Data: 2010-10-27 04:46:15 | |
Autor: muto2100 | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Data: 2010-10-27 14:35:37 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:6ab7a84f-7dd5-470b-8808-50252a7271b3c20g2000yqj.googlegroups.com... http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/polscy-eksperci-nie-badali-kluczowych-dowodow/ ============================= Bezposrednia przyczyna katastrofy byla bledna decyzja Protasiuka. Kapitan samolotu TU-154M nie mial prawa nawet czynic prób oceny i podchodzenia do ladowania z uwagi na warunki widocznosci i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla poteznych samolotów pasazerskich. Kontrola lotów ostrzegala pilota o warunkach wykluczajacych ladowanie i rekomendowala lotniska zapasowe. Ulamanie skrzydla bylo wynikiem katastrofy. Tak samo rozczlonkowanie ciala pasazerów. I rozerwanie kadluba ma miliony kawalków. -- J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz" "Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)" |
|
Data: 2010-10-27 14:40:22 | |
Autor: dK | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:4cc81c99$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
STOP. Nie ma pewnosci, ze w chwili katastrofy to Protasiuk decydowal o pilotazu. Nie ma pewnosci, ze to on kierowal maszyna. Kapitan samolotu TU-154M nie mial prawa nawet czynic prób oceny i podchodzenia do ladowania z uwagi na warunki widocznosci i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla poteznych samolotów pasazerskich. Kontrola lotów ostrzegala pilota o warunkach wykluczajacych ladowanie i rekomendowala lotniska zapasowe. To pawda i pokrywa sie z ujawnionymi stenogramami. Ulamanie skrzydla bylo wynikiem katastrofy. Tak samo rozczlonkowanie ciala pasazerów. I rozerwanie kadluba ma miliony kawalków. Dla pelnosci nalezaloby w trybie procesowym stwierdzic, czy skrzydlo mialo jakakolwiek szanse na ominiecie destrukcji przy zderzeniu z drzewem. Miliony czesci sa juz jakby nie bylo dalsza konsekwencja. dK |
|
Data: 2010-10-27 14:57:49 | |
Autor: Neko_apolityczny | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal
STOP. Nie ma pewnosci, ze w chwili katastrofy to Protasiuk decydowal o pilotazu. Nie ma pewnosci, ze to on kierowal maszyna. Jesli ktos inny siedzial na fotelu pilota to tym wieksza tragedia tego narodu. I tragedia Protasiuka. Niby decyduje i rzadzi na pokladzie, ale przeciez nie odmawia sie generalom. Nikt nie odmowi, bo jak odmowi to zle skonczy... Lepiej dla kapitana byloby gdyby ktos inny siedzial na fotelu pilota. Jesli zas kapital podjal suwerenna decyzje o ladowaniu to... coz zreszta dodac... |
|
Data: 2010-10-27 15:07:00 | |
Autor: dK | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:ia97lp$4rc$1news.onet.pl... Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal Bez wzgledu jaka jest prawda, a ta pewnie jednak poznamy, to juz w zdecydowanej wiekszosci publikacji medialnych jego obarczono personalnie wina za katastrofe. Dla Protasiuka niewielka to pociecha, gdyby mialby byc zrehabiltowany, ale koszmar dla rodziny trwa i trwal bedzie. To jest zycie z poczuciem winy za domniemane winy i konkretne choc bezpodstawne jak do tej pory oskarzenia mediów. To, ze pilot ponosi odpowiedzialnosc jest chyba na 99% pewne. Nie wolno bylo jednak twierdzic, ze pilotowal wlasnie Protasiuk, tu pewnosci nie ma. Tu jeszcze dodam, ze mozna siedziec nawet na fotelu pilota i trzymac wolant, ale byc pod taka presja psychiczna, ze faktycznym pilotem jest zupelnie ktos inny. Tu raczej tez nie tyle blad pilota, co systemu szkolenia, który dopuszcza do lotów osoby, które moga sie poddac takiej presji. dK |
|
Data: 2010-10-27 15:09:59 | |
Autor: Neko_apolityczny | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal w
Tu raczej tez nie tyle blad pilota, co systemu szkolenia, który dopuszcza do lotów osoby, które moga sie poddac takiej presji. A jak sie slyszy, ze piloci nie trenowali na symulatorach i tak dalej to rece opadaja... Grunt ze jestesmy w NATO a reszte to sie wytnie... |
|
Data: 2010-10-27 18:02:30 | |
Autor: cyc | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4cc823fa$0$27028 ............< Tu jeszcze dodam, ze mozna siedziec nawet na fotelu pilota i trzymac wolant, ale byc pod taka presja psychiczna, ze faktycznym pilotem jest zupelnie ktos inny. To jest prawdziwa przyczyna tragedii !. Nie frerowalbym jednak tak daleko idacych sformulowan , ktore mowia o braku wyszkolenia z powodu ulegania presji!. Trzeba wiedziec ze to na porucznika - dowodce samolotu presje wywieral nie byle kto bo sam prezydetn i zwierzchnik sil zbrojnych , oraz najwyzszy ranga dowodca wojskowy a nie kumpel kapitan . cyc |
|
Data: 2010-10-27 15:16:20 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4cc81dbc$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
Protasiuk byl dowódca zalogi statku powietrznego i byl pierwszym po bogu. Nietykalny. Z zapisu stenogramu nic innego nie wynika. Na razie nie ma innych zapisów. To jak kapitan na statku. Dla pelnosci nalezaloby w trybie procesowym stwierdzic, czy skrzydlo mialo jakakolwiek szanse na ominiecie destrukcji przy zderzeniu z drzewem. Skrzydlo zostalo polamanie i nie ma co gdybac. -- J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz" "Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)" |
|
Data: 2010-10-27 15:23:38 | |
Autor: dK | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:4cc82624$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
A skad pewnosc, ze stenogram jest pelny. Skad pewnosc, ze jego przelozony nie wydal dyspozycji w stylu "Pan siedzi na moim miejscu"? Nie ma innych zapisów, fakt. Te co sa nie obalaja jednak tezy o zmianie pilota. dK |
|
Data: 2010-10-27 15:31:39 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4cc827e0$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
No i o to chodzi. Beda nowe odczyty to sie zweryfikuje. -- J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz" "Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)" |
|
Data: 2010-10-28 15:49:58 | |
Autor: cirrus | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4cc827e0$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w A skad pewnosc , ze ziemia krazy wokól slonca, widziales to na wlasne oczy? -- stevep |
|
Data: 2010-10-28 19:26:28 | |
Autor: dK | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisal w wiadomosci news:iabv2a$dqe$1news.vectranet.pl... Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4cc827e0$0$21008$65785112news.neostrada.pl... Na to sa dowody posrednie, a na brakujace (nieodczytane) tresci w stenogramie takowych brak. dK |
|
Data: 2010-10-27 15:32:55 | |
Autor: Neko_apolityczny | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w
Protasiuk byl dowódca zalogi statku powietrznego i byl pierwszym po bogu. Nietykalny. Z zapisu stenogramu nic innego nie wynika. Na razie nie ma innych zapisów. I co z tego ze pierwszy po Bogu? Przed Bogiem jest jeszcze general. Nie znam takiego kto by sie sprzeciwil generalowi. |
|
Data: 2010-10-27 15:37:18 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:ia99o3$ctm$1news.onet.pl... Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w Na statku pierwszym jest zawsze kapitan. Koniec, kropka. Poszukaj jak wojowal Lech Kaczynski w rejsie do Gruzji i co uzyskal? Protasiuk byl tam 2 pilotem. -- J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz" "Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)" |
|
Data: 2010-10-27 15:37:51 | |
Autor: Neko_apolityczny | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal
Na statku pierwszym jest zawsze kapitan. Koniec, kropka. Zycia nie znasz. Generalom sie nie odmawia. A swoje kropki to wiesz gdzie mozesz wsadzic? Do nosa. :) |
|
Data: 2010-10-27 15:46:07 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:ia9a15$e0g$1news.onet.pl... Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal Byc moze nie znam. Przeczytaj: "Pilot, który zlamal nakaz Lecha Kaczynskiego, by dolecial z nim do Tbilisi, nie musi bac sie postepowania dyscyplinarnego. Jego zwierzchnicy twierdza, ze dobrze zrobil ladujac w Azerbejdzanie, gdzie nie toczyly sie walki." Koniec i kropka. -- J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz" "Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)" |
|
Data: 2010-10-27 15:51:52 | |
Autor: dK | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:4cc82d1f$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
Kilka miesiecy trwalo to zanim pilota "oczyszczono" kilka miesiecy w podejrzeniu o odmowe wykonaina polecenia sluzbowego i to w rygorze wojskowym. Kilka miesiecy w stresie, ze za ten czyn mozna w zaleznosci od politycznego "widzimisie" pójsc na 3 lata do wiezienia. Koniec kropka??? dK |
|
Data: 2010-10-27 18:01:46 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Polscy eksperci nie badali kluczowych dowodów | |
Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4cc82e80$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
Ty jak moja zona - musisz miec ostatnie slowo - i to obojetne, czy masz racje lub nie. -- J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz" "Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)" |
|