Polscy kibole szykują kolejną prowokację

Data: 2012-06-18 00:34:03
Autor: brat_olin
Polscy kibole szykują kolejną prowokację
"Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

http://euro2012.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Gigantyczna-flaga-Pol...

http://www.rmf24.pl/raport-euro2012/nie-tylko-sport/news-w-warszawie-zatrzymano-100-rosyjskich-pseudokibicow,nId,613173

Rosyjscy chuligani podzielili się na dwie, około 50-osobowe grupy.
Pierwsza została zatrzymana przez policję przy Strefie Kibica, druga w
pobliżu Stadionu Narodowego. Mężczyźni szli ulicami zakapturzeni, a
niektórzy z nich mieli na głowach kominiarki. Jak powiedział Maciej
Karczyński ze stołecznej policji, przy pseudokibicach znaleziono
sprzęt, który mógł być wykorzystywany do walki. Poza niebezpiecznymi
narzędziami, mieli ze sobą ochraniacze na szczęki oraz rękawice znane
między innymi z walk MMA. Przy Rosjanach znaleziono także sztuczne
wąsy i pejsy. Prawdopodobnie w ten sposób chcieli ukryć swoją
tożsamość.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-18 01:11:45
Autor: brat_olin
Polscy kibole szykują kolejną prowokację
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa

http://www.rmf24.pl/raport-euro2012/nie-tylko-sport/news-w-warszawie-...

sprz t, kt ry m g by wykorzystywany do walki. Poza
niebezpiecznymi narz dziami, mieli ze sob ochraniacze
na szcz ki oraz r kawice znane mi dzy innymi z walk MMA.
Przy Rosjanach znaleziono tak e sztuczne w sy i pejsy.
Prawdopodobnie w ten spos b chcieli ukry swoj to samo .

To dobrze czy le?

Bijatyka z czekistami ze sztucznymi pejsami w Warszawie?
Przeciez to bylby skandal miedzynarodowy, dopiero by sie dzialo..

--
Smart questions too stupid answers

Data: 2012-06-18 10:15:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacje

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:6e68a823-f4ac-483c-ac59-079c60d68902a16g2000vby.googlegroups.com...
[...]

To lepsza czy gorsza od bijatyki w Wilnie?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-18 01:23:14
Autor: brat_olin
On 18 Juni, 10:15, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal w wiadomoscinews:6e68a823-f4ac-483c-ac59-079c60d68902a16g2000vby.googlegroups.com...

> Bijatyka z czekistami ze sztucznymi pejsami w Warszawie?
> Przeciez to bylby skandal miedzynarodowy, dopiero by sie dzialo..

To lepsza czy gorsza od bijatyki w Wilnie?

Tam Zydow bili?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-18 10:50:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacje

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:3f1c6f69-8207-49c2-a614-17fa2045f710cu1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> Przeciez to bylby skandal miedzynarodowy, dopiero by sie dzialo..

To lepsza czy gorsza od bijatyki w Wilnie?

Masz problem. Zglos sie do psychologa póki masz czas, bo inaczej bedzie ci trudno zyc w spoleczenstwie w którym wiekszosc to zydzi!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-06-18 01:59:17
Autor: brat_olin
On 18 Juni, 10:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal w wiadomoscinews:3f1c6f69-8207-49c2-a614-17fa2045f710cu1g2000vbb.googlegroups.com...

> Tam Zydow bili?

Masz problem. Zglos sie do psychologa póki masz czas, bo inaczej bedzie ci
trudno zyc w spoleczenstwie w którym wiekszosc to zydzi!

Ma Pan klopoty ze zrozumieniem?  Rosyjskich kiboli
zlapano ze sztucznymi pejsami w zanadrzu.  Chcieli
sie w tlum wtopic, czy prowokacje szykowali?  Prosze
sie ustosunkowac.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-06-18 11:54:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Polscy kibole szykuja kolejna prowokacje

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:b9bfdd2c-f793-4d83-8e07-00e5f4bc726b8g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

zlapano ze sztucznymi pejsami w zanadrzu.  Chcieli
sie w tlum wtopic, czy prowokacje szykowali?  Prosze

Takie zachowanie jest tak karygodne, ze odpowiednie slowa nie moga mi przez usta przejsc. Jestem wprost zaszokowany. Jak mozna trzymac pejsy w zanadrzu? Toz to przestepstwo podlegajace karze smierci!