Polscy ksenofobowie/rasiści/faszyści (sztuk dwa) pozbawieni przez policje groźnej broni (wiatrówka sztuk jeden)

Data: 2018-02-13 13:52:26
Autor: A. Filip
Polscy ksenofobowie/rasiści/faszyści (sztuk dwa) pozbawieni przez policje groźnej broni (wiatrówka sztuk jeden)
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-gniezno-mezczyzna-z-bronia-zaatakowal-obcokrajowcow,nId,2521758
Gniezno: Mężczyzna *z bronią* zaatakował obcokrajowców
1 godz. 23 minuty temu
Policja w Gnieźnie (Wielkopolskie) wyjaśnia okoliczności zdarzenia, do
którego doszło w poniedziałek w centrum miasta, gdzie mężczyzna,
*trzymający wiatrówkę*, *wulgarnie zwymyślał* Marokańczyków prowadzących
lokal gastronomiczny. [...]
Policja zatrzymała agresywnego 33-latka i towarzyszącego mu
37-latka. Obaj mężczyźni byli nietrzeźwi. Funkcjonariusze
zabezpieczyli wiatrówkę. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-02-13 05:05:09
Autor: japanizer
On Tuesday, February 13, 2018 at 9:52:28 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> Policja zatrzymała agresywnego 33-latka i towarzyszącego mu
> 37-latka. Obaj mężczyźni byli nietrzeźwi. Funkcjonariusze

Cieszysz się, że brunatne gówno za sprawą PiS wybiło z kanalizacji?

Data: 2018-02-13 14:09:26
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]
> zabezpieczyli wiatrówkę. [...]

Cieszysz się, że brunatne gówno za sprawą PiS wybiło z kanalizacji?

A jak TY opisujesz politycznego zabójce Ryszarda Cybę przez rok członka
Platformy Obywatelskiej?  Jakiego koloru używasz?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_biuro_poselskie_PiS_w_%C5%81odzi
Atak na biuro poselskie Prawa i Sprawiedliwości w Łodzi miał miejsce
19 października 2010 roku. W jego wyniku śmierć poniosła jedna osoba
(Marek Rosiak), druga (Paweł Kowalski) z poważnymi obrażeniami została
odwieziona do szpitala. [...]

Data: 2018-02-13 05:48:54
Autor: japanizer
On Tuesday, February 13, 2018 at 10:09:29 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Cieszysz się, że brunatne gówno za sprawą PiS wybiło z kanalizacji?

A jak TY opisujesz politycznego zabójce Ryszarda Cybę przez rok członka
Platformy Obywatelskiej?  Jakiego koloru używasz?

Morderca / pojeb, nie ulega wątpliwości.

A wracając do pytania: cieszysz się, że brunatne gówno za sprawą PiS wybiło z kanalizacji?

Data: 2018-02-13 15:00:43
Autor: A. Filip
> [...]

Morderca / pojeb, nie ulega wątpliwości.

A wracając do pytania: cieszysz się, że brunatne gówno za sprawą PiS

To jest twoja opinia.  Moja opinia jest że to w ogromnej większości
"przesada+" rozgrywana przez politycznych wrogów PiS.

Dopóki przeginasz pałę o wiele za ostro mojego wsparcia się nie
doczekasz no chyba że naprawdę zdarzy cię się coś strasznego.
Wiec *idioto* nieodpowiedzialnie drzyj mordę "Wilk" dalej/znów.
Nie będzie mógł tylko  powiedzieć że nikt cię nie ostrzegł przed
konsekwencjami takiego "durnego stylu".  Czy może taki styl,
z dokładnie takimi konsekwencjami są starannie skalkulowane?

Data: 2018-02-13 15:54:49
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+9x65kcv1sf-i2d2@wp.eu...
[...]

Kto wprowadził "brunatnych" narodowców do Sejmu i kogo obecnie popierają?

CL

Polscy ksenofobowie/rasiści/faszyści (sztuk dwa) pozbawieni przez policje groźnej broni (wiatrówka sztuk jeden)