jakże inne, niż ,,nasza'' i litewska...

-=-

Cześć Bohaterom!!! Bohaterom, którzy jakoś zapomnieli o tym:

 -- jakim cudem doszło do powstania II wojny światowej
 -- do zbrodni w Katyniu i w innych miastach
 -- do eksterminacji żydów na polskiej ziemi...

Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem Polska jest Polską a Polak Polakiem.

Głupotą religijną utraciliśmy ze swych granic sprzyjających nam Białorusinów
(z Kościuszką czy Mickiewiczem na czele -- nasi wielcy rodacy pochodzą właśnie
stamtąd!!! -- nie z Wielkopolski na przykład) Ukraińców, żydów...

-=-

Lecą już... Do sracza!!! :) Duchownym ,,zawdzięczam'' to, że latam
do sracza, zamiast latawcami -- helikopterami czy samolotami.
Aby było jasne (nie licząc lotów do sracza) nie latam i nie
latałem, chyba że jako pasażer!!!

-=-

Archeolodzy!! Wykopcie raczej prawdę o Kozielsku.
Powiedzcie Polakom, że w Katyniu zamordowano około 20% oficerów i podoficerów
polskiej armii, zaś pozostałych z łącznej liczby około 22 tysięcy -- w innych
miejscach Sojuza i chyba nawet nie potrafimy odnaleźć wszystkich tych miejsc...

Katyń jest tylko symbolem, na dodatek niechlubnym symbolem
mordu dokonanego przez Sowietów na polskiej inteligencji.
80% tych morderstw Sowieci dokonali w innych miejscach niż Katyń!

Data: 2010-08-30 23:39:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

"Eneuel Leszek Ciszewski" i5h64f$jc8$1@inews.gazeta.pl

Boże!!! Gdzie ja dzisiaj byłem!!!

Kilka słów uzupełnienia...
W Druskiennikach mówi się po polsku, litewsku, rosyjsku, angielsku, na migi...
I karmi się niemeńskie kaczki...
Gdy fotografowałem kaczki, karmiący próbowali ze mną jakoś rozmawiać.
Gdy załapywali, że jestem Polakiem, zauważali, że wchodzą na śliski
temat... ;) Kaczorowski, Kaczyńskie, Donald -- kaczki i kaczory...
A te niemeńskie kaczki jedzą im niemal prosto z rąk...

Data: 2010-08-31 00:19:23
Autor: witi
> [...]

fałszerstwa w sprawie ciśnienia, podstępnego rozlokowania radiolatarni,
zakleszczenia się sterów, braku stosownego obuwia?...

Napisz se coś jeszcze, to może wrzodów żołądka nie dostaniesz. Wylej tą żółć z siebie. Niektórym potrzeba 100 lat (samotności). Jakoś angolom i szkopom nie trzeba.Dogadali się i trzepią kasę.

pozdrawiam

Witi

ps.Co znaczy (w/g Ciebie)słowo "pospólstwo"?

Data: 2010-08-31 01:59:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

"witi" 63df.0000031f.4c7c2e6b@newsgate.onet.pl

Ale pospólstwo nadal szuka ręki Gazpromu, rakiet hipnotyzujących,
fałszerstwa w sprawie ciśnienia, podstępnego rozlokowania radiolatarni,
zakleszczenia się sterów, braku stosownego obuwia?...

Aby było jasne -- żadnej z tych wersji nie wymyśliłem ja.
Owszem, napomknąłem swego czasu o skomputeryzowanym Airbusie,
który w swym dziewiczym locie utracił oba skrzydła w drzewach
dzięki złemu ustawieniu ciśnienia atmosferycznego, ale miałem
coś innego na myśli -- jakiś głupi błąd, czy raczej zlepek
wielu głupich błędów, który doprowadził do katastrofy.
Sugerowałem też, iż piloci chyba próbowali odnaleźć
lotnisko dzięki GPSowi.

Napisz se coś jeszcze, to może wrzodów żołądka nie dostaniesz. Wylej tą żółć z
siebie. Niektórym potrzeba 100 lat (samotności). Jakoś angolom i szkopom nie
trzeba.Dogadali się i trzepią kasę.

Powiedz to Ozorowskiej świni -- niech odciągnie swego pupila, Jerzego
Kopanię, ateistycznego profesora uniwersytetu Katedry Teologii Katolickiej. :)
To z powodu tego człowieka ja nie trzepię kasy. :) Człowiek ten, strażnik
duchownych skutecznie udaremnił mi powrót do pracy w czasie, gdy dosłownie
głodowałem z powodu braku pieniędzy, :) choć zgodnie z umowami (między
mną a nim) z roku 1989 miałem zostać powtórnie przyjęty do pracy na
białostockim uniwersytecie, na tych warunkach, na jakich pracowałem
przed zwolnieniem się -- właśnie w roku 1989.

pozdrawiam

Zdrowia nigdy dosyć. Co mi jednak po pozdrowieniach?
Od urodzenia mam reumatyzm -- muszę żyć w wilgotnym mieszkaniu;
W roku 2006 doszło do tego, że nie mogłem ani wyprostować kolana,
ani zgiąć. Nie mając nikogo do pomocy, przez kilka tygodni
praktycznie nie chodziłem, ani nawet nie siedziałem. :)

Umiesz sobie to wyobrazić?
Kurewski Kopania uznał, że mnie przystoi cierpienie. :)

W roku 2004 połamały się (z głodu!!!) palce prawej ręki!!!
Mleko jest drogie w stosunku do mięsa, zwłaszcza tłustego,
czyli zasobnego w kalorie, ale nie w to, co potrzebne do życia!

Jestem alergikiem i mam astmę, ale musze żyć z pleśnią na suficie łazienki.

Śmierć gówien którejś Rzeczypospolitej to łaskawa kara okazana tym,
którzy popierali Ozorowskiego, rodzinę Stalenczyków itp. ludzi.
(morderców, złoczyńców!!!)

Pijak, ćpun, palacz, złodziej czy inny męt społeczny może mieć żonę, dzieci, dom...
Trzeba dawać szansę takim ,,ludziom'' -- kto wie, może kiedyś będą święci!!!
Ale mnie nie wolno żenić się!!! Bo ja nie popłodzę potworków!!!

O!!! Można żenić się -- ale z kobietą, która z uwago na swój wiek
(wcale nie XXI) nie urodzi już dzieci, a jeśli nawet jakimś cudem
urodzi (in vitrami?) to tylko po to, aby jej dziecko było chore
i cierpiało przez całe życie!!!

Fajnie głosić  miłość i siać nienawść.
Fajnie życzyć zdrowia i skazywać na choroby, kalectwo, cierpienie...

Gdy Ozorowskie śmieją się i udają świętych, jedyną karą może
być właśnie kara śmierci wymierzona przez Boga. :) Zauważ, że
ja nie pozabijałem tych ludzi pod Smoleńskiem. :) Nie przeglądałem
samolotu, nie kierowałem lotem, nie nakazywałem lądowania we mgle
za wszelką cenę -- nie ma mojej winy w tej farsie. :)

Stalenczykowej zachciało się ruchania ze mną, więc należało
nakłonić mnie głodem, niszczeniem zdrowia, nędzą? Bo Stalenczykowa
jest teologiem? Bo należy do wybranych przez wielkiego Jana Pawła II?
Jan Paweł II nie żyje. Umarł w przededniu święta, które ustanawiał. :)
Brakowało mu 2 godzin i 23 minut do zbawczej niedzieli -- akurat ja
urodziłem się 23 lutego. :) Jan Paweł II nie jest święty, jego
polityka uznana została za złą i raczej nie ma szansy na to,
aby w czasie pontyfikatu niemieckiego papieża JPII uznany
został za posłusznego sługę Bożego. :)

Stalenczykowej zostawiłem świece (być może nawet te, które zapaliła,
gdy do niej przyjechałem w roku 2002) i księży -- zauważyła w mojej
obecności, że księżom nie przepuszcza. :)

Jej bratanica, Sylwia (nazwiska nie poznałem) miała być formalnie
moją żoną, abyś mi zazdrościł prześlicznej żony -- aby mi każdy
zazdrościł, jak wielu zazdrości mi teraz nowego (już niemal
dwuletniego) samochodu. Ale sypiać miałem z jej mniej prześliczną
ciocią, starszą o de mnie. :) Sylwia (i rodzina obu niewiast)
miała zabierać pieniądze zarabiane przez ,,rodzinną firmę''
w której miałem być pionkiem. Ile firma miała zarabiać?
W roku 2000 osobiście wydałem w ciągu 40 dni 40 tysięcy
złotych na tak zwane nic. :) Ale już wiosną 2001 roku dzienny
zarobek (po odliczeniu podatków, ZUSów, wynagrodzeń, innych
kosztów pozyskania przychodu) wynieść miał 10 tysięcy złotych. :)

Unia Europejska lała szmal na drogi, firm rodzinna miała projektować
drogi i sygnalizacje świetlne skrzyżowań oraz budować drobne (może
z czasem mniej drobne) drogi oraz sygnalizacje (nawet bardzo
skomplikowane) świetlne...

I wszystko ładnie by szło. :)
Tyle tylko, że ja starej kobiety ruchać nie chciałem. :)

Na uniwersytecie miałem 6 godzin tygodniowo. :) (etat pracownika technicznego)
Nie zawdzięczałem tego koneksjom -- rodzinie, znajomym, łapówkom...
Zawdzięczałem Bogu i sobie samemu. Ale duchownym nie podobał się
niezależny człowiek, więc mnie postanowili przytemperować. :)

Ja ciągle żyję. :) A póki żyję, biję się o swoje życie. :)
Żądam wobec Boga i ludzi od Ozorowskiej świni odsunięcia ateisty od stołków!!!

I jakoś się tak składa, że sytuacje mi sprzyjają. :)

Nie urodziłem się wolnym człowiekiem, lecz niewolnikiem, ale żyjąc,
zasmakowałem wolności, dlatego raczej ;) duchownym trudno będzie
mnie zniewolić. :)

Witi

ps.Co znaczy (w/g Ciebie)słowo "pospólstwo"?

Moim zdaniem posługuje się językiem uniwersalnym, nie jakimś oryginalnym. :)

     pospólstwo n III, Ms. ~wie, blm
     hist. <<ubogie mieszczaństwo, rzadziej lud wiejski; motłoch, gmin>>

-=-

Nie zabronię Ci (ani nikomu) wyśmiewania się ze mnie -- moim zdaniem
śmiech to zdrowie. :) Ale... Ale proszę Boga o karanie tych, który
wyśmiewają się ze mnie i cieszę się, gdy Bóg karze tych ludzi. :)
Hołota nauczyła się tego, że mnie nie trzeba płacić za moja pracę,
że ja mogę wegetować lub żywić się jak zielona roślina...

Gówno profesorskie (profesorem został za komuny) uznało, że może
mnie rozdeptać jak robaka lub insekta. :) Ateista narzucający się
innym swoimi poglądami (w skrócie -- nie ma Boga i nie ma prawdy;
prawdy nie ma nawet w definicji, nawet w dążeniach) i złodziej,
który za państwowe (także Twoje!!!) pieniądze kupił szmelc komputerowy!!!
Łajza, która jako poseł głosował za wyprzedawaniem polskiego majątku
i płakał o tym, że uczelnie są niedofinansowane!!!

To takim ludziom jak Kopania ,,zawdzięczają'' Polacy swoją biedę!

-=-

Długo czekałem na okazję? Zła okazja, ale trudno...
Jakiś czas po zmarnowaniu uczelnianych pieniędzy dziekan Kopania
kupił sobie nową Skodę... (może właśnie z pieniędzy, które uzyskał
w zamian za swoją decyzję zmarnowania pieniędzy podatników -- tego
nie wiem) Któregoś dnia zapytałem go, dlaczego skodą jeździ jego
syn, a nie on osobiście... Odparł, że nie pozwala mu na jeżdżenie
jego wzrok... :)

-=-

Komunistyczny profesor, ateista, człowiek bez zasad (powtarzał mi
wielokrotnie, że w życiu ważne jest tylko to, żeby brać pieniądze)
złodziej i morderca!!! I pionek Ozorowskiego. :)

Wzór do naśladowania dla młodych ludzi! Autorytet moralności i etyki!

    -- Boże!! Ty widzisz i nie grzmisz?!
Bóg -- Jak to nie grzmię? Ogłuchłeś?!

-=-

Wiesz, kto mnie uczył nieugiętej postawy i walki do własnej wygranej
lub do przegranej przeciwnika? Duchowni! Mają teraz we mnie twardy
orzeszek do rozgryzienia. :) Dziś ja triumfuję, bo Tu154 spadł,
dzieci najlepszych rodzin duchowieństwa spłonęły, JPII umarł
przedwcześnie (na dodatek uwieczniając moją datę urodzin)
a spowiednicy zabronili mi robienia tego, do czego zmuszają
mnie jako duchowni... :)

-=-

We mnie jest jad? Ile tego jadu? (ale, jak już ktoś
zauważył, tylko jednostki SI wchodzą w rachubę!)

-=-

Gdy się ,,ogarnę'', postawię Ci zdjęcia z Druskiennik. :)
Duchowni chcieli mi dać utrapienia, Bóg dał im śmierć i upokorzenie. :)
Nie ja dałem tę śmierć -- Bóg ją dał. :)

Z każdego daru Boga należy cieszyć się!
Także ze śmierci. :)
Spytaj Ozorkowską świnię o to, czy mam rację. :)
Jestem pewien tego, że potwierdzi!
Ludzkich wyroków nie wolno podważać (prawomocnego wyroku
sędziego w sądzie, wyroku arbitra na boisku) a Boże wyroki
chcesz kwestionować? :)

Ja chcę się ożenić -- z dziewczyną zdatną do rodzenia zdrowych dzieci, nie potworków!
Z abstynentką, niepalącą, niećpającą... Z dziewicą, aby była żoną dla mnie, nie dla
społeczeństwa. :) I przysięgam Ci, że nie mam innej drogi, niż wojowanie z Ozorowską
świnią i tymi, którzy popierają Rydzyka, Ozorowskiego, Makulskiego, Glempa i im podobnych!

Nie potrzebna mi pochwa do odspermiania się!
Nie potrzebna opiekunka czy kucharka! Potrzebna młoda dziewczyna,
która utrzymam wraz z dziećmi, które urodzi po tym, jak ją zapłodnię!
Kobieta pracująca (w banku czy na poczcie lub w sklepie) nie nadaje się
na matkę -- jest za stara! To wyrok Boski, nie mój! Dziewczyna ma urodzić
swoje pierwsze dziecko nie później niż do 25 roku życia! Studia kończy się
tak późno, że mało czasu pozostaje do bezpiecznego macierzyństwa!

A ja -- nie lubię pośpiechu! Nie lubię stawiania kroku n, gdy krok n-1 nie
został ukończony. :) Ja mam swoje marzenia, swoje plany, swoje wartości,
swój świat -- i przysięgam Ci, że póki oddycham (choćby jako astmatyk)
nie zrezygnuję ze swego życia!!!

      Chcę, aby młode wychodziły za mąż, aby były gospodyniami i aby rodziły dzieci!

Nieliteralnie -- ale chyba prawdziwie. :)

Narzeczeństwo trwa, poznawanie się trwa, ciąża trwa i nie dochodzi
do niej po pierwszym ciupcianiu... Wszystko trzeba przygotować,
a urodzone dzieci trzeba ,,wykarmić''. Trzeba utrzymać dom,
żonę, dzieci i siebie samego! Córkom trzeba dać posagi,
wszystkim dzieciom bezpieczeństwo, wychowanie i wykształcenie!

Ja mam o co walczyć!!! A Ty -- być może nie masz. :)
Ja mam astmę, połowę stawów uszkodzonych, reumatyzm od urodzenia,
choroby skóry, wady wzroku, jestem alergikiem, muszę dużo jeść
(ze dwa razy więcej niż ,,normalny'' człowiek) lubię poznawanie
świata i ludzi, mam zainteresowania, nie dotuje państwa poprzez
akcyzę od alkoholu czy papierosów...

Ja mam o co walczyć -- i jestem zaprawiony w walce. :)
JPII to dla mnie detal, drobiazg. :) Ozorowski i jemu podobni -- tak samo. :)
Nie ma dnia, bym nie otarł się o śmierć -- zawsze mnie takie sytuacje śmieszą!
Ja wiem o tym, że człowiek umrze dopiero wtedy, gdy Bóg ,,zaprosi'' go na randkę. :)

Rodzinna firma niemal mnie okaleczyła!! Wspólnik mojego ojca mnie
pobił -- uderzył mnie w głowę tak, aby mnie okaleczyć moimi okularami
w sytuacji, gdy miałem skrępowane ręce!!!! Kopał, gdy leżałem na podłodze!
Jest coś gorszego?

Kopani to dla mnie gówno!
Zwykłe gówno komunistyczne!

-=-

Załączam moje wyniki PEFów. :) Za jakiś czas skalibruję miernik.
Jeśli jest sprawny -- ja już nie żyję od niemal roku!!!

MZ astmę mam od dzieciństwa. :) Ale nigdy nie podejrzewałem
jej u siebie, :) póki nie miałem ostrych ataków duszności. :)
Z astmą się żyje -- normalnie!!! Po lądowaniu na przedpasiu -- nie. :)

--
749*.8=600 749*.6=450 450-600 to (60-80)% .                         .                         .               749        .
    VV  . Ventolin                                                  u               .     .                 . 739  .      26
[...]
E29  01  03   .  07    101112        17    20    VV .    2728    31 .            08              16VV         700
F      02      06  08         .    16          VV23          29     m sierpień       1011      15  VV         685   2324      2829
   30        VV    .-09      13        18      22  24               u                              1718       680 22              30
l            05   '.O_'                      21                30   c          VV                             670
/'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,        1415                                 h          07                             660
m,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ........ ..... ..................y................,,,,,,....;;;;..,,;;..,,.650...,,..,,..,,..,,..

Data: 2010-08-31 11:02:11
Autor: witi
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia
 Powinieneś, kolego przeszukać listę grup (coś 360 sztuk).Może jest tam coś w rodzaju:pl.rec.gorzkie żale(.........). W nawiasie każdy wpisuje co chce.

Data: 2010-08-31 12:11:43
Autor: malgosia
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia
rodzaju:pl.rec.gorzkie żale(.........). W nawiasie każdy wpisuje co chce.

nie wyciongaj trola z KF

jk

Data: 2010-08-31 20:19:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

"witi" 63df.00000346.4c7cc513@newsgate.onet.pl

Powinieneś, kolego przeszukać listę grup (coś 360 sztuk).Może jest
tam coś w rodzaju:pl.rec.gorzkie żale(.........). W nawiasie każdy
wpisuje co chce.

Nie szukam rady, towarzyszu. :)
+ rodzaju:pl.rec.gorzkie żale przybywajcie. ;)

W dupie mam użalenie nad poległymi. :)
Użalaj się beze mnie.

Ja na razie nie mam czasu na żale. :)

Data: 2010-08-31 20:20:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polscy archeolodzy w Smoleńsku w połowie przyszłego tygodnia

"Eneuel Leszek Ciszewski" i5hglc$kd7$1@inews.gazeta.pl

witi>> Napisz se coś jeszcze, to może wrzodów żołądka nie dostaniesz.
witi>> Wylej tą żółć z siebie. Niektórym potrzeba 100 lat (samotności).

We mnie jest jad? Ile tego jadu? (ale, jak już ktoś
zauważył, tylko jednostki SI wchodzą w rachubę!)

OK. Nie jad, ale żółć -- jedna chwała. :)
Może nie jedna -- bo chyba żółć jest potrzebna
do funkcjonowania ludzkiego organizmu, a jad -- nie. :)

Data: 2010-09-02 14:20:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Właśnie radio podało o uroczystościach w Twer Miednoje -- około
6 tysiecy (mnie wydawało się, że 7 tysięcy) pomordowanych.

Lecą już... Do sracza!!! :) Duchownym ,,zawdzięczam'' to, że latam
+ Lecę już... Do sracza!!! :) Duchownym ,,zawdzięczam'' to, że latam

Archeolodzy!! Wykopcie raczej prawdę o Kozielsku.
Powiedzcie Polakom, że w Katyniu zamordowano około 20% oficerów i podoficerów

Właśnie mówią o Twer i Miednoje.
Odzew na mój post? ;)