Polscy kibole szykują kolejną prowokację

Data: 2012-06-14 16:23:35
Autor: Grzegorz Z.
Polscy kibole szykują kolejną prowokację
Data: 2012-06-14 17:04:45
Autor: mkarwan
Polscy kibole szykują kolejną prowokację

Uzytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisal w wiadomosci news:1qc3j2oo5tk84$.k9b6jvvpqnli.dlg40tude.net...
http://euro2012.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Gigantyczna-flaga-Polski-na-meczu-z-Czechami,artykul,139908,1,291.html

Robisz siebie idiote czy nim jestes?

Data: 2012-06-14 17:08:05
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

S.O.M #5

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-14 17:08:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polscy kibole szykują kolejną prowokację
czwartek, 14 czerwca 2012 16:23. carbon entity 'Grzegorz Z.' <pyjamarama@speccy.org>

http://euro2012.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Gigantyczna-flaga-Polski-
na-meczu-z-Czechami,artykul,139908,1,291.html

Mają prawo. Nie ma równych i równiejszych.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-14 17:09:36
Autor: Grzegorz Z.
Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

Tak samo jak nie ma kiboli lepszych i gorszych. --

Data: 2012-06-14 15:28:21
Autor: Antenka
On 14 Cze, 17:09, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

Tak samo jak nie ma kiboli lepszych i gorszych.<

Nie używaj slów, których znaczenia nie rozumiesz.

Antenka

Data: 2012-06-15 04:23:39
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 14 Cze, 17:09, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

Tak samo jak nie ma kiboli lepszych i gorszych.<

Nie używaj slów, których znaczenia nie rozumiesz.

A ty gnoju kim jesteś by mi ograniczać moją swobodę wypowiedzi?

Data: 2012-06-15 11:34:33
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-15 04:23, Grzegorz Z. pisze:

Tak samo jak nie ma kiboli lepszych i gorszych.<
Nie używaj slów, których znaczenia nie rozumiesz.
A ty gnoju kim jesteś by mi ograniczać moją swobodę wypowiedzi?

Myśę że to była tylko rada Antenki mająca na względzie twoje dobro.

Data: 2012-06-15 14:19:55
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

Od kiedy to temu transowi tak leży na sercu dobro jakiegoś "folksdojcza ze
Stettina" ? --

Data: 2012-06-15 15:38:18
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-15 14:19, Grzegorz Z. pisze:

Myśę że to była tylko rada Antenki mająca na względzie twoje dobro.
Od kiedy to temu transowi tak leży na sercu dobro jakiegoś "folksdojcza ze
Stettina" ?

Nie znasz Antenki, to pełna ciepła, dobroci i wrażliwości na krzywdę innych dziewczyna.

Data: 2012-06-16 14:15:15
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

To mi jeszcze wytłumacz skąd Antenka wie że jestem pedałem, pedofilem,
folksdojczem, apostatą, jehowcem, Rosjaninem i wszystkim innym co w tym
momencie pominąłem?

Data: 2012-06-16 14:34:33
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:100n9j75vchy1.c250g7d937bb$.dlg40tude.net...
jadryś napisał:

[...]

To wypływa z jego ciepła, dobroci i wrażliwości na krzywdę.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-16 14:55:41
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Całkiem możliwe że i z poczucia dumy narodowej.

Data: 2012-06-16 15:22:23
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-16 14:15, Grzegorz Z. pisze:

To mi jeszcze wytłumacz skąd Antenka wie że jestem pedałem, pedofilem,
folksdojczem, apostatą, jehowcem, Rosjaninem i wszystkim innym co w tym
momencie pominąłem?

Pewnie widzi twoją twórczość na psp i na postawie tego cię ocenia.

Data: 2012-06-17 14:22:34
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

[...]

"Znowu zaniedbujesz klientów? Eurokibole stoją w kolejce przy leśnym
parkingu a ty co? Na psp pierdzielisz  trzy po trzy jak niezdrowa
dupa!"

"Lola Lorn to wymóżdżona zdzira z lasu! Nie wiedziałeś?! ;-o))"

"Sama ze sobą dyskutujesz? Nie ćpaj tyle"

"To szwab ze Szczecina jest! ;-)
Tak, głupi z niego młotek udający intelektualistę :-o)))"

"Teeee!  Pejsata łachudro!Zamknij pysk, bo czosnkiem jedziesz!"

"Nie udawaj takiego ważniaka kapuściany łbie. Wedle mnie możesz nawet
rzygnąć, jak ci ulży, buraku! :-o)))"

"A ty, ćwoku-spuchloku jaki sport uprawiasz heee? Od świtu do nocy
ćwiczysz palec wskazujący, waląc w klawiaturę i uprawiając
obrzydliwą, kłamliwą, POlszewicką ideologię na psp!"

"A ty, k....a  m....ć, jaki pierdyknięty, niszowy kraik reprezentujesz,
jełopie do potęgi entej?! Z pewnością nie mój : Wielką Wspaniałą
Polskę!
Wypad na drzewo banany liczyć! :-E .
Zmień ten nick, bo nie istniejesz, ty pseudoastronomie!"

Data: 2012-06-18 20:16:16
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-17 14:22, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

"Znowu [...]

Mam ci przytoczyć niektóre twoje posty?

Data: 2012-06-19 12:45:17
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-19 01:38, Grzegorz Z. pisze:

Mam ci przytoczyć niektóre twoje posty?
Przytocz.

Lepiej będzie jak sobie sam poszukasz, jesteś o wiele bieglejszy w poszukiwaniu danych w necie niż ja.

Data: 2012-06-19 13:50:47
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

W dniu 2012-06-19 01:38, Grzegorz Z. pisze:

Mam ci przytoczyć niektóre twoje posty?
Przytocz.

Lepiej będzie jak sobie sam poszukasz

Szkoda czerwony karaluchu że sam sobie definicji słowa "wekslować" sam nie
znalazłeś.

Data: 2012-06-19 18:22:33
Autor: Chiron

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:fm8w7w0zj6eq.2cg6fw2a9rip.dlg40tude.net...
jadryś napisał:

[...]

A Ty- Grzesiu Z- określił byś siebie bardziej jako lewicowca czy może konserwatystę?

--

Chiron

Data: 2012-06-20 08:46:57
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-19 13:50, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Próbujesz mnie obrazić? Nie stać cię na wymianę paru zdań bez inwektyw pod adresem oponenta? Czy tylko tak się zachowujesz gdy masz do czynienia z kimś o wyższym poziomie intelektualnym, a wyzwiska pozostają twoim jedynym argumentem?

Data: 2012-06-20 12:39:21
Autor: Bogdan Idzikowski

jadryś napisał:

[...]

Jadryś, zrób coś ze swoją megalomanią!

Data: 2012-06-21 12:21:52
Autor: Grzegorz Z.
jadryś napisał:

gdy masz do czynienia z kimś o wyższym poziomie intelektualnym

Nie weksluj.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-21 15:03:53
Autor: jadryś
Polscy kibole szykują kolejną prowokację
W dniu 2012-06-21 12:21, Grzegorz Z. pisze:

Nie weksluj.

Nigdy nie zajmowałem się wekslami.. O sorry, raz podpisałem weksel ponieważ był to wymóg zabezpieczający przy podpisywaniu umowy z Cyfrą+.
A ty nie potrafisz odpowiedzieć na dość proste pytanie?

Data: 2012-06-21 13:44:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 21 Jun 2012 15:03:53 +0200, jadryś napisał(a):

W dniu 2012-06-21 12:21, Grzegorz Z. pisze:

Nie weksluj.

Nigdy nie zajmowałem się wekslami.. O sorry, raz podpisałem weksel
ponieważ był to wymóg zabezpieczający przy podpisywaniu umowy z Cyfrą+.

Znaczy jesteś bezrobotnym pijakiem?

Data: 2012-06-21 20:20:17
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-21 15:44, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Odpowiem ci - nie twĂłj interes.

Data: 2012-06-21 20:15:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 21 Jun 2012 20:20:17 +0200, jadryś napisał(a):

[...]

Jakbyś pracował, miał firmę lub kupę śmierdzącego kapitalistycznego szmalu nie wiadomo skąd na kaucję to nikt nie musiałby poręczać za ciebie przy podpisywaniu takiej umowy.

Data: 2012-06-14 17:12:48
Autor: Chiron
Polscy kibole szykujÄ? kolejnÄ? prowokacjÄ?

Proszę o definicję pojęcia "kibol"

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-14 17:13:30
Autor: Grzegorz Z.

Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

Najpierw ty podaj definicję "wyzwolenia".

Data: 2012-06-14 17:56:36
Autor: bicz na bomble
Polscy kibole szykujÄ? kolejnÄ? prowokacjÄ?

Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

Przeciwienstwo podboju i skolonizowania ?

R.

Data: 2012-06-14 17:59:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

A co powiesz na to: "kobieta wyzwolona"?

Data: 2012-06-14 21:37:39
Autor: bicz na bomble
Polscy kibole szykujÄ? kolejnÄ? prowokacjÄ?

Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

Wasze lewackie wymysly ?

R.

Data: 2012-06-14 21:52:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

Masz na***rane w głowie, że hej! NIe słyszałeś pomiocie prawicowy określenia "kobieta wyzwolona"? To może zostaw kruchtę i sięgnij po zdobycze współczesnej cywilizacji i znajdź wyjaśnienie tego określenia. Wychyl się z waszego ciemnogrodu i opuść wasz katoland.

Data: 2012-06-14 22:57:10
Autor: bicz na bomble
[...]

Pomiotow to sobie wrsod wlasnych rodzicow poszukaj.

R.

Data: 2012-06-14 17:28:24
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-14 17:12, Chiron pisze:

Proszę o definicję pojęcia "kibol"

W pojęciu współczesnej opinii publicznej - kibic który nadmiernie przeżywa emocje związane ze sportem. Ojcem tego współczesnego terminu jest redaktor naczelny popularnej gazety, który to zaczął "wojnę" z tym ruchem w reakcji na obelżywe słowa pod swoim adresem na transparentach stadionowych w czasie meczów.

Data: 2012-06-14 22:08:49
Autor: Chiron
[...]

Dla mnie kibic to kibic. I tyle. Kibol to po prostu próba oszelmowania głównie młodych ludzi- często patriotów, którzy są wiernymi kibicami swoich drużyn. Bywa, że są trochę wyrywni- co znaczy, że mają jaja a państwo polskie nie potrafi ich zagospodarować (w Wielkiej Brytanii tworzy się z nich oddziały komandosów)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-14 22:24:35
Autor: u2
W dniu 2012-06-14 22:08, Chiron pisze:
Dla mnie kibic to kibic. I tyle. Kibol to po prostu próba oszelmowania
głównie młodych ludzi- często patriotów, którzy są wiernymi kibicami
swoich drużyn.

Kibol to w gwarze kaszubskiej kibic. Nie widze nic negatywnego w tym
okresleniu.

A wiesz co znaczy tusk po kaszubsku ? ;-)

Data: 2012-06-14 23:17:44
Autor: Chiron
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fda4888$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jednak nadano temu zdecydowanie negatywny wydźwięk

A wiesz co znaczy tusk po kaszubsku ? ;-)
pies

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-14 22:58:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrdgci$um1$1node1.news.atman.pl...
[...]

I lubiący bić po twarzy innych kibiców w obecności ich dzieci oraz bić po twarzy piłkarzy. "Wzorowi", "patriotyczni" kibice!

Data: 2012-06-15 11:35:07
Autor: jadryś
[...]

Oczywiście jak w każdym większym zgromadzeniu ludzi zawsze znajdzie się grupa rozrabiaków i prowokatorów, ale praktyki wprowadzania odpowiedzialności zbiorowej są niedopuszczalne. Niestety, Tusk i jego mentor nie mają żadnych oporów w wprowadzaniu takich sankcji.

Data: 2012-06-15 06:06:04
Autor: White Power
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):

Proszę o definicję pojęcia "kibol"

Dziś to będzie taki gościu który chodzi na mecze i na stadionach a także po za nimi wykonuje czynności które władzy się nie podobają, i nie ważne czy to będą bijatyki, manifestacje antyrządowe czy coś podobnego.

Data: 2012-06-15 08:49:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrejcc$k07$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie! To jest łysy chuj wzniecający bójki i awantury, czasami na stadionie, czasami obok stadionu, ale zawsze bez najmniejszego powodu. Ulubiony wyborca PiS-u.

Data: 2012-06-15 09:42:22
Autor: Chiron
[...]

Dokładnie tak. Dodał bym jeszcze, że to taki "wróg zastępczy". Zamiast np powsadzać do ciupy Mirów i innych- łatwiej złapać Starucha i go zapuszkować. A i gawiedź ma radochę.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-15 10:04:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrep0v$cjb$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pożyjemy, zobaczymy. Nie bądź Kempą.

Data: 2012-06-15 13:02:01
Autor: White Power
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Pożyjemy, zobaczymy. Nie bądź Kempą.

Tu nie ma na co czekać. Jeżeli to jest "wróg zastępczy" to wystarczy podstawić figuranta który bajek naopowiada, kilku jegomościów się zapuszkuje, lemingi się cieszą że rząd tak dba o ich bezpieczeństwo a GóWno i WSI24 w świat rozniosą wieść że tu nie ma ma miejsca dla bandytów ani dla każdego kto ma czelność myśleć inaczej niż premier nakazuje bo to jest jedyny słuszny premier z jedynej słusznej partii! --

Data: 2012-06-15 15:08:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrfbo9$3pl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne. A więzienia są pełne niewinnych skazanych. Jśli nie wierzysz, to zapytaj takich, co siedzieli, czy byli winni. Na 100% odpowiedzą ci, że siedzieli za niewinność!

Musisz się pogodzić z tym, że jeszcze przez trzy lata u władzy będzie PO. Pozostaje ci pogryźć ze złości trampki lub przepocone skarpety, ale rzeczywistości nie zmieniasz. No i Kaczyński z PiS-em nigdy więcej nie dojdzie do władzy. Taka jest rzeczywistość i nie pomoże jej zaklinanie.
Howgh!

Data: 2012-06-15 14:05:38
Autor: White Power
[...]

Ale mnie nie interesują wszyscy tylko kilka konkretnych przypadków.
Niech akta wybranych spraw zostaną upublicznione. Wtedy albo ja będę przepraszał albo będą tacy jak ty przepraszali.

Musisz się pogodzić z tym, że jeszcze przez trzy lata u władzy będzie PO.
 Ale ja to wiem.

Pozostaje ci pogryźć ze złości trampki lub przepocone skarpety, ale rzeczywistości nie zmieniasz.

A po co mam zmieniać rzeczywistość skoro ci rządzący sami sobie dobre dołki wykopią.

No i Kaczyński z PiS-em nigdy więcej nie dojdzie do władzy.

A czy ja o czymś takim wspominałem?

Data: 2012-06-15 16:28:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrfffh$j1l$1inews.gazeta.pl...
[...]

W tych kilu konkretnych przypadkach jest dokładnie tak samo jak we wszystkich innych. Siedzą lub będą siedzieć za niewinność. I nie ty będziesz ich osądzał. Od sądzenia są sądy i sędziowie.
Ja i ty możemy tylko kibicować i jako kibice mamy tyle samo do czynienia co impotent w haremie!

Data: 2012-06-14 17:22:06
Autor: sofu
[...]

Czyzby mial  tam byc napis "Tu jest Rosja"?
Bo jesli  bedzie tam tylko bialo czerwone plotno z ewentualnym napisem " Tu jest Polska", to szykuje sie raczej marna prowokacja.
Ale  pewnie wystarczajaca, aby gleboko poruszyc zawsze wiernych komuchów z rozwiedki i parchatych?

sofu

Data: 2012-06-14 17:53:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykują kolejną prowokacje

Uzytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisal w wiadomosci news:jrcvj4$at8$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jesli bedzie napis "Tu jest Polska", to Jarus bedzie zadal tantiem, bo to on jest autorem tego powiedzenia!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-14 17:47:08
Autor: bicz na bomble
Polscy kibole szykujš kolejnš prowokacj
On Thu, 14 Jun 2012 16:23:35 +0200, "Grzegorz Z."
<pyjamarama@speccy.org> wrote:

http://euro2012.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Gigantyczna-flaga-Polski-na-meczu-z-Czechami,artykul,139908,1,291.html

A moze bys tak Grzesio na dworzec poszedl ? Tam znajdziesz klientow.

R.

Data: 2012-06-14 17:54:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacj

Uzytkownik <bicz_na_bomble@koszernaja.pl> napisal w wiadomosci news:3r1kt7lvf24qvvb1macp68hvf0b0sn3k7c4ax.com...
[...]

Takis dobrze zorientowany? Zastanawiajace!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-14 23:13:56
Autor: bicz na bomble
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacj
On Thu, 14 Jun 2012 17:54:36 +0200, "Bogdan Idzikowski"
[...]

Kto jak kto, ale wy sie tu ciagle lizecie po jajcach, to powinienes
wiedziec.

R.

Data: 2012-06-15 01:02:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacj

Uzytkownik <bicz_na_bomble@koszernaja.pl> napisal w wiadomosci news:mvkkt79g273mp4i7t4mifl4ni92mn40b384ax.com...
[...]

No, koles, nie wymiguj sie! To ty wiesz i informujesz kolege, ze na dworcu sa klienci. I jak? Dobrze ci tam bylo?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-15 11:22:26
Autor: bicz na bomble
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacj
On Fri, 15 Jun 2012 01:02:46 +0200, "Bogdan Idzikowski"

Kolesiow to sobie z Grzesiem poszukaj.

R.

Data: 2012-06-15 11:38:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacj

Uzytkownik <bicz_na_bomble@koszernaja.pl> napisal w wiadomosci news:ulvlt7t4hflm1m1tmarv6r31o4gngnuurj4ax.com...
[...]

Jebie cie?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-15 17:23:14
Autor: bicz na bomble
[...]

Idzikowski, mnie tam zwisa co ty sobie mamroczesz pod nosem. Lewacka
holoto.

R.

Data: 2012-06-15 17:45:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacj

Uzytkownik <bicz_na_bomble@koszernaja.pl> napisal w wiadomosci news:opkmt7pltjeidt7v94o9r31m18k42jt9fc4ax.com...

[...]

Jednak jebie! I to mocno!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-18 00:34:03
Autor: brat_olin
Polscy kibole szykują kolejną prowokację
"Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

http://euro2012.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Gigantyczna-flaga-Pol...

http://www.rmf24.pl/raport-euro2012/nie-tylko-sport/news-w-warszawie-zatrzymano-100-rosyjskich-pseudokibicow,nId,613173

Rosyjscy chuligani podzielili się na dwie, około 50-osobowe grupy.
Pierwsza została zatrzymana przez policję przy Strefie Kibica, druga w
pobliżu Stadionu Narodowego. Mężczyźni szli ulicami zakapturzeni, a
niektórzy z nich mieli na głowach kominiarki. Jak powiedział Maciej
Karczyński ze stołecznej policji, przy pseudokibicach znaleziono
sprzęt, który mógł być wykorzystywany do walki. Poza niebezpiecznymi
narzędziami, mieli ze sobą ochraniacze na szczęki oraz rękawice znane
między innymi z walk MMA. Przy Rosjanach znaleziono także sztuczne
wąsy i pejsy. Prawdopodobnie w ten sposób chcieli ukryć swoją
tożsamość.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-18 01:11:45
Autor: brat_olin
Polscy kibole szykują kolejną prowokację
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa

http://www.rmf24.pl/raport-euro2012/nie-tylko-sport/news-w-warszawie-...

sprz t, kt ry m g by wykorzystywany do walki. Poza
niebezpiecznymi narz dziami, mieli ze sob ochraniacze
na szcz ki oraz r kawice znane mi dzy innymi z walk MMA.
Przy Rosjanach znaleziono tak e sztuczne w sy i pejsy.
Prawdopodobnie w ten spos b chcieli ukry swoj to samo .

To dobrze czy le?

Bijatyka z czekistami ze sztucznymi pejsami w Warszawie?
Przeciez to bylby skandal miedzynarodowy, dopiero by sie dzialo..

--
Smart questions too stupid answers

Data: 2012-06-18 10:15:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacje

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:6e68a823-f4ac-483c-ac59-079c60d68902a16g2000vby.googlegroups.com...
[...]

To lepsza czy gorsza od bijatyki w Wilnie?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-18 01:23:14
Autor: brat_olin
On 18 Juni, 10:15, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal w wiadomoscinews:6e68a823-f4ac-483c-ac59-079c60d68902a16g2000vby.googlegroups.com...

> Bijatyka z czekistami ze sztucznymi pejsami w Warszawie?
> Przeciez to bylby skandal miedzynarodowy, dopiero by sie dzialo..

To lepsza czy gorsza od bijatyki w Wilnie?

Tam Zydow bili?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-18 10:50:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacje

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:3f1c6f69-8207-49c2-a614-17fa2045f710cu1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> Przeciez to bylby skandal miedzynarodowy, dopiero by sie dzialo..

To lepsza czy gorsza od bijatyki w Wilnie?

Masz problem. Zglos sie do psychologa póki masz czas, bo inaczej bedzie ci trudno zyc w spoleczenstwie w którym wiekszosc to zydzi!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-18 01:59:17
Autor: brat_olin
On 18 Juni, 10:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal w wiadomoscinews:3f1c6f69-8207-49c2-a614-17fa2045f710cu1g2000vbb.googlegroups.com...

> Tam Zydow bili?

Masz problem. Zglos sie do psychologa póki masz czas, bo inaczej bedzie ci
trudno zyc w spoleczenstwie w którym wiekszosc to zydzi!

Ma Pan klopoty ze zrozumieniem?  Rosyjskich kiboli
zlapano ze sztucznymi pejsami w zanadrzu.  Chcieli
sie w tlum wtopic, czy prowokacje szykowali?  Prosze
sie ustosunkowac.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-18 11:54:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacje

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:b9bfdd2c-f793-4d83-8e07-00e5f4bc726b8g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

zlapano ze sztucznymi pejsami w zanadrzu.  Chcieli
sie w tlum wtopic, czy prowokacje szykowali?  Prosze

Takie zachowanie jest tak karygodne, ze odpowiednie slowa nie moga mi przez usta przejsc. Jestem wprost zaszokowany. Jak mozna trzymac pejsy w zanadrzu? Toz to przestepstwo podlegajace karze smierci!