Polscy kierowcy kpią sobie z ograniczeń prędkości

Data: 2016-11-18 16:50:58
Autor: J.F.
Polscy kierowcy kpią sobie z ograniczeń prędkości
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:582f1576$0$15210$65785112@news.neostrada.pl...
Ciekawe dane - 80 kiedyś, dziś 30 tys. :-)
-- -- -- -- -- -- --
Od stycznia tego roku straż miejska i straż gminna nie mogą przeprowadzać kontroli fotoradarowych. Kierowcy z pewnością poczuli dużą ulgę, ponieważ - jak się powszechnie uważa - głównym celem stosowania fotoradarów przez te służby było ,,zarabianie" pieniędzy. Tylko w 2015 r. dzięki zdjęciom z fotoradarów wystawiono 750 tys. mandatów na sumę ponad 130 mln zł. Czy jednak zmiana przepisów nie odbiła się negatywnie na naszym bezpieczeństwie?
,,Przeprowadziliśmy badania w pięciu lokalizacjach, gdzie przed 1 stycznia tego roku działały fotoradary straży miejskiej. Niestety wyniki

Ale ja tu nie widze tych drugich wynikow - o ile wzrosla ilosc wypadkow i kolizji.
Wcale nie wzrosla ?

wyszły bardzo złe. We wszystkich tych miejscach 73% kierowców przekraczało dozwoloną prędkość. W przypadku ok. połowy osób było to przekroczenie o 10 km/h lub więcej" - mówi w wywiadzie dla agencji

No i widac jaka jest wola wiekszosci narodu.
Pardon - wiekszosci kierowcow, sa jeszcze w narodzie niezmotoryzowani :-)

Łącznie zlikwidowano prawie 400 stacjonarnych fotoradarów używanych przez straż miejską i straż gminną. I może nie byłoby w tym nic złego,

W calym kraju, czy w Warszawie ?

Jak na caly kraj ... dziwnie malo. Chyba, ze rozwiazanie sie kryje w "stacjonarnych".

J.

Data: 2016-11-18 17:02:35
Autor: Artur Miller
W dniu 2016-11-18 o 16:50, J.F. pisze:
[...]

oczywiście, ze nie wzrosła. ale ważniejsze jest to, ze tyyyyyle kasy uciekło przez bandytów piratów morderców...

bo przecież +10 zabija. a +30 zabija potrójnie.
ja już wymordowałem pewnie jakieś średniej wielkości miasto.

a.

Polscy kierowcy kpią sobie z ograniczeń prędkości